Lijk me geen goed idee. Hij is al onvoorspelbaar als hij gedronken heeft, kans dat ie de deur inbeukt is redelijk groot.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
We hebben geen haak
Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Eigenlijk is dat natuurlijk een beetje jezelf voor de gek houden. Hij moet van de drank af! Dat hij ergens anders gaat slapen, helpt hem daar niet bij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
[..]
We hebben geen haak
Das niet eens een gek idee..Ik had het al gezien en was aan het bedenken waarom dat niet kon, maar het kan best.(al wonen wij van al onze kennissen het dichtst bij het centrum)
Je bent alleen daar maar mee bezig. Excuses verzinnen, bedenken waarom bepaalde acties niet kunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:
en was aan het bedenken waarom dat niet kon
En waarom drinkt hij dan sinds een half jaar té veel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.
Dit is nu een half jaar aan de gang ongeveer en het is een keer of 6 gebeurd.
Ze heeft het profiel niet ingevuld en zich vandaag geregistreerd of een kloon aangemaakt voor dit topic. Dus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Hij kan er duidelijk niet tegen, dus is hij alcoholist!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Hij drinkt alleen af en toe in het weekend, niet elk weekend en ook niet altijd zoveel.
Dat is minimaal vijf keer teveelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is minimaal vijf keer teveel. En dan ben ik eigenlijk al te vergevingsgezind voor deze wereld
.
In dit geval vind ik dat best raar ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef Rondje het volgende:
[..]
Raar he, dat er mensen zijn die anders zijn/reageren dan jij.
Oh gut, je wordt boos...nou gelukkig maar, ik dacht echt even dat je dat nou zo kunnen worden...dus hup, nu je toch boos bent, snel naar je vriend en eisen dat hij kapt met zuipen als hij er niet tegen kan, want anders dien je de volgende keer gewoon een klacht in bij de politie. of iets in die trantquote:Ik zei al, ik weet best hoe ik overkom als ik dit tik en dat neem ik dan maar op de koop toe, maar als er iets is wat ik niet ben, dan is het iemand die graag een slachtoffer is.
Ik zit met een serieus probleem(voor mij, en misschien maak ik het wel erger dan nodig is, ik weet het niet meer) en jij bent gewoon een botte lul op dit moment die me geen steek verder helpt.
Ik word alleen maar boos.
leer er dan van als je het zelf stom vind.quote:Ik word hier onzeker van en ik voel me schuldig ja, ik weet dat dat stom is.
Het gaat ook verder totaal niet om zijn nuchtere toestand, toch? Ik zou die twee maar gewoon scheiden van elkaar en aangeven dat die nuchtere gozer mag blijven, maar die dronken idioot op moet donderen.quote:Ik weet ook dat mijn vriend geen vervelende vent is als ie nuchter is.
Het gaat dus niet over. En ik zou het niet vragen, ik zou het als eis stellen voor het behoud van jullie relatie...ben je meteen duidelijk.quote:Ik kan hem vragen niet meer te drinken, dat kan, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik, met mijn stomme kop, hoop dat het wel over gaat.
Dat is naief, dat weet ik, maar het is nu eenmaal zo.
Dus? 't Is natuurlijk een kloon, dat is logisch. En niemand gaat het profiel van een kloon uitgebreid invullen en dus staat het geslacht default op M. 't Kán allemaal best fake zijn hoor, maar dat kan je niet uit zo'n profiel halen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
Ben ik nou de enige die het profiel van rondje heeft bekeken? (en Ts zijn vele topics)
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef Noway666 het volgende:
Goed iedereen kan zitten zeiken en zitten zeuren maar wat ik wel goed vind van die vriend is dat hij NIET buiten de deur eet.![]()
En dan die vrienden verkrachten zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik gooi het nog een keertje in de groep. Zou het een oplossing zijn als hij na het stappen bij vrienden blijft slapen?
Hij gebruikt het zuipen wel als een excuus en dat is te triest voor woorden. Nog triester is het dat je in feite zijn gedrag nog goed staat te praten alsof hij er niets aan kan doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Rondje het volgende:
Hij is geen alcoholist
Het verkrachten keur ik ook niet goed hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij verkracht zijn vriendin, en jij geeft hem schouderklopjes omdat hij niet vreemd gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |