Dan zou het andersom zijn, jack heeft het erover dat de helikopter de dag ervoor was vertrokken en nog steeds niet bij het schip was. De tijd zou sneller gaan op het eiland dan daarbuiten. Maar dat zal ook wel weer allemaal anders zijn dan ik nu denk, lost kennende.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
opzich wel ja, maar heb me erbij neergelegdquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
En dit lijstje dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
4.09 - 01 mei
4.10 - 08 mei
4.11 - 15 mei
4.12 - 22 mei
4.13 - 29 mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch net iets anders als die van jou..
bron is hier te vinden
ps : kan natuurlijk al eerder gepost zijn.. maar goed ben beetje lui atm..
en claire & kateJuliet iets minder..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Preview-dingen horen tussen spoiler-tags.
WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:04 schreef Marble het volgende:
Juliet komt in de previews voor deze week voor het eerst een beetje tof over. Zoals ze Charlotte aanpakt en zo. Die actrice lijkt ook eindelijk een beetje peper in haar reet te krijgen, ze acteert normaal altijd zo low-key en eentonig..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.
SPOILER: Jack zit in de volgende aflevering!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
[afbeelding].
Omg, I hate you so much. Hoe kun je dat nu zeggen, Sawyer met datquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof! [afbeelding]
Ze is alleen veel te goed voor Jack [afbeelding] Ze verdient een Sawyer [afbeelding] Of een Hurley [afbeelding] [afbeelding]
Idd:')quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, wat ik dus stom vond aan die borden gooi actie van Locke, doe dat dan verdomme ergens waar Ben het niet doorheeft
Gebruik even spaties dan doen je smileys hetquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
Libby ging dood samen met Anna Luciaquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
Juliet en Jack mogen elkaar hebbenquote:
Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gebruik even spaties dan doen je smileys het
Ben ik trouwens de enige die de game echt niet boeiend vindt?
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:12 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:
[..]
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.Heb het gezien ja (heb alleen het eindfilmpje bekeken, de game zelf ben ik pas bij de weg naar de cockpit), erg vreemd einde. Maar ik heb begrepen dat de game toch niet écht canon is. Dus, ze doen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:
[..]
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Dat niet alleen.SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelenDat klinkt toch wel redelijk tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat niet alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Mwa vanmiddag de PC versie ff getest..
En hij valt opzich best tegen, nja ben ook nog niet zo ver..
Weer bijna een aflevering
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel redelijk tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uit![]()
![]()
Helderheid van het beeld in de opties wat hoger zetten, dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uit![]()
Misschien is die nog wel onderweg maar vanwege het grote tijdsverschil ofzo dat het pas net een paar minuten is ofzo. Misschien, eventueelquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef Aventura het volgende:
Waar zou de helikopter zijn?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Inderdaad, dat was voor mij ook een reden om even te stoppenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uitHelderheid aanpassen is idd een goed idee
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef TheGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een smerige hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nou ben ik een lost fan in hart en nieren.. maar dat lost spel zou ik nog zonde vinden van mijn tjid om te downloaden..PSN-ID: SoliD_S![]()
Hopelijk kan ik een reviewcopy bemachtigenKlote of niet, wil hem toch wel een keer proberen. Maar ik weet nu al dat hij niet kopen waard is, dus dat gaan we dan natuurlijk ook niet doen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Its a waste of timeEn het verhaal van de echte serie wordt er echt niet duidelijker op..ik zie echt geen toegevoegde waarde hieraan behalve het uitmelken van een goeie serie met een slechte game
PSN-ID: SoliD_S![]()
Hmm, dat er zelfs poppetjes uit zijn :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
Oeh volgens een artikel op DarkUFO:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik zit vast opweg naar die cockpit, op een gegeven moment moet je door een cave, dat gaat goed totdat ik bij een soort waterval aankom (kan t niet goed zien tis echt fucking donker) dan ga ik opeens telkens dood.
hoe kom ik daar voorbij?Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef MrHayo het volgende:
anders maken jullie ff een nieuw topic aan over dat stomme spelletje..I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Juist! Hier verder: Lost: The Game
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: