Helaas is computervredebreuk (dus bijvoorbeeld mensen lokken en ze vervolgens een trojan voorschotelen; maar ook een pagina met hacktools maken in de wetenschap dat ze gebruikt kunnen worden voor computervredebreuk) wel degelijk strafbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:55 schreef Tarabass het volgende:
Zolang het niet illegaal is doet jouw mening er weinig toe.
Alleen zegt niemand hier dat ze gehackt moeten worden, ja behalve jij.quote:Bovendien, zij hacken dus moeten ze gehackt worden is zoiets als "mijn fiets is gejat dus jat ik er ook maar één"![]()
De hoeksteen van de samenleving, met andere woorden, het onderwijsstelsel. Heeft zo z'n voordelen.quote:Daarbij, onder welke steen kom je vandaan joh?
Je weet geeneens hoe dat tooltje werkt, toch denk je er alles vanaf te weten. Je bent zo'n type die ook tegen iedereen schreeuwt dat downloaden illegaal is terwijl dat niet zo is. Bovendien is dit tooltje al zó oud en al helemaal geen trojan. En het werkt ook nog eens niet, en is puur bedoeld om geld te maken en dit tooltje, wat dus nutteloos is, te verkopen. Het is gewoon een lokkertje waarmee je breezers aardig wat geld afhandig kan maken..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Helaas is computervredebreuk (dus bijvoorbeeld mensen lokken en ze vervolgens een trojan voorschotelen; maar ook een pagina met hacktools maken in de wetenschap dat ze gebruikt kunnen worden voor computervredebreuk) wel degelijk strafbaar.
[..]
Alleen zegt niemand hier dat ze gehackt moeten worden, ja behalve jij.![]()
[..]
De hoeksteen van de samenleving, met andere woorden, het onderwijsstelsel. Heeft zo z'n voordelen.
TS, wat is volgens jou de betekenis van het woord 'mits'?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Chinless het volgende:
Ik zet even die link, en/of persoonlijke gegevens niet neer ivm privacy. Mits FOK! toestemming geeft
Bron?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je bent zo'n type die ook tegen iedereen schreeuwt dat downloaden illegaal is terwijl dat niet zo is.
Mensen geld afhandig maken vind je legaal? Okay.quote:Het is gewoon een lokkertje waarmee je breezers aardig wat geld afhandig kan maken..
Nee hoor. Niet wanneer dit op grond van een gerechtelijk bevel, door actie van de provider (wegens schending AUP), of door de uploader zelf gebeurt. Wel als je zelf de site DDoSt of hackt natuurlijk, maar jij bent vooralsnog de enige die het daar over heeft.quote:En er staat toch echt in de topic-titel dat hij de site wil neerhalen, en dat is juist illegaal.
Dat zinnetje had er nou net niet bij gemoetenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:31 schreef GSMboy het volgende:
Alsof een rechtbank dat geldig zou vinden...: ')
Abuse aanspreken is de enige juiste manierquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Chinless het volgende:
Die opmerking van HuHU lga ik wel even proberen, in de WHOIS staat inderdaad alles (zijn provider email, hostingsbedrijf en eigen NAW gegevens).
Kan ik buiten dat nog meer doen ? want naar de politie gaan lijkt me nutteloos, omdat het allemaal digibeten zijn.
Nope mag nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Chinless het volgende:
Ik zet even die link, en/of persoonlijke gegevens niet neer ivm privacy. Mits FOK! toestemming geeft
Ik zie niks illegaals tot nu toequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:06 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar DIG (zonder garantie dat ie daar open blijft, want het komt mij niet helemaal legaal over)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |