Ik acht de kans vrij klein.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
Is hier een vrouw aanwezig die is bevallen en die toevallig ook een keer in haar knieschijf is geschoten met een Desert Eagle?
Alleen als het gelijktijdig gebeurt is het een goede vergelijking.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
Is hier een vrouw aanwezig die is bevallen en die toevallig ook een keer in haar knieschijf is geschoten met een Desert Eagle?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
*kuch*quote:[b]Op zaterdag 23 februari 2008 10:36
Maar je wilt vergelijking.. hmm, ik had een keer mijn knieschijf aan de achterkant van mijn knie, dat deed minder pijn dan een bevalling.
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenquote:
Het feit dat je een kind negen maanden draagt is toch ook al een behoorlijke prijs?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef MarMar het volgende:
\maar hallo... MAG het ook wat kosten om een nieuw persoon op de wereld te zetten of moet dat maar moeiteloos en achteloos tussen de bedrijven door gaan alsof het er niet toe doet?
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Een bevalling is alleen pijnlijk als het kind niet bevalt
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballen![]()
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef MarMar het volgende:
Persoonlijk heb ik wel een gigantische hekel aan het gezeik over pijn bij een bevalling, tuurlijk, lekker is anders, maar hallo... MAG het ook wat kosten om een nieuw persoon op de wereld te zetten of moet dat maar moeiteloos en achteloos tussen de bedrijven door gaan alsof het er niet toe doet?
TS wil daar niet heenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.
Maarre, TS, ben je al gewezen op het bevallingstopic in OUD? Daar staan bevallingen in geuren en kleuren beschreven.
Van lurken heeft niemand last.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TS wil daar niet heen![]()
en ik denk niet dat ze TS daar willen hebben
Deze is wel uhm... nou ja, kijk zelf maar, of misschien juist niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.
Maarre, TS, ben je al gewezen op het bevallingstopic in OUD? Daar staan bevallingen in geuren en kleuren beschreven.
Dat heb ik niet zo ervarenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je een kind negen maanden draagt is toch ook al een behoorlijke prijs?
linker knieschijf in de linker knieholte, probeer dat eensquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenEen bevalling valt dus wel mee
in OUD komen de normale users van fok nietquote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
in OUD komen de normale users van fok niet
Ik snap het nu eindelijk na twee dagen!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenEen bevalling valt dus wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |