zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaaltquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat? Als je opgehaald wordt op een station ofzo, of iemand wacht op je met het eten en je weet vantevoren niet precies hoe laat je de trein pakt is, lijkt het me niet meer dan normaal dat je dat even doorgeeft. Al doe ik het vaker per SMS.
Ach, op FOK! hier wordt wel vaker de boel omgedraaid. Ik schijn b.v. ongelukkig te zijn omdat ik een sociaal leven hebquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]en dan betichten jullie de kromme van gestoord gedrag?
En de NS kan ook heel goed op tijd rijden he...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaalt
om dan nog eens in de trein over te gaan bellen is behoorlijk sneu
www.ns.nl voor je reizen te plannen!
Wat begrijp je niet aan 'en je weet niet precies hoe laat je de trein pakt'? En bovendien : ik ben vaak genoeg een kwartier later thuis ivm vertraging, het lijkt me wel zo netjes als je mensen op je wachten je dat even doorgeeft aan ze.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaalt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ach, op FOK! hier wordt wel vaker de boel omgedraaid. Ik schijn b.v. ongelukkig te zijn omdat ik een sociaal gestoord leven heb.
Nee hoor. Ik weet soms op vrijdag niet hoelaat ik vertrek vanaf school. Dus nee, dan spreek ik niet af met MM dat ik om 18u daar ben. Dan bel ik hem als ik er bijna ben zodat hij me kan ophalen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat soort mensen ook alweer?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Je hebt rekening te houden met elkaar in de stilte coupé, nog meer dan normaal. En dat is niet moeilijk, want de meeste mensen houden tegenwoordig amper rekening met anderen. Vooral bepaalde leeftijds- en bevolkingsgroepen hebben er last van.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Je hebt rekening te houden met elkaar in de stilte coupé, nog meer dan normaal. En dat is niet moeilijk, want de meeste mensen houden tegenwoordig amper rekening met anderen. Vooral bepaalde leeftijds- en bevolkingsgroepen hebben er last van.
ik plan van dag tot dag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?
amenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Ik ook. Wil niet zeggen dat mn dagen altijd zo lopen als ik geplant hadquote:
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Wil niet zeggen dat mn dagen altijd zo lopen als ik geplant had
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
Ik wil graag nog kunnen horen als ik vijftig ben. Muziek die hard genoeg staat om het geluid van de trein en geklets naast je te kunnen verstommen is echt fnuikend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lastig mikken...
OT:
Overdadig lawaai in de trein is inderdaad wel storend als je probeert te lezen/werken. Daarom zet ik ook gewoon een muziekje (met koptelefoon) op. Dan heb ik er geen last van. Verder lijkt het me geen probleem als mensen gewoon praten in een stiltecoupé, mits op acceptabel volume.
Ik heb de hele dag al miepende cliënten aan mijn kop, en ik ben niet de enige. Dan wil ik even rust in dat kleine stukje trein. Is dat raar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
LOL. Voordat ik je subs las wou ik al reageren, wat is het verschil tussen die 2?
.
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al miepende cliënten aan mijn kop, en ik ben niet de enige. Dan wil ik even rust in dat kleine stukje trein. Is dat raar?
FOK! is toch zo'n praatgroep voor contactgestoorden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje contactgestoord, wordt je al geholpen door de instanties?
Niks verkeerds aan, zolang het op een normale toon isquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?.
Dat bedoel ik, maar schijnbaar vinden sommige mensen hier dat al te luidruchtig en moet er doodse stilte heersen, anders kunnen meneer/mevrouw zich niet goed concenteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Niks verkeerds aan, zolang het op een normale toon is
Als je heel veel werkt en heel veel met de trein gaat worden kleine ergernisjes soms grote ergernissen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Toch vind ik iedereen hier maar ontzettend overdrijven. Of zijn jullie allemaal overgevoelig voor geluid en reizen jullie allemaal tegelijk met de gehele tokkiebuurt?
Mensen met een leven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat soort mensen ook alweer?
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken? Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar schijnbaar vinden sommige mensen hier dat al te luidruchtig en moet er doodse stilte heersen, anders kunnen meneer/mevrouw zich niet goed concenteren.
Nee. Daarom is het briljante ook dat je in een andere coupé kunt gaan zitten. En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan. Je bent wel een beetje verwend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?.
Je bedoelt: de nieuwe sancties op idioten die hun smoel weigeren te houden in de stilte-coupés?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:29 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Stilte.
op een normale toon praten is niet hinderlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken? Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?
Heeft niets met moeilijk of niet te maken. Zolang dat nut heeft (in een bibliotheek, tijdens een film in de bios, of college b.v.) wil ik stil zijn, maar ik ga me niet stil houden als ik met iemand wil praten omdat sommige mensen nergens tegen kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan stilte, aan je mond houden, aan geen geluid maken?
Dan moet je in Friesland of Drenthe gaan wonen, ergens in een hutje op de heide. O nee, daar zijn koeien die lawaai makenquote:Jezus, mogen we nog wat stilte koesteren in deze drukke wereld?
Of jijquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Daarom is het briljante ook dat je in een andere coupé kunt gaan zitten. En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan.
Grappig dat jij dat zegt, jij stelt hier eisen. Ik laat iedereen vrij, zolang ze niet voor zware overlast zorgen.quote:Je bent wel een beetje verwend.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op een normale toon praten is niet hinderlijk
als je dat hinderlijk vind moet je naar je dokter gaan en een kenningsmakingsgesprek plannen bij GGZ.
De definitie van "een normale toon" is overigens nogal *kuch* uiteenlopend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
op een normale toon praten is niet hinderlijk
als je dat hinderlijk vind moet je naar je dokter gaan en een kenningsmakingsgesprek plannen bij GGZ.
Waar ook mensen zitten te kleppen over de Huishoudbeurs.quote:
Sta mij toe dat ik de volgende keer even in je gezicht flatuleer. Dat vind ik nou vrijheid.quote:Grappig dat jij dat zegt, jij stelt hier eisen. Ik laat iedereen vrij.
Alsof iemand een plek op het balkon verkiest boven een zitplaats in de stiltecoupé als de trein vol is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
En als die vol zijn, dan kun je op het balkon staan. Je bent wel een beetje verwend.
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alsof iemand een plek op het balkon verkiest boven een zitplaats in de stiltecoupé als de trein vol is.
Zo werkt het natuurlijk niet hé.
Jammer dan. Eng he; mensen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar ook mensen zitten te kleppen over de Huishoudbeurs.
Jij (en nog enkele anderen hier) hebt blijkbaar een nogal lage irritatiegrens. En dat is niet echt handig als je in een dichtbevolkt gebied als Nederland woont. Dat is jouw probleem, leer er meer leven en anders : ruimte en stilte zat op de Noordpool. Of ga je je daar zitten ergeren aan het geluid van de zee?quote:Sta mij toe dat ik de volgende keer even in je gezicht flatuleer. Dat vind ik nou vrijheid.
De bieb is daar dan ook een geschikte plek voor, de trein niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dán moet je er dus voor kiezen om stil te zijn. Als je bij regen gaat schuilen in de bieb moet je dat ook.
Je had de trein 9 feb om 9 uur richting Amsterdam moeten pakken.quote:
Ik woon in Drenthe, daar is het niet stil hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heeft niets met moeilijk of niet te maken. Zolang dat nut heeft (in een bibliotheek, tijdens een film in de bios, of college b.v.) wil ik stil zijn, maar ik ga me niet stil houden als ik met iemand wil praten omdat sommige mensen nergens tegen kunnen.
[..]
Dan moet je in Friesland of Drenthe gaan wonen, ergens in een hutje op de heide. O nee, daar zijn koeien die lawaai maken.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De bieb is daar dan ook een geschikte plek voor, de trein niet.
Sjezus, doe nou eens niet zo achterlijk, die stiltecoupés zijn er wel voor bedoeld om stil te zijn, net zoals de bieb dus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijk) dus ik vind die stilte daar nuttig en hou me er daar ook aan. Een trein is in de eerste plaats bedoeld om mensen te vervoeren, niet om te lezen etc.
Ook niet meer bij de hutjes op de heide? Waar gaat het heen met ons landquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe, daar is het niet stil hoor
Kant, noch wal enzoot
Ja, ook niet om jouw sociale netwerk op te halen met je gekakel. Dat is eenzelfde argument.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De bibliotheek is in de eerste plaats bedoeld om te lezen (en boeken te halen natuurlijk) dus ik vind die stilte daar nuttig en hou me er daar ook aan. Een trein is in de eerste plaats bedoeld om mensen te vervoeren, niet om te lezen etc.
Voor bedoeld ja, ik hoef me er dus niet aan te houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Sjezus, doe nou eens niet zo achterlijk, die stiltecoupés zijn er wel voor bedoeld om stil te zijn, net zoals de bieb dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |