Ja, het zou kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:01 schreef Jim.Beam het volgende:
Misschien is de ene doof en de ander stom?
Bijvoorbeeld, of ga naar een film ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dan snap ik niet dat je met elkaar nog uit eten gaat....
Ga dan gezellig samen met je bord op schoot voor de tv zitten...
Denk je? Of ben jij er zo ééntje?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef On het volgende:
ja maar die avond gaan zij verschrikkelijk hard batsen want dat compenseert weer.
ik weet altijd wel balans te vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je? Of ben jij er zo ééntje?
Ha, we hebben er één gevondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef RTB het volgende:
Als je zo op andere stelletjes zit te letten heb je blijkbaar geen aandacht voor je vriendin.
Die stelletjes genieten in stilte van elkaars aanwezigheid en jij zoekt je vertier ergens anders?
Omdat hij rijk is? Of een grote lul heeft?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef On het volgende:
[..]
ik weet altijd wel balans te vinden![]()
en waarom zouden ze anders nog bij elkaar zijn.
Ik ga ook niet met andere mensen uit om dat vervolgens de hele avond alleen met mn vriendin te praten. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap niet dat je met andere mensen uitgaat en dan als stelletje de hele avond met elkaar gaat praten
Hmmmm je voelt je wel aangesproken, terwijl ik nergens jouw expliciet ergens van heb verwetenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met andere mensen uit om dat vervolgens de hele avond alleen met mn vriendin te praten. Hoe kom je daar nou bij?
Fuck, ik trap er weer met 2 voeten inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmmm je voelt je wel aangesproken, terwijl ik nergens jouw expliciet ergens van heb verweten
Ik kan heel comfortabel stil zijn met mijn vriendin. Maar het ziet er zo raar uit. En dan zitten ze beide een andere kant op te staren. Net alsof ze weg willenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:14 schreef Marble het volgende:
Heerlijk toch, ff geen geouwehoer aan je kop?.
Ik zeg maar zo: als je in je relatie zelfs al niet meer comfortably silent onder elkaar kunt zijn, waar dan nog wel?
Dat mis ik dus elke keer, ga er vanavond eens op lettenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien zitten ze onder de tafel wel te flikvlooien.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Gripper het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben elkaar ook niks meer te vertellen, dus gaan we altijd als we uit eten gaan de hele avond andere stelletjes bespreken:
"Moet je kijken, die jongen daar met die banaan in z'n oor, moet je zien hoe die als een blije eikel tegen zn vriendin aan zit te lullen, hij kan echt geen moment zn bek houden. Ze hebben zeker coke gesnoven ofzo, dat ze zo actief doen. En moet je nou kijken, hoeveel mayo zn vriendin bij dr aardappels doet. Lekker verstandig met zo'n vet lijf, en wij straks maar betalen als ze een open hart klep operatie moet. Gatverdamme zeg, wat een maf stel. Wij zijn echt veel leuker he,honneponnesnoeziepoekeltje
? "
Wij vermaken ons wel hoor!
Aha, zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef Dentiwan het volgende:
aah weer een TS die loopt te pimpen met zn zogenaamde top relatie. Jij moet nog veel leren op relationeel vlak jochie.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Gripper het volgende:
En moet je nou kijken, hoeveel mayo zn vriendin bij dr aardappels doet. Lekker verstandig met zo'n vet lijf, en wij straks maar betalen als ze een open hart klep operatie moet.
**proest.... gelukkig kan jij hem alles uitleggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef Dentiwan het volgende:
aah weer een TS die loopt te pimpen met zn zogenaamde top relatie. Jij moet nog veel leren op relationeel vlak jochie.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef Dentiwan het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat jou vriendin geen mayo bij haar aardappeltjes doet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Gripper het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben elkaar ook niks meer te vertellen, dus gaan we altijd als we uit eten gaan de hele avond andere stelletjes bespreken:
"Moet je kijken, die jongen daar met die banaan in z'n oor, moet je zien hoe die als een blije eikel tegen zn vriendin aan zit te lullen, hij kan echt geen moment zn bek houden. Ze hebben zeker coke gesnoven ofzo, dat ze zo actief doen. En moet je nou kijken, hoeveel mayo zn vriendin bij dr aardappels doet. Lekker verstandig met zo'n vet lijf, en wij straks maar betalen als ze een open hart klep operatie moet. Gatverdamme zeg, wat een maf stel. Wij zijn echt veel leuker he,honneponnesnoeziepoekeltje
? "
Wat een magere hein moet dat zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef l3laster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jou vriendin geen mayo bij haar aardappeltjes doet?![]()
Nee, want mijn vriendin heeft een stofwisselingsziekte waardoor haar alvleesklier het enzym wat je nodig hebt om vet om te zetten in andere nuttige dingetjes niet aanmaakt. Als zij vet eet, schijt ze dat nog sneller uit dan het erin ging. Ze moet af en toe afwegingen maken als: "ik heb mn kipfiletje vandaag al gebakken in 1 eetlepel olijfolie, en ik heb al een plak kaas gehad, dus dan moet ik mn chocolademelk vanavond zonder slagroom drinken"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef l3laster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jou vriendin geen mayo bij haar aardappeltjes doet?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, want mijn vriendin heeft een stofwisselingsziekte waardoor haar alvleesklier het enzym wat je nodig hebt om vet om te zetten in andere nuttige dingetjes niet aanmaakt. Als zij vet eet, schijt ze dat nog sneller uit dan het erin ging. Ze moet af en toe afwegingen maken als: "ik heb mn kipfiletje vandaag al gebakken in 1 eetlepel olijfolie, en ik heb al een plak kaas gehad, dus dan moet ik mn chocolademelk vanavond zonder slagroom drinken"
Maar om dan meteen te roepen dat mensen die mayo eten een open hart operatie nodig hebben gaat ook wel weer een beetje ver.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, want mijn vriendin heeft een stofwisselingsziekte waardoor haar alvleesklier het enzym wat je nodig hebt om vet om te zetten in andere nuttige dingetjes niet aanmaakt. Als zij vet eet, schijt ze dat nog sneller uit dan het erin ging. Ze moet af en toe afwegingen maken als: "ik heb mn kipfiletje vandaag al gebakken in 1 eetlepel olijfolie, en ik heb al een plak kaas gehad, dus dan moet ik mn chocolademelk vanavond zonder slagroom drinken"
Het topic even doorlezen is zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als je zo op een ander aan het letten bent, lijkt het mij dat je totaal geen aandacht voor je vriendin hebt. Tijd om uit elkaar te gaan???
Ik zal voortaan [ironie openen] en [/ironie sluiten] tekentjes gebruikenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar om dan meteen te roepen dat mensen die mayo eten een open hart operatie nodig hebben gaat ook wel weer een beetje ver.
Die mensen genieten gewoon van het eten! Het kan erg saai zijn, maar je hoeft nu ook niet de hele tijd met elkaar te kleppen. Er zijn genoeg mensen die niet van dat getetter houden. En daarbij maak jij dat stelletje maar anderhalf uur mee, misschien lullen ze thuis wel heel veel. Kan toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
In stilte van elkaars aanwezigheid genieten? Dat geloof je toch zelf niet?
Ja, met uitgaan zeg ik ook niet zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Met uitgaan zeg ik ook vrij weinig tegen me vriend hoor.
9/10x omdat ik het dan 20x mag gaan herhalen omdat hij het niet verstaat, en andersom
Edit: Ik las wat drinken en dat vatte ik op als in een kroeg/weetikveelwat
Niet echt een klacht, maar het valt me gewoon op soms.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:44 schreef Robbadefrissa het volgende:
valt me ook op
maar klacht? volgens mij is dat hun eigen probleem
met andere woorden je hebt een hyperactief nijlpaard aan de haakgeslagen die de hele dag aan je kop zevert over haar huilie leven "want ze heeft een of andere sonja bakker dieet" net zoals de rest van de vrouwen in nederland...en vervolgens zit ze nog vol commentaar te leveren op vrouwen die er wellicht ook niet altijd iets aan kunnen dat ze dik zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef Gripper het volgende:
(maar gelukkig is ze niet mager hoor, dan maar wat meer eiwitten en koolhydraten eten, waardoor ze helaas wel continue hyperactief rondstuitert)
Vikingsmeisje!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als je zo op een ander aan het letten bent, lijkt het mij dat je totaal geen aandacht voor je vriendin hebt. Tijd om uit elkaar te gaan???
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wacht maar totdat je samenwoont en iedere dag je vriendin ziet, geen zin aan koken hebt en lekker uit eten gaat.
Dan heb je misschien niet meer zoveel te vertellen.
Zou jij dat doen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien zitten ze onder de tafel wel te flikvlooien flikflooien.
jullie heten niet toevallig jip & janneke?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:01 schreef l3laster het volgende:
[..]
jullie heten niet toevallig jip & janneke?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:10 schreef giscard het volgende:
Mijn vriendin houdt ook haar mond.
Heel verstandig.
Ze houdt niet van blauwe plekken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn ook vaak genoeg gewoon stil hoor, in de auto of in een restaurant of zo. Je hoeft toch niet constant tegen elkaar aan te ouwehoeren? Ik kan het heerlijk vinden om gewoon een uur helemaal niets te horen.
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Heel verstandig.
idd als je elkaar 24/7 ziet heb je idd ook weinig te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wacht maar totdat je samenwoont en iedere dag je vriendin ziet, geen zin aan koken hebt en lekker uit eten gaat.
Dan heb je misschien niet meer zoveel te vertellen.
Weinig wil ik niet zeggen, wij hebben elkaar nog genoeg te vertellen. Maar we hebben alleen niet de behoefte om alles wat we meegemaakt hebben in een paar uur te moeten proppen om dat je elkaar dan een week niet meer ziet of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd als je elkaar 24/7 ziet heb je idd ook weinig te vertellen
Heel verstandig.
ja ok maar ik merk het met mijn vrienden ook die zie ik soms 4 dagen in de week dan valt er ook weinig spannends meer te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Weinig wil ik niet zeggen, wij hebben elkaar nog genoeg te vertellen. Maar we hebben alleen niet de behoefte om alles wat we meegemaakt hebben in een paar uur te moeten proppen om dat je elkaar dan een week niet meer ziet of zo.
Tsja dan heb je alles wel gehad denk ik en bespreek je alleen dingen die dan nog gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ok maar ik merk het met mijn vrienden ook die zie ik soms 4 dagen in de week dan valt er ook weinig spannends meer te vertellen
beter dat doen dan honneponnesnoeziepoekeltje genoemd worden denk ik . Al vraag ik je , wat is een honneponnesnoeziepoekeltje nu weer voor een ding ?quote:
hehequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien communiceren ze wel middels topics op fok die ze op dat moment op hun telefoon aan het maken zijn
Dat is de herpesstaaf met groenschimmel die hij in z'n broek heeft zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
beter dat doen dan honneponnesnoeziepoekeltje genoemd worden denk ik . Al vraag ik je , wat is een honneponnesnoeziepoekeltje nu weer voor een ding ?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Als je in stilte bij elkaar kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt, dan vind ik dat een bewijs van echte liefde.
Doet zij toch ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:43 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je praat met volle mond tegen je vriendin?
Ha ha ik dacht het en jij zei het......quote:
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Ben al bijna iedere dag bij haar. En heb haar nog genoeg te vertellen.
Als jullie urenlang met elkaar lullen zit je toch niet constant te kijken of hun iets zeggen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat is toch raar? Dan zit je daar anderhalf uur tegenover iemand zonder ook maar één woord tegen die ander te zeggen..
?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:25 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft een Russische vriendin, die hij niet kan verstaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk..
Als je samenwoont zijn er genoeg momenten dat je niets tegen elkaar te zeggen hebt. Gewoon, omdat er niets spannends is gebeurd wat die ander niet ook meegemaakt heeft. Dan kun je nog wel genieten van lekker uit eten gaan.
Ideaal zo een apparaat. Geniale uitvinding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dan snap ik niet dat je met elkaar nog uit eten gaat....
Ga dan gezellig samen met je bord op schoot voor de tv zitten...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Precies! Het lijkt me eigenlijk onmogelijk om de hele tijd maar tegen elkaar aan te kunnen lullen. Op een gegeven moment heb je alle gespreksstof toch wel gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Er was toch zo'n "spreekwoord" van : als je je op je gemak voelt als er een stilte valt, zit het wel goed. Zoietsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat is toch raar? Dan zit je daar anderhalf uur tegenover iemand zonder ook maar één woord tegen die ander te zeggen..
Ik blij dat ik adhd heb. Ik heb áltijd wel wat te vertellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
Nou, ik zou het wel een beetje raar vinden om uit eten te gaan en dan niets tegen elkaar te zeggen hebben, hoor! Ik zie ook weleens van die stelletjes en dat lijken me dan ook direct heel saaie mensen. Wel zo leuk als je nog wat te bespreken hebt samen, anders kan je idd net zo goed met je bordje voor de TV hangen!
En de smoes van dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn omdat je van elkaar houdt: Pffff, die verveelde, ongeinteresseerde smoelwerken, daar spreekt weinig liefde uit.....
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was toch zo'n "spreekwoord" van : als je je op je gemak voelt als er een stilte valt, zit het wel goed. Zoiets
Gelukkig kun je niet over de relatie van een ander oordelen. Je hoeft ook niet permanent stil te zijn, maar je hoeft ook niet oeverloos te ouwehoeren over niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef conleche het volgende:
En de smoes van dat de stiltes niet ongemakkelijk zijn omdat je van elkaar houdt: Pffff, die verveelde, ongeinteresseerde smoelwerken, daar spreekt weinig liefde uit.....
Uh nee, je hoeft niet altijd wat te zeggen. Als je bv. een lange autoreis maakt of zo, dan zeg ik ook weleens een uurtje niks. Maar het gaat hier over een etentje in een restaurant en dan vind ik het altijd wel prettig om het over iets te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je niet over de relatie van een ander oordelen. Je hoeft ook niet permanent stil te zijn, maar je hoeft ook niet oeverloos te ouwehoeren over niets.
Zo spannend is mijn werk nou ook weer niet dat ik er uren over kan pratenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die eindeloos door blijft raaskallen over z'n werk..
Als je samenwoont zijn er genoeg momenten dat je niets tegen elkaar te zeggen hebt. Gewoon, omdat er niets spannends is gebeurd wat die ander niet ook meegemaakt heeft. Dan kun je nog wel genieten van lekker uit eten gaan.
Zo ziet het er dan ook vaak uit inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:07 schreef Rutgerr het volgende:
Topic doet me denken aan die boerenkinkel met z'n date tijdens 40 dagen zonder seks
Je kunt het ook wel ergens over hebben, je hoeft geen stommetje te spelen natuurlijk. Maar je moet ook nietr de behoefte hebben om maar te blijven praten over niets.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee, je hoeft niet altijd wat te zeggen. Als je bv. een lange autoreis maakt of zo, dan zeg ik ook weleens een uurtje niks. Maar het gaat hier over een etentje in een restaurant en dan vind ik het altijd wel prettig om het over iets te hebben.
En Conleche ouwehoert vrijwel nooit oeverloos en zeker niet over niets![]()
Heb je wat te compenseren ofzo? Dat je jezelf zo bezighoudt met de levens van anderen?quote:
Nee hoor, ik hoef gelukkig niets te compenseren.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren ofzo? Dat je jezelf zo bezighoudt met de levens van anderen?
Heel verstandig.
Haha, ik lachte hardop maar dat maakt niet uit want ik ben toch thuis!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Gripper het volgende:
? "
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.
Sprak onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 25 februari 2008 16:27 schreef T3rr0r het volgende:
Ernie met een banaan in z'n oor, waar praat je dan zoal over met je vriendin? En heb je nooit het idee dat ze geen flikker aan je lulverhalen vindt?
nou gadver de gadverquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies. Mij is ooit verteld dat er 2 dingen zijn waaraan je kunt zien dat een relatie goed is. Dat is als je ook stil kunt zijn zonder dat het oncomfortabel wordt of het zogenaamde plonsmoment. Dat laatste wil zeggen dat je je niet schaamt om uitgebreid te gaan zitten schijten terwijl je partner er bij wijze van spreke naast staat te douchen of zo.
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
Terwijl mijn vriendin en ik elkaar genoeg te vertellen hebben.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.
Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.
Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Ja, oke. Maar het ziet er wel heel raar uit in kroegen enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).
Snap ik ook niet, hoor.
Maar ik denk niet dat je per definitie een slechte relatie hebt als je niet voortdurend met elkaar zit te beppen. Woorden zonder woorden enzo.
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:32 schreef Silk_dude het volgende:
Weet je wat schijtirritant is? Als je constant aan de praat gehouden wordt terwijl je een heerlijk warm vers biefstukje op je bord hebt liggen.![]()
Maar het is eigenlijk heel simpel. Je hebt extraverte en introverte mensen. Bestaat een stelletje uit twee extraverte mensen, zoals bij jullie misschien, dan zitten ze de hele avond tegen elkaar aan te kleppen. Is er één extravert en één introvert dan voert de hele avond één iemand het woord terwijl de andere heerlijk zit te luisteren. Zijn ze allebei introvert dan zeggen ze de hele avond bijna niets. En weet je wat leuk is? Waarschijnlijk zijn ze allemaal net zo gelukkig of nog gelukkiger dan jij met je vriendin. Ongeacht het feit dat ze de hele avond niets tegen elkaar zeggen. Want daar genieten ze juist van.
Oh, en als jij je daar niets bij voor kan stellen is dat jouw probleem, maar daarvoor hoeven zij niet uit elkaar :>
Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
Nee, maar zo'n smile zegt wel een hele boel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?
Dat zou best kunnen, maar is me nog nooit opgevallen danquote:Nah ja, het is wel zo normaal dat je af en toe naar elkaar lacht of verliefd kijkt natuurlijk, heb jij een punt![]()
Maar misschien deden ze dat wel in de momenten dat jij niet keek
Nee, is ook zo. Maar het ziet er vaak wel zo uit alsof ze knallende ruzie hebben en dan maar uit eten gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:38 schreef dp81 het volgende:
[..]
dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou, als ik uit eten ben met m'n vriend dan zit ik ook echt niet de hele avond met 'm te praten. Dan zijn er af en toe ook stiltes. En als het eten komt ben ik sowieso stil want dan moet ik eten potdomme!
Maar dat andere stel heeft dus amper een woord met elkaar gewisseld? Alleen
"smaakt het?"
"ja hoor en bij jou?"
"ja bij mij ook, heerlijk."
"wil je nog iets te drinken?"
"nee dankje".
zoiets? Mwuah ik vertel dan eerder dezelfde dingen drie keer dan dat ik niks zeg
.
Nopequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.
Ik ben toch niet de enige die dat raar vind?
Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nopeik zou zoiets ook vreemd vinden.
En ook saai
Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaan
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
Bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebt
Ik hoef gelukkig ook niet drie keer hetzelfde te vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:
[..]
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
Ik vind de dingen die ik te vertellen heb zo boeiend dat ik vaak vergeet dat ik ze al heb verteld aan m'n vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:
[..]
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.
Ik ben toch niet de enige die dat raar vind?
Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.quote:Relatie Nee
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaaktequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
TS, ehh... niet om 't een of ander maarreh:
[..]
Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.
We're on candid camera!
Het is juist fijn als je iemand hebt waarbij je ook es een keer je bek kan houden! Dat geforceerde geouwehoer altijd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zo gaat het dus echt, let er maar eens opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..
Leuke collega's heb jijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef thaleia het volgende:
Misschien waren ze geen stelletje? Ik hoor weleens gruwelverhalen over helse etentjes van mijn internetdatende collega's
Hoe weet jij dat? Er mee gedate?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaakte
Helaas, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik op TV was.
Net als mannen met een klein piemeltje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Net als mannen met een klein piemeltje.
En je bent maar wat jaloersquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef GioStyle het volgende:
Je hebt gewoon een praatgrage greppelslet als vriendin.
Eensch!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Overigens vind ik dat stiltes niet altijd ongemakkelijk hoeven te zijn. Vaak geniet ik meer van een gezamelijke stilte dan dat de oren van je kop af worden geluld door zo'n hyperactief wijf.
Volgens mij is dat juist een droomrelatie. Je vriendin die dan eindelijk eens een keer haar kop houdt en dat je eens lekker kan genieten van het eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |