Dat Misstique het aandeel van Alexxx op haar schouders erbij neemt.quote:
Hij heeft een aandeel op haar schouders. Ik vraag me af hoeveel haar schouders waard zijn.quote:
Nee hoor, de zin is vreselijk krom.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:54 schreef ElizabethR het volgende:
Maar sorry als het te ver gezocht is hoor.
met als reactie:quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef Honky het volgende:
Dus ik loop in Apeldoorn te chillen met mn homies zie ik opeens de smerigste zwerfer ooit. Hij had:
-bulten op zn kop
-een scheve kop (serieus, zn hoofd zat schuin)
-een vieze baard
-geen tanden
-een schele blik
-en een boggle.
Ik dus langslopen met mn homies begint die viespeuk mij om geld te vragen. Nouja vragen. Hij kreunt een beetje als een zombie en houdt zn hand uit.
Klacht: vieze zwerfers in Apeldoorn met een schele kop.
En die orgeldraaier is ook een lul met zn kutmuziek!
quote:
Die is (helaas) al een jaar of 7 opzettelijk, maar dat krijg je als je als newbie in het oldbie topic komt kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Men begluurt me!
Of zou ze jetsers bedoelen?
Hoe moet ik me dit nu precies voorstellen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles kan erger.
Ik vind het excuus van moeheid persoonlijk wat slap. Kind kan niet kiezen helaas, en juist daarom vind ik het dan wat vreemd om dan maar wat naar binnen te schuiven omdat jij moe bent.
Als dat elke week gebeurt, dan is dat dus regelmaat.
Vwb de sapjes; die worden elke dag gegeven en die zijn gewoon slecht. Vruchtensappen zijn alles behalve gezond.
Ik zie niet wat dat met doorslaan te maken heeft; ik geef het mezelf ook niet, waarom zou je dat dan in een kleuter stoppen.
Maar goed, ik ben anal als het op eten aankomt dat ligt aan mij. Wat iedereen hier in zijn kind stopt, is natuurlijk niet mijn zorg.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zachte heelmeesters helen geen wonden.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:03 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de trein schade oploopt dan zei.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien zitten ze onder de tafel wel te flikvlooien.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:43 schreef NorthernStar het volgende:
Hoeveel miljoenen Russen en Oekrainers er toen over de klink zijn gejaagd kunnen historici alleen maar naar gokken.
Da's gewoon Engels slang. Kun je je er niets bij voorstellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dit nu precies voorstellen?
't Is niet eens slang, maar gewoon Engels. Het refereert aan de anale fase van Freud en wil zeggen dat je nogal de neiging hebt om alles krampachtig onder controle te houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's gewoon Engels slang. Kun je je er niets bij voorstellen?
Goed dat jij mijn vriendje niet bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Goeie beschrijving van mijn karakter.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zal het nu voortaan overal achter zetten al is het om jou dwars te zitten met je loser achtige aanteigerinnnnnen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef jwjw het volgende:
Je lijkt op de goede weg met betrekking tot minder naif worden en de ernst van je situatie inzien.
Sterkte!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:26 schreef wendytje het volgende:
Ik erger me dood aan doorschijnende tepels van mokkels van 17 en van halve neukpartijen in het bubbelbad, als mijn zoontje er ook in zit.
Mij te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik vraag me nou wel af of hij dit echt meent of dat hij het bewust overspimpliceert omdat hij denkt dat het volk geen abstracte redenering aankan : angst, dat komt door Wilders!
dat moeten er wel héél erg veel zijn!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:25 schreef G60Force het volgende:
ik zoek er een paar voor mijn aquaria's... wie kan mij helpen tips locatie?![]()
afstand is geen punt auto van de zaak & gratis diesel
Gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef Locusta het volgende:
Nou, een natuurlijke bevalling zit er bij mij waarschijnlijk niet meer in omdat mijn bekken in puin liggen. En als ik eerlijk ben, vind ik dat nog niet eens zo erg (niet dat ik uit zit te kijken naar een keizersnede)Ik zou echt 9 maanden opzien tegen de bevalling, serieus
En ja, zo'n miepert ben ik dus
TS kan er sowieso wat van...quote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef Biancavia het volgende:
Sjabbenwijf vereneweert mijn nieuwe Asics schoenen
Verwįt?
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier vroor het dus wel. -0.3 ofzoiets
En als je fiets is de wind kouden dus vroort je voeten sneller aan de pendaal vast.
Die is wel heel erg.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef Biancavia het volgende:
Sjabbenwijf vereneweert mijn nieuwe Asics schoenen
Verwįt?
Ik ken het ook (omgeving Amsterdam)quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Muck het volgende:
verheenenweren (spelling kan onjuist zijn, ik ken het namelijk alleen als spreektaal) ken ik wel... In Wijk bij Duurstede, waar ik geboren ben, is het een heel normaal woord. Het betekent zoiets als slopen, stuk maken, verpesten.
Dat dan weer niet.quote:Ook een wonderlijk woord met zo'n beetje dezelfde betekenis: verrepzakken (vuh-rép-zakken)
In dit geval wordt er volgens mij 'verruļneren' bedoeld...?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Muck het volgende:
verheenenweren (spelling kan onjuist zijn, ik ken het namelijk alleen als spreektaal) ken ik wel... In Wijk bij Duurstede, waar ik geboren ben, is het een heel normaal woord. Het betekent zoiets als slopen, stuk maken, verpesten.
Ook een wonderlijk woord met zo'n beetje dezelfde betekenis: verrepzakken (vuh-rép-zakken)
quote:verrinneweren
ver·rin·ne·we·ren
overgank. werkw.; verrinneweerde; h. verrinneweerd
(1882) contaminatie van vernielen en ruļneren (vgl. ruļne)
1 (volkstaal) zie ruļneren
Cryptogram: religieuze uiting van een schilder (10)quote:Op zondag 24 februari 2008 01:36 schreef deepart het volgende:
"mag ik een macfriet, met een rietje, want oma is haar kunstgebid vergeten.."
einzlollercoptermfaoditricolore!
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:42 schreef wc-eend het volgende:
Ok, mijn schoonouders willen een website hebben met een webshop eraan gekoppeld voor hun winkel. Nu kan ik zelf in een WYSIWYG wel ver komen om wat te maken, lasterige dingen kan ik opzoeken en navragen. Maar mijn vraag is eigenlijk is er niet een programma, of een pakket wat een website maken, webwinkel maken kan combineren.. En natuurlijk ook goed beveiligd is?
Ah, ik kende het niet in die context/asl Engelse uitdrukking.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is niet eens slang, maar gewoon Engels. Het refereert aan de anale fase van Freud en wil zeggen dat je nogal de neiging hebt om alles krampachtig onder controle te houden.
The Anal retentive personality is stingy, with a compulsive seeking of order and tidiness. The person is generally stubborn and perfectionist.
Domme lul?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:18 schreef Slappy het volgende:
Duurste vliegtuig ooit in Amerikaanse geschiedenis gecrasht.B2 kost meer dan 1 Miljard uit betrouwebare bronnen gelezen.Trouwens ik dacht dat die dingen met penisoen gingen vanwege die giga kosten aan onderhoud.
[..]
![]()
Het is net een gedicht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
terechte klacht !
Zoals mrpervert12 al reageerd
ben ik het volstrekt mee eens.
Het is niet gezond naar mijn mening.
Als je niet eens weet dat mits en tenzij het tegenovergestelde van elkaar betekenen, gebruik de woorden dan ook niet, het komt een beetje dom over op deze manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Chinless het volgende:
Hey mensen,
Er gaat een mail rond, met onderstaande tekst:
Hey,
Ik heb op internet een programma gevonden waarmee ik je msn kanhacken.
Echt gaaf. Je kunt het programma zelf ook downloaden op: <>
Ik dacht ik vertel hetje even.
groeten,
mij
Nu is het zo, dat er degelijk op die pagina, scripts staan om dmv trojan horses, fake mails enzovoort inderdaad iets te "hacken". Aangezien dit niet hoort en netjes is, wil ik kijken of het mogelijk is om deze site officheel down te halen.
Het betreft een NL site, waarin ik alle WHOIS gegevens kan inzien (ook thuis adres + telnr van de eigenaar).
Is er een legale manier om zit aan te pakken?
Groet!
Ik zet even die link, en/of persoonlijke gegevens niet neer ivm privacy. Mits FOK! toestemming geeft
[sub mocht het verkeerde sub-forum zijn, geef ff een schop naar de juiste[/sub]
erg is dat jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een collega die ook tig keer per dag 'mits' in plaats van 'tenzij' gebruikt. En laatst in een document: 'team overscheidend' in plaats van 'teamoverschrijdend'.
Whaaa!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat ja
Ook erg pijnlijk vond ik dit bordje in de supermarkt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat ja
Ook erg pijnlijk vond ik dit bordje in de supermarkt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Whaaa!
Ik zou een dikke zwarte stift meenemen de volgende keer...
Het is inderdaad de COOPquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat is de COOP. Dat had ik vorige week ook al gezien.
Ik zag ook een hele tijd geleden in de Super de Boer 'Ondbijt' (ging over cornflakes en zo).
Onder dat overgedekte winkelgedoe?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:10 schreef Sebasser het volgende:
Die ene in beijum, naast die computer winkel en lidl.
Bij dat ene onderdekte winkel gedoe.
Dat hoeven toch geen voltooide deelwoorden te zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:52 schreef MevrouwLili het volgende:
Zo herinner ik me een bord op station Vlaardingen Centrum, dat antikraak bewoond werd: "Bewaakt en bewoont"...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Wil niet zeggen dat mn dagen altijd zo lopen als ik geplant had
Ik ben ouderwets, ik heb nog altijd een spiegel nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Jij kan niet zelf reflecteren. Dit is tegenwoordig een belangrijke eigenschap om te leren/kunnen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |