En in hoeverre verschilt dit van de indoctrinatie die Orthodox-Joodse kinderen ondergaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:52 schreef De.Kromme het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=b0U2ce-LmA4&e
Om te kotsen dit. En bepaalde mensen in ons land maar roepen dat de Islam geen achterlijke cultuur is. Door een TV-programma als dit kweek je er zo weer een miljoen toekomstige radicale debielen bij, misschien wel mensen die ooit ons land aan zullen vallen.
Geen idee, geen beelden van gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En in hoeverre verschilt dit van de indoctrinatie die Orthodox-Joodse kinderen ondergaan?
Die mogen tot een bepaalde leeftijd geen TV, internet, etc etc zien of lezen tot ze oud genoeg zijn (en geprogrammeerd genoeg zijn) om zichzelf als verkozen volk te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Geen idee, geen beelden van gezien.
Verschil is dat er een conflict tussen 2 volken is, dan kan ik me (hoe slecht het ook is) nog voorstellen dat ouders hun kinderen opzetten tegen het andere volk. 'Wij' zetten onze kinderen ook op tegen de Duitsers rond de 2e WO, en in Duitsland werd de kinderen verteld dat wij terroristen waren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die mogen tot een bepaalde leeftijd geen TV, internet, etc etc zien of lezen tot ze oud genoeg zijn (en geprogrammeerd genoeg zijn) om zichzelf als verkozen volk te zien.
Dat is echt net zo kwalijk als dit. Beide echt achterlijk en niet van deze tijd.
HAMASBUNNY klinkt wel catchy, misschien wat voor Sesamstraat..
Ehm, Joden zien zichzelf ook hoger dan elk ander volk hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Verschil is dat er een conflict tussen 2 volken is, dan kan ik me (hoe slecht het ook is) nog voorstellen dat ouders hun kinderen opzetten tegen het andere volk.
Moslims moeten er weer meteen achteraan plakken dat ook alle Amerikanen en alle andere westerse 'ongelovigen' dood moeten.
Ik schat Nederlanders ook hoger in dat een stel zandbak-bewoners, dat kan. Ik wens ze echter niet kapot en dood (integendeel : ik wens ze ontwikkeling toe), zij mij wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, Joden zien zichzelf ook hoger dan elk ander volk hoor.
Ga het filmpje eerst eens kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:02 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er om te kotsen dan? Welke inhoud van het filmpje stoort je zodanig dat je het nodig vindt om het te posten?
Het ging niet over jou, het ging over het verschil tussen hoe Orthodoxe-Joden hun kinderen tegen andere volkeren opzetten en hoe Jihad-Bunny dat doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik schat Nederlanders ook hoger in dat een stel zandbak-bewoners, dat kan. Ik wens ze echter niet kapot en dood (integendeel : ik wens ze ontwikkeling toe), zij mij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
En er zijn ook zoveel Joden hier in NL en de rest van de EU landen die het lopen te verkloten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, Joden zien zichzelf ook hoger dan elk ander volk hoor.
Nee, en de toch absurd grote Joodse lobby in de VS heeft daar absoluut geen invloed. Wij merken daar ook niets van joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En er zijn ook zoveel Joden hier in NL en de rest van de EU landen die het lopen te verkloten.
Het gaat hier om islamitische TV.
En dat o.a. Denen vermoord moeten worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ging niet over jou, het ging over het verschil tussen hoe Orthodoxe-Joden hun kinderen tegen andere volkeren opzetten en hoe Jihad-Bunny dat doet.
Precies! Net zoals extremistische Joden willen dat de Palestijnen en Syriers van de kaart worden geveegd..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En dat o.a. Denen vermoord moeten worden.
Dus als een TS het heeft over aarbeien zijn vies met een filmpje, ga jij beginnen over bananen in Aruba en kiwi's in Australië?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, en de toch absurd grote Joodse lobby in de VS heeft daar absoluut geen invloed. Wij merken daar ook niets van joh..
Doe eens wakker worden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Ze spreken over Mohammed, Allah, Deense cartoons en de Islam.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef Floripas het volgende:
Dit is niet "Islamitische tv", dit is Hamas-tv. Als je dat niet snapt...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:09 schreef GateWayX het volgende:
Dat hamasbunny deed me denken aan :
[ afbeelding ]
Oh. Veel plezier ermee dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ze spreken over Mohammed, Allah, Deense cartoons en de Islam.
Voor mij is het Islamistische TV.
Op het NOS Journaal spreken ze ook over deze onderwerpen, is dat nu ook Islam TV?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Tijdens het 8 uur journaal word er daar ook over gepraat..Is dat ook Islamitische TV?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
omfgquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef Fides het volgende:
[..]
Op het NOS Journaal spreken ze ook over deze onderwerpen, is dat nu ook Islam TV?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef Nobu het volgende:
Moslims roepen op tot moord en doodslag, en onmiddelijk komen mensen verkondigen dat ze daar alle recht toe hebben en dat het allemaal de schuld van de joden is
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:22 schreef Devrim_ het volgende:
Anders verplaats je jezelf ff in de situatie van die mensen daar.
Ze zijn daar in Palestina/Israël elkaar al tientallen jaren aan het afslachten.
Die kinderen moeten al van kinds af aan geleerd worden dat ze strijders zijn (Spartanen-style).
Klinkt cru maar het is helaas de waarheid
Als de Arabieren daar niet al moordend waren gekomen was er nooit gezeik geweest bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:02 schreef Reki het volgende:
Als de joden daar in de eerste plaats niet kwamen, dan was er nooit gezeik geweest
Wat is dit voor een totaal non-getroll?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als de Arabieren daar niet al moordend waren gekomen was er nooit gezeik geweest bedoel je
Non-getroll? Als we over de geschiedenis gaan zeiken ga ik het niet bij de 20e eeuw houden omdat dat de zaak van de Palestijnen toevallig goed uitkomtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is dit voor een totaal non-getroll?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
"We" gaan maar even helemaal nergens over zeiken, ok?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Non-getroll? Als we over de geschiedenis gaan zeiken ga ik het niet bij de 20e eeuw houden omdat dat de zaak van de Palestijnen toevallig goed uitkomt
Ik was niet degene die de Joden er aan de haren bij sleepte in een poging om de boel weer eens te bagatelliseren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
"We" gaan maar even helemaal nergens over zeiken, ok?
Die "Joden" zijn in het Israël-Palestinaconflict anders wel een factor van enig belang.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik was niet degene die de Joden er aan de haren bij sleepte in een poging om de boel weer eens te bagatelliseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |