Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.
De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.
Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.
Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.
En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.