Is dit een vrijbrief voor andere mannen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:48 schreef housewous het volgende:
Mijn vriend wordt wel eens dronken. Nou ja wel eens, regelmatig zelfs. Op een keer heeft hij mij per ongeluk een paar klappen verkocht toen hij dronken was en wij een discussie hadden. Nadien is dit meer gebeurd.
Totaal is dit nu al zes keer gebeurd. Ondertussen loop ik rond met blauwe plekken en loop met een zonnebril op omdat ik twee blauwe ogen heb.
Maar ja meestal is hij lief. Het gebeurt maar af en toe.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind je vriend wel overkomen als een lul.
Hoe je het ook wendt of keert; dit is verkrachting binnen een relatie.
Nuf said, dat dus!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kijk, dat was nou precies het gene wat ik wou typen. Persoonlijk zou ik geen drank meer aanraken als ik weet dat het tot gevolg zou hebben dat ik mijn vriendin verkracht...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het niet hoor. Je zégt dat je op het moment dat hij gedronken heeft geen zin hebt enzo, maar hoe laat je dat dan blijken? Kennelijk ziet hij dat anders. Al die mensen die hier meteen verkrachting roepen zijn niet helemaal fris in de bol. Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
...
De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.
Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.
...
Nou, als je vriendin meerdere malen zegt dat ze geen zin heeft en vervolgens gaat janken terwijl je dr toch neukt dan zit er toch iets niet helemaal lekker lijkt me. Even afgaande op wat er in de OP staat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
Je hebt een relatie en daar hoort sex bij...als zij soms geen zin heeft en niet heel duidelijk laat blijken dat ze dat niet heeft, dan zie ik dat niet als verkrachting, maar meer als een laffe persoonlijkheid van TS.
Je bent een domoor, stereotiep slachtoffer dat haar lieve dader in bescherming neemt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Het zou zo gemakkelijk zijn als hij zich idd AF EN TOE als mijn vriendje zou gedragen, het is omgekeerd, af en toe gedraagt hij zich als een lul, meestal is hij zoals mijn vriendje.
Ook als hij gedronken heeft is hij niet altijd vervelend.
Het is geen rotzak.
Alleen af en toe.
Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:55 schreef Roquefort het volgende:
Als jouw vriendin onder je ligt te huilen terwijl je rampetampt, dan vind je dat onvoldoende duidelijk?
Nogmaals:![]()
Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef SHE het volgende:
En dan zit je nog met het feit dat vrouwen zo vreselijk dubbelzinnig zijn dat nee, eigenlijk ja betekent.
En dat haal jij uit...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
Lekker een frigide vriendin, zou ik ook zeer gestressed van worden.
demnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
Tot ik denk:Laat maar zitten, meneer duwt me toch op bed zoals hij het wil...
En soms moet ik huilen.
En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.
Zeg, we leven niet meer in de 19e eeuwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Stabdogg het volgende:
hoewel die vriend van TS natuurlijk verkeerd met de situatie omgaat om het maar zachtjes uit te drukken is 1 keer per week seks natuurlijk ook veel te weinig.
Vooral als TS ook nog schrijft 'hij wil nog 1 keer per week' dus van haar kant hoeft het al helemaal niet meer.
Lekker een frigide vriendin, zou ik ook zeer gestressed van worden.
We hoeven hier niemand te veroordelen....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
Als het niet zo triest was, zou ik moeten lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is toch ook goddomme wel makkelijk om je er zo onderuit te lullen hè. Boehoe, ik zei dat het niet mocht, maar hij deed het toch, boehoe.
Met alle respect hè, zo werkt het volgens mij dus gewoon niet. Als haar vriend bijna altijd compleet normaal, liefdevol en zorgzaam is, dan geloof ik niet zomaar klakkeloos van een R&P'er dat hij haar maar gewoon verkracht als ie wat gedronken heeft.
Voor hetzelfde geld zitten we hier een borderliner naar verkrachting toe te praten...
Bijzonder knap dat je uit zo'n eenzijdig verhaaltje de conclusie kunt trekken dat hij hier de boosdoener is.
Tja, als ze echt 50 keer nee zegt, is het natuurlijk niet zo alsof ze dan ook echt niet wil. En als ze je eruit douwt, dan is dat natuurlijk een verkapte manier om te bevestigen dat hij door moet gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Misschien is het wel gewoon een labiele doos, die compleet niet zegt wat ze denkt/wil, maar wel van haar vriend verwacht dat hij precies kan zien wanneer ze wel of geen zin heeft, waarbij haar signaal dan 'ik deed niets en toch klom hij erbovenop' is.
Een beetje?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:02 schreef Rondje het volgende:
(iets waar ik ook een beetje last van heb)
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
Ik vraag me af hoe hij 10 keer bij je binnenkomt als je niet wilt.
Als ik geen zin heb, krijgt hij 'm er echt niet in zonder een hoop geweld. Iets met droog/gespannen.
Ben je een vochtig tiepje?
Gelukkig ben je op dit forum wel defensief, misschien is dat wel een leermoment voor het echte leven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |