Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Niet doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje?.
Maar eh.. zeg je 50x 'NEE NEE NEEEEEEEEEEE OH JAAAAAAAAAAAAAAA NEE NEE NEE JAAAAAAAAAAAA........'
of zeg je: "NEE, FLIKKER OP VIEZE VERKRACHTENDE KLOOTZAK' en sla je em met je vuis in z'n ballen?
Daar zit nogal een verschil in.
...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Rondje het volgende:
Nee, natuurlijk niet, das bijna onmogelijk, want ik moet schreeuwen en hem in zijn zak slaan in plaats van zeggen dat ik niet wil en hem wegduwen.
Je hebt gelijk, ik doe het niet goed.
Als iemand tegen jouw wil seks met je heeft heet dat verkrachting, ongeacht of het je vriend, je moeder of je buurman isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Rondje het volgende:
Ik zeg nee, misschien wel 50 keer, duw hem weg en werk hem wel tien keer uit me.
Tot ik denk:Laat maar zitten, meneer duwt me toch op bed zoals hij het wil...
En soms moet ik huilen.
En toch wil ik het geen verkrachting noemen, want hij is mijn vriend.
Ik weet het...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je wordt naar eigen zeggen verkracht, maar het is je teveel moeite om een keer te schreeuwen? Ja nee, dan heb je inderdaad alles al geprobeerd. Ik zou er geen energie meer insteken, je bent reddeloos verloren.
Dan kun je beter in een hoekje gaan zitten huilen en iedereen op dit forum voor gek verklaren. Je weet het toch allemaal beter.
Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, want anders betekent nee geen nee.
Begrijp me goed, ik vind dat je dit niet moet pikken van je vriend. Maar onderhand krijg ik van sommige reacties hier de indruk dat jij de kwaaie bent hier, omdat je 'm niet van je af hebt geschopt. Laat je dat niet aanpraten, hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:35 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik weet het...
Ik word er gewoon boos van en verdrietig, dat er mensen zijn die denken dat alles volgens de regeltjes die zij hebben bedacht gaat of in elk geval zou moeten gaan en dat het anders niet klopt, of dat de mensen die het anders doen stom of dom of labiel zijn, of borderline hebben...
Helaas, zo werkt het niet, zou wel gemakkelijk zijn...
Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ja nogal. Ik ben meestal vrij nat, nee, dat is niet omdat ik altijd opgewonden ben.
Of kan dat ook al niet? want dan is het natuurlijk niet zo en lul ik maar wat uit mijn nek
Dat zeg ik niet, maar je verplaatsen in andermans gevoelens zou niet zo'n heel vreemd idee zijn voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig was jij erbij en kon je alles wél in context plaatsen. Dat scheelt.
Je verveelt me. Te vaak.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik helemaal niet meer reageren op belachelijke posts als die van SHE.
Dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, sommige vrouwen worden ook nat als ze niet opgewonden zijn. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo handig.
Dan blijft er maar 1 ding over, aangezien praten niet helpt.
Slaan.
Keihard, en bij voorkeur op zijn stijve penis.
Je hoeft niet te slaan, dat zou betekenen dat je afwacht tot het weer gebeurt. En je moet het niet meer laten gebeuren, je zegt nu gewoon tegen hem: Ik pik het niet langer, je bent een lul, het is uit, en flikker een eind op. Gesnapt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
En hoe stom dat ook klinkt, ik wil hem geen pijn doen.
Ik weet hoe het klinkt
Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houdenquote:
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:58 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Jeweettoch dat sommige mensen niet van cynisch houden
OT@TS: als je de confrontatie direct 's nachts of de volgende dag(en) niet aankunt, zou ik vooraf maatregelen nemen.
Ga slapen bij een vriendin of je ouders wanneer je vriend weer gaat drinken. Of gooi een ander / extra slot op de deur zodat hji ergens anders kan slapen. Heb je iig wat om over te praten achteraf, en je laat zien dat je niet over je heen laat lopen.
Btw, ik was er direct mee gekapt![]()
Dat hoeft ook niet, schelden, schreeuwen of slaan, duidelijk zijn en je grenzen aangeven icm een ultimatum moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Dat wordt geopperd omdat het enige dat TS lijkt te doen is huilen in een hoekje en verder helemaal niets...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Godallemachtig wat een domme reakties hier
Relatieproblemen? trap hem in zn ballen
Dr Phil eat your heart out
Als je hem niet kan stoppen, zul je moeten accepteren dat je relatie voor altijd zo zal zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:47 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik weet hoe het klinkt
Er zijn er wel meer die dat advies hebben gegeven, lijklt me ook de beste oplossing.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf. Praktisch is misschien wel wat meer op zijn plaats dan cynisch.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, da's ongeveer het advies dat ik ook al gaf.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |