quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef Lemmiwinks het volgende:
[knip] lieve jongens met harten van goud. [/knip]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Je zou haast gaan twijfelen over gevalletje borderline, zo scherp wil ik hem alleen nog niet neerzetten.
Het is als buitenstaander altijd makkelijk oordelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Pffff doe eens niet zo overdreven! Natuurlijk kan ze allerlei antwoorden verwachten die ze nu nog niet wil horen - en het is ook góéd dat ze die antwoorden krijgt - maar het is heus niet zo vreemd dat ze daar nu emotioneel en onredelijk op reageert. 't Zal gewoon even duren voordat de ernst van de situatie tot haar doordringt, maar laten we gewoon hopen dat ze uiteindelijk wel de moed vindt om er iets tegen te doen. Maar volgens mij helpt het niet om TS de grond in te trappen. Doe dat liever met die lamzak van een vriend.
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat dat een mongool is zijn we het allemaal over eens maar als je een stuk of 30 keer hier neerzet dat ze half verkracht word terwijl hij dronken is en zij blijft hem zo lief vinden dan houd het hier op het forum op en dan moet ze maar professionele hulp gaan zoeken
Ja, hilarisch gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
Lees de OP eens, en kom dan terug.quote:Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft er niet eens met hem over gesproken toen hij nuchter was, laten ze dat eerst doen voor professionele hulp te zoeken.
kijk daar eens, ze wil dat wij typen wat zij wil horen, tja en dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Rondje het volgende:
Uit de OP:
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen
Ik wil gewoon dat iemand zegt: ik begrijp het, ik heb dat ook gehad, dit heb ik eraan gedaan, kan mij het schelen.
Al die goed of minder goedbedoelde adviezen daar heb ik geen zak aan, want ik houd van hem.
Ja, ik weet het, dat zeggen vrouwen die mishandeld worden en bijna doodgeslagen ook, gek he, die blijven, net als ik.
Wat zo moeilijk te begrijpen schijnt te zijn, is dat ik het echt moeilijk heb hiermee, en dat ik het gewoon niet meer weet, dat ik twijfel of ik niet gewoon weg moet gaan, dat ik kwaad ben op mezelf dat ikhem niet gewoon keihard in zijn zak stamp als ie iets probeert, of de deur barrikadeer of wat dan ook.
Of naar de politie ga, of schreeuw tegen hem, of wat maakt het uit, als het maar ophoudt.
Ik snap ook niet van mezelf dat ik dat niet doe, maar het heeft ook heel weinig nut om dat duizend keer te zeggen, want ik weeeet het allemaal.
Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Dat is toch geen praten!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Lees de OP eens, en kom dan terug.
Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is toch geen praten!
Dan moet ze zeggen dat het geen excuus is dat ie het zich niet meer kan herinneren.
Dan moet ze hem de details maar vertellen en wat ie daar zelf nu van vindt en wat ie denkt eraan te gaan doen om het te voorkomen de volgende keer.
Imo kan ze het beste zeggen dat ie niet tegen de drank kan en dat hij moet stoppen met drinken.
Dát is praten en als je professionele hulp zoekt zeggen die je eerst dit te proberen eer hulp te zoeken.
Nogmaals: als niemand wat doet gaat het niet over.quote:Ik wil gewoon dat iemand me vertelt dta ie dit ook had, en dat het vanzelf over is gegaan eigenlijk, dat wil ik het liefst...
Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of ze bijt de eerstvolgende keer hard in zijn zaakie, dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn.
Je komt dit hele topic al over als een deskundig persoon op dit gebied.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelul, agressief worden tegen dronken lui komt je altijd zuur te staan...
En wat zegt ie dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
"oow ik kan maar daar helemaal niks van herrineren, lieffie"quote:
Hier sluit ik mij bij aan. Ik vind dat je dit niet moet laten gebeuren. Dit valt ook onder het kopje verkrachting, ook als is het je vriendje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef devlinmr het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord. Mijn man slaat/verkracht/mishandelt me maar als hij dat niet doet is ie best lief en heeft hij spijt.
Punt 1. t'is niet jou fout, hij is een eikel
punt 2 volgende keer knie hard in kruis.
punt 3 gooi hem het huis uit.
Zijn wij grappig? Nee, wij zijn bot om je in te laten zien wat de werkelijke situatie is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
Ik zou dit niet grappig vinden als het over iemand anders ging.
Nu dus ook niet.
Fuck duh.quote:Ik had dit nooit verwacht.
Fuck duh 2.quote:Ik had nooit gedacht dat ik in een situatie terecht zou komen waarin ik bang moest zijn voor iemand van wie ik zoveel houd.
Hoe wil je het dan noemen, je hebt sex tegen je zin in met je vent, wat meer is er nodig om aan de definitie van verkrachting te voldoen?quote:Ik ben er niet aan toe om te zeggen dat ik verkracht word(alleen het woord al), ik ben er niet aan toe om te zeggen dat het een deel is van hem en dat dat niet zal veranderen.
Puntje 2 is toch wel redelijk op jouw situatie van toepassing.quote:ver·krach·ten (overgankelijk werkwoord; verkrachtte, heeft verkracht; verkrachter, verkrachting)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
Fuck duh 3.quote:Ik wil hem zoals ik hem ken, en ik ken hem niet zoals hij dronken is.
Denial is fase 1.quote:Dat forum heb ik bekeken, maar dat vind ik moeilijk, dat is niet voor mij, ik ben niet die vrouw.
Denial is fase 1.quote:Dat wil ik niet en ik wil ook niet toegeven dat ik het misschien wel ben.
bah
Ben benieuwd hoe je het erover hebt gehad..quote:O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...
En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.
Ik weet wel hoe het klinkt.
Ja, maar heb je hem ook gezegd wat hij dan bij je deed?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef Rondje het volgende:
O en ik heb er wel met hem over gesproken terwijl hij nuchter was.natuurlijk.
En stel dat het is zoals jij het opvat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
We zijn niet getrouwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
Nee, dat snap ik niet. Jij voelt je kut, Jij zit met een probleem, maar in plaats van daar iets mee te doen ga je het wegstoppen en proberen te negeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
Dat is toch gewoon stap 1? Stap 2 is dat je daar naar gaat handelen; je gaat hem confronteren met jouw probleem, want het is niet jouw probleem, het is zijn probleem.quote:(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Alles wegstoppen is geen oplossing.quote:Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
Maar eens zul je er toch aan moeten geloven. De feiten onder ogen moeten zien voor wat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
6 x.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef avotar het volgende:
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?
Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?
(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
Hij heeft dus niet een probleem, met sorry en ik hou van je zeggen komt hij er mee weg, en jij? Ben je door zijn uitspraken minder bang als hij met zijn vrienden de kroeg in duikt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...
En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.
Ik weet wel hoe het klinkt.
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
alleen als het een marrokaan isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef l3laster het volgende:
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
Dus tis allemaal een grote hoax? Maar, maar, ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
Je bedoelt 'zou'. Ik neem tenminste aan dat je niet in dezelfde situatie zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
Omdat ze ook sado-masochistisch is?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
TA mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |