abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56903990
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

We hebben geen haak

Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Lijk me geen goed idee. Hij is al onvoorspelbaar als hij gedronken heeft, kans dat ie de deur inbeukt is redelijk groot.

Ga zsm met hem praten nu hij nuchter is, dat je het niet meer pikt en dat ie maar moet stoppen met drinken. Of in ieder geval proberen te minderen, niet over de grens te gaan.
Geef gewoon duidelijk je grenzen aan, met denken dat iets vanzelf overgaat is niemand verdergekomen. Je vriend denkt nu misschien zelfs dat er niks op tegen is als ie af en toe apelazerus is!
  Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 12:59:40 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_56904003
quote:

[..]

We hebben geen haak

Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Eigenlijk is dat natuurlijk een beetje jezelf voor de gek houden. Hij moet van de drank af! Dat hij ergens anders gaat slapen, helpt hem daar niet bij.

Stuur hem naar de Jellinekkliniek om van de drank af te komen, want volgens mij is hij gewoon een alcoholist. Als hij niet wil, schop hem eruit!

Nu is het gedwongen seks, wat is het morgen? Misschien slaat hij je dan wel verrot als je niet wilt.

Wat ik van je lees is wat je altijd hoort van vrouwen die met een alcoholist samenleven: als hij niet gedronken heeft is hij zo lief en heeft hij spijt en ik voel me schuldig. Niet doen! Niet je schuldig voelen, het is zijn schuld, hij is een stomme zuiplap en verkrachter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56904024
quote:

en was aan het bedenken waarom dat niet kon
Je bent alleen daar maar mee bezig. Excuses verzinnen, bedenken waarom bepaalde acties niet kunnen.

Ik denk dat iedereen heel goed beseft dat het rot is en dat je niet zomaar op kunt en wilt stappen. Dat je gehecht bent aan hem en dat je het liefst hebt dat het gewoon weer goed komt. Maar, het komt niet zomaar goed, je moet je grenzen aangeven en er geen smoezen voor verzinnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56904040
Heb je hem al verteld dat het gewoon verkrachting is, echt dat woord letterlijk gebruikt? Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog denkt dat het wel meevalt, als hij dat wel denkt, dan zou ik vertrekken als ik jou was.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_56904055
Rondje, stel je PB-functie in!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:03:49 #81
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56904075

Hij is geen alcoholist

Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.

Dit is nu een half jaar aan de gang ongeveer en het is een keer of 6 gebeurd.
ook geen andere vorm
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:04:08 #82
22592 crew  Ole
pi_56904081
Been there.

Het gaat niet over TS, het wordt eerder erger.
De ergste keer drong ik pas tot hem door met de telefoon in mijn hand en de opmerking: "als je nu niet stopt doe ik aangifte"

Voor de overige posters: dit was 10 jaar geleden. De dag na dit gebeuren was de 'relatie' over en uit.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_56904092
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:04:55 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56904100
http://www.stichtingzijwe(...)08651ef1880a3993340f

Misschien heb je ook wat aan dit specifieke forum, TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:05:10 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56904105
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:

Hij is geen alcoholist

Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.

En waarom drinkt hij dan sinds een half jaar té veel?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:03 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56904125
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Ze heeft het profiel niet ingevuld en zich vandaag geregistreerd of een kloon aangemaakt voor dit topic. Dus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:06:11 #87
22592 crew  Ole
pi_56904127
quote:

Hij is geen alcoholist

Hij kan er duidelijk niet tegen, dus is hij alcoholist!

Nu ben je elke keer als hij gaat stappen bang voor het moment dat hij thuiskomt, en hoe hij zich dan gaat gedragen.

Lees eens even terug
pi_56904129
quote:
Dat is minimaal vijf keer teveel . En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2008 @ 13:07:43 #89
22592 crew  Ole
pi_56904154
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:06 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is minimaal vijf keer teveel . En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld .
inderdaad
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:07:44 #90
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56904155
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:

[..]

Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.
In dit geval vind ik dat best raar ja.
quote:
Ik zei al, ik weet best hoe ik overkom als ik dit tik en dat neem ik dan maar op de koop toe, maar als er iets is wat ik niet ben, dan is het iemand die graag een slachtoffer is.
Ik zit met een serieus probleem(voor mij, en misschien maak ik het wel erger dan nodig is, ik weet het niet meer) en jij bent gewoon een botte lul op dit moment die me geen steek verder helpt.
Ik word alleen maar boos.
Oh gut, je wordt boos...nou gelukkig maar, ik dacht echt even dat je dat nou zo kunnen worden...dus hup, nu je toch boos bent, snel naar je vriend en eisen dat hij kapt met zuipen als hij er niet tegen kan, want anders dien je de volgende keer gewoon een klacht in bij de politie. of iets in die trant

Wat jij vooral nu niet moet doen is boos worden op mij, omdat ik je reaktie zeer treurig vind. Ook al reageren mensen anders dan ik, ik heb weinig op met mensen die zich, met beide ogen wijd open, in een slachtoffer positie manoeuvreren.
quote:
Ik word hier onzeker van en ik voel me schuldig ja, ik weet dat dat stom is.
leer er dan van als je het zelf stom vind.
quote:
Ik weet ook dat mijn vriend geen vervelende vent is als ie nuchter is.
Het gaat ook verder totaal niet om zijn nuchtere toestand, toch? Ik zou die twee maar gewoon scheiden van elkaar en aangeven dat die nuchtere gozer mag blijven, maar die dronken idioot op moet donderen.
quote:
Ik kan hem vragen niet meer te drinken, dat kan, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Dat is naief, dat weet ik, maar het is nu eenmaal zo.
Het gaat dus niet over. En ik zou het niet vragen, ik zou het als eis stellen voor het behoud van jullie relatie...ben je meteen duidelijk.

Uiteraard schroom niet om aan te geven dat dronken iemand aanranden, toch echt een misdaad is.

Maar goed...genoeg gelachen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56904171
Whehe, je wordt gewoon verkracht, en alsnog vind je hem de liefste man ter wereld.
Liefde maakt niet alleen blind, ook nog eens dom, naief en afhankelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2008 13:09:21 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:09:41 #92
331 Merel
Be here now.
pi_56904181
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Dus? 't Is natuurlijk een kloon, dat is logisch. En niemand gaat het profiel van een kloon uitgebreid invullen en dus staat het geslacht default op M. 't Kán allemaal best fake zijn hoor, maar dat kan je niet uit zo'n profiel halen.

Ik snap trouwens best dat TS op dit moment even niks kan met alle adviezen, 't is gewoon moeilijk om de harde waarheid onder ogen te zien. Er over nadenken is de eerste stap. En daarna moet je handelen, maar ik kan me best even voorstellen dat ze de boel even moet laten bezinken. Zolang er uiteindelijk maar wél iets gebeurt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:10:57 #93
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56904193
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.

Verder dat jij sex moet hebben tegen je zin in, vind ik wel sneu, durf eens nee te zeggen.
pi_56904220
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef Noway666 het volgende:
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
pi_56904279
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik gooi het nog een keertje in de groep. Zou het een oplossing zijn als hij na het stappen bij vrienden blijft slapen?
En dan die vrienden verkrachten zeker
pi_56904286
Wat had je nu verwacht? Je schrijft zo'n OP op een druk bezocht forum, dat daar enkel en alleen de reacties op komen te staan die JIJ wilt horen? De kracht van dit forum is juist dat je reactie's krijgt uit allerlei verschillende hoeken, leeftijden, rangen en standen.

En dan voel jij je aangevallen en gekrenkt als het je niet aanstaat? Mensen nemen de moeite serieus om te gaan en te reageren met je OP, veel mensen doen dat, dat zie je terug in het aantal views. En vervolgens reageer jij in je ene post furieus over het feit dat je dingen leest die je niet wil horen en in een andere post reageer je weer begripvol over iets wat toch wordt aangedragen...

Je zou haast gaan twijfelen over gevalletje borderline, zo scherp wil ik hem alleen nog niet neerzetten. Ik blijf het wel even volgen van een zijlijn en stop met het neerzetten van goed bedoelde adviezen of smileys...

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 22-02-2008 13:17:10 (tikfoutje) ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56904304
quote:

Hij is geen alcoholist

Hij gebruikt het zuipen wel als een excuus en dat is te triest voor woorden. Nog triester is het dat je in feite zijn gedrag nog goed staat te praten alsof hij er niets aan kan doen.

Ik snap dit soort vrouwen dus echt niet die fout gedrag van hun partner goed staan te praten terwijl hun eigen leven compleet verkut wordt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:17:52 #98
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56904322
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
Het verkrachten keur ik ook niet goed hoor.

Ik kan me wel voorstellen dat je als je laat uit je werk komt je soms zin een nummertje of na het stappen, maar iemand die dan helemaal ligt te slapen en je komt je zatte harses aanzetten.
pi_56904329
draai de rollen om, neem hem een keertje in een dronken bui anaal met een voorbinddildo. eens kijken hoe hij daarop reageert
pi_56904416
Moet je nagaan als je de TS haar vriend bent;

Eerst ga je de hele zaterdagavond op stap met wat matties, flink zuipen, jezelf opgeilen aan de geile mokkels die op de dansvloer zich roeren, je rijdt wat tegen ze op, zorgt voor een flinke paal, want je weet dat je vanavond toch wel weer eroverheen mag thuis.

Vervolgens kom je thuis, helemaal geil en bezopen, je weet dat je gaat neuken, keihard lekker hard neuken met je vriendin, dus huppatee, aan de slag. Je bent dan weliswaar dronken, je bent nog niet zo dronken dat je geen stijve meer krijgt

En zo rampetamp je met je vriendin, die eigenlijk niet wil, maar het toch toelaat 'omdat je er toch niks meer van weet of aan kan doen de dag erna'. En zo kan je dat geintje over and over flikken

Fucking ideaal zo`n vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')