quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is zwerver.
En wtf is een boggle?
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja MAVO'ert leer je eens spellen. Als je niet oppast eindig je net zoals de omschreven gozert uit OP.
Veel dorst eerder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef nightfall het volgende:
zeg: maar serieus: heeft het nut die gasten wat te geven of niet?, hoor altijd dat hier bv in den haag genoeg voor die lui is geregeld en dat je ze niks moet geven, of had die gast die pas kwam bedelen echt heel erg veel honger?
Ik dacht dat TS het overzich zelf al hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik TS was zou ik die trucs van die zwerfer maar eens afkijken, de kans is aanzienlijk dat hij ook in de goot terecht komt.
- dikke bobbel in de broek van de zwerver omdat hij TS zagquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:53 schreef Hijacking het volgende:
boggle klinkt als ,
- cheape chips
- dansje jaren 70
- groen slijmerige bal
haha.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb respect voor zwervers. Overleven op straat... Dit zijn de echte Lange Fransen, Tupacs en Dr. Dre's van de samenleving.
Waar zijn de bulten op zn kop, zijn scheve kop, zijn vieze baard, schele blik en de boggle?quote:
Hij heeft wel een bult op z'n reet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar zijn de bulten op zn kop, zijn scheve kop, zijn vieze baard, schele blik en de boggle?
Dat is zn rechter achterpootquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bult op z'n reet.
Ken je em?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |