abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56893449
Ik heb sinds een tijdje lenzen, zachte lenzen en ze bevallen me tot dus ver prima
Heb nog zo nu en dan wel wat moeite met in en uit halen, maar ga er vanauit da dat straks vanzelf beter word, na gelang ik ze draag

Maar toch valt me wat op, het lijkt wel ofdat mijnrechterog op de één of andere mannier, niet helemaal makkelijk meer scherp stelt zeg maar

Hebben jullie dit ook ?
En is dit "normaal"?

bvd
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56893721
denk het niet.
Anders even terug naar de opticien/oogarts en met lenzen in je ogen laten testen.
pi_56893933
Dit zou niet mogen. Mogelijk heb je een 'rot' setje, misproductie komt voor.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56894076
'Lensdragers'

OT: Nee, ze horen het gewoon te doen, qua scherpstellen enzo. Ik zou maar even teruggaan.
pi_56894129
Scherpstellen met je oog hoort niet bij de functies van het hoornvlies, de laag waarop je lens drijft(met daartussen een laagje traanvloeistof). Scherpstellen gebeurt door spiertjes die ín je oogbol zitten. Een lens hoort hier geen invloed op te hebben.
pi_56894221
sterker nog, na het indoen van je lens hoor je juist (makkelijker) scherp te zien, net als bij een bril.
Zou kunnen dat je lens niet helemaal in orde is....
pi_56894633
'Tegenover' ?

Ik zou even contact opnemen met de opticiën, ik heb er zelf nml nooit last van gehoord (en nooit van gehoord)
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:11:42 #8
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_56894677
DIt heb ik met een bril gehad die veel te scherp was afgesteld. een -3 bril terwijl ik maar -1,5 had. heb daar mn oogspier een keer mee overbelast. toen heb ik en week niet kunnen werken omdat alles leek te draaien. heb die bril nooit meer opgehad, en de hans anders het bedrag terug laten betalen. Ga dus nooit naar de hans anders in elst, want dit was niet de eerste scheve meting van hun.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')