abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:45:50 #1
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56901755
Ik heb een probleem waar ik erg mee zit en ik wil het gewoon even van me afschrijven en graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.

Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb minder zin in sex dan mijn vriend, we kennen elkaar bijna 8 jaar en in het begin hadden we elke dag drie keer sex, ik wilde altijd en hij ook.
Nu is dat voor ons allebei langzaamaan minder geworden, hij wil nu nog 1 keer in de week ofzo en ik meestal ook wel, maar als hij gedronken heeft, lig ik meestal te slapen en dan heb ik weinig zin, soms krijg ik wel zin, soms niet. Soms vind ik hem gewoon vervelend als hij zat is en ik niet en dan wil ik gewoon niet.

De laatste paar maanden, neemt hij echter geen genoegen met nee.
Ik kan zeggen dat ik niet wil zo vaak als ik wil, maar hij luistert niet.

Het is zelfs zo erg dat ik ooit gewoon lig te huilen.

Ik schaam me dood als ik dit tik. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het zou doen.
Ik wil hier niet mee naar de huisarts of vrienden ofzo omdat ik me schaam en ik wil niet dat ze een verkeerd beeld van hem krijgen, want hij is gewoon lief voor me verder...

Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.

En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
ook geen andere vorm
pi_56901805
Meer praten. Als ie nuchter is.
pi_56901878
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Meer praten. Als ie nuchter is.
Ja, meer praten.

Een andere (beetje rare misschien) oplossing is dat je het probeert op te nemen en hem er de volgende dag mee confronteert.

Ook kun je proberen, als hij het weer doet, om hem er dán op aan te spreken. Maar nog een betere oplossing is ervoor proberen te zorgen dat hij wat minder drinkt. Als hij echt van je houdt dan is dat maar een klein offer, lijkt me...
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_56901887
Niet (zoveel) meer laten drinken. Als hij de volgende dag niks weer weet is dat natuurlijk niet echt best.
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:53:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56901960
Ik vind je vriend wel overkomen als een lul.
Hoe je het ook wendt of keert; dit is verkrachting binnen een relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56901961
Ga je nog wel eens het huis uit mee stappen en drinken, of moet hij altijd alleen?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:54:49 #7
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56901988
Dus ondanks dat hij je eigenlijk gewoon aanrandt terwijl hij dronken is, is het echt zo'n hele lieve jongen... Als hij echt zoveel van je houdt, dan geloofd hij je op je woord en zorgt hij dat het niet weer kan gebeuren. Anders lijkt het me toch heel erg snel opbokken met die gast.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:58:25 #8
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56902088
Wellicht moet je vriend eens stoppen met drinken? Hij kan er niet echt bepaald heel goed mee omgaan zo te lezen.

En verder valt dit technisch gewoon onder aanranding/verkrachting...dat zou je je "vriend" ook eens moeten uitleggen denk ik.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:00:18 #9
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56902131
aaah zielig kusje
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56902148
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef nerderick het volgende:
Niet (zoveel) meer laten drinken. Als hij de volgende dag niks weer weet is dat natuurlijk niet echt best.
inderdaad. zatte mensen die dan persé sex moeten hebben...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:04:54 #11
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_56902237
Om in de woorden van Dr Phil te spreken: Gewoon laten gebeuren. Gun hem dat pleziertje. Bespaart je relatie een hoop ellende...
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_56902297
Wat moet je hier nou op zeggen

Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:09:43 #13
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56902358
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Om in de woorden van Dr Phil te spreken: Gewoon laten gebeuren. Gun hem dat pleziertje. Bespaart je relatie een hoop ellende...
Jij bent de bezopen vriend?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_56902367
Waar heb ik dat eerder gehoord. Mijn man slaat/verkracht/mishandelt me maar als hij dat niet doet is ie best lief en heeft hij spijt.

Punt 1. t'is niet jou fout, hij is een eikel
punt 2 volgende keer knie hard in kruis.
punt 3 gooi hem het huis uit.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:11:08 #15
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56902397
Wat Devlinmr zegt
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:15:27 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56902485
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat moet je hier nou op zeggen

Maanden is dit al aan de gang, hij lult er overheen en probeert niks aan zijn probleem te doen, jij ligt het huilend te ondergaan en je vraagt je nog af wat je moet doen? Pak je spullen en smeer 'm.
Dat vind ik een beetje kort door de bocht, en wel hier om:
quote:
Ik heb er met hem over gepraat, hij zegt dat hij het zich niet kan herinneren, of nauwelijks en dat hij me geen pijn wil doen.
Of dat ik wel zin krijg als we bezig zijn,(dat zegt hij als hij zat is) dat hij niet in de gaten heeft dat ik niet wil, dat soort dingen.

En het is geen lul, hij is lief en aardig en houdt normaal gesproken altijd rekening met me, doet veel in huis...
Ik kan het gewoon niet rijmen en ik vind het zo moeilijk om hiermee om te gaan
Ik denk dat ze met hem moet praten en hem een ultimatum moet stellen, nog 1 keer zo'n actie en ik ben weg.
Als hij er niets aan doet dan is het duidelijk, dan heeft hij niets voor haar over.
Hij heeft blijkbaar geen goede dronk over zich, daar moet hij wat mee doen, TS hoeft dat absoluut niet over haar kant te laten gaan, wie weet komt ze er tijdens een gesprek met hem achter dat er al iets kapot is gemaakt wat niet meer 'gemaakt' kan worden, het zij zo, nu blijft er imo te veel niet uitgesproken, lijkt me niet goed voor beide partijen.

(just mij 2 cents)
be nice or go away
pi_56902591
Eens met kahaarin en als hij zich dan nog niet aan kan passen is het wel een ontzettende aap.
pi_56902656
Jij hoeft je niet te schamen, hij zou zich moeten schamen.
pi_56902663
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Rondje het volgende:
...
...
Je schrijft dat hij er zich niks of nauwelijks iets van kan herinneren, kan ik daaruit herleiden dat dit enkel voorkomt als hij erg veel heeft gedronken? (Drank maakt meer kapot dan je lief is... ) Hij wil je geen pijn doen, maar wel verkrachten?

Ik denk dat je bij de bron van de ellende moet beginnen en dat is in dit geval zijn drank consumptie aanpakken! Hij gedraagt zich blijkbaar zo hufterig als hij zoveel gedronken heeft dat hij een ander soort mens wordt, een mens die jij niet graag ziet en hij niet voor je wil zijn.

Dus, wat is het hem waard om jullie relatie goed, fijn en spannend te houden? Als hij echt zoveel van je houdt en je geen pijn wil doen, zal hij zich moeten realiseren dat hij zijn drankconsumptie aan moet pakken. Vind hij dit te ver gaan, of wil hij dit niet, of geeft hier geen gehoor aan, dan kan je daaruit herleiden dat hij geen ruggegraat heeft, zich niet dermate voor je relatie in wil zetten en drank belangrijker vind dan jouw.

Ik denk dat je dan een stap verder bent met het herkennen van en het eventueel oplossen van de problemen. In dat geval zal er tegen die tijd wel een ander topic geplaatst worden van "Mijn man vind drank belangrijker als mij, wat moet ik doen?!"

Als hij zo doorgaat krijg je alleen maar een nog grotere afkeer van sex, ook als ie nuchter is en dan gooit ie helemaal zijn eigen glazen in...

Succes!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_56902689
Je vriend verkracht je als hij dronken is. Dit doet hij al maanden. Jij probeert het voor jezelf te sussen, het is zo'n lieve jongen, hij doet zoveel in huis. Hij kan het zich niet herinneren als hij weer nuchter is, maar dan vraag ik me af, is dit voor hem geen reden om op de eerste plaats gewoon minder of helemaal niet meer te drinken? Een gemiddeld mens schrikt zich toch de pleuris als hij zoiets hoort? Als mijn vriendin tegen me zou zeggen dat ik opdringerig ben geweest tijdens dronkenschap (en bij je vriend gaat het wel iets - nee heel veel - verder dat dat..) dan is dat voor mij al een reden om geen druppel meer te drinken. Zo wil ik namelijk niet zijn. Ook niet na 100 bier.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56902692
iets met kloontje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:26:03 #22
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_56902694
Ja di versta ik nu ook niet zo goed... het zijn toch altijd de klootzakjes die alles voor mekaar krijgen he. TS kom op voor jezelf.. voor dat het nog erger wordt ... ik vind je zielig.. en je vriend is een hondenlul, lief my ass...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:26:15 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56902701
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef Fides het volgende:
Jij hoeft je niet te schamen, hij zou zich moeten schamen.
De ogen uit zijn hoofd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:29:53 #24
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56902785
Ik kan verder wel een persoonlijkheidsbeschrijving geven van hem, maar hij is gewoon verder heel leuk.

We hebben het er al over gehad en hij schaamt zich er ook voor.
Hij begrijpt ook dat het zo niet kan en elke keer zegt hij dat het niet meer zal gebeuren.
Maar als hij uitgaat, drinkt hij, als ik meega, heb ik meestal ook wel zin, maar ik wil niet altijd mee en om nou te gaan drinken omdat ik weet dat hij dronken thuis zal komen, vind ik ook weer wat ver gaan.

Ik vind het ook lullig om boos te worden als hij weer nuchter is, want hij is zich dan echt van geen kwaad bewust.
We praten dus.

Iki vind het fijn voor hem als hij lol heeft met zijn vrienden en zich vermaakt, maar ik ben ook steeds banger als hij thuiskomt...
Hem thuis houden wil ik eigenlijk ook niet, want ik weet dat hij het nodig heeft om af en toe tijd voor zichzelf te hebben, dat heb ik ook.

Maar praten dan, nog meer, maar dat vind ik ook moeilijk, omdat ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft dat hij dit doet en ik hem niet wil kwetsen.
Ik weet dat ik klink als een onderdanig, labiel persoon als ik zo praat, maar ik ben zo eigenlijk helemaal niet.
Dat maakt het nog eens extra moeilijk en vreemd voor mij, ik laat normaal niet over me heen lopen...
ook geen andere vorm
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30:21 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56902796
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind je vriend wel overkomen als een lul.
Hoe je het ook wendt of keert; dit is verkrachting binnen een relatie.
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')