Ik vraag jou toch ook niet om je b** te houden wanneer je samen met iemand reistquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?
2 Noorse boskatten en 1 Siberische boskatquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef De.Kromme het volgende:
Ik riep maar wat over jou en katten, blijkbaar zat er een kern van waarheid in m'n gescheld en m'n opmerking over katten..
jij bent er ook 1quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook erg.
Ik ook. Maar het ging er hier over dat zelfs fluisteren en hoesten al 'verboden' moet zijn in bepaalde coupé's en dat vind ik onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn. Want ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik 10 sec ging bellen in een stilte coupe. Daar heb ik ook geen moeite mee als anderen dat doen. Ik zit in een stilte coupe omdat het me aan mn reet zal roesten welke tokkie er met johan heeft geneukt, welke aso neger zn 50 cent rap muziek zo hard moet zetten omdat het anders niet "dope" is, en van die aso wiggers die hun mp3 speler/ipod op volume " er scheert een straaljager over" hebben staan omdat ze denken dat heel de fucking coupe maar met hun muziek mee moet luisteren. Ik kots op zulke lui.
Vooroordeel of mensenkennis ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2 Noorse boskatten en 1 Siberische boskat
2+1=3
Als er iemand echt lawaai loopt te maken dan vraag ik gewoon vriendelijk of het wat stiller kan hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent er ook 1
jij zegt er dan ook niks van als er herrie gemaakt word in de trein
Je verstopt je liever achter je MP3 dan dat je er wat van zegt
Meer het recht van de domste, maar goed.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste, jammer he?.
Vooroordeel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vooroordeel of mensenkennis ?.
En zal ik je eens vertellen waartom mensen niks zeggen? Omdat als je je bek opentrekt hij dicht gemept wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook erg.
Ooh, ja ik heb de OP niet gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het ging er hier over dat zelfs fluisteren en hoesten al 'verboden' moet zijn in bepaalde coupé's en dat vind ik onzin.
Waar lees je dat? Ik zeg er gewoon wat van hoor. Meestal helpt dat, soms kom je zo'n figuur tegen die meteen het schuim op z'n mond heeft staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, vooral als het zo slecht staat aangegeven. En het was een belletje van 15 sec dus ik snapte de overtrokken reactie van dat mens niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, vooral als het zo slecht staat aangegeven. En het was een belletje van 15 sec dus ik snapte de overtrokken reactie van dat mens niet.
Stop jij fijn een mp-3 speler in je oren!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.
bullshit. Het is onbeschoft om 25 min een nutteloos telefoon gesprek te gaan voeren. Bellen in de trein is niks mis mee. Zolang het niet te lang en te luid is. En het daadwerkelijk ook nog ergens over gaatquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook doodquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Wat moet jij een vervelend persoon zijn. Een kort gesprek 'ik kom er aan' ofzo, als je je daar al aan stoort mag je wel eens langs een psychiator.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Zeer zelden is het 'ik kom er aan'. Men plakt er altijd nog wel een gesprek over hoe Jonas zich gedroeg op Anna's verjaardag aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Wat moet jij een vervelend persoon zijn. Een kort gesprek 'ik kom er aan' ofzo, als je je daar al aan stoort mag je wel eens langs een psychiator.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
Omdat? Als je opgehaald wordt op een station ofzo, of iemand wacht op je met het eten en je weet vantevoren niet precies hoe laat je de trein pakt is, lijkt het me niet meer dan normaal dat je dat even doorgeeft. Al doe ik het vaker per SMS.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
nou ja, wel als je half nederland doorreist ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Toch vind ik iedereen hier maar ontzettend overdrijven. Of zijn jullie allemaal overgevoelig voor geluid en reizen jullie allemaal tegelijk met de gehele tokkiebuurt?
Ok, maar dat zijn uberhaupt domme gesprekken, of het nou in de trein of daarbuiten is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Zeer zelden is het 'ik kom er aan'. Men plakt er altijd nog wel een gesprek over hoe Jonas zich gedroeg op Anna's verjaardag aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |