abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:45:50 #1
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56901755
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.

Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.

De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.

Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.

Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...

Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.

En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
ook geen andere vorm
pi_56901805
Meer praten. Als ie nuchter is.
pi_56901878
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Meer praten. Als ie nuchter is.
Ja, meer praten.

Een andere (beetje rare misschien) oplossing is dat je het probeert op te nemen en hem er de volgende dag mee confronteert.

Ook kun je proberen, als hij het weer doet, om hem er dán op aan te spreken. Maar nog een betere oplossing is ervoor proberen te zorgen dat hij wat minder drinkt. Als hij echt van je houdt dan is dat maar een klein offer, lijkt me...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_56901887
Niet (zoveel) meer laten drinken. Als hij de volgende dag niks weer weet is dat natuurlijk niet echt best.
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:53:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56901960
Ik vind je vriend wel overkomen als een lul.
Hoe je het ook wendt of keert; dit is verkrachting binnen een relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56901961
Ga je nog wel eens het huis uit mee stappen en drinken, of moet hij altijd alleen?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:54:49 #7
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56901988
Dus ondanks dat hij je eigenlijk gewoon aanrandt terwijl hij dronken is, is het echt zo'n hele lieve jongen... Als hij echt zoveel van je houdt, dan geloofd hij je op je woord en zorgt hij dat het niet weer kan gebeuren. Anders lijkt het me toch heel erg snel opbokken met die gast.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:58:25 #8
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56902088
Wellicht moet je vriend eens stoppen met drinken? Hij kan er niet echt bepaald heel goed mee omgaan zo te lezen.

En verder valt dit technisch gewoon onder aanranding/verkrachting...dat zou je je "vriend" ook eens moeten uitleggen denk ik.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:00:18 #9
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56902131
aaah zielig kusje
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56902148
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef nerderick het volgende:
Niet (zoveel) meer laten drinken. Als hij de volgende dag niks weer weet is dat natuurlijk niet echt best.
inderdaad. zatte mensen die dan persé sex moeten hebben...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:04:54 #11
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_56902237
Om in de woorden van Dr Phil te spreken: Gewoon laten gebeuren. Gun hem dat pleziertje. Bespaart je relatie een hoop ellende...
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_56902297
Wat moet je hier nou op zeggen

Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:09:43 #13
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56902358
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Om in de woorden van Dr Phil te spreken: Gewoon laten gebeuren. Gun hem dat pleziertje. Bespaart je relatie een hoop ellende...
Jij bent de bezopen vriend?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56902367
Waar heb ik dat eerder gehoord. Mijn man slaat/verkracht/mishandelt me maar als hij dat niet doet is ie best lief en heeft hij spijt.

Punt 1. t'is niet jou fout, hij is een eikel
punt 2 volgende keer knie hard in kruis.
punt 3 gooi hem het huis uit.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:11:08 #15
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56902397
Wat Devlinmr zegt
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:15:27 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56902485
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:

Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
Dat vind ik een beetje kort door de bocht, en wel hier om:
quote:
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.

En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik denk dat ze met hem moet praten en hem een ultimatum moet stellen, nog 1 keer zo'n actie en ik ben weg.
Als hij er niets aan doet dan is het duidelijk, dan heeft hij niets voor haar over.
Hij heeft blijkbaar geen goede dronk over zich, daar moet hij wat mee doen, TS hoeft dat absoluut niet over haar kant te laten gaan, wie weet komt ze er tijdens een gesprek met hem achter dat er al iets kapot is gemaakt wat niet meer 'gemaakt' kan worden, het zij zo, nu blijft er imo te veel niet uitgesproken, lijkt me niet goed voor beide partijen.

(just mij 2 cents)
be nice or go away
pi_56902591
Eens met kahaarin en als hij zich dan nog niet aan kan passen is het wel een ontzettende aap.
pi_56902656
Jij hoeft je niet te schamen, hij zou zich moeten schamen.
pi_56902663
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
...
...
Je schrijft dat hij er zich niks of nauwelijks iets van kan herinneren, kan ik daaruit herleiden dat dit enkel voorkomt als hij erg veel heeft gedronken? (Drank maakt meer kapot dan je lief is... ) Hij wil je geen pijn doen, maar wel verkrachten?

Ik denk dat je bij de bron van de ellende moet beginnen en dat is in dit geval zijn drank consumptie aanpakken! Hij gedraagt zich blijkbaar zo hufterig als hij zoveel gedronken heeft dat hij een ander soort mens wordt, een mens die jij niet graag ziet en hij niet voor je wil zijn.

Dus, wat is het hem waard om jullie relatie goed, fijn en spannend te houden? Als hij echt zoveel van je houdt en je geen pijn wil doen, zal hij zich moeten realiseren dat hij zijn drankconsumptie aan moet pakken. Vind hij dit te ver gaan, of wil hij dit niet, of geeft hier geen gehoor aan, dan kan je daaruit herleiden dat hij geen ruggegraat heeft, zich niet dermate voor je relatie in wil zetten en drank belangrijker vind dan jouw.

Ik denk dat je dan een stap verder bent met het herkennen van en het eventueel oplossen van de problemen. In dat geval zal er tegen die tijd wel een ander topic geplaatst worden van "Mijn man vind drank belangrijker als mij, wat moet ik doen?!"

Als hij zo doorgaat krijg je alleen maar een nog grotere afkeer van sex, ook als ie nuchter is en dan gooit ie helemaal zijn eigen glazen in...

Succes!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56902689
Je vriend verkracht je als hij dronken is. Dit doet hij al maanden. Jij probeert het voor jezelf te sussen, het is zo'n lieve jongen, hij doet zoveel in huis. Hij kan het zich niet herinneren als hij weer nuchter is, maar dan vraag ik me af, is dit voor hem geen reden om op de eerste plaats gewoon minder of helemaal niet meer te drinken? Een gemiddeld mens schrikt zich toch de pleuris als hij zoiets hoort? Als mijn vriendin tegen me zou zeggen dat ik opdringerig ben geweest tijdens dronkenschap (en bij je vriend gaat het wel iets - nee heel veel - verder dat dat..) dan is dat voor mij al een reden om geen druppel meer te drinken. Zo wil ik namelijk niet zijn. Ook niet na 100 bier.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56902692
iets met kloontje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:26:03 #22
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56902694
Ja di versta ik nu ook niet zo goed... het zijn toch altijd de klootzakjes die alles voor mekaar krijgen he. TS kom op voor jezelf.. voor dat het nog erger wordt ... ik vind je zielig.. en je vriend is een hondenlul, lief my ass...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:26:15 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56902701
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef Fides het volgende:
Jij hoeft je niet te schamen, hij zou zich moeten schamen.
De ogen uit zijn hoofd.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:29:53 #24
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56902785
Ik kan verder wel een persoonlijkheidsbeschrijving geven van hem, maar hij is gewoon verder heel leuk.

We hebben het er al over gehad en hij schaamt zich er ook voor.
Hij begrijpt ook dat het zo niet kan en elke keer zegt hij dat het niet meer zal gebeuren.
Maar als hij uitgaat, drinkt hij, als ik meega, heb ik meestal ook wel zin, maar ik wil niet altijd mee en om nou te gaan drinken omdat ik weet dat hij dronken thuis zal komen, vind ik ook weer wat ver gaan.

Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
We praten dus.

Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Hem thuis houden wil ik eigenlijk ook niet, want ik weet dat hij het nodig heeft om af en toe tijd voor zichzelf te hebben, dat heb ik ook.

Maar praten dan, nog meer, maar dat vind ik ook moeilijk, omdat ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft dat hij dit doet en ik hem niet wil kwetsen.
Ik weet dat ik klink als een onderdanig, labiel persoon als ik zo praat, maar ik ben zo eigenlijk helemaal niet.
Dat maakt het nog eens extra moeilijk en vreemd voor mij, ik laat normaal niet over me heen lopen...
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30:21 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56902796
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:33:20 #26
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56902853
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:26 schreef MdMa98 het volgende:
iets met kloontje
Ja, gek he

Zoiets ga je toch niet vertellen op een openbaar forum waar je misschien wel mensen in het echt van kent...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56902884
quote:
ja dat dus..wat een eikel... ..en dan doodleuk zeggen dat ie het zich niet kan herineren...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:38:25 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56902903
Het probleem is volgens mij wel duidelijk: hij drinkt te veel als hij uitgaat. Dan kan hij achteraf nog zo veel spijt hebben, als hij dit soort gedrag vertoont als hij dronken is, dan moet hij minder drinken.

Of hij moet na afloop bij vrienden blijven slapen. Pas weer thuiskomen als hij zijn roes heeft uitgeslapen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56902907
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Het probleem is volgens mij wel duidelijk: hij drinkt te veel als hij uitgaat. Dan kan hij achteraf nog zo veel spijt hebben, als hij dit soort gedrag vertoont als hij dronken is, dan moet hij minder drinken.
Het lijkt er niet eens op dat hij spijt heeft. Als hij echt spijt zou hebben, en zoals ik al zei dat heeft elk normaal mens, dan zou hij niet meer drinken.

Komop zeg, je eigen vriendin dwingen tot seks. Hoe sneu ben je dan?
pi_56902912
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Heb je dat ook tegen hem verteld? Als je je niet eens veilig voelt in je eigen huis bij je eigen man.
Bizar hoor. Als hij er zich voor schaamt, dan weet hij toch ook wat hij eraan moet doen? Stoppen of minderen met de drank.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:42:17 #31
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56902915
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:

Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
We praten dus.
Tis een hypocriete zevermuts... niet van bewust???? Laat me niet lachen... zelfs al drinkt ie verdomme 505 pintjes leeg ... als hij zijn lul nog recht krijgt is hij zich zeker bewust van wat hij doet... Lekker gemakkelijk zo... ja ik wist het niet ik wist het niet ... dikke zever... en dat geloof jij dan ook nog? man man man ... wat een naïve toestandje ben jij zeg?

je laat hem veel te gemakkelijk over je lopen.. niet goed hoor! ... Ik zou het wel weten..
pi_56902917
quote:

Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Hem thuis houden wil ik eigenlijk ook niet, want ik weet dat hij het nodig heeft om af en toe tijd voor zichzelf te hebben, dat heb ik ook.
Je hoeft hem ook niet thuis te houden, natuurlijk. Dat jij bang bent als hij thuiskomt moet voor hem genoeg reden zijn om minder/ niet te drinken als hij uitgaat. Anders is het gewoon een waardeloze zak.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:43:47 #33
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56902921
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:39 schreef nozem het volgende:

[..]
Komop zeg, je eigen vriendin dwingen tot seks. Hoe sneu ben je dan?
Ik denk als je zou weten hoeveel dat gebeurt ... dat je echt zou schrikken...
pi_56902924
quote:
Dit was ook meteen mijn gedachte toen ik het las.
Inspiratieloos!
pi_56902926
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:43 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Ik denk als je zou weten hoeveel dat gebeurt ... dat je echt zou schrikken...
Dat maakt het natuurlijk niet minder sneu.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:47:08 #36
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56902928
Ach nozem ... de klootzakjes in deze wereld kunnen zich ALLES permitteren... dat is gewoon zo ...

"ja hij verkracht me wel ... maar zie hoe lief hij is, ik zie hem echt graag..."

O_o
pi_56902978
trek em gewoon af in 1 minuut, ben je gelijk van het gezeik af hehe
I'm not the man you think I am!
pi_56903192
quote:
Gelul. Bij zulke gevolgen zou elke fatsoenlijke vent de oorzaak wegnemen en dus (bijna) geen alcohol meer drinken. Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:18:16 #39
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56903262
quote:
Ik kan verder wel een persoonlijkheidsbeschrijving geven van hem, maar hij is gewoon verder heel leuk.
Hij rand me aan als hij dronken is, hij vind het vervelend, maar stopt niet met drinken...best leuke jongen zo.
quote:
Hij begrijpt ook dat het zo niet kan en elke keer zegt hij dat het niet meer zal gebeuren.
Maar als hij uitgaat, drinkt hij, als ik meega, heb ik meestal ook wel zin, maar ik wil niet altijd mee en om nou te gaan drinken omdat ik weet dat hij dronken thuis zal komen, vind ik ook weer wat ver gaan.
Ik weet nu echt niet of ik je keihard moet uitlachen, of dat ik toch wel medelijden met je moet hebben...maarre het komt er dus op neer dat:

- Jij enkel zin in sex hebt als je drinkt?
- Hij jou _verkracht_ als hij dronken is.
- Het gaat je te ver om zelf elke keer dronken te worden, maar ook om hem eens te vragen te stoppen met zuipen?
- Hij het niet begrijpt, maar vooral ook niet stopt met drinken.
- Hij het vooral zielig vind voor hemzelf, gevoed door het feit...
- Dat jij het ook eigenlijk best wel zielig vind voor hem.
- En je vind het raar dat het gebeurt.

Wellicht moet je je eigen excuus verklaring nogmaals doorlezen...wie weet zie dan ook hoe triest je overkomt.
quote:
We praten dus.
Wellicht moet je hem vertellen dat ook dronken iemand aanranden en verkrachten toch best wel strafbaar is en van hem eisen dat tie stopt met drinken?

Ik zeg ook maar wat hoor.
quote:
En je snapt nog steeds niet dat hij wellicht wat moet veranderen?
quote:
Tja hij heeft de tijd nodig om zich vol te laten lopen, want eerder durft hij jou ook weer niet aan te randen.
quote:
Maar praten dan, nog meer, maar dat vind ik ook moeilijk, omdat ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft dat hij dit doet en ik hem niet wil kwetsen.
Inderdaad, jij kwetst hem, hij jou niet. Mijn hemel, dat ik nog niet tranend van het lachen onder mijn bureau lig, dat vind ik dan best wel weer knap....je doet ook wel erg je best om een slachtoffer te zijn he.
quote:
Ik weet dat ik klink als een onderdanig, labiel persoon als ik zo praat, maar ik ben zo eigenlijk helemaal niet.
Nee, dat is ons ook geheel duidelijk.
quote:
Dat maakt het nog eens extra moeilijk en vreemd voor mij, ik laat normaal niet over me heen lopen...
Dat is ook verre van lopen wat hij doet.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:18:24 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56903266
quote:

Hij neemt je tegen je zin, de volgende dag schaamt ie zich en de volgende keer als ie weer teveel gezopen heeft, begint de kermis weer van voren af aan ... Heel leuke vent, inderdaad.

'Ik schaam me ervoor en het spijt me' is wel heel makkelijk gezegd. Zolang hij bij die woorden geen daden voegt, in de zin dat ie met zijn poten van je afblijft als jij geen zin hebt, zijn het enkel dat: lege woorden zonder enige betekenis.

En hoezo vind je het lullig om boos op hem te worden als ie nuchter is? Omdat ie dan weer o zo leuk en lief is?
Dat nare trekje van hem maakt ook deel uit van zijn persoon en hem daar niet op aanspreken omdat ie nuchter zo cute is, is in feite niet veel minder dan gelaten toestemmen met.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:19:28 #41
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56903287
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Gelul. Bij zulke gevolgen zou elke fatsoenlijke vent de oorzaak wegnemen en dus (bijna) geen alcohol meer drinken. Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.
Kijk, dat was nou precies het gene wat ik wou typen. Persoonlijk zou ik geen drank meer aanraken als ik weet dat het tot gevolg zou hebben dat ik mijn vriendin verkracht...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:23:54 #42
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903378
Ik kan me ook zo voorstellen dat hij het bijna niet kan geloven.
Is het niet vreemd dat je zoiets kunt doen terwijl je dat helemaal niet van jezelf verwacht?

Misschien denkt hij wel dat het wel meevalt, of ben ik niet duidelijk genoeg?
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:25:02 #43
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56903394
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:23 schreef Rondje het volgende:
Is het niet vreemd dat je zoiets kunt doen terwijl je dat helemaal niet van jezelf verwacht?

Wellicht is dat de oplossing en anders is hij wel gewoon een botte lul.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:25:32 #44
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903406
quote:
Jij enkel zin in sex hebt als je drinkt?
Nee, wel vaker, maar als hij gedronken heeft en ik niet, heb iik vrijwel zeker geen zin, als hij drinkt en ik ook wel.
ook geen andere vorm
pi_56903419
Hoevaak is het al voorgevallen?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:26:07 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56903423
Daarbij kan ik me goed voorstellen dat hij enkel veinst niets meer te weten. Want dan vind je hem toch weer lief en de ideale man die het ook allemaal niet meer weet. En heeft hij weer een vrijbrief voor de volgende keer. Letterlijk een vrijbrief.
pi_56903463
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:

Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.
Dat dus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56903476
quote:

Mensen kunnen dingen doen die ze niet van zichzelf verwachten, vervelende dingen, creepy dingen. Dat is vaak onder invloed van bijv. drank. Als dat 1 keer gebeurt dan kap je daar toch mee? En hij kan best denken dat het meevalt, maar hij was dronken, jij was nuchter, dan moet hij zijn vriendin maar gewoon geloven. Of zegt hij:

"Och schatje, zo erg kan het toch niet zijn, het zal best wel meevallen hoor"

Waarna jij vervolgens denkt:

"Misschien stel ik me wel aan, ben ik gewoon een frigide muts en is hij in feite het slachtoffer"

vrijdag 22 februari 2008 @ 12:31:22 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56903510
Ik gooi het nog een keertje in de groep. Zou het een oplossing zijn als hij na het stappen bij vrienden blijft slapen?

Of is hij al dusdanig over grenzen heen gegaan dat hij of drastisch moet gaan minderen of zijn biezen moet gaan pakken?
pi_56903518
quote:
Dat kun je natuurlijk heel makkelijk op lossen door hem te vertellen dat het voor jou vanaf nu gelijk staat aan verkrachting en dat je hem dus ook aan zult geven bij de politie.

Dan bestaat er over de duidelijkheid iig geen twijfels
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:33:11 #51
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903539
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hij rand me aan als hij dronken is, hij vind het vervelend, maar stopt niet met drinken...best leuke jongen zo.
[..]

Ik weet nu echt niet of ik je keihard moet uitlachen, of dat ik toch wel medelijden met je moet hebben...maarre het komt er dus op neer dat:

- Jij enkel zin in sex hebt als je drinkt?
- Hij jou _verkracht_ als hij dronken is.
- Het gaat je te ver om zelf elke keer dronken te worden, maar ook om hem eens te vragen te stoppen met zuipen?
- Hij het niet begrijpt, maar vooral ook niet stopt met drinken.
- Hij het vooral zielig vind voor hemzelf, gevoed door het feit...
- Dat jij het ook eigenlijk best wel zielig vind voor hem.
- En je vind het raar dat het gebeurt.

Wellicht moet je je eigen excuus verklaring nogmaals doorlezen...wie weet zie dan ook hoe triest je overkomt.
[..]

Wellicht moet je hem vertellen dat ook dronken iemand aanranden en verkrachten toch best wel strafbaar is en van hem eisen dat tie stopt met drinken?

Ik zeg ook maar wat hoor.
[..]

En je snapt nog steeds niet dat hij wellicht wat moet veranderen?
[..]

Tja hij heeft de tijd nodig om zich vol te laten lopen, want eerder durft hij jou ook weer niet aan te randen.
[..]

Inderdaad, jij kwetst hem, hij jou niet. Mijn hemel, dat ik nog niet tranend van het lachen onder mijn bureau lig, dat vind ik dan best wel weer knap....je doet ook wel erg je best om een slachtoffer te zijn he.
[..]

Nee, dat is ons ook geheel duidelijk.
[..]

Dat is ook verre van lopen wat hij doet.
Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.

Ik zei al, ik weet best hoe ik overkom als ik dit tik en dat neem ik dan maar op de koop toe, maar als er iets is wat ik niet ben, dan is het iemand die graag een slachtoffer is.
Ik zit met een serieus probleem(voor mij, en misschien maak ik het wel erger dan nodig is, ik weet het niet meer) en jij bent gewoon een botte lul op dit moment die me geen steek verder helpt.
Ik word alleen maar boos.

Ik word hier onzeker van en ik voel me schuldig ja, ik weet dat dat stom is.
Ik weet ook dat mijn vriend geen vervelende vent is als ie nuchter is.
Ik kan hem vragen niet meer te drinken, dat kan, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Dat is naief, dat weet ik, maar het is nu eenmaal zo.
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:33:14 #52
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56903541
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk heel makkelijk op lossen door hem te vertellen dat het voor jou vanaf nu gelijk staat aan verkrachting en dat je hem dus ook aan zult geven bij de politie.

Dan bestaat er over de duidelijkheid iig geen twijfels
en over zijn motieven
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:35:04 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56903575
Nagenoeg alles is al gezegd behalve dit: hoezo niet boos op hem worden? Ik zou hem de huid volschelden en als ie't weer zou proberen bij zijn kloten grijpen totdat 'ie nuchter genoeg is en zich realiseert waar 'ie mee bezig is. Hoewel ik voor jou vrees dat hij DONDERS goed weet waar hij mee bezig is. Het erge is: je laat het gewoon toe.

Maar goed, die vent van jou is iig een laffe twat.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:35:49 #54
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903589
Aangifte doen, hmm, lastig.

Nee, lijkt me een vrij onwaarschijnlijke gebeurtenis.
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:36:07 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56903594
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:

Hoop dat het wel over gaat.
Kijk lieverd, daar zit jou probleem....
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56903615
No offence, maar als iedereen hier je gelijk geeft met dat het heel vervelend voor je is, maar vervolgens kap je alles af met het is zo'n lieve jonge blabla...

wrom heb je dit topic dan geopend? ...
pi_56903645
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:

Dat dus. Je hebt het er al met hem over gehad maar hij blijft drinken en je dus aanranden en zelfs verkrachten. Lekkere gozer

Dit is nou typisch zo'n situatie waarin 'sorry' met een bosje bloemen niet voldoende is. Als hij echt zo'n lieve, leuke vent was dan deed hij dit niet of zou hij er op zijn minst voor zorgen dat het NOOIT weer gebeurd. Waar is je zelfrespect? Zo laat je je toch niet behandelen?!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56903660
Niet leuk voor jou, maar je moet voor jezelf opkomen en eens aan jezelf denken!!!
Of wil je dat dit eeuwig doorgaat?

Jij zal iets moeten doen om de situatie te veranderen, anders gebeurt er niets. Je hebt de eerste stap al gezet door het hier anoniem te posten Nu op naar stap 2: vertel het aan een vriendin die je heel goed vertrouwd!!!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:40:48 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56903672
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:35 schreef Rondje het volgende:
Aangifte doen, hmm, lastig.

Nee, lijkt me een vrij onwaarschijnlijke gebeurtenis.
Hoi.

Waarom zeg je niet tegen 'm: prima dat je gaat stappen, maar je komt er dronken niet meer in. Je blijft maar ergens anders slapen?

Dan komt de boodschap wel over en jij doet gewoon de deur van binnen op de haak.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:43:24 #60
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_56903709
quote:
omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
OF je accepteert dat je de rest van je leven verkracht wordt.
OF je doet iets.

De keuze ligt bij jou.
En 'hem niet willen kwetsen' ..... Met zo'n instelling ga je een zwaar leven tegemoet.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_56903740
Zoals al velen malen gezegd; stel een ultimatum. OF hij schroeft de hoeveelheid alcochol aanzienlijk terug, (en hij blijft sowieso maar eens bij vrienden pitten, goed voorstel van Lienekien) OF je vertrekt. Zo simpel is het. Als hij niet iets aan ZIJN probleem wil doen - jawel, zijn probleem, want zijn onkunde om fatsoenlijk met alcohol om te kunnen gaan is ZIJN probleem, maar hij maakt het JOUW probleem door je gewoonweg te dwingen seks te hebben met hem, en dat mag jij niet toelaten - dan geeft ie kennelijk maar bar weinig om je en kun je veel beter een leuke, lieve vent zoeken die tenminste niet met z;n zotte kop z'n vriendin verkracht. (Lees je het goed Rondje? Je vriend verkracht je! Dat is niet normaal en op geen enkele manier goed te praten! JIJ bent het slachtoffer, NIET hij, dus je hebt het volle recht hem de huid vol te schelden, ook als hij nuchter is)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:45:39 #62
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903749
Uit de OP:

Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen

Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.

Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.

Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.

Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:47:32 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56903786
Hoezo heb je geen zak aan de goedbedoelde adviezen?! Al komen die dan niet uit eigen ervaring, ze kunnen wel zinvol zijn!!

Dat je wilt horen dat het vanzelf wel weer over gaat, is je kop in het zand steken.
pi_56903796
Ga dan een keer langs een blijfvanmelijf huis oid daar zitten er genoeg...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:49:19 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56903807
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:

Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Ik had hetzelfde. Het is vanzelf over gegaan ..
Ben je nu gerustgesteld?

Sjeesus.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:49:23 #66
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903808
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoi.

Waarom zeg je niet tegen 'm: prima dat je gaat stappen, maar je komt er dronken niet meer in. Je blijft maar ergens anders slapen?

Dan komt de boodschap wel over en jij doet gewoon de deur van binnen op de haak.
We hebben geen haak

Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:51:47 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56903843
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

We hebben geen haak

Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Die haak kan hij er best zelf opzetten. Als boetedoening.
pi_56903878
Doe ik moeite om een goeie post te schrijven, heeft ze er geen zak aan

Nou, je moet het zelf maar weten dan.
pi_56903884
@Rondje: ik snap dat je gewoon even je hart wilt luchten, maar de mensen hier bedoelen het niet verkeerd.
Je zult hier niemand zien zeggen dat het vanzelf wel over gaat...en dat weet je eigenlijk best wel, niet?
Je kunt de adviezen negeren - gewoon omdat je niet weet wat je er mee aan moet of omdat je eigenlijk niet de ernst van de situatie wilt erkennen, maar het stiekum diep daarbinnen heus wel weet - maar dan...dan steek je je kop in het zand, en dan kun je straks elke week welk een topic openen om je hart te luchten?!
Schrijven gaat je hierbij niet helpen, - althans, niet alleen schrijven. Je moet echt tot actie over gaan. Je gal lekker spuwen mag daarnaast natuurlijk altijd
pi_56903890
quote:
Uit de OP:

Een bekende van me had het ook. Het is vanzelf overgegaan toen hij in de bak zat wegens verkrachting.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:54:12 #71
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56903896
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoezo heb je geen zak aan de goedbedoelde adviezen?! Al komen die dan niet uit eigen ervaring, ze kunnen wel zinvol zijn!!

Dat je wilt horen dat het vanzelf wel weer over gaat, is je kop in het zand steken.
Wel zinvol, niet waarvoor ik kwam.

En dat weet ik, ik weet dat het nergens op slaat.

Al die kutsmilies bij elkaar kunnen niet zeggen hoe ik me voel.
Ik weet ook dat jullie gelijk hebben, daar gaat het niet om, ik voel me aangevallen en boos en verward en bang en moe en verdrietig en ik wil het niet horen.

Is dat nou echt zo'n rare reaktie?
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:54:54 #72
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_56903909
Demn hij wil maar 1 keer per week seks?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_56903928
@Rondje: Nee (zie vorige post van me ) maar het probleem is dat als je voor jezelf geen knopen door gaat hakken, je alleen maar ellendig blijft voelen en het alleen maar erger wordt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:57:00 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56903957
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik weet ook dat jullie gelijk hebben, daar gaat het niet om, ik voel me aangevallen en boos en verward en bang en moe en verdrietig en ik wil het niet horen.

Nee, het is geen rare reactie. Het kan heel goed dat je dit gepost hebt terwijl je er eigenlijk veel te overstuur over bent. Dan is nu niet een goede tijd om te horen dat je vriend fout zit en dat je er wat aan moet doen.

Misschien moet je het topic maar even links laten liggen, dan.

Ik snap dat je hier niet graag over zou willen praten met een vriendin of kennis, maar overweeg eens zoiets als stichting correlatie. Dan ben je anoniem en kun je misschien beter je hart luchten dan hier.
pi_56903983
quote:
Nee hoor, het is een hele natuurlijke reactie Je hebt geen idee welke kant je op moet; de buitenwereld zegt dat hij slecht voor je is maar jij ziet de goede kanten en dat verscheurt je emotioneel gezien.

Maar vergeet niet dat de reacties van buitenstaanders ook niet gek is. Overal waar je dit soort verhalen leest (verkrachting, mishandeling) zie je hetzelfde patroon; de vrouw accepteert het de 1e keer want ja hij is normaal toch echt zo lief, na een tijdje komen de twijfels over het eigen gedrag "ja ik gaf hem ook aanleiding om mij te slaan/verkrachten" en uiteindelijk belanden al die vrouwen in een uitzichtloze situatie waarin ze structureel worden verkracht en mishandeld.

Zie het dus maar als een natuurlijke reactie van de buitenstaanders dat ze jou, die feitelijk nog aan het begin van die situatie staat, zo benaderen; men wil er namelijk alles aan doen om te voorkomen dat jij ook zo'n persoon wordt.
pi_56903990
quote:

[..]

We hebben geen haak

Lijk me geen goed idee. Hij is al onvoorspelbaar als hij gedronken heeft, kans dat ie de deur inbeukt is redelijk groot.

Ga zsm met hem praten nu hij nuchter is, dat je het niet meer pikt en dat ie maar moet stoppen met drinken. Of in ieder geval proberen te minderen, niet over de grens te gaan.
Geef gewoon duidelijk je grenzen aan, met denken dat iets vanzelf overgaat is niemand verdergekomen. Je vriend denkt nu misschien zelfs dat er niks op tegen is als ie af en toe apelazerus is!
  Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 12:59:40 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_56904003
quote:

[..]

We hebben geen haak

Eigenlijk is dat natuurlijk een beetje jezelf voor de gek houden. Hij moet van de drank af! Dat hij ergens anders gaat slapen, helpt hem daar niet bij.

Stuur hem naar de Jellinekkliniek om van de drank af te komen, want volgens mij is hij gewoon een alcoholist. Als hij niet wil, schop hem eruit!

Nu is het gedwongen seks, wat is het morgen? Misschien slaat hij je dan wel verrot als je niet wilt.

Wat ik van je lees is wat je altijd hoort van vrouwen die met een alcoholist samenleven: als hij niet gedronken heeft is hij zo lief en heeft hij spijt en ik voel me schuldig. Niet doen! Niet je schuldig voelen, het is zijn schuld, hij is een stomme zuiplap en verkrachter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56904024
quote:

en was aan het bedenken waarom dat niet kon
Je bent alleen daar maar mee bezig. Excuses verzinnen, bedenken waarom bepaalde acties niet kunnen.

Ik denk dat iedereen heel goed beseft dat het rot is en dat je niet zomaar op kunt en wilt stappen. Dat je gehecht bent aan hem en dat je het liefst hebt dat het gewoon weer goed komt. Maar, het komt niet zomaar goed, je moet je grenzen aangeven en er geen smoezen voor verzinnen.
pi_56904040
Heb je hem al verteld dat het gewoon verkrachting is, echt dat woord letterlijk gebruikt? Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog denkt dat het wel meevalt, als hij dat wel denkt, dan zou ik vertrekken als ik jou was.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_56904055
Rondje, stel je PB-functie in!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:03:49 #81
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56904075

Hij is geen alcoholist

Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.

Dit is nu een half jaar aan de gang ongeveer en het is een keer of 6 gebeurd.
ook geen andere vorm
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:04:08 #82
22592 crew  Ole
pi_56904081
Been there.

Het gaat niet over TS, het wordt eerder erger.
De ergste keer drong ik pas tot hem door met de telefoon in mijn hand en de opmerking: "als je nu niet stopt doe ik aangifte"

Voor de overige posters: dit was 10 jaar geleden. De dag na dit gebeuren was de 'relatie' over en uit.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_56904092
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:04:55 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56904100
http://www.stichtingzijwe(...)08651ef1880a3993340f

Misschien heb je ook wat aan dit specifieke forum, TS.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:05:10 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56904105
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:

Hij is geen alcoholist

Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.

En waarom drinkt hij dan sinds een half jaar té veel?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:03 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56904125
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Ze heeft het profiel niet ingevuld en zich vandaag geregistreerd of een kloon aangemaakt voor dit topic. Dus?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:11 #87
22592 crew  Ole
pi_56904127
quote:

Hij is geen alcoholist

Hij kan er duidelijk niet tegen, dus is hij alcoholist!

Nu ben je elke keer als hij gaat stappen bang voor het moment dat hij thuiskomt, en hoe hij zich dan gaat gedragen.

Lees eens even terug
pi_56904129
quote:
Dat is minimaal vijf keer teveel . En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:07:43 #89
22592 crew  Ole
pi_56904154
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is minimaal vijf keer teveel . En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld .
inderdaad
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:07:44 #90
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56904155
quote:

[..]

Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.
In dit geval vind ik dat best raar ja.
quote:
Ik zei al, ik weet best hoe ik overkom als ik dit tik en dat neem ik dan maar op de koop toe, maar als er iets is wat ik niet ben, dan is het iemand die graag een slachtoffer is.
Ik zit met een serieus probleem(voor mij, en misschien maak ik het wel erger dan nodig is, ik weet het niet meer) en jij bent gewoon een botte lul op dit moment die me geen steek verder helpt.
Ik word alleen maar boos.
Oh gut, je wordt boos...nou gelukkig maar, ik dacht echt even dat je dat nou zo kunnen worden...dus hup, nu je toch boos bent, snel naar je vriend en eisen dat hij kapt met zuipen als hij er niet tegen kan, want anders dien je de volgende keer gewoon een klacht in bij de politie. of iets in die trant

Wat jij vooral nu niet moet doen is boos worden op mij, omdat ik je reaktie zeer treurig vind. Ook al reageren mensen anders dan ik, ik heb weinig op met mensen die zich, met beide ogen wijd open, in een slachtoffer positie manoeuvreren.
quote:
Ik word hier onzeker van en ik voel me schuldig ja, ik weet dat dat stom is.
leer er dan van als je het zelf stom vind.
quote:
Ik weet ook dat mijn vriend geen vervelende vent is als ie nuchter is.
Het gaat ook verder totaal niet om zijn nuchtere toestand, toch? Ik zou die twee maar gewoon scheiden van elkaar en aangeven dat die nuchtere gozer mag blijven, maar die dronken idioot op moet donderen.
quote:
Ik kan hem vragen niet meer te drinken, dat kan, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Het gaat dus niet over. En ik zou het niet vragen, ik zou het als eis stellen voor het behoud van jullie relatie...ben je meteen duidelijk.

Uiteraard schroom niet om aan te geven dat dronken iemand aanranden, toch echt een misdaad is.

Maar goed...genoeg gelachen.
pi_56904171
Whehe, je wordt gewoon verkracht, en alsnog vind je hem de liefste man ter wereld.
Liefde maakt niet alleen blind, ook nog eens dom, naief en afhankelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2008 13:09:21 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:09:41 #92
331 Merel
Be here now.
pi_56904181
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Dus? 't Is natuurlijk een kloon, dat is logisch. En niemand gaat het profiel van een kloon uitgebreid invullen en dus staat het geslacht default op M. 't Kán allemaal best fake zijn hoor, maar dat kan je niet uit zo'n profiel halen.

Ik snap trouwens best dat TS op dit moment even niks kan met alle adviezen, 't is gewoon moeilijk om de harde waarheid onder ogen te zien. Er over nadenken is de eerste stap. En daarna moet je handelen, maar ik kan me best even voorstellen dat ze de boel even moet laten bezinken. Zolang er uiteindelijk maar wél iets gebeurt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:10:57 #93
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56904193
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.

Verder dat jij sex moet hebben tegen je zin in, vind ik wel sneu, durf eens nee te zeggen.
pi_56904220
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef Noway666 het volgende:
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
pi_56904279
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik gooi het nog een keertje in de groep. Zou het een oplossing zijn als hij na het stappen bij vrienden blijft slapen?
En dan die vrienden verkrachten zeker
pi_56904286
Wat had je nu verwacht? Je schrijft zo'n OP op een druk bezocht forum, dat daar enkel en alleen de reacties op komen te staan die JIJ wilt horen? De kracht van dit forum is juist dat je reactie's krijgt uit allerlei verschillende hoeken, leeftijden, rangen en standen.

En dan voel jij je aangevallen en gekrenkt als het je niet aanstaat? Mensen nemen de moeite serieus om te gaan en te reageren met je OP, veel mensen doen dat, dat zie je terug in het aantal views. En vervolgens reageer jij in je ene post furieus over het feit dat je dingen leest die je niet wil horen en in een andere post reageer je weer begripvol over iets wat toch wordt aangedragen...

Je zou haast gaan twijfelen over gevalletje borderline, zo scherp wil ik hem alleen nog niet neerzetten. Ik blijf het wel even volgen van een zijlijn en stop met het neerzetten van goed bedoelde adviezen of smileys...

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 22-02-2008 13:17:10 (tikfoutje) ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56904304
quote:

Hij is geen alcoholist

Hij gebruikt het zuipen wel als een excuus en dat is te triest voor woorden. Nog triester is het dat je in feite zijn gedrag nog goed staat te praten alsof hij er niets aan kan doen.

Ik snap dit soort vrouwen dus echt niet die fout gedrag van hun partner goed staan te praten terwijl hun eigen leven compleet verkut wordt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:17:52 #98
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56904322
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
Het verkrachten keur ik ook niet goed hoor.

Ik kan me wel voorstellen dat je als je laat uit je werk komt je soms zin een nummertje of na het stappen, maar iemand die dan helemaal ligt te slapen en je komt je zatte harses aanzetten.
pi_56904329
draai de rollen om, neem hem een keertje in een dronken bui anaal met een voorbinddildo. eens kijken hoe hij daarop reageert
pi_56904416
Moet je nagaan als je de TS haar vriend bent;

Eerst ga je de hele zaterdagavond op stap met wat matties, flink zuipen, jezelf opgeilen aan de geile mokkels die op de dansvloer zich roeren, je rijdt wat tegen ze op, zorgt voor een flinke paal, want je weet dat je vanavond toch wel weer eroverheen mag thuis.

Vervolgens kom je thuis, helemaal geil en bezopen, je weet dat je gaat neuken, keihard lekker hard neuken met je vriendin, dus huppatee, aan de slag. Je bent dan weliswaar dronken, je bent nog niet zo dronken dat je geen stijve meer krijgt

En zo rampetamp je met je vriendin, die eigenlijk niet wil, maar het toch toelaat 'omdat je er toch niks meer van weet of aan kan doen de dag erna'. En zo kan je dat geintje over and over flikken

Fucking ideaal zo`n vriendin
pi_56904460
Je kan hier tips geven wat je wil maar ts luistert volgens mij toch niet
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_56904583

Nuchter is het zo'n lieve jongen met een hart van goud.

pi_56904621
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:37:41 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56904727
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
[knip] lieve jongens met harten van goud. [/knip]

Briljant!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:39:17 #105
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_56904763
Als hij zo dronken is en hem nog steeds omhoog krijgt is het natuurlijk een bljivertje.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:45:15 #106
331 Merel
Be here now.
pi_56904892
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Adolecens het volgende:

Je zou haast gaan twijfelen over gevalletje borderline, zo scherp wil ik hem alleen nog niet neerzetten.
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_56904939
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
Het is als buitenstaander altijd makkelijk oordelen.

Maar eens kijken of iedereen z'n partner zonder aarzelen en vol trots aan de kant zet als deze vreemd begint te doen na een jarenlange relatie.
pi_56904963
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:

[..]

dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoeken
pi_56905018
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoeken
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:53:34 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_56905082
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:37 schreef Semisane het volgende:

[..]

Briljant!
Ja, hilarisch gewoon.

pi_56905149
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
quote:
Lees de OP eens, en kom dan terug.
pi_56905205
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

quote:
Uit de OP:

Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen

Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.

Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.

Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.

kijk daar eens, ze wil dat wij typen wat zij wil horen, tja en dat gaat niet gebeuren
pi_56905220
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Lees de OP eens, en kom dan terug.
Dat is toch geen praten!

Dan moet ze zeggen dat het geen excuus is dat ie het zich niet meer kan herinneren.
Dan moet ze hem de details maar vertellen en wat ie daar zelf nu van vindt en wat ie denkt eraan te gaan doen om het te voorkomen de volgende keer.

Imo kan ze het beste zeggen dat ie niet tegen de drank kan en dat hij moet stoppen met drinken.

Dát is praten en als je professionele hulp zoekt zeggen die je eerst dit te proberen eer hulp te zoeken.
pi_56905250
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is toch geen praten!

Dan moet ze zeggen dat het geen excuus is dat ie het zich niet meer kan herinneren.
Dan moet ze hem de details maar vertellen en wat ie daar zelf nu van vindt en wat ie denkt eraan te gaan doen om het te voorkomen de volgende keer.

Imo kan ze het beste zeggen dat ie niet tegen de drank kan en dat hij moet stoppen met drinken.

Dát is praten en als je professionele hulp zoekt zeggen die je eerst dit te proberen eer hulp te zoeken.
Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.
pi_56905265
quote:
Nogmaals: als niemand wat doet gaat het niet over.

Ts, je klinkt als een bang en naief meisje van zestien ofzo.
Geef je grenzen duidelijk aan en wat de gevolgen zijn van als ze worden overschreden.
pi_56905286
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.
Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:04:59 #117
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905333
Ik zou dit niet grappig vinden als het over iemand anders ging.
Nu dus ook niet.

Ik had dit nooit verwacht.
Ik had nooit gedacht dat ik in een situatie terecht zou komen waarin ik bang moest zijn voor iemand van wie ik zoveel houd.
Ik ben er niet aan toe om te zeggen dat ik verkracht word(alleen het woord al ), ik ben er niet aan toe om te zeggen dat het een deel is van hem en dat dat niet zal veranderen.
Ik wil hem zoals ik hem ken, en ik ken hem niet zoals hij dronken is.

Dat forum heb ik bekeken, maar dat vind ik moeilijk, dat is niet voor mij, ik ben niet die vrouw.
Dat wil ik niet en ik wil ook niet toegeven dat ik het misschien wel ben.

bah

O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
ook geen andere vorm
pi_56905340
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...
Je komt dit hele topic al over als een deskundig persoon op dit gebied.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:07:34 #119
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_56905400
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
En wat zegt ie dan?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_56905440
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

En wat zegt ie dan?
"oow ik kan maar daar helemaal niks van herrineren, lieffie"
pi_56905450
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef devlinmr het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord. Mijn man slaat/verkracht/mishandelt me maar als hij dat niet doet is ie best lief en heeft hij spijt.

Punt 1. t'is niet jou fout, hij is een eikel
punt 2 volgende keer knie hard in kruis.
punt 3 gooi hem het huis uit.
Hier sluit ik mij bij aan. Ik vind dat je dit niet moet laten gebeuren. Dit valt ook onder het kopje verkrachting, ook als is het je vriendje.
Haters gonna hate.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:10:34 #122
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905480
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...

En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.

Ik weet wel hoe het klinkt.
ook geen andere vorm
pi_56905484
quote:
Ik zou dit niet grappig vinden als het over iemand anders ging.
Nu dus ook niet.
Zijn wij grappig? Nee, wij zijn bot om je in te laten zien wat de werkelijke situatie is.
quote:
Ik had dit nooit verwacht.
Fuck duh.
quote:
Ik had nooit gedacht dat ik in een situatie terecht zou komen waarin ik bang moest zijn voor iemand van wie ik zoveel houd.
Fuck duh 2.
quote:
Ik ben er niet aan toe om te zeggen dat ik verkracht word(alleen het woord al ), ik ben er niet aan toe om te zeggen dat het een deel is van hem en dat dat niet zal veranderen.
Hoe wil je het dan noemen, je hebt sex tegen je zin in met je vent, wat meer is er nodig om aan de definitie van verkrachting te voldoen?
quote:
ver·krach·ten (overgankelijk werkwoord; verkrachtte, heeft verkracht; verkrachter, verkrachting)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
Puntje 2 is toch wel redelijk op jouw situatie van toepassing.
quote:
Ik wil hem zoals ik hem ken, en ik ken hem niet zoals hij dronken is.
Fuck duh 3.
quote:
Dat forum heb ik bekeken, maar dat vind ik moeilijk, dat is niet voor mij, ik ben niet die vrouw.
Denial is fase 1.
quote:
Dat wil ik niet en ik wil ook niet toegeven dat ik het misschien wel ben.
bah
Denial is fase 1.
quote:
Ben benieuwd hoe je het erover hebt gehad..
pi_56905504
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...

Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
pi_56905522
quote:
Ja, maar heb je hem ook gezegd wat hij dan bij je deed?
Heb je hem duidelijk gemaakt dat je niet wilt dat dit nog eens gebeurd, en wat jij anders doet?

Als hij niet verder komt dan 'ik kan het me niet meer herinneren' moet je sowieso overwegen of hj het nog waard is.
pi_56905538
TS, het is heel eenvoudig (voor ons als buitenstaanders dan):

Je vriend is een klootzak dat ie zich zodanig laat vollopen dat ie niet meer weet wat ie doet.
Hij weet inmiddels (zeg je) dat hij weet dat hij niet meer weet wat ie doet als ie te dronken is. Hij weet dus dat hij zich in moet houden met drinken. Toch schijnt hij dat niet te doen. Hij kan dan wel spijt hebben en lief en aardig zijn en zo, hij is een waardeloze lul IMHO als hij toch doorgaat met teveel zuipen.

Wat er gebeurd is, zoals al gezegd, gewoon verkrachting binnen een relatie. Iets verachtelijkers bestaat er niet. IMHO.

Hem even héél gauw duidelijk maken dat dit niet door de beugel kan! Desnoods dreigen met aangifte doen.

En als jij zijn gedrag inmiddels nog weet goed te praten, dan weet ik niet wie van jullie twee harder therapie nodig heeft. Sorry, dat klinkt hard, maar dit is echt gewoon ziek.

Het is voor ons allemaal heel eenvoudig, want wij zijn buitenstaanders. Het is wel begrijpelijk dat je het ziet zoals je het ziet, zouden wij in die situatie misschien ook wel doen. Het heeft iets weg van het Stockholm-syndroom.

Maar echt, dit kan niet. Als je er samen niet uit kunt komen, moet je hulp zoeken. Bij vrienden, familie of hulpverlening.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_56905543
Die mensen die je hier advies geven zijn onpartijdig en zien deze situatie, voorzover je hem hier verteld, nuchter in, zou je dan niet eens gaan realiseren dat er misschien iets van waarheid in zit en dat je echt andere maatregelen moet nemen?
pi_56905601
Hij moet zelf nu alles eraan doen te voorkomen dat het nog eens gebeurd. Dit alleen zéggen is niet genoeg.

Als het alleen gebeurd als hij drinkt moet jij als deadline stellen dat hij niet meer drinkt. Want dan wordt het een gevaarlijk persoon. Het is niet onredelijk dat jij dit van hem eist.
En misschien kan ie voorlopig beter ook maar niet meer uitgaan (zonder jou), want het risico is groot dat ie dan weer zat en lastig thuiskomt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:17:28 #129
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905624
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
En stel dat het is zoals jij het opvat.

Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.

(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
ook geen andere vorm
pi_56905655
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:19:01 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56905658
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?

Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?

(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:19:49 #132
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905670
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
We zijn niet getrouwd.
ook geen andere vorm
pi_56905681
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Nee, dat snap ik niet. Jij voelt je kut, Jij zit met een probleem, maar in plaats van daar iets mee te doen ga je het wegstoppen en proberen te negeren.
Is dat de beste manier deze problemen op te lossen?
quote:
(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Dat is toch gewoon stap 1? Stap 2 is dat je daar naar gaat handelen; je gaat hem confronteren met jouw probleem, want het is niet jouw probleem, het is zijn probleem.
quote:
Alles wegstoppen is geen oplossing.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2008 14:25:15 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:21:06 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56905684
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Maar eens zul je er toch aan moeten geloven. De feiten onder ogen moeten zien voor wat ze daadwerkelijk zijn.
Dat weet je zelf ook wel, neem ik aan. En die stap wagen is niet moeilijk. Maar laat het alsjeblieft niet te lang voortduren, want dit gedrag heeft de nare eigenschap van kwaad tot erger te gaan.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:21:27 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56905694
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef avotar het volgende:
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?

Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?

(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
6 x.
pi_56905713
Hey Cc, jij hier schat ik miste je al
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:22:22 #137
145755 kahaarin
pi_56905718
quote:

Hij heeft dus niet een probleem, met sorry en ik hou van je zeggen komt hij er mee weg, en jij? Ben je door zijn uitspraken minder bang als hij met zijn vrienden de kroeg in duikt?
Ik denk toch echt dat het beter is dat je het ook zijn probleem maakt, zeggen dat hij best mag stappen maar dat hij dan niet bij jou in bed mag slapen bijvoorbeeld, laat hem dan op de bank gaan slapen of in de logeerkamer oid.
Zeg dat je nooit meer in die positie wil komen te zitten en dat als het nog eens voorkomt jij er geen zin meer in hebt.
Hij draait het mooi om zo, hij zegt dat het hem spijt en dat hij je niet wil kwetsen maar hij doet het wel steeds en jij laat het toe.
Hij heeft een kwade dronk en het is aan hem om er mee om te gaan, jij kunt alleen maar jouw grenzen aangeven en afwachten of hij die respecteerd, doet hij dat niet dan is het aan jou om er een conclusie aan te verbinden.
be nice or go away
pi_56905810
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Rondje het volgende:

[..]

We zijn niet getrouwd.
Een kniesoor die daar op let
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:27:29 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56905825
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:33:47 #140
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56905956
Werkelijk ongeloofelijk eigenlijk, rondje slikt alles moet je nagaan om wat voor absurde redenen menig kerel aan de kant geflikkerd wordt die dat soort misdragingen nimmer toont.
pi_56905977
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
pi_56906030
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
pi_56906034
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef l3laster het volgende:
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
alleen als het een marrokaan is
pi_56906044
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
Dus tis allemaal een grote hoax? Maar, maar, ik snap het niet meer
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:40:00 #145
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56906119
Ik zou maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:40:49 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56906142
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
Je bedoelt 'zou'. Ik neem tenminste aan dat je niet in dezelfde situatie zit.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:43:41 #147
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56906211
Ja, moeilijk taal toch Nederlands.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:43:44 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56906214
Of gewoon je leven ondergaan en er geen topic over openen.
Of een topic openen en de suggesties op hun inhoud, of het gebrek daaraan, beoordelen.

TS mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 22-02-2008 14:54:27 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:52:18 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56906430
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
TA mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?
Omdat ze ook sado-masochistisch is?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:04:55 #150
103012 Nies
Die hekse
pi_56906705
Dat je er maar blij mee wordt, met zo'n ontiegelijke hork

"Hij is zo lief..."

Nou wat lief, een trap in zijn zak zou ie moeten krijgen.

En jij een trap onder je hol omdat jij niet door hebt hoe jij je als voetveeg laat gebruiken.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:09:04 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56906803
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, moeilijk taal toch Nederlands.
En 't is: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
pi_56906846
TS, je klinkt precies zoals ik een 2 jaar geleden - ik had een relatie met een ontzettend lieve jongen, leuk en alles. En hij dronk niet, verkrachtte me niet, maar ik mocht gewoon veel dingen niet van hem (uitgaan met m'n vriendinnen, met andere jongens praten), en dat bleef ik excuseren zoals jij dat ongeveer doet - hij bedoelt het niet zo....
Helaas zal je naar niemand gaan luisteren hier. Dat had ik ook niet gedaan. Je zal naar niemand gaan luisteren totdat hij een grens bij je overgaat - en bij mij was dat toen hij me iets enorm onschuldigs verbood. En bij jou is de overtreffende trap veel erger - namelijk dat hij blijvende schade achterlaat door geweld.

Zorg alsjeblieft dat het niet zo ver hoeft te komen! Als hij echt lief en goed is stopt 'ie met zo idioot veel drinken. Punt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:11:36 #153
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56906858
@TS: nare situatie, die voor jou duidelijk zo kort mogelijk moet duren.... ermee kappen dus. Any which way.
En de reactie van SHE & consorten vind ik hier totaal ongepast

Maar iets zegt me dat er wel meer mis zit in jullie relatie. De ontwikkeling van jullie reguliere seksfrequentie (...) is bv ook niet per sé gezond te noemen.
Gone.... :')
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:13:57 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56906916
Het zal best een hele aardige gozer zijn hoor, als jullie 8 jaar al wat hebben dan zit dat ook wel snor. Maar ik vind het persoonlijk nogal een zwak excuus dat hij 'niet door heeft' dat jij op een gegeven moment geen zin hebt in sex en hij gewoon doorgaat. Ik denk dat je 'm daar best op mag aanspreken. Het is iets waar jij doorheen gaat, er zijn nou eenmaal 'dipjes' in een relatie. Misschien is dit er een van. Dat jij minder sex wil dan hij is gewoon iets waar je het over moet hebben, en ik vind het niet acceptabel dat hij zo over jouw grenzen heengaat als jij aangeeft dat je geen zin hebt..
Ik weet dat het moeilijk is, ik heb zelf ook moeite gehad met mijn grenzen aangeven in een relatie. Na het een keer heel duidelijk gedaan te hebben naar mijn vriend voelde ik me een stuk beter. Het was zeer pijnlijk, maar heb er wel enorm veel van geleerd.
Succes!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:19:55 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56907033
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En 't is: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
Oh. Dacht dat het "Zachte heelmeester helen geen wonden", was. Maar je hebt gelijk.
pi_56908064
zo ha dik eens een gewone vriend die veel te aanhankelijk werd als hij dronken was, en dta pikte ik niet meer.
ik weigerde een knuffel en zat vervolgens wel een kwartier lang met aan stanley mes op me keel...
sommige mensen gebruiken drank echt gewoon als excuus
pi_56909177
quote:

[..]

ja naieve doos,

Wat denk je dat je hier kan komen dat iedereen gaat zeggen , ah wat zielig knuffel kroel kussie ..Nee dus.
Schop die vent het huis uit of stap zelf op. doe aangifte van huiselijke geweld. ja verkrachting binnen de relatie valt daar ook onder.

Of geef hem een opblaaspop kado die hij kan misbruiken als hij weer eens bezopen is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_56909464
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

6 x.
6 x

Even naar mezelf gekeken...

1 x zou ik nog wel kunnen vergeven. Als ik hem dan op z'n gedrag aanspreek en hij belooft me dat het niet meer voorkomt dan zou de 2e keer al te veel zijn.

Ik het sowieso niet op mensen die zichzelf om de haverklap zo van de wereld zuipen dat ze de volgende dag niet meer weten hoe of wat (er van uit gaande dat je vriend het niet gewoon als een excuus gebruikt zijn gedrag mee goed te praten).

Je vriend heeft ondertussen bewezen zijn belofte niet te kunnen / willen nakomen en jij blijft hem verdedigen. Het is zo'n lieve jongen...
Just because you can doesn't mean you should
pi_56911090
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen.
ja, ze gaat expres niet mee uit zodat hij zoals gewoonlijk dronken kan worden en zij wacht op bed.

TS: wat moeten we er nog van zeggen? Het is niet normaal, het gaat niet vanzelf over maar jij wilt dat toch niet horen. Neem anders een liefdesbaby om jullie relatie te redden!
pi_56911189
quote:
Dat zegt hij ja. Maar aangezien hij tot verkrachting in staat is, zal hij ook wel tot liegen en bedriegen in staat zijn, lijkt me.
pi_56911493
Je hebt iig alle recht om boos te worden, en iedere fatsoenlijke man zou zich helemaal kapot schamen.

Denk dat je dat ook maar eens goed moet doen en hem een plan laten bedenken waardoor t nooit meer gebeurt (idd een andere slaap plek regelen als ie bezopen gaat raken) de reacties hier om gelijk maar aan te geven voor verkrachting (waarmee je zn sociale leven in 1x omzeep helpt en ie voor de rest van zn leven toch wel getekend is) slaan ook nergens op.. maar misschien moet je m daar wel op attent maken want t kan absoluut niet door de beugel.
pi_56912285
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef Robin__ het volgende:
de reacties hier om gelijk maar aan te geven voor verkrachting (waarmee je zn sociale leven in 1x omzeep helpt en ie voor de rest van zn leven toch wel getekend is) slaan ook nergens op.. m
Ja want hij is tenslotte zelf ook slachtoffer van zijn dronkenschap en de daaruit vloeiende verkrachting.
pi_56912340
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56912533
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef Robin__ het volgende:

de reacties hier om gelijk maar aan te geven voor verkrachting (waarmee je zn sociale leven in 1x omzeep helpt en ie voor de rest van zn leven toch wel getekend is) slaan ook nergens op.
Nee die slaan echt helemaal nergens op. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je de rest van je leven getekend bent, alleen maar omdat je je vriendin 6 keer verkracht hebt terwijl ze jankend naast je ligt.

Echt bizar om dit verhaal te lezen. Ongelofelijk dat mensen zichzelf zo hard laten gebruiken en tegelijkertijd alles weer recht proberen te lullen. Denk maar niet dat die gast er ook maar een fuck om geeft, anders was ie wel gestopt met zuipen... 't is niet zomaar iets zeg maar.

Het spijtige aan deze hele situatie is dat je toch niks zal doen.;... Als verkrachting al niet genoeg om je vent uit het huis te schoppen en aan te geven dan zijn anonieme reacties op een internetforum dat helemaal niet.

Sad but true.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:24:13 #165
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_56913449
Je lijkt op de goede weg met betrekking tot minder naif worden en de ernst van je situatie inzien.
Sterkte!
pi_56913496
quote:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.

Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.

Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Volgens mij noemen ze dit verkrachting
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:44:09 #167
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56913879
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Neem anders een liefdesbaby om jullie relatie te redden!
Oei, memories
Dat heb ik een keertje gezegd tegen een meisje waarmee ik aan de praat was geraakt. Ze had verteld dat ze op een dood punt in haar relatie met haar vriend aanbeland was. Die overigens op dat moment in Spanje zat om hun eigen café draaiend te houden ofzo....

Het was tijd voor de laatste ronde in het café en ze had met haar vriendin zojuist hun toilet-sms-gameplan afgestemd. Ready to go!!

Tot ik dat van die liefdesbaby er ineens uitflapte

Vrouw barst in janken uit, vriendin hysterisch, hele café op stelten, verschillende stamgasten die mij wilden lynchen... Enfin, je hebt het plaatje wel te pakken. Kameraad en ik zijn er beide als een haas vandoor gegaan, lol.
Volgens d´r vriendin had ze een slechte jeugd gehad.... Ze was zelf een -niet succesvolle- liefdesbaby geweest in de relatie van haar ouders

Maar dit alles terzijde. Weer ontopic
pi_56916818
Maar even serieus: hoe gaat dat dan? Hij komt dronken thuis, kruipt bij je in bed. Hoe maakt hij duidelijk dat hij wil en hoe maak jij duidelijk dat je niet wil?
pi_56917514
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

ja, ze gaat expres niet mee uit zodat hij zoals gewoonlijk dronken kan worden en zij wacht op bed.
Uitlokking dus. Oei oei, TS geen aangifte doen hoor, voor je weet sta je zelf voor de rechter.
quote:
TS: wat moeten we er nog van zeggen? Het is niet normaal, het gaat niet vanzelf over maar jij wilt dat toch niet horen. Neem anders een liefdesbaby om jullie relatie te redden!
Liefdesbaby , goed idee. En het enige wat TS moet doen is haar vriend aanmoedigen lekker te drinken en dan zelf de pil 'vergeten'.
pi_56917931
quote:
En intussen heeft hij je al 6 keer aangerand/verkracht en dat is 6 keer teveel. Heb je een bord voor je kop ofzo? Je vriend is niet lief en aardig.
pi_56921379
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

En intussen heeft hij je al 6 keer aangerand/verkracht en dat is 6 keer teveel. Heb je een bord voor je kop ofzo? Je vriend is niet lief en aardig.
Ze staat in de denial mode. Ze denkt dat het minder wordt of over gaat, in plaats daarvan wordt het alleen maar erger.

Verkrachting bedekken met de mantel der liefde, doen alsof het niets voorstelt.
Als een man/vrouw nee zegt en toch wordt gedwongen tot sex dan heet dat verkrachting ook al vindt dit plaats in een relatie

Ze moet kappen met die relatie. En als hij toch nog doorgaat aangifte doen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:15:10 #172
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56921574
Het lijkt allemaal gewoon niet zo erg als er een paar dagen voorbij zijn
Dan zitten we te ontbijten en vertelt hij wat hij heeft gedaan gisteren, hebben we het over koetjes en kalfjes.
Vertellt hij wat hij nog gaat doen vandaag en vraagt ie hoe mijn dag zal zijn, geeft hij me een knuffel, zegt ie tot straks, ik houd van je...

Dan denk ik: waarom doe ik eigenlijk zo moeilijk, waarom maak ik niet gewoon zin?

Het lijkt heel gemakkelijk en heel logisch dat ik hem moet zeggen dat het een lul is en dat ik weg zal gaan als dit niet verandert... Maar dat is het niet.
ook geen andere vorm
pi_56921596
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
Het lijkt allemaal gewoon niet zo erg als er een paar dagen voorbij zijn
Komt omdat je in denial / verliefdheidsmodus bent
quote:
Dan zitten we te ontbijten en vertelt hij wat hij heeft gedaan gisteren, hebben we het over koetjes en kalfjes.
Vertellt hij wat hij nog gaat doen vandaag en vraagt ie hoe mijn dag zal zijn, geeft hij me een knuffel, zegt ie tot straks, ik houd van je...
Leuk, dat hij af en toe zich gedraagt als jouw vriendje. En wat als hij `s nachts weer thuiskomt, verteld hij dan ook wat hij gedaan heeft en gaat hij dan slapen, zoals een normaal vriendje zou doen? Dacht ut niet he?
quote:
Dan denk ik: waarom doe ik eigenlijk zo moeilijk, waarom maak ik niet gewoon zin?
Geen zin is geen zin. Dus dit is gewoon een bullshit redenering afkomstig van een onzeker en naief meisje.
quote:
Het lijkt heel gemakkelijk en heel logisch dat ik hem moet zeggen dat het een lul is en dat ik weg zal gaan als dit niet verandert... Maar dat is het niet.
Natuurlijk niet. Maar wil jij de rest van je leven in zo`n kut situatie blijven verkeren, of wil je niet eens na hoeven te denken over wat er zal gebeuren als hij straks `s nachts weer thuiskomt? Even door de zure appel heen bijten en zeggen waar het opstaat, en dat je niet over jezelf heen laat lopen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:27:34 #174
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56921650
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Komt omdat je in denial / verliefdheidsmodus bent
[..]

Leuk, dat hij af en toe zich gedraagt als jouw vriendje. En wat als hij `s nachts weer thuiskomt, verteld hij dan ook wat hij gedaan heeft en gaat hij dan slapen, zoals een normaal vriendje zou doen? Dacht ut niet he?
[..]

Geen zin is geen zin. Dus dit is gewoon een bullshit redenering afkomstig van een onzeker en naief meisje.
[..]

Natuurlijk niet. Maar wil jij de rest van je leven in zo`n kut situatie blijven verkeren, of wil je niet eens na hoeven te denken over wat er zal gebeuren als hij straks `s nachts weer thuiskomt? Even door de zure appel heen bijten en zeggen waar het opstaat, en dat je niet over jezelf heen laat lopen.
Het zou zo gemakkelijk zijn als hij zich idd AF EN TOE als mijn vriendje zou gedragen, het is omgekeerd, af en toe gedraagt hij zich als een lul, meestal is hij zoals mijn vriendje.
Ook als hij gedronken heeft is hij niet altijd vervelend.

Het is geen rotzak.
Alleen af en toe.
ook geen andere vorm
pi_56921688
Rondje,

Zo te zien ben je niet dom, weet je prima wat er aan de hand is. Je weet ook wat de opties zijn.
Jij kiest jouw toekomst. Nu.

Als je nu - na 6 keer, na het uitgeschreven te hebben- geen actie onderneemt dan word jij waar men je hier voor waarschuwt. Een slachtoffer dat het zichzelf aandoet. Je weet het. En je weet ook dat je dat niet wil, maar dat je er bijna in aan het tuinen bent.

Een (veelvoorgesteld) alternatief is keihard ingrijpen. Aangifte doen, slot op de deur, het komt allemaal neer op relatie verbreken. Dat weet je. Zo te zien wil je dit niet, ook al weet je dat het beter zou zijn dan de vorige optie.

Er is natuurlijk ook een tussenweg. Therapie-achtigen enzo. Daar heb je geen zin in meen ik. Bedenk eens waarom je precies geen zin hebt in de tussenweg. Wat vrees je? Ben je banger om dan toch te blijven hangen aan hem dan dat je banger bent dat het uitgaat? Wat vind je het ergste alternatief? Misschien helpt bedenken daarvan op welk uiterste je het best kan afkoersen: slachtoffer worden of je relatie opofferen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56921706
Rondje, check je PB.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:39:57 #177
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56921723
Hoe zeg je t hem op zo'n moment? Heb je hem na het nee zeggen nooit proberen weg te duwen? Ik vraag me gewoon af hoe zoiets gaat binnen een relatie.
Ik bedoel we kennen allemaal het verkracht worden door een vreemde maar binnen een relatie is het zogenaamd een ander verhaal.
Ik wil gewoon weten wat hij doet als jij zegt : NEE IK WIL NIET, en je stribbelt tegen? Drukt ie je tegen het bed op etc? Of zeg je nee en laat je je daarna alles gewoon maar gevallen?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56921769
Mijn vriend wordt wel eens dronken. Nou ja wel eens, regelmatig zelfs. Op een keer heeft hij mij per ongeluk een paar klappen verkocht toen hij dronken was en wij een discussie hadden. Nadien is dit meer gebeurd.

Totaal is dit nu al zes keer gebeurd. Ondertussen loop ik rond met blauwe plekken en loop met een zonnebril op omdat ik twee blauwe ogen heb.

Maar ja meestal is hij lief. Het gebeurt maar af en toe.
pi_56922864
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:48 schreef housewous het volgende:
Mijn vriend wordt wel eens dronken. Nou ja wel eens, regelmatig zelfs. Op een keer heeft hij mij per ongeluk een paar klappen verkocht toen hij dronken was en wij een discussie hadden. Nadien is dit meer gebeurd.

Totaal is dit nu al zes keer gebeurd. Ondertussen loop ik rond met blauwe plekken en loop met een zonnebril op omdat ik twee blauwe ogen heb.

Maar ja meestal is hij lief. Het gebeurt maar af en toe.
Is dit een vrijbrief voor andere mannen?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 11:48:41 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56922973
Ik weet het niet hoor. Je zégt dat je op het moment dat hij gedronken heeft geen zin hebt enzo, maar hoe laat je dat dan blijken? Kennelijk ziet hij dat anders. Al die mensen die hier meteen verkrachting roepen zijn niet helemaal fris in de bol. Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
pi_56923027
quote:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Kijk, dat was nou precies het gene wat ik wou typen. Persoonlijk zou ik geen drank meer aanraken als ik weet dat het tot gevolg zou hebben dat ik mijn vriendin verkracht...
Nuf said, dat dus!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56923054
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet hoor. Je zégt dat je op het moment dat hij gedronken heeft geen zin hebt enzo, maar hoe laat je dat dan blijken? Kennelijk ziet hij dat anders. Al die mensen die hier meteen verkrachting roepen zijn niet helemaal fris in de bol. Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.

Lees de OP dan nog even:
quote:
...

...
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?
Nogmaals:
pi_56923059
quote:
Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Nou, als je vriendin meerdere malen zegt dat ze geen zin heeft en vervolgens gaat janken terwijl je dr toch neukt dan zit er toch iets niet helemaal lekker lijkt me. Even afgaande op wat er in de OP staat.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56923097
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

Het zou zo gemakkelijk zijn als hij zich idd AF EN TOE als mijn vriendje zou gedragen, het is omgekeerd, af en toe gedraagt hij zich als een lul, meestal is hij zoals mijn vriendje.
Ook als hij gedronken heeft is hij niet altijd vervelend.

Het is geen rotzak.
Alleen af en toe.
Je bent een domoor, stereotiep slachtoffer dat haar lieve dader in bescherming neemt.
Open dan geen topic en laat je leeker doorverkrachten.
Wat wil je nou in 's hemelsnaam, meissie?!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 12:21:18 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56923405
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:55 schreef Roquefort het volgende:
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?
Nogmaals:
Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.
Met alle respect hè, zo werkt het volgens mij dus gewoon niet. Als haar vriend bijna altijd compleet normaal, liefdevol en zorgzaam is, dan geloof ik niet zomaar klakkeloos van een R&P'er dat hij haar maar gewoon verkracht als ie wat gedronken heeft.
Voor hetzelfde geld zitten we hier een borderliner naar verkrachting toe te praten...

Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:29:30 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56923514
En dan zit je nog met het feit dat vrouwen zo vreselijk dubbelzinnig zijn dat nee, eigenlijk ja betekent.
Misschien huilt dat mokkel wel van geluk; is mij ook weleens overkomen na een woeste beurt.
pi_56923575
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
Lekker een frigide vriendin, zou ik ook zeer gestressed van worden.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 12:33:55 #188
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56923576
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef SHE het volgende:
En dan zit je nog met het feit dat vrouwen zo vreselijk dubbelzinnig zijn dat nee, eigenlijk ja betekent.
Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.
pi_56923727
Toch moeilijk te herkennen, dat sarcasme.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:49:47 #190
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56923809
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
En dat haal jij uit...?

Een keer per week, soms zelfs een week niet, soms vier keer per week, tis niet alsof ik het bijhoud ofzo.
Maar als je wil, wil ik het wel voor je aankruisen op de kalender en zal ik je op de hoogte houden.
Het verschilt.

Als hij hard werkt, heeft hioj minder zin en als ik zin heb en hij niet, gebeurt er niets
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:55:34 #191
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56923896
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
Tot ik denk:Laat maar zitten, meneer duwt me toch op bed zoals hij het wil...
En soms moet ik huilen.

En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.

Maar kennelijk weten jullie te verzinnen dat ik frigide ben en dat ik maar wat lul.
Maakt me verder weinig uit, want het zegt meer over jullie, dan over mij imo, maar vriendelijk is natuurlijk anders
ook geen andere vorm
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 februari 2008 @ 12:57:36 #192
22592 crew  Ole
pi_56923936
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
En soms moet ik huilen.

demn
dit is echt te erg hoor!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 februari 2008 @ 12:58:38 #193
22592 crew  Ole
pi_56923956
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
Zeg, we leven niet meer in de 19e eeuw
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:59:12 #194
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56923965
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
We hoeven hier niemand te veroordelen....

TS vraagt impliciet om een mening, gebaseerd op haar versie van het verhaal. Wel, die kan ze krijgen toch? Als dat verhaal rammelt weet zij dat het beste zelf; dat kan imo niemand anders (dan haar vriend) incalculeren.

Verder, je komt met drogredenen aanzetten om hier tegen de stroom in te posten, misschien lachen voor jou en nog een paar hyena's, beter niet doen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:02:55 #195
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56924029
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.
Met alle respect hè, zo werkt het volgens mij dus gewoon niet. Als haar vriend bijna altijd compleet normaal, liefdevol en zorgzaam is, dan geloof ik niet zomaar klakkeloos van een R&P'er dat hij haar maar gewoon verkracht als ie wat gedronken heeft.
Voor hetzelfde geld zitten we hier een borderliner naar verkrachting toe te praten...

Als het niet zo triest was, zou ik moeten lachen.

Misschien denkt hij ook wel echt dat het niet zo is dat ik echt nee bedoel, dat zou kunnen, maar dan ligt het niet aan mij, of het feit dat ik niet duidelijk zou zijn, want dat ben ik wel.
Als jij liever niet gelooft wat mensen schrijven omdat dat niet in je straatje past(iets waar ik ook een beetje last van heb) ligt dat ook niet aan mij, maar aan jou.
ook geen andere vorm
pi_56924187
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.
Tja, als ze echt 50 keer nee zegt, is het natuurlijk niet zo alsof ze dan ook echt niet wil. En als ze je eruit douwt, dan is dat natuurlijk een verkapte manier om te bevestigen dat hij door moet gaan.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:25:33 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56924396
Ik vraag me af hoe hij 10 keer bij je binnenkomt als je niet wilt.
Als ik geen zin heb, krijgt hij 'm er echt niet in zonder een hoop geweld. Iets met droog/gespannen.
Ben je een vochtig tiepje?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 13:28:45 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56924437
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:02 schreef Rondje het volgende:
(iets waar ik ook een beetje last van heb)
Een beetje? .

Maar eh.. zeg je 50x 'NEE NEE NEEEEEEEEEEE OH JAAAAAAAAAAAAAAA NEE NEE NEE JAAAAAAAAAAAA........'

of zeg je: "NEE, FLIKKER OP VIEZE VERKRACHTENDE KLOOTZAK' en sla je em met je vuis in z'n ballen?

Daar zit nogal een verschil in.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:28:51 #199
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56924440
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af hoe hij 10 keer bij je binnenkomt als je niet wilt.
Als ik geen zin heb, krijgt hij 'm er echt niet in zonder een hoop geweld. Iets met droog/gespannen.
Ben je een vochtig tiepje?
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.

Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 13:30:17 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56924453
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Gelukkig ben je op dit forum wel defensief, misschien is dat wel een leermoment voor het echte leven.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:31:08 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56924463
quote:

[..]

Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.

Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:32:34 #202
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56924485
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Een beetje? .

Maar eh.. zeg je 50x 'NEE NEE NEEEEEEEEEEE OH JAAAAAAAAAAAAAAA NEE NEE NEE JAAAAAAAAAAAA........'

of zeg je: "NEE, FLIKKER OP VIEZE VERKRACHTENDE KLOOTZAK' en sla je em met je vuis in z'n ballen?

Daar zit nogal een verschil in.
Niet doen.
Laat me nou, ik wil slapen, ik heb echt geen zin. ECHT niet.
Ik wil niet, toe nou, ruk je effe op een pornofilm en laat mij met rust.
Niet doen, nee, ga weg.

Duidelijk genoeg?

Nee, natuurlijk niet, das bijna onmogelijk, want ik moet schreeuwen en hem in zijn zak slaan in plaats van zeggen dat ik niet wil en hem wegduwen.
Je hebt gelijk, ik doe het niet goed.
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 13:34:13 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56924506
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Rondje het volgende:
Nee, natuurlijk niet, das bijna onmogelijk, want ik moet schreeuwen en hem in zijn zak slaan in plaats van zeggen dat ik niet wil en hem wegduwen.
...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.
Dan kun je beter in een hoekje gaan zitten huilen en iedereen op dit forum voor gek verklaren. Je weet het toch allemaal beter.
pi_56924509
quote:
En soms moet ik huilen.

Als iemand tegen jouw wil seks met je heeft heet dat verkrachting, ongeacht of het je vriend, je moeder of je buurman is

En heb je nou echt zin om iemand die je zo behandelt en waarvoor je bang bent nog langer je vriend te noemen?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:35:27 #205
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56924526
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
Ik weet het...
Ik word er gewoon boos van en verdrietig, dat er mensen zijn die denken dat alles volgens de regeltjes die zij hebben bedacht gaat of in elk geval zou moeten gaan en dat het anders niet klopt, of dat de mensen die het anders doen stom of dom of labiel zijn, of borderline hebben...

Helaas, zo werkt het niet, zou wel gemakkelijk zijn...
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:37:09 #206
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56924544
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.
Dan kun je beter in een hoekje gaan zitten huilen en iedereen op dit forum voor gek verklaren. Je weet het toch allemaal beter.

Ja, want anders betekent nee geen nee.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 13:40:02 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56924581
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, want anders betekent nee geen nee.
Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:42:46 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56924618
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:35 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik weet het...
Ik word er gewoon boos van en verdrietig, dat er mensen zijn die denken dat alles volgens de regeltjes die zij hebben bedacht gaat of in elk geval zou moeten gaan en dat het anders niet klopt, of dat de mensen die het anders doen stom of dom of labiel zijn, of borderline hebben...

Helaas, zo werkt het niet, zou wel gemakkelijk zijn...
Begrijp me goed, ik vind dat je dit niet moet pikken van je vriend. Maar onderhand krijg ik van sommige reacties hier de indruk dat jij de kwaaie bent hier, omdat je 'm niet van je af hebt geschopt. Laat je dat niet aanpraten, hoor.

Ik hoop dat je spoedig op een punt komt dat je iets gaat ondernemen om deze situatie op te lossen. Wat dat dan ook mag zijn.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:43:36 #209
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56924629
Wat reageren sommige mensen toch dom!

Sommige mensen zijn nou eenmaal zo dat ze moeite hebben met schreeuwen, gillen, slaan, zeker als het om iemand gaat waar ze veel om geven.
Schreeuwen is best confronterend, omdat je dan toegeeft dat er iets heel ergs aan de hand is(waarom zou je anders schreeuwen?) Slaan doe IK alleen als ik boos ben, ik denk ook niet dat iedereen op zo'n moment boos wordt, verdrietig, angstig...Daar hoeft boos niet altijd bij te komen kijken, ook al lijkt dat een heel logische reaktie.

Ik vind dat TS tegen hem moet zeggen dat dit niet meer kan, maar ik kan me ook voorstellen dat ze dat moeilijk vindt, omdat ze misschien niet zeker weet of ze duidelijk genoeg is(al weet ze dat eigenlijk wel)en omdat ze hem niet wil kwetsen, hoe onlogisch dat ook klinkt.
Ze wil hem misschien niet het gevoel geven een "verkrachter" te zijn, omdat hij dat ook niet is in haar ogen, hij is haar vriend, niet een of andere enge man.

Sterkte, ik hoop dat je eruit komt, maar ik denk idd wel dat je daar zelf iets aan zal moeten doen...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:44:34 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56924640
quote:

[..]

Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.
Dan blijft er maar 1 ding over, aangezien praten niet helpt.
Slaan.
Keihard, en bij voorkeur op zijn stijve penis.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:45:03 #211
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56924651
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.
Dat zeg ik niet, maar je verplaatsen in andermans gevoelens zou niet zo'n heel vreemd idee zijn voor sommige mensen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:46:15 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56924666
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je verveelt me. Te vaak.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:47:38 #213
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56924687
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.
Slaan.
Dat durf ik niet.

En hoe stom dat ook klinkt, ik wil hem geen pijn doen.
Ik weet hoe het klinkt
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 13:53:59 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56924781
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
Dat durf ik niet.
boehoe...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:54:06 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56924784
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Je verveelt me. Te vaak.
Boeiùh.
pi_56924845
quote:

[..]

Dat durf ik niet.

Ik weet hoe het klinkt
Je hoeft niet te slaan, dat zou betekenen dat je afwacht tot het weer gebeurt. En je moet het niet meer laten gebeuren, je zegt nu gewoon tegen hem: Ik pik het niet langer, je bent een lul, het is uit, en flikker een eind op. Gesnapt?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:58:52 #217
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56924853
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Je verveelt me. Te vaak.
Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houden

OT@TS: als je de confrontatie direct 's nachts of de volgende dag(en) niet aankunt, zou ik vooraf maatregelen nemen.

Ga slapen bij een vriendin of je ouders wanneer je vriend weer gaat drinken. Of gooi een ander / extra slot op de deur zodat hji ergens anders kan slapen. Heb je iig wat om over te praten achteraf, met morele steun van mensen die je vertrouwt. Plus je laat zien dat je niet over je heen laat lopen.

Btw, ik was er direct mee gekapt

[ Bericht 20% gewijzigd door Flatline____ op 23-02-2008 14:06:09 ]
pi_56924895
Godallemachtig wat een domme reakties hier
Relatieproblemen? trap hem in zn ballen
Dr Phil eat your heart out
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:06:01 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56924965
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:58 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houden

OT@TS: als je de confrontatie direct 's nachts of de volgende dag(en) niet aankunt, zou ik vooraf maatregelen nemen.

Ga slapen bij een vriendin of je ouders wanneer je vriend weer gaat drinken. Of gooi een ander / extra slot op de deur zodat hji ergens anders kan slapen. Heb je iig wat om over te praten achteraf, en je laat zien dat je niet over je heen laat lopen.

Btw, ik was er direct mee gekapt
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:08:08 #220
145755 kahaarin
pi_56925011
quote:

[..]

Dat durf ik niet.

Ik weet hoe het klinkt
Dat hoeft ook niet, schelden, schreeuwen of slaan, duidelijk zijn en je grenzen aangeven icm een ultimatum moet genoeg zijn.
be nice or go away
  Official ESF Kreviewer zaterdag 23 februari 2008 @ 14:08:10 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_56925013
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Godallemachtig wat een domme reakties hier
Relatieproblemen? trap hem in zn ballen
Dr Phil eat your heart out
Dat wordt geopperd omdat het enige dat TS lijkt te doen is huilen in een hoekje en verder helemaal niets...
pi_56925015
quote:

[..]

Dat durf ik niet.

Ik weet hoe het klinkt
Als je hem niet kan stoppen, zul je moeten accepteren dat je relatie voor altijd zo zal zijn.

Punt.

Het klinkt hard, maar het is de waarheid. Hij zal heus niet veranderen hoor.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:09:11 #223
145755 kahaarin
pi_56925025
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.
Er zijn er wel meer die dat advies hebben gegeven, lijklt me ook de beste oplossing.
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:09:41 #224
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56925034
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf.
[..]

Sorry hoor.... not
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:13:09 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56925083
Never mind.

Ironie is ook niet gemakkelijk.

[ Bericht 67% gewijzigd door Lienekien op 23-02-2008 14:19:09 ]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:17:32 #226
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56925141
quote:

[..]

Slaan.
Keihard
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56925197
quote:

[..]

Dat durf ik niet.

Ik weet hoe het klinkt
Wat wil je dan?
Dat iedereen hier je gaat vertellen dat het wel weer goed komt? Dat het een periode in het leven is waar jullie doorheen moeten?
Dat ís het niet.
Je vriend is een eikel, een klootzak, een randdebiel.
Dit is niet 'iets' wat met de tijd of met veel liefde van jouw kant nog weer goedkomt.
Dit komt nooit meer goed.
Je kan twee kanten op; of je pikt dit gedrag en laat het lekker verder kabbelen, neemt het maar voor lief dat je 1 keer in de zoveel tijd gruwelijk tegen je zin wordt genomen en ach, die hengst an je hasses die krijg je ook nog wel.... óf... je schopt hem an de kant en bouwt een normaal leven op.....in je eentje ja.

Daar kun je uit kiezen. Geen ja-maar, maar toch, ik, ik, ik, ik... of je gaat er lekker mee verder, of je kapt er mee, iets anders is er niet van.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_56925220
quote:

[..]

Dat durf ik niet.

Ik weet hoe het klinkt
Even kijken:
- Je vriend is alcoholist (hij drinkt immers zoveel dat hij niet meer weet wat hij doet)
- Hij is een verkrachter (je geeft zelf aan dat hij je meerdere keren verkracht heeft)

Nee je hebt gelijk, je bent gek als je hem pijn doet......

Hoe DOM kun je zijn?????
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_56925241
Spreken jullie allemaal uit ervaring ofzo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:23:41 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56925246
Hm. Heeft iemand al gezegd dat TS dit topic eens aan haar vriend moet laten lezen?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:24:52 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56925264
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Spreken jullie allemaal uit ervaring ofzo
Ik niet. Misschien dat ik daarom nog de hoop heb dat 't wél goed komt als vriendje stopt met overmatig drinken.
pi_56925386
Ik zou inderdaad ook het grootste aantal reacties negeren, mensen die hier neit gewoon mee om gaan, zijn niet serieus te nemen. Dit is dan ook FOK!...

In ieder geval denk ik dat je eerst meot erkennen dat er een serieus probleem is en dat dat niet aan jou ligt. Het is duidelijk dat je bij hem wil blijven en het is duidelijk dat er iets moet veranderen. Dat lijkt tegenstrijdig, maar dat hoeft niet. Het lijkt echter alsof je niet helemaal gelooft dat er per sé iets moet veranderen. Ik denk dat als je hier mee door gaat je er onderdoor gaat en je relatie uiteindelijk ook. Wil je dat voorkomen moet je dus in ieder geval iets er aan doen, gewoon je adem inhouden en doorgaan werkt niet. Dat er iets moet veranderen betekent dus ook dat er een redelijk uitzicht moet zijn op verandering. Heeft hij een drankprobleem, werkt hij daaraan? Is hij er überhaupt mee bezig of is het 'ja ja' en dan is het voorbij? Een relatietherapie lijkt me niet erg zinnig, je vriend heeft gewoon een ernstig probleem, met zichzelf, met alcohol, of met beide. Daar moet iets aan veranderen en dat moeten substantiële stappen zijn. Dat kunnen verschillende dingen zijn, maar hij moet daar toch zelf het voortouw in nemen en dat hij zelf naar een psychotherapeut (dus eerst naar de huisarts) gaat lijkt mij een hele redelijke eis, haalbaar en het meest effectief.

Maar uiteindelijk zit jij zelf in de situatie dus als het beter is om 'm te dumpen, dan heb ik niks gezegd.
pi_56925515
quote:

[..]

Slaan.
Jij weet het ook altijd zo goed he.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:43:56 #234
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56925577
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Rondje het volgende:

[..]

Niet doen.
Laat me nou, ik wil slapen, ik heb echt geen zin. ECHT niet.
Ik wil niet, toe nou, ruk je effe op een pornofilm en laat mij met rust.
Niet doen, nee, ga weg.

Duidelijk genoeg?

Je zegt nu nee en daarmee doe je het wel goed maar wordt je alsnog verkracht (of tegen je zin in geneukt, als je dat liever hoort). Het is een klootzak dat hij niet reageert op de signalen die je nu geeft maar blijkbaar twijfel jij daar nog aan. Creëer dan duidelijkheid!

Waarom zou je hem in vredesnaam niet laten voelen dat je het verdomme méént. Spring uit dat bed als hij het de volgde keer probeert, schreeuw tegen hem, dreig de politie te bellen, sla hem, whatever, als het maar tot hem doordringt dat dit geen geintje is. Trek een zeeeer duidelijke grens die hij niet anders kan interpreteren.
Gaat hij dan nog over je grens heen dan heb je je bewijs dat het toch echt een klootzak is dunkt me.

gatverdamme, ik kan hier zo kwaad om worden
pi_56927954
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:39 schreef katerwater het volgende:

[..]

Is dit een vrijbrief voor andere mannen?
Nee,

Maar ik dacht misschien leest Rondje het en dacht dan "dat zou ik nooit pikken". Is hetzelfde misdrijf als verkrachten namelijk.

Maar wat een treurige reacties allemaal. Er bestaat helemaal geen context.

Als zij nee zegt en dat ook uitspreekt tegen haar vriend en hij gaat toch door dan is dat gewoon verkrachting.

Maar rondje is hopeloos verloren want ze bedekt alles met de mantel der liefde. Alles uit naam van de liehiehiehiefde
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:10:28 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56928289
Sounds to me dat hij het type foute man is en dat jij iemand bent die daar een makkelijk slachtoffer wordt. En nee, dit is niet sarcastisch of hard bedoeld. Ik denk dat je echt moet oppassen, vandaag is het dat hij sex met je heeft tegen jouw wil in, morgen is het dat hij je helemaal lens slaat en dat jij denkt dat je het verdient hebt. Denk er alsjeblieft niet te licht over, er zijn genoeg vrouwen die dit meemaken en er veel te lang in blijven hangen. Zoek hulp. Professionele hulp, of ga naar een vriendin en ga zo snel mogelijk bij 'm weg. Hij is jou absoluut niet waard, het is een zielige klootzak die jou gebruikt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_56928327
Whehe, dat er nog mensen zijn die dit geen verkrachting vinden
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:17:35 #238
145755 kahaarin
pi_56928412
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, dat er nog mensen zijn die dit geen verkrachting vinden

Het gaat er niet om wat ik er van vind, het gaat er om dat TS een vraag stelt in de OP, het gaat er om dat zij een probleem heeft en er van gedachten over wil wisselen, mijn mening doet er niet zo veel toe, TS vraagt om raad en dat is nu precies wat ze hier krijgt van de meesten.
Dit soort posts helpen niet, het is in mijn ogen enkel een poging van jou om je gelijkl te halen en een reactie los te krijgen, bij deze: gefeliciteerd, het is je gelukt, ben je nu blij?
be nice or go away
pi_56928495
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik er van vind, het gaat er om dat TS een vraag stelt in de OP, het gaat er om dat zij een probleem heeft en er van gedachten over wil wisselen, mijn mening doet er niet zo veel toe, TS vraagt om raad en dat is nu precies wat ze hier krijgt van de meesten.
Dit soort posts helpen niet, het is in mijn ogen enkel een poging van jou om je gelijkl te halen en een reactie los te krijgen, bij deze: gefeliciteerd, het is je gelukt, ben je nu blij?
Wat heb ik nou opeens misdaan?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:26:07 #240
145755 kahaarin
pi_56928556
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat heb ik nou opeens misdaan?
Sorry, je opmerking viel even verkeerd, ik denk dat er heel weinig mensen zijn die niet vinden dat het verkrachting is en dat TS bij die jongen weg moet, daar is ze in mijn ogen echter niet aan toe, iedereen kan dat wel tegen haar gaan roepen maar ze is gek op die vent, why? Beats me.....

Dit is een uiting van frustratie over de situatie en eigenlijk niet direct aan jou gericht, ik blijf wel zeggen dat dit soort dingen roepen niet helpt, het had wel iets vriendelijker gekund idd, sorry daarvoor.
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:49:26 #241
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_56928978
klinkt hard, maar je laat het zelf gebeuren en je weet wat je ertegen kan doen.

succes
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_56929079
quote:
Wat een fool ben jij zeg. Niet alleen mondeling kan je aangeven dat je geen zin hebt. Lichaamstaal zegt vaak meer dan genoeg. Maar nee hoor dit heerschap (jij dus) moet het mondeling bevestigd krijgen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08:34 #243
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56929326
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat wordt geopperd omdat het enige dat TS lijkt te doen is huilen in een hoekje en verder helemaal niets...
Je trekt zo'n gemakkelijke conclusies.

ook geen andere vorm
pi_56929345
Rondje, wie weten er eigenlijk van? Ik neem aan niemand? Wellicht is het een idee om iemand die dicht bij je staat in vertrouwen te nemen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:13:26 #245
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56929423
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef katerwater het volgende:

[..]

Als je hem niet kan stoppen, zul je moeten accepteren dat je relatie voor altijd zo zal zijn.

Punt.

Het klinkt hard, maar het is de waarheid. Hij zal heus niet veranderen hoor.
Hij is nooit zo geweest, hij dronk wel vaker veel en had dan wel vaker zin in sex en als ik nee zei, liet ie me met rust(soms wat mopperig, maar okee)
Hij is dus veranderd en ik weet niet waar het aan ligt, dat heb ik gevraagd, maar hij weet het zelf ook niet.
ook geen andere vorm
pi_56929426
quote:
En soms moet ik huilen.
Dan snap ik niet dat jij het de volgende dag met hem over koetjes en kalfjes kan hebben en dat je hem los kan zien van zijn daden. Als dit waar is, dan is het ziek, dan is jullie relatie ziek. Ik snap niet dat jij gewoon rustig gaat liggen slapen en wachten tot hij weer dronken thuis komt. Hij kwam er bij mij niet in, niet in mijn huis en zeker niet in mijn doos
pi_56929477
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:13 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij is nooit zo geweest, hij dronk wel vaker veel en had dan wel vaker zin in sex en als ik nee zei, liet ie me met rust(soms wat mopperig, maar okee)
Hij is dus veranderd en ik weet niet waar het aan ligt, dat heb ik gevraagd, maar hij weet het zelf ook niet.
Het maakt geen donder uit waar het aan ligt. Het is niet gezond te proberen hier begrip voor op te brengen. Dit zou een absolute no-go moeten zijn. Beter vraag je je af waarom jij deze inbreuk op je lichaam en menselijke waardigheid accepteert van iemand die van je hoort te houden en respecteren
pi_56929493
quote:
En soms moet ik huilen.
Mijn god
quote:
Mijn god
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:20:19 #249
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56929591
Ik wilde iets zeggen, maar laat maar.
pi_56929748
Ach het heeft helemaal geen zin. Rondje zit net zolang te zoeken totdat er een paar zeggen dat het normaal is in een relatie om op zo'n manier genomen te worden.

Ze heeft een blok beton voor haar kop. De berlijnse muur was er niets bij.

Nou Rondje, op naar je volgende verkrachting. Dat hoort zo in een relatie. In elke relatie gaat dat zo
pi_56929868
Je laat nogal makkelijk over je heen wandelen TS.
Was mijn vriendin maar zo.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:36:05 #252
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56929961
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:27 schreef housewous het volgende:
Ach het heeft helemaal geen zin. Rondje zit net zolang te zoeken totdat er een paar zeggen dat het normaal is in een relatie om op zo'n manier genomen te worden.

Ze heeft een blok beton voor haar kop. De berlijnse muur was er niets bij.

Nou Rondje, op naar je volgende verkrachting. Dat hoort zo in een relatie. In elke relatie gaat dat zo
Ik heb geen bord voor mijn kop, ik weet heel goed dat dit niet normaal is en niet kan.
Ik ben ook niet dom.

Wat ik wel ben is verward en zenuwachtig en ik word er ook onzeker van(dat ben ik van mezelf ook niet eigenlijk)

En als er niks is, blokkeer ik het, dan doe ik of er niks aan de hand is, omdat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan en omdat ik me schaam.
Dat ik van iemand kan houden die zoiets doet, dat ik niet weet wat ik moet doen als hij lastig wordt, dat ik niet wegloop of schreeuw(wat moeten de buren denken ) en ik wil niet dat mensen slecht van hem denken, dus wil ik het er niet over hebben met anderen.

Nu denk ik ook weer dat ik overdrijf. Stel je niet aan, het valt best mee.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:40:24 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56930056
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:36 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dit is gewoon verkrachting, er valt niets anders van te maken. Heel droevig...

Ik denk dat je het echt onder ogen moet zien en je conclusies trekken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56930072
Het valt niet mee maar de gevoelens die je hebt zijn voor zover ik het kan zien ook zeker niet vreemd. Nu ben ik geen deskundige, ik ken de patronen ook alleen maar uit verhalen uit tijdschriften, maar je gedrag, je gevoelens en gedachten vallen allemaal in hetzelfde patroon. Een patroon dat je vaker ziet bij personen in jouw situatie.

Ik zou toch echt op z'n minst prof. hulp gaan zoeken. Dit is niet normaal en iedereen, dus ook jij, verdient een geliefde die zijn/haar grenzen respecteert.
pi_56930153
Je bent niet dom, je bent onmachtig. Das iets anders.

Maar als je je schaamt om wat de anderen denken, ga dan anoniem in therapie, of ga hulp zoeken in een vluchthuis. Je moet niet werkelijk vluchten als je dat niet wil, maar er moet wel een oplossing komen voor je probleem. Erover praten is een eerste stap, maar uiteindelijk moet de situatie ook veranderen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:47:29 #256
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_56930227
pfff wat een verhaal en dan de fok bezoekers verwachten dat ze je naar de mond praten?
Neerkomen wel!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:51:46 #257
145755 kahaarin
pi_56930313
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:36 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik heb geen bord voor mijn kop, ik weet heel goed dat dit niet normaal is en niet kan.
Ik ben ook niet dom.

Wat ik wel ben is verward en zenuwachtig en ik word er ook onzeker van(dat ben ik van mezelf ook niet eigenlijk)

En als er niks is, blokkeer ik het, dan doe ik of er niks aan de hand is, omdat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan en omdat ik me schaam.
Dat ik van iemand kan houden die zoiets doet, dat ik niet weet wat ik moet doen als hij lastig wordt, dat ik niet wegloop of schreeuw(wat moeten de buren denken ) en ik wil niet dat mensen slecht van hem denken, dus wil ik het er niet over hebben met anderen.

Meissie, ik denk dat je in je hoofd wel weet dat het niet goed is maar dat je hart wat anders zegt, doe eens een stapje terug en bedenk wat je zou zeggen als je beste vriendin je dit verhaal zou vertellen.
Het is nu jouw probleem want hij blijft er mee weg komen, je zegt zelf al dat je er onzeker, verward en beschaamd van wordt, vind je dat een goede solide basis voor een relatie?
Iemand die om jou geeft en rekening met je houdt zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat je je niet zo voelt, hij doet tot nu toe niets behalve uitvluchten verzinnen, ik was dronken, ik kan het me niet meer herinneren, ik dacht niet dat je het zo erg vond, ik dacht dat je wel zin zou krijgen. etc.
Het gaat er nu even niet om wat hij denkt en voelt en wat hem te wachten staat als anderen er achter komen maar het gaat nu om jouw gevoel, pik jij dit?
Als hij niet naar jou en jouw gevoelens wil luisteren dan is het toch einde oefening als je eerlijk bent, iemand anders zei al hij verdient je niet als hij zo doet, daar ben ik het helemaal mee eens.
Hij kan niet tegen drank en je hebt hem er al op gewezen dat zijn gedrag niet door de beugel kan als hij heeft gedronken, ik neem aan dat je er na de eerste keer ook al iets van hebt gezegd, toch heeft hij het nog 5 keer gedaan daarna.
Je hoeft geen rekening te houden met hem want dat doet hij ook niet met jou, wat denk je dat hij de volgende keer gaat doen als hij weer met zijn vrienden is wezen stappen en lazerus thuis komt?
Tot nu toe heeft het voor hem geen gevolgen gehad, als je dit niet meer wil maar nog wel om hem geeft dan zou ik eerst een ultimatum geven en zeggen dat de vorige keer de laatste keer was, eerlijk gezegd ben ik echter bang dat ook al zou hij veranderen je er op den duur niet meer over heen kan stappen, het is niet niks wat je is overkomen, maar goed, dat is aan jou om te beslissen.
Maar in vredesnaam doe iets, ik zou het heel erg vinden om te moeten lezen dat hij een volgende keer nog verder gaat en echt fysiek geweld gaat gebruiken, klinkt hard maar ik ben bang dat het uiteindelijk wel die kant op gaat als je er niets aan doet, hij heeft binnen jullie relatie de macht want jij hebt af en toe niet eens iets te zeggen over je eigen lichaam, hij beslist voor jou wanneer je je benen wijd moet doen voor hem, klinkt hard maar daar komt het op neer.
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:57:21 #258
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56930429
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Meissie, ik denk dat je in je hoofd wel weet dat het niet goed is maar dat je hart wat anders zegt, doe eens een stapje terug en bedenk wat je zou zeggen als je beste vriendin je dit verhaal zou vertellen.
Het is nu jouw probleem want hij blijft er mee weg komen, je zegt zelf al dat je er onzeker, verward en beschaamd van wordt, vind je dat een goede solide basis voor een relatie?
Iemand die om jou geeft en rekening met je houdt zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat je je niet zo voelt, hij doet tot nu toe niets behalve uitvluchten verzinnen, ik was dronken, ik kan het me niet meer herinneren, ik dacht niet dat je het zo erg vond, ik dacht dat je wel zin zou krijgen. etc.
Het gaat er nu even niet om wat hij denkt en voelt en wat hem te wachten staat als anderen er achter komen maar het gaat nu om jouw gevoel, pik jij dit?
Als hij niet naar jou en jouw gevoelens wil luisteren dan is het toch einde oefening als je eerlijk bent, iemand anders zei al hij verdient je niet als hij zo doet, daar ben ik het helemaal mee eens.
Hij kan niet tegen drank en je hebt hem er al op gewezen dat zijn gedrag niet door de beugel kan als hij heeft gedronken, ik neem aan dat je er na de eerste keer ook al iets van hebt gezegd, toch heeft hij het nog 5 keer gedaan daarna.
Je hoeft geen rekening te houden met hem want dat doet hij ook niet met jou, wat denk je dat hij de volgende keer gaat doen als hij weer met zijn vrienden is wezen stappen en lazerus thuis komt?
Tot nu toe heeft het voor hem geen gevolgen gehad, als je dit niet meer wil maar nog wel om hem geeft dan zou ik eerst een ultimatum geven en zeggen dat de vorige keer de laatste keer was, eerlijk gezegd ben ik echter bang dat ook al zou hij veranderen je er op den duur niet meer over heen kan stappen, het is niet niks wat je is overkomen, maar goed, dat is aan jou om te beslissen.
Maar in vredesnaam doe iets, ik zou het heel erg vinden om te moeten lezen dat hij een volgende keer nog verder gaat en echt fysiek geweld gaat gebruiken, klinkt hard maar ik ben bang dat het uiteindelijk wel die kant op gaat als je er niets aan doet, hij heeft binnen jullie relatie de macht want jij hebt af en toe niet eens iets te zeggen over je eigen lichaam, hij beslist voor jou wanneer je je benen wijd moet doen voor hem, klinkt hard maar daar komt het op neer.
Het was nooit zo, het was altijd goed.
Gewoon goed en nu is het dat meestal nog, het is ook niet zo dat hij vaak drinkt, of altijd teveel, of dat ik altijd bang moet zijn dat er iets gebeurt, meestal ben ik nergens bang voor en denk ik er niet eens aan, maar na donderdag ben ik gisteren ook de hele dag over de zeik geweest(dat weet hij ook)

Ik weet het gewoon niet
ook geen andere vorm
pi_56930639
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
maar na donderdag ben ik gisteren ook de hele dag over de zeik geweest(dat weet hij ook)
Dit is hetgene wat mij het meest bang maakt. Hij is op de hoogte van wat hij bij jou heeft gedaan en veroorzaakt maar hij krijgt het toch voor elkaar om dat 6x te doen.

Elke vent met een beetje respect voor zichzelf en zijn geliefde zou het bij 1x houden en zorgen dat het nooit meer voorkomt.
pi_56930671
quote:

Ik weet het gewoon niet
Je weet precies wat je te doen staat. Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat als je het uitmaakt je nooit meer iemand vindt die je verkracht?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:09:24 #261
145755 kahaarin
pi_56930675
quote:

[..]

Het was nooit zo, het was altijd goed.
Gewoon goed en nu is het dat meestal nog, het is ook niet zo dat hij vaak drinkt, of altijd teveel, of dat ik altijd bang moet zijn dat er iets gebeurt, meestal ben ik nergens bang voor en denk ik er niet eens aan, maar na donderdag ben ik gisteren ook de hele dag over de zeik geweest(dat weet hij ook)

Ik weet het gewoon niet
En nu dan? Wat zegt hij nu? Dat het eerder niet zo is geweest betekent natuurlijk niet dat je dit opeens moet pikken, jij wil niet zo behandeld worden, dat is duidelijk, nu is het aan hem om daar op te reageren, verbaal of in zijn acties.
Je zou binnen een relatie eigenlijk nooit bang moeten zijn, zeker niet omdat er een kans bestaat dat je tot sex gedwongen kan worden als meneer de kolder in zijn kop heeft, al dan niet oorzaak drank.
Je weet het wel, je wilt het niet erkennen naar mijn bescheiden mening, je weet dat je niet zo behandeld wenst te worden toch?
Nu voert hij drank aan als excuus, wat wordt dat straks? Stress op zijn werk? De volle maan? Omdat jij er zo lekker uit ziet? Hij heeft het recht niet om jou te dwingen, nooit, ook al is het nog zo'n lieve schat en doet hij van alles voor je, dit is niet goed te praten, vooral zijn laconieke houding en het feit dat dit nu al 6 keer is voorgevallen, ik snap dat je gek op hem bent, ik snap ook dat je bereid bent om hem nog een kans te geven maar accepteer dit gedrag nooit meer alsjeblieft, jij bent de baas over je eigen lichaam en niemand heeft het recht je te misbruiken, je hebt nee gezegd, dat had voldoende moeten zijn.
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:11:00 #262
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56930716
Volgende keer dat hij weer gaat stappen moet je maar bij een vriendin gaan slapen zonder dat ie het weet uiteraard.
En dan confronteer je hem daarna maar en geef je aan dat je je niet op je gemak voelt om thuis te zijn als zijn ware aard weer te voorschijn komt.
pi_56930722
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Elke vent met een beetje respect voor zichzelf en zijn geliefde zou het bij 1x houden en zorgen dat het nooit meer voorkomt.
Sterker nog, bij elke vent met ook maar een klein beetje gezond verstand tussen z'n oren zal het nooit zover komen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:12:39 #264
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56930759
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je weet precies wat je te doen staat. Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat als je het uitmaakt je nooit meer iemand vindt die je verkracht?
Ik ben absoluut niet bang dat ik niet alleen kan zijn of voor mezelf kan zorgen of nooit meer een ander zal vinden.
Ik wil hem gewoon (nog) niet kwijt, daar ben ik (nog) niet aan toe.

sorry daarvoor, alle mensen die denken dat het zo gemakkelijk is.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:13:59 #265
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56930790
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef Noway666 het volgende:
Volgende keer dat hij weer gaat stappen moet je maar bij een vriendin gaan slapen zonder dat ie het weet uiteraard.
En dan confronteer je hem daarna maar en geef je aan dat je je niet op je gemak voelt om thuis te zijn als zijn ware aard weer te voorschijn komt.

Das niet zijn ware aard hoor.
Maar op zich geen gek idee.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:14:41 #266
145755 kahaarin
pi_56930808
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef Noway666 het volgende:
Dus TS moet zich aanpassen omdat haar vriend zijn lul niet bij zich kan houden? Dat is in mijn ogen niet een oplossing maar het verschuiven van het probleem, ik zou zeggen als meneer zich het apalazerus wenst te drinken dan slaapt hij maar ergens anders, kom nou zeg, zij hoeft zich toch niet aan te passen aan zijn drankgebruik? (Bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, is gewoon mijn mening)
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:19:44 #267
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56930901
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dus TS moet zich aanpassen omdat haar vriend zijn lul niet bij zich kan houden? Dat is in mijn ogen niet een oplossing maar het verschuiven van het probleem, ik zou zeggen als meneer zich het apalazerus wenst te drinken dan slaapt hij maar ergens anders, kom nou zeg, zij hoeft zich toch niet aan te passen aan zijn drankgebruik? (Bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, is gewoon mijn mening)
Denk dat het wel confronterend is voor meneer "de vriend" die komt dan echt van een kouwe kermis thuis.

Maar goed, we kunnen alleen maar medelijden met de TS hebben iets anders is niet mogelijk.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:24:28 #268
145755 kahaarin
pi_56931017
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:19 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Denk dat het wel confronterend is voor meneer "de vriend" die komt dan echt van een kouwe kermis thuis.

Maar goed, we kunnen alleen maar medelijden met de TS hebben iets anders is niet mogelijk.
Je zou imho gelijk hebben als TS dit na de eerste keer had gedaan, nu zal hij zich volgens mij allen maar zielig voelen want ze is er niet om misbruikt te worden, het is geen klein kind dat je straft, een volwassen vent moet zelf zijn verantwoording nemen en zorgen dat dit soort dingen niet uit de hand lopen, ook al wil je nog zo graag, je kunt mensen niet veranderen, hij zal zelf de noodzaak in moeten zien om zijn gedrag te wijzigen.
TS hoeft zich niet aan te passen aan hem hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen gedrag.
be nice or go away
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:25:31 #269
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56931045
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:13 schreef Rondje het volgende:

[..]

Das niet zijn ware aard hoor.
Maar op zich geen gek idee.
Nee, zijn ware aard is blijkbaar dat hij zóveel van je houdt dat het hem niet boeit als jij geen zin hebt, "nee" zegt, zelfs huilt for crying out loud, hij neukt je toch wel. Keer op keer. Maar goed meis, je moet het zelf weten, zolang jij geen maatregelen neemt verandert er niets. Hij doet jou iets aan, jij zit ermee, hem interesseren jouw gevoelens blijkbaar niet genoeg om er zelf voor te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. Voor een buintenstaander is het nogal schrijnend dat je zelf zo weinig zelfrespect hebt, helaas ben je er zelf blijkbaar niet (meer) toe in staat dat op te brengen. En waarschijnlijk zou je zelf op dezelfde manier reageren als je zo'n verhaal van een vriendin te horen zou krijgen. Heb je vriend(inn)en met wie je close genoeg bent om het er (voorzichtig) over te hebben? Dat zou ik je zeker aanraden!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:33:01 #270
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56931188
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:25 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee, zijn ware aard is blijkbaar dat hij zóveel van je houdt dat het hem niet boeit als jij geen zin hebt, "nee" zegt, zelfs huilt for crying out loud, hij neukt je toch wel. Keer op keer. Maar goed meis, je moet het zelf weten, zolang jij geen maatregelen neemt verandert er niets. Hij doet jou iets aan, jij zit ermee, hem interesseren jouw gevoelens blijkbaar niet genoeg om er zelf voor te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. Voor een buintenstaander is het nogal schrijnend dat je zelf zo weinig zelfrespect hebt, helaas ben je er zelf blijkbaar niet (meer) toe in staat dat op te brengen. En waarschijnlijk zou je zelf op dezelfde manier reageren als je zo'n verhaal van een vriendin te horen zou krijgen. Heb je vriend(inn)en met wie je close genoeg bent om het er (voorzichtig) over te hebben? Dat zou ik je zeker aanraden!
Ik heb het geprobeerd, vanmiddag, maar ik durf niet te zeggen hoe ver het gaat.
ook geen andere vorm
pi_56931244
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet bang dat ik niet alleen kan zijn of voor mezelf kan zorgen of nooit meer een ander zal vinden.
Dat geeft niks, als je maar wel wat gaat veranderen, want wachten tot het beter wordt is in dit geval geen acceptabele handelwijze.
quote:
Welnee. Voor een ander is het makkelijk invullen: "Ik zou nooit dit, ik zou altijd dat.." Als puntje bij paaltje komt dubben en twijfelen die ook.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56931524
quote:

[..]

Ik denk niet dat het makkelijk is, maar wel makkelijker dan verkracht en verraden te worden door je eigen vriend. Kennelijk vind jij dat je niet meer hebt verdiend dan dit, anders zou je het niet accepteren
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:10:36 #273
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56932080
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, vanmiddag, maar ik durf niet te zeggen hoe ver het gaat.
Dat is in ieder geval een begin, dat heb je goed gedaan, hopelijk is die gesprekspartner verstandig genoeg om aan te voelen dat er iets ernstigs aan de hand is en kan hij/zij eraan bijdragen dat je je binnenkort vertrouwd genoeg voelt om helemaal opening van zake te geven en (samen) actie te ondernemen. Laat je ajb niet lamleggen door allerlei valse gevoelens van verantwoordelijkheid/'liefde' richting hem, want daarmee richt je jezelf alleen maar verder ten gronde. Bovendien heeft hij die gevoelens blijkbaar niet (genoeg) jegens jou, want hij heeft er blijkbaar schijt aan als jij ligt te huilen en doet niets om de situatie te veranderen. Hij misbruikt je. Punt.
Fotoboek
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:21:04 #274
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56932399
Het is het al oude excuusliedje van: "Het komt door de drank." "Het is druk op zijn werk." "Hij heeft zo veel stress." "Hij zit in een moeilijke fase." "Hij heeft ook z'n lieve momenten." "Nadat die al het servies op me kapot heeft geslagen, koopt die altijd nieuw servies." etc.

Ik snap best dat je je vriendje niet kwijt wil, dat hebben vrouwen die mishandelt worden wel vaker. Waarom denk je dan dat er vrouwen zijn, die jaren lang misbruikt worden? Die speelden ook hetzelfde excuusliedje voor zich af voor jaren, terwijl ze al het advies van familie en vrienden om hem te verlaten negeerden. Tot dat er iets knapten. En toen tot de conclusie kwamen dat ze dat advies veel eerder hadden moeten opvolgen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:35:00 #275
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56932894
Oh ja, je vroeg btw of er mensen zijn die dit herkennen. Niet aan den lijve, gelukkig, maar ik heb eens een verhaal gehoord over een familielid en zijn vriendin H via een vriendin van H. Meneer had zin in seks, ook na een avondje stappen, H niet. Meneer vond dat het toch maar moest gebeuren en heeft H vervolgens, tot bloedens toe (!!), gewoon genomen. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze kinderen. Ik kwam ze een aantal jaar geleden nog eens tegen bij een verjaardag van mijn oma. Er was iets met de kinderen, iets onschuldigs, ik weet niet meer precies wat. Meneer stond H, die inmiddels stond te trillen als een rietje & de hele tijd al een nerveuze indruk maakte, gewoon uit te kafferen waar iedereen bij was.

Waarom ze hem niet verlaten heeft mag Joost weten, ik begrijp het in elk geval niet, ik heb wel eens het idee dat er mensen (vooral vrouwen?) zijn die een soort bevestiging vinden in het vernederd en gebruikt worden, misschien een extreem masochistische karaktertrek en/of conditionering tot "sloof" door eerdere levenservaringen en/of uit extreme onzekerheid een sterke persoonlijkheid nodig hebben om je veilig te kunnen voelen. Anders kan ik het niet verklaren. .
Fotoboek
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:52:36 #276
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56933513
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef keesjeislief het volgende:
Oh ja, je vroeg btw of er mensen zijn die dit herkennen. Niet aan den lijve, gelukkig, maar ik heb eens een verhaal gehoord over een familielid en zijn vriendin H via een vriendin van H. Meneer had zin in seks, ook na een avondje stappen, H niet. Meneer vond dat het toch maar moest gebeuren en heeft H vervolgens, tot bloedens toe (!!), gewoon genomen. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze kinderen. Ik kwam ze een aantal jaar geleden nog eens tegen bij een verjaardag van mijn oma. Er was iets met de kinderen, iets onschuldigs, ik weet niet meer precies wat. Meneer stond H, die inmiddels stond te trillen als een rietje & de hele tijd al een nerveuze indruk maakte, gewoon uit te kafferen waar iedereen bij was.

Waarom ze hem niet verlaten heeft mag Joost weten, ik begrijp het in elk geval niet, ik heb wel eens het idee dat er mensen (vooral vrouwen?) zijn die een soort bevestiging vinden in het vernederd en gebruikt worden, misschien een extreem masochistische karaktertrek en/of conditionering tot "sloof" door eerdere levenservaringen en/of uit extreme onzekerheid een sterke persoonlijkheid nodig hebben om je veilig te kunnen voelen. Anders kan ik het niet verklaren. .
Ik ben niet onzeker van mezelf, in mijn vorige relatie was ik erg dominant, hij deed alles voor me.
Ik ben wel enigszins masochistisch, maar niet zo erg.

Ik zie mezelf niet in je beschrijvnig, dat kan ik niet, wil ik niet en kan ik me niet voorstellen van mijn vriend.
ook geen andere vorm
pi_56933553
quote:

[..]

Je pikt veel te veel van die gast.

Lekker samen blijven en blij zijn dat diegene waar je zou van houdt je vriendje is
Just because you can doesn't mean you should
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:57:51 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56933673
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Rondje het volgende:

Ik zie mezelf niet in je beschrijvnig, dat kan ik niet, wil ik niet en kan ik me niet voorstellen van mijn vriend.
Kon je het een tijdje terug voorstellen dat je vriend je in zijn dronkenschap zou verkrachten? Keer op keer op keer op keer op keer op keer?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:02:57 #279
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56933842
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kon je het een tijdje terug voorstellen dat je vriend je in zijn dronkenschap zou verkrachten? Keer op keer op keer op keer op keer op keer?
Nee, maar ik ben ook zo iemand die niet gelooft dat het roken van een joint onvermijdelijk leidt tot het gebruik van harddrugs.
ook geen andere vorm
pi_56933904
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben ook zo iemand die niet gelooft dat het roken van een joint onvermijdelijk leidt tot het gebruik van harddrugs.
Oh dan hoef je je geen zorgen te maken en is er een grote kans dat het slechts bij verkrachting zal blijven.

Komop zeg
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:09:48 #281
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56934011
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef calabi_yau het volgende:

[..]

Oh dan hoef je je geen zorgen te maken en is er een grote kans dat het slechts bij verkrachting zal blijven.

Komop zeg
Ik vind het al belachelijk om het over verkrachting te hebben.
Hij is geen verkrachter.

En als ik dan lees wat ik heb geschreven denk ik: kutzooi.

Veel verwarrender wordt het niet.
ook geen andere vorm
pi_56934074
TS,

ik zat te denken over hoe het kan dat hij nu sinds een half jaar zulk gedrag vertoond. Het enige dat ik op dit moment kan bedenken is dat hij sinds een half jaar drugs gebruikt bij het uitgaan. Misschien daarom dat gedrag? Vraag hem er naar/probeer daar achter te komen.

En verder: eerst werd ik ook best kwaad om jouw gedrag, dat je het niet onder ogen wilt zien. Maar naarmate je je hier kwetsbaarder opstelt, meer emoties laat zien, snap ik het meer. Het is goed dat je je nu meer laat helpen en zelfs geprobeerd hebt met een vriendin erover te praten.

Ik heb het gevoel dat je heel goed weet dat dit absoluut niet normaal is, dat je zelf ook weet dat het 'bij een ander' verkrachting is, maar dat je het beeld van 'de mishandelde vrouwen' niet op jou van toepassing vindt. Misschien denk je dat het bij jou heel anders is, omdat het om jezelf gaat. Maar het is niet anders bij jou dan bij die anderen, probeer dat in te zien. Je vindt dat jullie relatie buiten de verkrachtingen om heel goed en normaal is, en dat zoiets ergs als verkrachtingen daar gewoon niet in past. Misschien ook omdat anderen het niet bij jullie verwacht, de schijn die je wilt ophouden (naar aanleiding van je uitspraak "wat zullen de buren er wel niet van denken" over niet durven schreeuwen, maar geloof me, dit is zeker reden om te schreeuwen). Daarom wuif je het weg als een dom kleinigheidje waar jij je druk om maakt, alsof jij het overdrijft. Maar je overdrijft echt niet, en dat weet je zelf ook wel.

Hoe moeilijk en verwarrend het ook is; niet blijven negeren en mooi weer spelen. Niet steeds denken dat het goed met jullie gaat zolang alles weer koek en ei is wanneer hij nuchter is. Mischien is voor hém dan alles ok, maar jij blijft er mee zitten. Je geeft zelf al aan dat dit hele gedoe jou verwart, jou onzeker en bang maakt. Zo ben je niet en zo wil je toch niet leven?
De stap nemen om er iets aan te doen is lastig omdat jij bang bent iets kapot te maken, maar dat is het al, voor jou althans. Ik denk dat je er bijna klaar voor bent. Zorg de volgende keer dat je die vriendin spreekt dat je gewoon alles vertelt. Woede, angst, verdriet, onmacht. Laat het allemaal komen.
pi_56934075
Maar mijn voorstel is niet makkelijk genoeg ofzo?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:13:12 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56934123
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen verkrachter.

Ik snap dat je gevoel en je verstand elkaar heel erg tegenwerken. Voordat jij jezelf kunt helpen zul je toch onder ogen moeten zien dat wat hij doet wel verkrachting is.
Ik hoop oprecht voor je dat je daar niet al te lang over doet en dat je vervolgens doet wat wijsheid is.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:17:47 #285
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56934291
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik ben niet onzeker van mezelf, in mijn vorige relatie was ik erg dominant, hij deed alles voor me.
Ik ben wel enigszins masochistisch, maar niet zo erg.

Dat is alleen maar fijn . Maar misschien zou H wel hetzelfde zeggen, hoe zou zij met de situatie om kunnen gaan als zij haar beleving van het geheel niet op de een of andere manier zou kunnen inpakken in verzachtende omstandigheden? Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat er in je omgaat op zo'n avond en de erop volgende dag. Hoe praat je het voor jezelf in dien mate goed dat je er weer overheen kunt stappen? Je geliefde doet je iets aan wat je persoonlijke integriteit op elk gebied grof schendt. Tot tranen toe. Keer op keer. Normale menselijke reactie zou zijn om jezelf te verdedigen/wraak te nemen: wegwezen/hem eruit schoppen/hem pijn doen. Wat gebeurt er met jou dat je dat niet doet en je die impuls tot zelfbescherming eronder kunt houden? Het is wel dé manier om de wil van iemand te breken hè, zo doen loverboys het ook.
Fotoboek
pi_56934321
Al dat gezeik over wat normaal is. Rot toch op man.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:22:41 #287
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56934471
Jullie geven wel zinnig advies en dat vind ik fijn, ik heb iig niet het idee dat iedereen maar denkt dat ik het domste schepsel van de wereld ben.
Ik voel mezelf dom dat ik het niet voor elkaar krijg om op een rijtje te krijgen wat ik moet doen en hoe het zit.

Hij gebruikt geen drugs, dat heeft hij wel gedaan toen we elkaar leerden kennen, de laatste keer is een jaar of anderhalf(misschien twee) geleden geweest, daar heeft hij nooit over gelogen, dus ik ga ervan uit dat dat nu ook niet het geval is.
ook geen andere vorm
pi_56934512
quote:
Hij is geen verkrachter.

Niet op de manier die jij in gedachten hebt. Maar als jij duidelijk bent dat je niet wil, hem van je af moet duwen en nee roept, wat is hij dan wel? Dit gaat veel verder dan gewoon vervelend gedoe.
Voor iedereen buiten jullie relatie is hij wel een verkrachter. Dat is het verwarrende. Jíj zit er middenin, wij erbuiten. Jij kan het niet meer helder zien omdat het om jouw relatie gaat. Wij proberen het uit te leggen vanuit ons perspectief. Ik kan zeggen dat we redelijk objectief zijn, al zal jij denken dat wij het niet begrijpen juist omdat wij erbuiten staan. Het blijft lastig, maar de meesten hier proberen je echt te helpen.
pi_56934714
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Rondje het volgende:
Jullie geven wel zinnig advies en dat vind ik fijn, ik heb iig niet het idee dat iedereen maar denkt dat ik het domste schepsel van de wereld ben.
Ik voel mezelf dom dat ik het niet voor elkaar krijg om op een rijtje te krijgen wat ik moet doen en hoe het zit.
Vooral dat niet denken! Het ís ook erg moeilijk om dit te moeten uitvogelen, ondanks alle 'hulp' hier ben jij degene die het moet doen. Het is niet zomaar iets.
Laat ik je dan maar geruststellen dat het in ieder geval al slim is om dit van je af te schrijven en dat je de moed hebt om er met iemand over te praten.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:34:01 #290
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56934820
geef hem een linkje naar dit topic...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:34:57 #291
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56934850
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat is alleen maar fijn . Maar misschien zou H wel hetzelfde zeggen, hoe zou zij met de situatie om kunnen gaan als zij haar beleving van het geheel niet op de een of andere manier zou kunnen inpakken in verzachtende omstandigheden? Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat er in je omgaat op zo'n avond en de erop volgende dag. Hoe praat je het voor jezelf in dien mate goed dat je er weer overheen kunt stappen? Je geliefde doet je iets aan wat je persoonlijke integriteit op elk gebied grof schendt. Tot tranen toe. Keer op keer. Normale menselijke reactie zou zijn om jezelf te verdedigen/wraak te nemen: wegwezen/hem eruit schoppen/hem pijn doen. Wat gebeurt er met jou dat je dat niet doet en je die impuls tot zelfbescherming eronder kunt houden? Het is wel dé manier om de wil van iemand te breken hè, zo doen loverboys het ook.
Ik weet niet wat een normale reaktie is, ik geloof niet dat je gelijk als er zoiets gebeurt zegt: ik ben weg hier, als je van iemand houdt. Helemaal omdat je eerste reaktie is dat het niet waar is en dat er niets gebeurd is, of dat het wel meevalt, de mijne iig en ik denk dat ik daar niet de enige in ben.
Ik houd sowieso niet van geweld en word niet snel boos.
Ik kan ook niet slaan of schoppen als ik niet boos ben, dat lukt gewoon niet.
Voordeel is dat ik niet gauw in paniek raak en vrij nuchter blijf als er een ongeluk gebeurt ofzo, nadeel is dat ik niet boos word als er iets met mij gebeurt, ik ben verbaasd of verdrietig, maar wel kalm en ik kan dan niet zomaar schoppen of schreeuwen.
Als ik dat wel zou doen, zou het berekend zijn, voor- en nadelen afgewogen.
Zo zit ik in elkaar, ik word niet boos, ik word verdrietig, andere mensen worden boos(een vriendin van me wordt boos als ze eigenlijk verdrietig is)
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:37:58 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56934947
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
Vooral dat niet denken! Het ís ook erg moeilijk om dit te moeten uitvogelen, ondanks alle 'hulp' hier ben jij degene die het moet doen. Het is niet zomaar iets.
Laat ik je dan maar geruststellen dat het in ieder geval al slim is om dit van je af te schrijven en dat je de moed hebt om er met iemand over te praten.
Eensch. Er midden in zittend heb je een ander perspectief dan aan de zijlijn staand.
Misschien handig om te weten in het kader van 'van je afschrijven op FOK!' : een topic sluit automatisch na ca 300 posts. Niet dat je zo denkt dat het topic gesloten is omdat er iets mis mee is. Je kunt altijd een vervolgtopic openen, mocht je dat willen.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:38:05 #293
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_56934950
quote:

[..]

Hij is geen verkrachter.

Jawel hoor, als jij duidelijk aangeeft geen zin te hebben, hem verschillende keren tussen je benen uitwerkt en hij dwingt je uiteindelijk toch, dan is dat niets anders dan verkrachting. Zo liggen de feiten nu eenmaal. Natuurlijk is het verwarrend, zoiets wil je niet waar hebben, er gaan allerlei (valse) gevoelens in je om die de zaak continu willen bagatelliseren. Aan jou wat je leidend wil laten zijn, de feiten of je bagatelliserende gevoelens.

In ieder geval veel succes en wijsheid gewenst!
Fotoboek
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:41:27 #294
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56935044
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eensch. Er midden in zittend heb je een ander perspectief dan aan de zijlijn staand.
Misschien handig om te weten in het kader van 'van je afschrijven op FOK!' : een topic sluit automatisch na ca 300 posts. Niet dat je zo denkt dat het topic gesloten is omdat er iets mis mee is. Je kunt altijd een vervolgtopic openen, mocht je dat willen.
Dat weet ik hoor

Ik ben een kloon
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:50:17 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56935314
Dat is inderdaad logischer .
pi_56935318
quote:

[..]

Hij is geen verkrachter.
Nee joh, hij is geen verkrachter.

De definitie van verkrachten: het ongewenst sexueel binnendringen van het lichaam door een ander.

Jij zegt toch nee? Dan is het ongewenst ergo verkrachting
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:54:35 #297
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56935430
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
TS,

ik zat te denken over hoe het kan dat hij nu sinds een half jaar zulk gedrag vertoond. Het enige dat ik op dit moment kan bedenken is dat hij sinds een half jaar drugs gebruikt bij het uitgaan. Misschien daarom dat gedrag? Vraag hem er naar/probeer daar achter te komen.

En verder: eerst werd ik ook best kwaad om jouw gedrag, dat je het niet onder ogen wilt zien. Maar naarmate je je hier kwetsbaarder opstelt, meer emoties laat zien, snap ik het meer. Het is goed dat je je nu meer laat helpen en zelfs geprobeerd hebt met een vriendin erover te praten.

Ik heb het gevoel dat je heel goed weet dat dit absoluut niet normaal is, dat je zelf ook weet dat het 'bij een ander' verkrachting is, maar dat je het beeld van 'de mishandelde vrouwen' niet op jou van toepassing vindt. Misschien denk je dat het bij jou heel anders is, omdat het om jezelf gaat.
Het liefst wil ik zeggen dat er niks van waar is en dat jullie allemaal eikels zijn en dat ik dit topic niet had moeten openen.
Ik vind het idd anders, maak het bij mezelf minder erg dan bij anderen.
En de reden dat ik hier meer vertel over hoe ik me voel, is dat ik snap hoe het overkomt.

Ik snap hoe er gedacht wordt, dat vind ik ook logisch eigenlijk, zelfbescherming als grootste goed.
En als die mensen zo kunnen reageren, vind ik dat goed, ik kan dat alleen niet, en met mij een hele hoop anderen.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:55:57 #298
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56935465
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef housewous het volgende:

[..]

Nee joh, hij is geen verkrachter.

De definitie van verkrachten: het ongewenst sexueel binnendringen van het lichaam door een ander.

Jij zegt toch nee? Dan is het ongewenst ergo verkrachting
als je heel die post hebt gelezen en een beetje tussen de regels kan kijken, dan zie je wat er staat.
ook geen andere vorm
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:57:47 #299
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56935539
Film het en confronteer hem ermee. Laat hem matigen met drank of slaaps zelfs gescheiden na gedronken te hebben. Of geef hem zo'n schuifnepvagina die ik op de FP heb zien staan
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56935555
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef Rondje het volgende:

[..]

Het liefst wil ik zeggen dat er niks van waar is en dat jullie allemaal eikels zijn en dat ik dit topic niet had moeten openen.
Ik vind het idd anders, maak het bij mezelf minder erg dan bij anderen.
En de reden dat ik hier meer vertel over hoe ik me voel, is dat ik snap hoe het overkomt.

Ik snap hoe er gedacht wordt, dat vind ik ook logisch eigenlijk, zelfbescherming als grootste goed.
En als die mensen zo kunnen reageren, vind ik dat goed, ik kan dat alleen niet, en met mij een hele hoop anderen.
't Is niet de zelfbescherming tegen die ongewenste sex, je zou je moeten beschermen tegen dat je je ongelukkig & bang voelt. Dat van die sex is geen ramp, als je er niet onder zou lijden..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:59:44 #301
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56935593
lapo
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')