quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
zo'n tering kamperswijf voorbij gewaggeld, bukt ze zich.
quote:Ik denk:![]()
![]()
Daar hebben ze in Duitsland weleens advertenties voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Soms denk ik bij mijzelf, menschenvleesch eten is nog niet eens zo een slecht plan
Post je hier dan ook hoe haar medekampers reageerden? Als je vingers dan nog níet gebroken zijn dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdulleme. Giseravond sta ik zo lekker te swingen in Le Caveau, komt er ineens zo'n tering kamperswijf voorbij gewaggeld, bukt ze zich. Ik denk:![]()
![]()
![]()
Kits ze godverdomme een hele koud buffet op m'n nieuwe schoenen.
Heb ik terug naar huis moeten fietsen in mijn blote poten. Kom ik thuis aan voet aan ijzer van trapper vastgevroren. Dus ik heel zacht mijn voet eraf proberen te halen scheur ik mijn vel een stuk ervanaf. Pijn had ik niet omdat ik gezopen had.
Maar nu kom ik van de dokter terug, heb ik zalf gekregen en 2 krukken omdat ik er niet op mag steunen.
Als ik dat wijf volgende week tegenkom spuug ik d'r in het gezicht
Says it all.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
komt er ineens zo'n tering kamperswijf voorbij gewaggeld, bukt ze zich. Ik denk:![]()
![]()
![]()
Nee nooit.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef Bob-B het volgende:
Had je trouwens geen sokken aan?
Gadverdamma, stinkzwammenquote:
wel in fantasiaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
Het vroor niet eens [/topic]
allemaal de schuld van die kutmuisquote:
nee erger nog , vriendinquote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Yo postmortum was je gebanned ofzo? Ik heb je pauper aanwezigheid gemist afgelopen dagen!
Eerder kansvoet denk ik zo. Of kansjongere.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
Kansarm?
Waar moet TS anders wonen?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:41 schreef fathank het volgende:
Moet je maar niet naar gelegenheden gaan waar kamperwijven komen.
Hier vroor het dus wel. -0.3 ofzoietsquote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
1. Het vroor vannacht nergens.
2. Je gaat naar de verkeerde tent.
3. Leer Nederlands pauper.
4. Lulverhaal.
vriest of vroor, geen combo's aubquote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier vroor het dus wel. -0.3 ofzoiets
En als je fiets is de wind kouden dus vroort je voeten sneller aan de pendaal vast.
Vroortquote:Op zondag 24 februari 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier vroor het dus wel. -0.3 ofzoiets
En als je fiets is de wind kouden dus vroort je voeten sneller aan de pendaal vast.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
1. Het vroor vannacht nergens.
2. Je gaat naar de verkeerde tent.
3. Leer Nederlands pauper.
4. Lulverhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |