Ja, meer praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Meer praten. Als ie nuchter is.
inderdaad. zatte mensen die dan persé sex moeten hebben...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef nerderick het volgende:
Niet (zoveel) meer laten drinken. Als hij de volgende dag niks weer weet is dat natuurlijk niet echt best.
Jij bent de bezopen vriend?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Om in de woorden van Dr Phil te spreken: Gewoon laten gebeuren. Gun hem dat pleziertje. Bespaart je relatie een hoop ellende...
Dat vind ik een beetje kort door de bocht, en wel hier om:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat moet je hier nou op zeggen
Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
Ik denk dat ze met hem moet praten en hem een ultimatum moet stellen, nog 1 keer zo'n actie en ik ben weg.quote:Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.
En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan
Je schrijft dat hij er zich niks of nauwelijks iets van kan herinneren, kan ik daaruit herleiden dat dit enkel voorkomt als hij erg veel heeft gedronken? (Drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
...
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
...
De ogen uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef Fides het volgende:
Jij hoeft je niet te schamen, hij zou zich moeten schamen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind je vriend wel overkomen als een lul.
Hoe je het ook wendt of keert; dit is verkrachting binnen een relatie.
Ja, gek hequote:
ja dat dus..wat een eikel...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt er niet eens op dat hij spijt heeft. Als hij echt spijt zou hebben, en zoals ik al zei dat heeft elk normaal mens, dan zou hij niet meer drinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Het probleem is volgens mij wel duidelijk: hij drinkt te veel als hij uitgaat. Dan kan hij achteraf nog zo veel spijt hebben, als hij dit soort gedrag vertoont als hij dronken is, dan moet hij minder drinken.
Heb je dat ook tegen hem verteld? Als je je niet eens veilig voelt in je eigen huis bij je eigen man.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Tis een hypocriete zevermuts... niet van bewust???? Laat me niet lachen... zelfs al drinkt ie verdomme 505 pintjes leeg ... als hij zijn lul nog recht krijgt is hij zich zeker bewust van wat hij doet... Lekker gemakkelijk zo... ja ik wist het niet ik wist het niet ... dikke zever... en dat geloof jij dan ook nog? man man man ... wat een naïve toestandje ben jij zeg?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
We praten dus.
Je hoeft hem ook niet thuis te houden, natuurlijk. Dat jij bang bent als hij thuiskomt moet voor hem genoeg reden zijn om minder/ niet te drinken als hij uitgaat. Anders is het gewoon een waardeloze zak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Hem thuis houden wil ik eigenlijk ook niet, want ik weet dat hij het nodig heeft om af en toe tijd voor zichzelf te hebben, dat heb ik ook.
Ik denk als je zou weten hoeveel dat gebeurt ... dat je echt zou schrikken...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Komop zeg, je eigen vriendin dwingen tot seks. Hoe sneu ben je dan?
Dit was ook meteen mijn gedachte toen ik het las.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Dat maakt het natuurlijk niet minder sneu.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:43 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Ik denk als je zou weten hoeveel dat gebeurt ... dat je echt zou schrikken...
Gelul. Bij zulke gevolgen zou elke fatsoenlijke vent de oorzaak wegnemen en dus (bijna) geen alcohol meer drinken. Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
We hebben het er al over gehad en hij schaamt zich er ook voor.
Hij rand me aan als hij dronken is, hij vind het vervelend, maar stopt niet met drinken...best leuke jongen zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
Ik kan verder wel een persoonlijkheidsbeschrijving geven van hem, maar hij is gewoon verder heel leuk.
Ik weet nu echt niet of ik je keihard moet uitlachen, of dat ik toch wel medelijden met je moet hebben...maarre het komt er dus op neer dat:quote:We hebben het er al over gehad en hij schaamt zich er ook voor.
Hij begrijpt ook dat het zo niet kan en elke keer zegt hij dat het niet meer zal gebeuren.
Maar als hij uitgaat, drinkt hij, als ik meega, heb ik meestal ook wel zin, maar ik wil niet altijd mee en om nou te gaan drinken omdat ik weet dat hij dronken thuis zal komen, vind ik ook weer wat ver gaan.
Wellicht moet je hem vertellen dat ook dronken iemand aanranden en verkrachten toch best wel strafbaar is en van hem eisen dat tie stopt met drinken?quote:Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
We praten dus.
En je snapt nog steeds niet dat hij wellicht wat moet veranderen?quote:Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Tja hij heeft de tijd nodig om zich vol te laten lopen, want eerder durft hij jou ook weer niet aan te randen.quote:Hem thuis houden wil ik eigenlijk ook niet, want ik weet dat hij het nodig heeft om af en toe tijd voor zichzelf te hebben, dat heb ik ook.
Inderdaad, jij kwetst hem, hij jou niet.quote:Maar praten dan, nog meer, maar dat vind ik ook moeilijk, omdat ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft dat hij dit doet en ik hem niet wil kwetsen.
Nee, dat is ons ook geheel duidelijk.quote:Ik weet dat ik klink als een onderdanig, labiel persoon als ik zo praat, maar ik ben zo eigenlijk helemaal niet.
Dat is ook verre van lopen wat hij doet.quote:Dat maakt het nog eens extra moeilijk en vreemd voor mij, ik laat normaal niet over me heen lopen...
Hij neemt je tegen je zin, de volgende dag schaamt ie zich en de volgende keer als ie weer teveel gezopen heeft, begint de kermis weer van voren af aan ... Heel leuke vent, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
Ik kan verder wel een persoonlijkheidsbeschrijving geven van hem, maar hij is gewoon verder heel leuk.
We hebben het er al over gehad en hij schaamt zich er ook voor.
Hij begrijpt ook dat het zo niet kan en elke keer zegt hij dat het niet meer zal gebeuren.
Maar als hij uitgaat, drinkt hij, als ik meega, heb ik meestal ook wel zin, maar ik wil niet altijd mee en om nou te gaan drinken omdat ik weet dat hij dronken thuis zal komen, vind ik ook weer wat ver gaan.
Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
Kijk, dat was nou precies het gene wat ik wou typen. Persoonlijk zou ik geen drank meer aanraken als ik weet dat het tot gevolg zou hebben dat ik mijn vriendin verkracht...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul. Bij zulke gevolgen zou elke fatsoenlijke vent de oorzaak wegnemen en dus (bijna) geen alcohol meer drinken. Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.
Wellicht is dat de oplossing en anders is hij wel gewoon een botte lul.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:23 schreef Rondje het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat hij het bijna niet kan geloven.
Is het niet vreemd dat je zoiets kunt doen terwijl je dat helemaal niet van jezelf verwacht?
Misschien denkt hij wel dat het wel meevalt, of ben ik niet duidelijk genoeg?
Nee, wel vaker, maar als hij gedronken heeft en ik niet, heb iik vrijwel zeker geen zin, als hij drinkt en ik ook wel.quote:Jij enkel zin in sex hebt als je drinkt?
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:15 schreef FJD het volgende:
Alle mitsen en maren zijn slechts laffe excuses.
Mensen kunnen dingen doen die ze niet van zichzelf verwachten, vervelende dingen, creepy dingen. Dat is vaak onder invloed van bijv. drank. Als dat 1 keer gebeurt dan kap je daar toch mee? En hij kan best denken dat het meevalt, maar hij was dronken, jij was nuchter, dan moet hij zijn vriendin maar gewoon geloven. Of zegt hij:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:23 schreef Rondje het volgende:
Ik kan me ook zo voorstellen dat hij het bijna niet kan geloven.
Is het niet vreemd dat je zoiets kunt doen terwijl je dat helemaal niet van jezelf verwacht?
Dat kun je natuurlijk heel makkelijk op lossen door hem te vertellen dat het voor jou vanaf nu gelijk staat aan verkrachting en dat je hem dus ook aan zult geven bij de politie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:23 schreef Rondje het volgende:
Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij rand me aan als hij dronken is, hij vind het vervelend, maar stopt niet met drinken...best leuke jongen zo.
[..]
Ik weet nu echt niet of ik je keihard moet uitlachen, of dat ik toch wel medelijden met je moet hebben...maarre het komt er dus op neer dat:
- Jij enkel zin in sex hebt als je drinkt?
- Hij jou _verkracht_ als hij dronken is.![]()
- Het gaat je te ver om zelf elke keer dronken te worden, maar ook om hem eens te vragen te stoppen met zuipen?![]()
- Hij het niet begrijpt, maar vooral ook niet stopt met drinken.
- Hij het vooral zielig vind voor hemzelf, gevoed door het feit...
- Dat jij het ook eigenlijk best wel zielig vind voor hem.
- En je vind het raar dat het gebeurt.![]()
Wellicht moet je je eigen excuus verklaring nogmaals doorlezen...wie weet zie dan ook hoe triest je overkomt.
[..]
Wellicht moet je hem vertellen dat ook dronken iemand aanranden en verkrachten toch best wel strafbaar is en van hem eisen dat tie stopt met drinken?
Ik zeg ook maar wat hoor.
[..]
En je snapt nog steeds niet dat hij wellicht wat moet veranderen?
[..]
Tja hij heeft de tijd nodig om zich vol te laten lopen, want eerder durft hij jou ook weer niet aan te randen.
[..]
Inderdaad, jij kwetst hem, hij jou niet.Mijn hemel, dat ik nog niet tranend van het lachen onder mijn bureau lig, dat vind ik dan best wel weer knap....je doet ook wel erg je best om een slachtoffer te zijn he.
![]()
![]()
[..]
Nee, dat is ons ook geheel duidelijk.![]()
[..]
Dat is ook verre van lopen wat hij doet.
en over zijn motievenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk heel makkelijk op lossen door hem te vertellen dat het voor jou vanaf nu gelijk staat aan verkrachting en dat je hem dus ook aan zult geven bij de politie.
Dan bestaat er over de duidelijkheid iig geen twijfels
Kijk lieverd, daar zit jou probleem....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:
Hoop dat het wel over gaat.
Dat is naief, dat weet ik, maar het is nu eenmaal zo.
Dat dus. Je hebt het er al met hem over gehad maar hij blijft drinken en je dus aanranden en zelfs verkrachten. Lekkere gozerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat moet je hier nou op zeggen
Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
Hoi.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:35 schreef Rondje het volgende:
Aangifte doen, hmm, lastig.
Nee, lijkt me een vrij onwaarschijnlijke gebeurtenis.
OF je accepteert dat je de rest van je leven verkracht wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:
omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Ik had hetzelfde. Het is vanzelf over gegaan ..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
We hebben geen haakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom zeg je niet tegen 'm: prima dat je gaat stappen, maar je komt er dronken niet meer in. Je blijft maar ergens anders slapen?
Dan komt de boodschap wel over en jij doet gewoon de deur van binnen op de haak.
Die haak kan hij er best zelf opzetten. Als boetedoening.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
We hebben geen haak
Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Een bekende van me had het ook. Het is vanzelf overgegaan toen hij in de bak zat wegens verkrachting.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Uit de OP:
Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Wel zinvol, niet waarvoor ik kwam.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoezo heb je geen zak aan de goedbedoelde adviezen?! Al komen die dan niet uit eigen ervaring, ze kunnen wel zinvol zijn!!
Dat je wilt horen dat het vanzelf wel weer over gaat, is je kop in het zand steken.
Nee, het is geen rare reactie. Het kan heel goed dat je dit gepost hebt terwijl je er eigenlijk veel te overstuur over bent. Dan is nu niet een goede tijd om te horen dat je vriend fout zit en dat je er wat aan moet doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef Rondje het volgende:
[..]
Wel zinvol, niet waarvoor ik kwam.
En dat weet ik, ik weet dat het nergens op slaat.
Al die kutsmilies bij elkaar kunnen niet zeggen hoe ik me voel.
Ik weet ook dat jullie gelijk hebben, daar gaat het niet om, ik voel me aangevallen en boos en verward en bang en moe en verdrietig en ik wil het niet horen.
Is dat nou echt zo'n rare reaktie?
Nee hoor, het is een hele natuurlijke reactiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef Rondje het volgende:
Lijk me geen goed idee. Hij is al onvoorspelbaar als hij gedronken heeft, kans dat ie de deur inbeukt is redelijk groot.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
We hebben geen haak
Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Eigenlijk is dat natuurlijk een beetje jezelf voor de gek houden. Hij moet van de drank af! Dat hij ergens anders gaat slapen, helpt hem daar niet bij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
We hebben geen haak
Je bent alleen daar maar mee bezig. Excuses verzinnen, bedenken waarom bepaalde acties niet kunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
en was aan het bedenken waarom dat niet kon
En waarom drinkt hij dan sinds een half jaar té veel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.
Dit is nu een half jaar aan de gang ongeveer en het is een keer of 6 gebeurd.
Ze heeft het profiel niet ingevuld en zich vandaag geregistreerd of een kloon aangemaakt voor dit topic. Dus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Hij kan er duidelijk niet tegen, dus is hij alcoholist!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.
Dat is minimaal vijf keer teveelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is minimaal vijf keer teveel. En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld
.
In dit geval vind ik dat best raar ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:
[..]
Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.
Oh gut, je wordt boos...nou gelukkig maar, ik dacht echt even dat je dat nou zo kunnen worden...dus hup, nu je toch boos bent, snel naar je vriend en eisen dat hij kapt met zuipen als hij er niet tegen kan, want anders dien je de volgende keer gewoon een klacht in bij de politie. of iets in die trantquote:Ik zei al, ik weet best hoe ik overkom als ik dit tik en dat neem ik dan maar op de koop toe, maar als er iets is wat ik niet ben, dan is het iemand die graag een slachtoffer is.
Ik zit met een serieus probleem(voor mij, en misschien maak ik het wel erger dan nodig is, ik weet het niet meer) en jij bent gewoon een botte lul op dit moment die me geen steek verder helpt.
Ik word alleen maar boos.
leer er dan van als je het zelf stom vind.quote:Ik word hier onzeker van en ik voel me schuldig ja, ik weet dat dat stom is.
Het gaat ook verder totaal niet om zijn nuchtere toestand, toch? Ik zou die twee maar gewoon scheiden van elkaar en aangeven dat die nuchtere gozer mag blijven, maar die dronken idioot op moet donderen.quote:Ik weet ook dat mijn vriend geen vervelende vent is als ie nuchter is.
Het gaat dus niet over. En ik zou het niet vragen, ik zou het als eis stellen voor het behoud van jullie relatie...ben je meteen duidelijk.quote:Ik kan hem vragen niet meer te drinken, dat kan, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Dus? 't Is natuurlijk een kloon, dat is logisch. En niemand gaat het profiel van een kloon uitgebreid invullen en dus staat het geslacht default op M. 't Kán allemaal best fake zijn hoor, maar dat kan je niet uit zo'n profiel halen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef Noway666 het volgende:
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.![]()
En dan die vrienden verkrachten zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik gooi het nog een keertje in de groep. Zou het een oplossing zijn als hij na het stappen bij vrienden blijft slapen?
Hij gebruikt het zuipen wel als een excuus en dat is te triest voor woorden. Nog triester is het dat je in feite zijn gedrag nog goed staat te praten alsof hij er niets aan kan doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Het verkrachten keur ik ook niet goed hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
[knip] lieve jongens met harten van goud. [/knip]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Je zou haast gaan twijfelen over gevalletje borderline, zo scherp wil ik hem alleen nog niet neerzetten.
Het is als buitenstaander altijd makkelijk oordelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoeken
Ja, hilarisch gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
Lees de OP eens, en kom dan terug.quote:Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
kijk daar eens, ze wil dat wij typen wat zij wil horen, tja en dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Uit de OP:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen
Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.
Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.
Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.
Dat is toch geen praten!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Lees de OP eens, en kom dan terug.
Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is toch geen praten!
Dan moet ze zeggen dat het geen excuus is dat ie het zich niet meer kan herinneren.
Dan moet ze hem de details maar vertellen en wat ie daar zelf nu van vindt en wat ie denkt eraan te gaan doen om het te voorkomen de volgende keer.
Imo kan ze het beste zeggen dat ie niet tegen de drank kan en dat hij moet stoppen met drinken.
Dát is praten en als je professionele hulp zoekt zeggen die je eerst dit te proberen eer hulp te zoeken.
Nogmaals: als niemand wat doet gaat het niet over.quote:Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.
Je komt dit hele topic al over als een deskundig persoon op dit gebied.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...
En wat zegt ie dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
"oow ik kan maar daar helemaal niks van herrineren, lieffie"quote:
Hier sluit ik mij bij aan. Ik vind dat je dit niet moet laten gebeuren. Dit valt ook onder het kopje verkrachting, ook als is het je vriendje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef devlinmr het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord. Mijn man slaat/verkracht/mishandelt me maar als hij dat niet doet is ie best lief en heeft hij spijt.
Punt 1. t'is niet jou fout, hij is een eikel
punt 2 volgende keer knie hard in kruis.
punt 3 gooi hem het huis uit.
Zijn wij grappig? Nee, wij zijn bot om je in te laten zien wat de werkelijke situatie is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
Ik zou dit niet grappig vinden als het over iemand anders ging.
Nu dus ook niet.
Fuck duh.quote:Ik had dit nooit verwacht.
Fuck duh 2.quote:Ik had nooit gedacht dat ik in een situatie terecht zou komen waarin ik bang moest zijn voor iemand van wie ik zoveel houd.
Hoe wil je het dan noemen, je hebt sex tegen je zin in met je vent, wat meer is er nodig om aan de definitie van verkrachting te voldoen?quote:Ik ben er niet aan toe om te zeggen dat ik verkracht word(alleen het woord al), ik ben er niet aan toe om te zeggen dat het een deel is van hem en dat dat niet zal veranderen.
Puntje 2 is toch wel redelijk op jouw situatie van toepassing.quote:ver·krach·ten (overgankelijk werkwoord; verkrachtte, heeft verkracht; verkrachter, verkrachting)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
Fuck duh 3.quote:Ik wil hem zoals ik hem ken, en ik ken hem niet zoals hij dronken is.
Denial is fase 1.quote:Dat forum heb ik bekeken, maar dat vind ik moeilijk, dat is niet voor mij, ik ben niet die vrouw.
Denial is fase 1.quote:Dat wil ik niet en ik wil ook niet toegeven dat ik het misschien wel ben.
bah
Ben benieuwd hoe je het erover hebt gehad..quote:O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...
En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.
Ik weet wel hoe het klinkt.
Ja, maar heb je hem ook gezegd wat hij dan bij je deed?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
En stel dat het is zoals jij het opvat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
We zijn niet getrouwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
Nee, dat snap ik niet. Jij voelt je kut, Jij zit met een probleem, maar in plaats van daar iets mee te doen ga je het wegstoppen en proberen te negeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
Dat is toch gewoon stap 1? Stap 2 is dat je daar naar gaat handelen; je gaat hem confronteren met jouw probleem, want het is niet jouw probleem, het is zijn probleem.quote:(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Alles wegstoppen is geen oplossing.quote:Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
Maar eens zul je er toch aan moeten geloven. De feiten onder ogen moeten zien voor wat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
6 x.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef avotar het volgende:
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?
Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?
(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
Hij heeft dus niet een probleem, met sorry en ik hou van je zeggen komt hij er mee weg, en jij? Ben je door zijn uitspraken minder bang als hij met zijn vrienden de kroeg in duikt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...
En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.
Ik weet wel hoe het klinkt.
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
alleen als het een marrokaan isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef l3laster het volgende:
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
Dus tis allemaal een grote hoax? Maar, maar, ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
Je bedoelt 'zou'. Ik neem tenminste aan dat je niet in dezelfde situatie zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
Omdat ze ook sado-masochistisch is?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
TA mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?
En 't is: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, moeilijk taal toch Nederlands.
Oh. Dacht dat het "Zachte heelmeester helen geen wonden", was.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En 't is: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
ja naieve doos,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef Rondje het volgende:
[..]
Wel zinvol, niet waarvoor ik kwam.
En dat weet ik, ik weet dat het nergens op slaat.
Al die kutsmilies bij elkaar kunnen niet zeggen hoe ik me voel.
Ik weet ook dat jullie gelijk hebben, daar gaat het niet om, ik voel me aangevallen en boos en verward en bang en moe en verdrietig en ik wil het niet horen.
6 xquote:
ja, ze gaat expres niet mee uit zodat hij zoals gewoonlijk dronken kan worden en zij wacht op bed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen.
Dat zegt hij ja. Maar aangezien hij tot verkrachting in staat is, zal hij ook wel tot liegen en bedriegen in staat zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Rondje het volgende:
Ja want hij is tenslotte zelf ook slachtoffer van zijn dronkenschap en de daaruit vloeiende verkrachting.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef Robin__ het volgende:
de reacties hier om gelijk maar aan te geven voor verkrachting (waarmee je zn sociale leven in 1x omzeep helpt en ie voor de rest van zn leven toch wel getekend is) slaan ook nergens op.. m
Nee die slaan echt helemaal nergens op. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je de rest van je leven getekend bent, alleen maar omdat je je vriendin 6 keer verkracht hebt terwijl ze jankend naast je ligt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:55 schreef Robin__ het volgende:
de reacties hier om gelijk maar aan te geven voor verkrachting (waarmee je zn sociale leven in 1x omzeep helpt en ie voor de rest van zn leven toch wel getekend is) slaan ook nergens op.
Volgens mij noemen ze dit verkrachtingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.
De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.
Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.
Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.
En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Oei, memoriesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neem anders een liefdesbaby om jullie relatie te redden!
Uitlokking dus. Oei oei, TS geen aangifte doen hoor, voor je weet sta je zelf voor de rechter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, ze gaat expres niet mee uit zodat hij zoals gewoonlijk dronken kan worden en zij wacht op bed.
Liefdesbabyquote:TS: wat moeten we er nog van zeggen? Het is niet normaal, het gaat niet vanzelf over maar jij wilt dat toch niet horen. Neem anders een liefdesbaby om jullie relatie te redden!
En intussen heeft hij je al 6 keer aangerand/verkracht en dat is 6 keer teveel. Heb je een bord voor je kop ofzo? Je vriend is niet lief en aardig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Ze staat in de denial mode. Ze denkt dat het minder wordt of over gaat, in plaats daarvan wordt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
En intussen heeft hij je al 6 keer aangerand/verkracht en dat is 6 keer teveel. Heb je een bord voor je kop ofzo? Je vriend is niet lief en aardig.
Komt omdat je in denial / verliefdheidsmodus bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:15 schreef Rondje het volgende:
Het lijkt allemaal gewoon niet zo erg als er een paar dagen voorbij zijn
Leuk, dat hij af en toe zich gedraagt als jouw vriendje. En wat als hij `s nachts weer thuiskomt, verteld hij dan ook wat hij gedaan heeft en gaat hij dan slapen, zoals een normaal vriendje zou doen? Dacht ut niet he?quote:Dan zitten we te ontbijten en vertelt hij wat hij heeft gedaan gisteren, hebben we het over koetjes en kalfjes.
Vertellt hij wat hij nog gaat doen vandaag en vraagt ie hoe mijn dag zal zijn, geeft hij me een knuffel, zegt ie tot straks, ik houd van je...
Geen zin is geen zin. Dus dit is gewoon een bullshit redenering afkomstig van een onzeker en naief meisje.quote:Dan denk ik: waarom doe ik eigenlijk zo moeilijk, waarom maak ik niet gewoon zin?
Natuurlijk niet. Maar wil jij de rest van je leven in zo`n kut situatie blijven verkeren, of wil je niet eens na hoeven te denken over wat er zal gebeuren als hij straks `s nachts weer thuiskomt? Even door de zure appel heen bijten en zeggen waar het opstaat, en dat je niet over jezelf heen laat lopen.quote:Het lijkt heel gemakkelijk en heel logisch dat ik hem moet zeggen dat het een lul is en dat ik weg zal gaan als dit niet verandert... Maar dat is het niet.
Het zou zo gemakkelijk zijn als hij zich idd AF EN TOE als mijn vriendje zou gedragen, het is omgekeerd, af en toe gedraagt hij zich als een lul, meestal is hij zoals mijn vriendje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt omdat je in denial / verliefdheidsmodus bent
[..]
Leuk, dat hij af en toe zich gedraagt als jouw vriendje. En wat als hij `s nachts weer thuiskomt, verteld hij dan ook wat hij gedaan heeft en gaat hij dan slapen, zoals een normaal vriendje zou doen? Dacht ut niet he?
[..]
Geen zin is geen zin. Dus dit is gewoon een bullshit redenering afkomstig van een onzeker en naief meisje.
[..]
Natuurlijk niet. Maar wil jij de rest van je leven in zo`n kut situatie blijven verkeren, of wil je niet eens na hoeven te denken over wat er zal gebeuren als hij straks `s nachts weer thuiskomt? Even door de zure appel heen bijten en zeggen waar het opstaat, en dat je niet over jezelf heen laat lopen.
Is dit een vrijbrief voor andere mannen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:48 schreef housewous het volgende:
Mijn vriend wordt wel eens dronken. Nou ja wel eens, regelmatig zelfs. Op een keer heeft hij mij per ongeluk een paar klappen verkocht toen hij dronken was en wij een discussie hadden. Nadien is dit meer gebeurd.
Totaal is dit nu al zes keer gebeurd. Ondertussen loop ik rond met blauwe plekken en loop met een zonnebril op omdat ik twee blauwe ogen heb.
Maar ja meestal is hij lief. Het gebeurt maar af en toe.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nuf said, dat dus!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kijk, dat was nou precies het gene wat ik wou typen. Persoonlijk zou ik geen drank meer aanraken als ik weet dat het tot gevolg zou hebben dat ik mijn vriendin verkracht...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet hoor. Je zégt dat je op het moment dat hij gedronken heeft geen zin hebt enzo, maar hoe laat je dat dan blijken? Kennelijk ziet hij dat anders. Al die mensen die hier meteen verkrachting roepen zijn niet helemaal fris in de bol. Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
...
De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.
Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.
...
Nou, als je vriendin meerdere malen zegt dat ze geen zin heeft en vervolgens gaat janken terwijl je dr toch neukt dan zit er toch iets niet helemaal lekker lijkt me. Even afgaande op wat er in de OP staat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Je bent een domoor, stereotiep slachtoffer dat haar lieve dader in bescherming neemt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het zou zo gemakkelijk zijn als hij zich idd AF EN TOE als mijn vriendje zou gedragen, het is omgekeerd, af en toe gedraagt hij zich als een lul, meestal is hij zoals mijn vriendje.
Ook als hij gedronken heeft is hij niet altijd vervelend.
Het is geen rotzak.
Alleen af en toe.
Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:55 schreef Roquefort het volgende:
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?
Nogmaals:![]()
Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef SHE het volgende:
En dan zit je nog met het feit dat vrouwen zo vreselijk dubbelzinnig zijn dat nee, eigenlijk ja betekent.
En dat haal jij uit...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
Lekker een frigide vriendin, zou ik ook zeer gestressed van worden.
demnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
Tot ik denk:Laat maar zitten, meneer duwt me toch op bed zoals hij het wil...
En soms moet ik huilen.
En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.
Zeg, we leven niet meer in de 19e eeuwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
Lekker een frigide vriendin, zou ik ook zeer gestressed van worden.
We hoeven hier niemand te veroordelen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
Als het niet zo triest was, zou ik moeten lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.
Met alle respect hè, zo werkt het volgens mij dus gewoon niet. Als haar vriend bijna altijd compleet normaal, liefdevol en zorgzaam is, dan geloof ik niet zomaar klakkeloos van een R&P'er dat hij haar maar gewoon verkracht als ie wat gedronken heeft.
Voor hetzelfde geld zitten we hier een borderliner naar verkrachting toe te praten...
Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
Tja, als ze echt 50 keer nee zegt, is het natuurlijk niet zo alsof ze dan ook echt niet wil. En als ze je eruit douwt, dan is dat natuurlijk een verkapte manier om te bevestigen dat hij door moet gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.
Een beetje?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:02 schreef Rondje het volgende:
(iets waar ik ook een beetje last van heb)
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af hoe hij 10 keer bij je binnenkomt als je niet wilt.
Als ik geen zin heb, krijgt hij 'm er echt niet in zonder een hoop geweld. Iets met droog/gespannen.
Ben je een vochtig tiepje?
Gelukkig ben je op dit forum wel defensief, misschien is dat wel een leermoment voor het echte leven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Niet doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje?.
Maar eh.. zeg je 50x 'NEE NEE NEEEEEEEEEEE OH JAAAAAAAAAAAAAAA NEE NEE NEE JAAAAAAAAAAAA........'
of zeg je: "NEE, FLIKKER OP VIEZE VERKRACHTENDE KLOOTZAK' en sla je em met je vuis in z'n ballen?
Daar zit nogal een verschil in.
...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Rondje het volgende:
Nee, natuurlijk niet, das bijna onmogelijk, want ik moet schreeuwen en hem in zijn zak slaan in plaats van zeggen dat ik niet wil en hem wegduwen.
Je hebt gelijk, ik doe het niet goed.
Als iemand tegen jouw wil seks met je heeft heet dat verkrachting, ongeacht of het je vriend, je moeder of je buurman isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
En soms moet ik huilen.
En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.
Ik weet het...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.
Dan kun je beter in een hoekje gaan zitten huilen en iedereen op dit forum voor gek verklaren. Je weet het toch allemaal beter.
Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, want anders betekent nee geen nee.
Begrijp me goed, ik vind dat je dit niet moet pikken van je vriend. Maar onderhand krijg ik van sommige reacties hier de indruk dat jij de kwaaie bent hier, omdat je 'm niet van je af hebt geschopt. Laat je dat niet aanpraten, hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik word er gewoon boos van en verdrietig, dat er mensen zijn die denken dat alles volgens de regeltjes die zij hebben bedacht gaat of in elk geval zou moeten gaan en dat het anders niet klopt, of dat de mensen die het anders doen stom of dom of labiel zijn, of borderline hebben...
Helaas, zo werkt het niet, zou wel gemakkelijk zijn...
Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.
Dat zeg ik niet, maar je verplaatsen in andermans gevoelens zou niet zo'n heel vreemd idee zijn voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.
Je verveelt me. Te vaak.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
Dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.
Dan blijft er maar 1 ding over, aangezien praten niet helpt.
Slaan.
Keihard, en bij voorkeur op zijn stijve penis.
Je hoeft niet te slaan, dat zou betekenen dat je afwacht tot het weer gebeurt. En je moet het niet meer laten gebeuren, je zegt nu gewoon tegen hem: Ik pik het niet langer, je bent een lul, het is uit, en flikker een eind op. Gesnapt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
En hoe stom dat ook klinkt, ik wil hem geen pijn doen.
Ik weet hoe het klinkt
Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houdenquote:
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:58 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houden
OT@TS: als je de confrontatie direct 's nachts of de volgende dag(en) niet aankunt, zou ik vooraf maatregelen nemen.
Ga slapen bij een vriendin of je ouders wanneer je vriend weer gaat drinken. Of gooi een ander / extra slot op de deur zodat hji ergens anders kan slapen. Heb je iig wat om over te praten achteraf, en je laat zien dat je niet over je heen laat lopen.
Btw, ik was er direct mee gekapt![]()
Dat hoeft ook niet, schelden, schreeuwen of slaan, duidelijk zijn en je grenzen aangeven icm een ultimatum moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Dat wordt geopperd omdat het enige dat TS lijkt te doen is huilen in een hoekje en verder helemaal niets...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Godallemachtig wat een domme reakties hier
Relatieproblemen? trap hem in zn ballen
Dr Phil eat your heart out
Als je hem niet kan stoppen, zul je moeten accepteren dat je relatie voor altijd zo zal zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Er zijn er wel meer die dat advies hebben gegeven, lijklt me ook de beste oplossing.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf.
[..]
Keihardquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.
Slaan.
Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Even kijken:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Ik niet. Misschien dat ik daarom nog de hoop heb dat 't wél goed komt als vriendje stopt met overmatig drinken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Spreken jullie allemaal uit ervaring ofzo
Jij weet het ook altijd zo goed he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Slaan.
Je zegt nu nee en daarmee doe je het wel goed maar wordt je alsnog verkracht (of tegen je zin in geneukt, als je dat liever hoort). Het is een klootzak dat hij niet reageert op de signalen die je nu geeft maar blijkbaar twijfel jij daar nog aan. Creëer dan duidelijkheid!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Rondje het volgende:
[..]
Niet doen.
Laat me nou, ik wil slapen, ik heb echt geen zin. ECHT niet.
Ik wil niet, toe nou, ruk je effe op een pornofilm en laat mij met rust.
Niet doen, nee, ga weg.
Duidelijk genoeg?
Nee, natuurlijk niet, das bijna onmogelijk, want ik moet schreeuwen en hem in zijn zak slaan in plaats van zeggen dat ik niet wil en hem wegduwen.
Je hebt gelijk, ik doe het niet goed.
Nee,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:39 schreef katerwater het volgende:
[..]
Is dit een vrijbrief voor andere mannen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, dat er nog mensen zijn die dit geen verkrachting vinden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik er van vind, het gaat er om dat TS een vraag stelt in de OP, het gaat er om dat zij een probleem heeft en er van gedachten over wil wisselen, mijn mening doet er niet zo veel toe, TS vraagt om raad en dat is nu precies wat ze hier krijgt van de meesten.
Dit soort posts helpen niet, het is in mijn ogen enkel een poging van jou om je gelijkl te halen en een reactie los te krijgen, bij deze: gefeliciteerd, het is je gelukt, ben je nu blij?
Sorry, je opmerking viel even verkeerd, ik denk dat er heel weinig mensen zijn die niet vinden dat het verkrachting is en dat TS bij die jongen weg moet, daar is ze in mijn ogen echter niet aan toe, iedereen kan dat wel tegen haar gaan roepen maar ze is gek op die vent, why? Beats me.....quote:
Wat een fool ben jij zeg. Niet alleen mondeling kan je aangeven dat je geen zin hebt. Lichaamstaal zegt vaak meer dan genoeg. Maar nee hoor dit heerschap (jij dus) moet het mondeling bevestigd krijgenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet hoor. Je zégt dat je op het moment dat hij gedronken heeft geen zin hebt enzo, maar hoe laat je dat dan blijken? Kennelijk ziet hij dat anders. Al die mensen die hier meteen verkrachting roepen zijn niet helemaal fris in de bol. Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Je trekt zo'n gemakkelijke conclusies.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat wordt geopperd omdat het enige dat TS lijkt te doen is huilen in een hoekje en verder helemaal niets...
Hij is nooit zo geweest, hij dronk wel vaker veel en had dan wel vaker zin in sex en als ik nee zei, liet ie me met rust(soms wat mopperig, maar okee)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef katerwater het volgende:
[..]
Als je hem niet kan stoppen, zul je moeten accepteren dat je relatie voor altijd zo zal zijn.
Punt.
Het klinkt hard, maar het is de waarheid. Hij zal heus niet veranderen hoor.
Dan snap ik niet dat jij het de volgende dag met hem over koetjes en kalfjes kan hebben en dat je hem los kan zien van zijn daden. Als dit waar is, dan is het ziek, dan is jullie relatie ziek. Ik snap niet dat jij gewoon rustig gaat liggen slapen en wachten tot hij weer dronken thuis komt. Hij kwam er bij mij niet in, niet in mijn huis en zeker niet in mijn doosquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
En soms moet ik huilen.
Het maakt geen donder uit waar het aan ligt. Het is niet gezond te proberen hier begrip voor op te brengen. Dit zou een absolute no-go moeten zijn. Beter vraag je je af waarom jij deze inbreuk op je lichaam en menselijke waardigheid accepteert van iemand die van je hoort te houden en respecterenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:13 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij is nooit zo geweest, hij dronk wel vaker veel en had dan wel vaker zin in sex en als ik nee zei, liet ie me met rust(soms wat mopperig, maar okee)
Hij is dus veranderd en ik weet niet waar het aan ligt, dat heb ik gevraagd, maar hij weet het zelf ook niet.
Mijn godquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
En soms moet ik huilen.
Mijn godquote:En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.
Ik heb geen bord voor mijn kop, ik weet heel goed dat dit niet normaal is en niet kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:27 schreef housewous het volgende:
Ach het heeft helemaal geen zin. Rondje zit net zolang te zoeken totdat er een paar zeggen dat het normaal is in een relatie om op zo'n manier genomen te worden.
Ze heeft een blok beton voor haar kop. De berlijnse muur was er niets bij.
Nou Rondje, op naar je volgende verkrachting. Dat hoort zo in een relatie. In elke relatie gaat dat zo
Dit is gewoon verkrachting, er valt niets anders van te maken. Heel droevig...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:36 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nu denk ik ook weer dat ik overdrijf. Stel je niet aan, het valt best mee.
Meissie, ik denk dat je in je hoofd wel weet dat het niet goed is maar dat je hart wat anders zegt, doe eens een stapje terug en bedenk wat je zou zeggen als je beste vriendin je dit verhaal zou vertellen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:36 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik heb geen bord voor mijn kop, ik weet heel goed dat dit niet normaal is en niet kan.
Ik ben ook niet dom.
Wat ik wel ben is verward en zenuwachtig en ik word er ook onzeker van(dat ben ik van mezelf ook niet eigenlijk)
En als er niks is, blokkeer ik het, dan doe ik of er niks aan de hand is, omdat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan en omdat ik me schaam.
Dat ik van iemand kan houden die zoiets doet, dat ik niet weet wat ik moet doen als hij lastig wordt, dat ik niet wegloop of schreeuw(wat moeten de buren denken) en ik wil niet dat mensen slecht van hem denken, dus wil ik het er niet over hebben met anderen.
Nu denk ik ook weer dat ik overdrijf. Stel je niet aan, het valt best mee.
Het was nooit zo, het was altijd goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meissie, ik denk dat je in je hoofd wel weet dat het niet goed is maar dat je hart wat anders zegt, doe eens een stapje terug en bedenk wat je zou zeggen als je beste vriendin je dit verhaal zou vertellen.
Het is nu jouw probleem want hij blijft er mee weg komen, je zegt zelf al dat je er onzeker, verward en beschaamd van wordt, vind je dat een goede solide basis voor een relatie?
Iemand die om jou geeft en rekening met je houdt zal er alles aan doen om er voor te zorgen dat je je niet zo voelt, hij doet tot nu toe niets behalve uitvluchten verzinnen, ik was dronken, ik kan het me niet meer herinneren, ik dacht niet dat je het zo erg vond, ik dacht dat je wel zin zou krijgen. etc.
Het gaat er nu even niet om wat hij denkt en voelt en wat hem te wachten staat als anderen er achter komen maar het gaat nu om jouw gevoel, pik jij dit?
Als hij niet naar jou en jouw gevoelens wil luisteren dan is het toch einde oefening als je eerlijk bent, iemand anders zei al hij verdient je niet als hij zo doet, daar ben ik het helemaal mee eens.
Hij kan niet tegen drank en je hebt hem er al op gewezen dat zijn gedrag niet door de beugel kan als hij heeft gedronken, ik neem aan dat je er na de eerste keer ook al iets van hebt gezegd, toch heeft hij het nog 5 keer gedaan daarna.
Je hoeft geen rekening te houden met hem want dat doet hij ook niet met jou, wat denk je dat hij de volgende keer gaat doen als hij weer met zijn vrienden is wezen stappen en lazerus thuis komt?
Tot nu toe heeft het voor hem geen gevolgen gehad, als je dit niet meer wil maar nog wel om hem geeft dan zou ik eerst een ultimatum geven en zeggen dat de vorige keer de laatste keer was, eerlijk gezegd ben ik echter bang dat ook al zou hij veranderen je er op den duur niet meer over heen kan stappen, het is niet niks wat je is overkomen, maar goed, dat is aan jou om te beslissen.
Maar in vredesnaam doe iets, ik zou het heel erg vinden om te moeten lezen dat hij een volgende keer nog verder gaat en echt fysiek geweld gaat gebruiken, klinkt hard maar ik ben bang dat het uiteindelijk wel die kant op gaat als je er niets aan doet, hij heeft binnen jullie relatie de macht want jij hebt af en toe niet eens iets te zeggen over je eigen lichaam, hij beslist voor jou wanneer je je benen wijd moet doen voor hem, klinkt hard maar daar komt het op neer.
Dit is hetgene wat mij het meest bang maakt. Hij is op de hoogte van wat hij bij jou heeft gedaan en veroorzaakt maar hij krijgt het toch voor elkaar om dat 6x te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
maar na donderdag ben ik gisteren ook de hele dag over de zeik geweest(dat weet hij ook)
Je weet precies wat je te doen staat. Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat als je het uitmaakt je nooit meer iemand vindt die je verkracht?quote:
En nu dan? Wat zegt hij nu? Dat het eerder niet zo is geweest betekent natuurlijk niet dat je dit opeens moet pikken, jij wil niet zo behandeld worden, dat is duidelijk, nu is het aan hem om daar op te reageren, verbaal of in zijn acties.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:57 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het was nooit zo, het was altijd goed.
Gewoon goed en nu is het dat meestal nog, het is ook niet zo dat hij vaak drinkt, of altijd teveel, of dat ik altijd bang moet zijn dat er iets gebeurt, meestal ben ik nergens bang voor en denk ik er niet eens aan, maar na donderdag ben ik gisteren ook de hele dag over de zeik geweest(dat weet hij ook)
Ik weet het gewoon niet
Sterker nog, bij elke vent met ook maar een klein beetje gezond verstand tussen z'n oren zal het nooit zover komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke vent met een beetje respect voor zichzelf en zijn geliefde zou het bij 1x houden en zorgen dat het nooit meer voorkomt.
Ik ben absoluut niet bang dat ik niet alleen kan zijn of voor mezelf kan zorgen of nooit meer een ander zal vinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je weet precies wat je te doen staat. Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat als je het uitmaakt je nooit meer iemand vindt die je verkracht?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef Noway666 het volgende:
Volgende keer dat hij weer gaat stappen moet je maar bij een vriendin gaan slapen zonder dat ie het weet uiteraard.
En dan confronteer je hem daarna maar en geef je aan dat je je niet op je gemak voelt om thuis te zijn als zijn ware aard weer te voorschijn komt.
Dus TS moet zich aanpassen omdat haar vriend zijn lul niet bij zich kan houden? Dat is in mijn ogen niet een oplossing maar het verschuiven van het probleem, ik zou zeggen als meneer zich het apalazerus wenst te drinken dan slaapt hij maar ergens anders, kom nou zeg, zij hoeft zich toch niet aan te passen aan zijn drankgebruik? (Bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, is gewoon mijn mening)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef Noway666 het volgende:
Volgende keer dat hij weer gaat stappen moet je maar bij een vriendin gaan slapen zonder dat ie het weet uiteraard.
En dan confronteer je hem daarna maar en geef je aan dat je je niet op je gemak voelt om thuis te zijn als zijn ware aard weer te voorschijn komt.
Denk dat het wel confronterend is voor meneer "de vriend" die komt dan echt van een kouwe kermis thuis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus TS moet zich aanpassen omdat haar vriend zijn lul niet bij zich kan houden? Dat is in mijn ogen niet een oplossing maar het verschuiven van het probleem, ik zou zeggen als meneer zich het apalazerus wenst te drinken dan slaapt hij maar ergens anders, kom nou zeg, zij hoeft zich toch niet aan te passen aan zijn drankgebruik? (Bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, is gewoon mijn mening)
Je zou imho gelijk hebben als TS dit na de eerste keer had gedaan, nu zal hij zich volgens mij allen maar zielig voelen want ze is er niet om misbruikt te worden, het is geen klein kind dat je straft, een volwassen vent moet zelf zijn verantwoording nemen en zorgen dat dit soort dingen niet uit de hand lopen, ook al wil je nog zo graag, je kunt mensen niet veranderen, hij zal zelf de noodzaak in moeten zien om zijn gedrag te wijzigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:19 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Denk dat het wel confronterend is voor meneer "de vriend" die komt dan echt van een kouwe kermis thuis.
Maar goed, we kunnen alleen maar medelijden met de TS hebben iets anders is niet mogelijk.
Nee, zijn ware aard is blijkbaar dat hij zóveel van je houdt dat het hem niet boeit als jij geen zin hebt, "nee" zegt, zelfs huilt for crying out loud, hij neukt je toch wel. Keer op keer. Maar goed meis, je moet het zelf weten, zolang jij geen maatregelen neemt verandert er niets. Hij doet jou iets aan, jij zit ermee, hem interesseren jouw gevoelens blijkbaar niet genoeg om er zelf voor te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. Voor een buintenstaander is het nogal schrijnend dat je zelf zo weinig zelfrespect hebt, helaas ben je er zelf blijkbaar niet (meer) toe in staat dat op te brengen. En waarschijnlijk zou je zelf op dezelfde manier reageren als je zo'n verhaal van een vriendin te horen zou krijgen. Heb je vriend(inn)en met wie je close genoeg bent om het er (voorzichtig) over te hebben? Dat zou ik je zeker aanraden!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:13 schreef Rondje het volgende:
[..]
Das niet zijn ware aard hoor.
Maar op zich geen gek idee.
Ik heb het geprobeerd, vanmiddag, maar ik durf niet te zeggen hoe ver het gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee, zijn ware aard is blijkbaar dat hij zóveel van je houdt dat het hem niet boeit als jij geen zin hebt, "nee" zegt, zelfs huilt for crying out loud, hij neukt je toch wel. Keer op keer. Maar goed meis, je moet het zelf weten, zolang jij geen maatregelen neemt verandert er niets. Hij doet jou iets aan, jij zit ermee, hem interesseren jouw gevoelens blijkbaar niet genoeg om er zelf voor te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. Voor een buintenstaander is het nogal schrijnend dat je zelf zo weinig zelfrespect hebt, helaas ben je er zelf blijkbaar niet (meer) toe in staat dat op te brengen. En waarschijnlijk zou je zelf op dezelfde manier reageren als je zo'n verhaal van een vriendin te horen zou krijgen. Heb je vriend(inn)en met wie je close genoeg bent om het er (voorzichtig) over te hebben? Dat zou ik je zeker aanraden!
Dat geeft niks, als je maar wel wat gaat veranderen, want wachten tot het beter wordt is in dit geval geen acceptabele handelwijze.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet bang dat ik niet alleen kan zijn of voor mezelf kan zorgen of nooit meer een ander zal vinden.
Ik wil hem gewoon (nog) niet kwijt, daar ben ik (nog) niet aan toe.
Welnee. Voor een ander is het makkelijk invullen: "Ik zou nooit dit, ik zou altijd dat.." Als puntje bij paaltje komt dubben en twijfelen die ook.quote:sorry daarvoor, alle mensen die denken dat het zo gemakkelijk is.
Ik denk niet dat het makkelijk is, maar wel makkelijker dan verkracht en verraden te worden door je eigen vriend. Kennelijk vind jij dat je niet meer hebt verdiend dan dit, anders zou je het niet accepterenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet bang dat ik niet alleen kan zijn of voor mezelf kan zorgen of nooit meer een ander zal vinden.
sorry daarvoor, alle mensen die denken dat het zo gemakkelijk is.
Dat is in ieder geval een begin, dat heb je goed gedaan, hopelijk is die gesprekspartner verstandig genoeg om aan te voelen dat er iets ernstigs aan de hand is en kan hij/zij eraan bijdragen dat je je binnenkort vertrouwd genoeg voelt om helemaal opening van zake te geven en (samen) actie te ondernemen. Laat je ajb niet lamleggen door allerlei valse gevoelens van verantwoordelijkheid/'liefde' richting hem, want daarmee richt je jezelf alleen maar verder ten gronde. Bovendien heeft hij die gevoelens blijkbaar niet (genoeg) jegens jou, want hij heeft er blijkbaar schijt aan als jij ligt te huilen en doet niets om de situatie te veranderen. Hij misbruikt je. Punt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, vanmiddag, maar ik durf niet te zeggen hoe ver het gaat.
Ik ben niet onzeker van mezelf, in mijn vorige relatie was ik erg dominant, hij deed alles voor me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef keesjeislief het volgende:
Oh ja, je vroeg btw of er mensen zijn die dit herkennen. Niet aan den lijve, gelukkig, maar ik heb eens een verhaal gehoord over een familielid en zijn vriendin H via een vriendin van H. Meneer had zin in seks, ook na een avondje stappen, H niet. Meneer vond dat het toch maar moest gebeuren en heeft H vervolgens, tot bloedens toe (!!), gewoon genomen. Inmiddels zijn ze getrouwd en hebben ze kinderen. Ik kwam ze een aantal jaar geleden nog eens tegen bij een verjaardag van mijn oma. Er was iets met de kinderen, iets onschuldigs, ik weet niet meer precies wat. Meneer stond H, die inmiddels stond te trillen als een rietje & de hele tijd al een nerveuze indruk maakte, gewoon uit te kafferen waar iedereen bij was.
Waarom ze hem niet verlaten heeft mag Joost weten, ik begrijp het in elk geval niet, ik heb wel eens het idee dat er mensen (vooral vrouwen?) zijn die een soort bevestiging vinden in het vernederd en gebruikt worden, misschien een extreem masochistische karaktertrek en/of conditionering tot "sloof" door eerdere levenservaringen en/of uit extreme onzekerheid een sterke persoonlijkheid nodig hebben om je veilig te kunnen voelen. Anders kan ik het niet verklaren..
Je pikt veel te veel van die gast.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef Rondje het volgende:
[..]
sorry daarvoor, alle mensen die denken dat het zo gemakkelijk is.
Kon je het een tijdje terug voorstellen dat je vriend je in zijn dronkenschap zou verkrachten? Keer op keer op keer op keer op keer op keer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Rondje het volgende:
Ik zie mezelf niet in je beschrijvnig, dat kan ik niet, wil ik niet en kan ik me niet voorstellen van mijn vriend.
Nee, maar ik ben ook zo iemand die niet gelooft dat het roken van een joint onvermijdelijk leidt tot het gebruik van harddrugs.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon je het een tijdje terug voorstellen dat je vriend je in zijn dronkenschap zou verkrachten? Keer op keer op keer op keer op keer op keer?
Oh dan hoef je je geen zorgen te maken en is er een grote kans dat het slechts bij verkrachting zal blijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:02 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook zo iemand die niet gelooft dat het roken van een joint onvermijdelijk leidt tot het gebruik van harddrugs.
Ik vind het al belachelijk om het over verkrachting te hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:06 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Oh dan hoef je je geen zorgen te maken en is er een grote kans dat het slechts bij verkrachting zal blijven.
Komop zeg
Ik snap dat je gevoel en je verstand elkaar heel erg tegenwerken. Voordat jij jezelf kunt helpen zul je toch onder ogen moeten zien dat wat hij doet wel verkrachting is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Rondje het volgende:
Ik vind het al belachelijk om het over verkrachting te hebben.
Hij is geen verkrachter.
En als ik dan lees wat ik heb geschreven denk ik: kutzooi.
Veel verwarrender wordt het niet.
Dat is alleen maar fijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker van mezelf, in mijn vorige relatie was ik erg dominant, hij deed alles voor me.
Ik ben wel enigszins masochistisch, maar niet zo erg.
Ik zie mezelf niet in je beschrijvnig, dat kan ik niet, wil ik niet en kan ik me niet voorstellen van mijn vriend.
Niet op de manier die jij in gedachten hebt. Maar als jij duidelijk bent dat je niet wil, hem van je af moet duwen en nee roept, wat is hij dan wel? Dit gaat veel verder dan gewoon vervelend gedoe.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen verkrachter.
Vooral dat niet denken! Het ís ook erg moeilijk om dit te moeten uitvogelen, ondanks alle 'hulp' hier ben jij degene die het moet doen. Het is niet zomaar iets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:22 schreef Rondje het volgende:
Jullie geven wel zinnig advies en dat vind ik fijn, ik heb iig niet het idee dat iedereen maar denkt dat ik het domste schepsel van de wereld ben.
Ik voel mezelf dom dat ik het niet voor elkaar krijg om op een rijtje te krijgen wat ik moet doen en hoe het zit.
Ik weet niet wat een normale reaktie is, ik geloof niet dat je gelijk als er zoiets gebeurt zegt: ik ben weg hier, als je van iemand houdt. Helemaal omdat je eerste reaktie is dat het niet waar is en dat er niets gebeurd is, of dat het wel meevalt, de mijne iig en ik denk dat ik daar niet de enige in ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat is alleen maar fijn. Maar misschien zou H wel hetzelfde zeggen, hoe zou zij met de situatie om kunnen gaan als zij haar beleving van het geheel niet op de een of andere manier zou kunnen inpakken in verzachtende omstandigheden? Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat er in je omgaat op zo'n avond en de erop volgende dag. Hoe praat je het voor jezelf in dien mate goed dat je er weer overheen kunt stappen? Je geliefde doet je iets aan wat je persoonlijke integriteit op elk gebied grof schendt. Tot tranen toe. Keer op keer. Normale menselijke reactie zou zijn om jezelf te verdedigen/wraak te nemen: wegwezen/hem eruit schoppen/hem pijn doen. Wat gebeurt er met jou dat je dat niet doet en je die impuls tot zelfbescherming eronder kunt houden? Het is wel dé manier om de wil van iemand te breken hè, zo doen loverboys het ook.
Eensch. Er midden in zittend heb je een ander perspectief dan aan de zijlijn staand.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef wyccie het volgende:
Vooral dat niet denken! Het ís ook erg moeilijk om dit te moeten uitvogelen, ondanks alle 'hulp' hier ben jij degene die het moet doen. Het is niet zomaar iets.
Laat ik je dan maar geruststellen dat het in ieder geval al slim is om dit van je af te schrijven en dat je de moed hebt om er met iemand over te praten.
Jawel hoor, als jij duidelijk aangeeft geen zin te hebben, hem verschillende keren tussen je benen uitwerkt en hij dwingt je uiteindelijk toch, dan is dat niets anders dan verkrachting. Zo liggen de feiten nu eenmaal. Natuurlijk is het verwarrend, zoiets wil je niet waar hebben, er gaan allerlei (valse) gevoelens in je om die de zaak continu willen bagatelliseren. Aan jou wat je leidend wil laten zijn, de feiten of je bagatelliserende gevoelens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij is geen verkrachter.
Dat weet ik hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eensch. Er midden in zittend heb je een ander perspectief dan aan de zijlijn staand.
Misschien handig om te weten in het kader van 'van je afschrijven op FOK!' : een topic sluit automatisch na ca 300 posts. Niet dat je zo denkt dat het topic gesloten is omdat er iets mis mee is. Je kunt altijd een vervolgtopic openen, mocht je dat willen.
Nee joh, hij is geen verkrachter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Rondje het volgende:
[..]
Hij is geen verkrachter.
Het liefst wil ik zeggen dat er niks van waar is en dat jullie allemaal eikels zijn en dat ik dit topic niet had moeten openen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
TS,
ik zat te denken over hoe het kan dat hij nu sinds een half jaar zulk gedrag vertoond. Het enige dat ik op dit moment kan bedenken is dat hij sinds een half jaar drugs gebruikt bij het uitgaan. Misschien daarom dat gedrag? Vraag hem er naar/probeer daar achter te komen.
En verder: eerst werd ik ook best kwaad om jouw gedrag, dat je het niet onder ogen wilt zien. Maar naarmate je je hier kwetsbaarder opstelt, meer emoties laat zien, snap ik het meer. Het is goed dat je je nu meer laat helpen en zelfs geprobeerd hebt met een vriendin erover te praten.
Ik heb het gevoel dat je heel goed weet dat dit absoluut niet normaal is, dat je zelf ook weet dat het 'bij een ander' verkrachting is, maar dat je het beeld van 'de mishandelde vrouwen' niet op jou van toepassing vindt. Misschien denk je dat het bij jou heel anders is, omdat het om jezelf gaat.
als je heel die post hebt gelezen en een beetje tussen de regels kan kijken, dan zie je wat er staat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee joh, hij is geen verkrachter.
De definitie van verkrachten: het ongewenst sexueel binnendringen van het lichaam door een ander.
Jij zegt toch nee? Dan is het ongewenst ergo verkrachting
't Is niet de zelfbescherming tegen die ongewenste sex, je zou je moeten beschermen tegen dat je je ongelukkig & bang voelt. Dat van die sex is geen ramp, als je er niet onder zou lijden..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:54 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het liefst wil ik zeggen dat er niks van waar is en dat jullie allemaal eikels zijn en dat ik dit topic niet had moeten openen.
Ik vind het idd anders, maak het bij mezelf minder erg dan bij anderen.
En de reden dat ik hier meer vertel over hoe ik me voel, is dat ik snap hoe het overkomt.
Ik snap hoe er gedacht wordt, dat vind ik ook logisch eigenlijk, zelfbescherming als grootste goed.
En als die mensen zo kunnen reageren, vind ik dat goed, ik kan dat alleen niet, en met mij een hele hoop anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |