Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
Terwijl mijn vriendin en ik elkaar genoeg te vertellen hebben.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.
Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga regelmatig met mijn vriendin uit eten, of wat drinken ergens. En elke keer zitten er meerdere andere stelletjes die niets zeggen tegen elkaar.
En wij praten dan uren lang over allerlei zinnige en onzinnige dingen, terwijl die andere stelletjes echt geen woord met elkaar wisselen.
Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
Ja, oke. Maar het ziet er wel heel raar uit in kroegen enzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn al bijna 45 jaar getrouwd en ze hebben elkaar nog steeds genoeg te vertellen, terwijl ze ook nog eens praktisch 24/7 op elkaars lip zitten (pa is met pensioen).
Snap ik ook niet, hoor.
Maar ik denk niet dat je per definitie een slechte relatie hebt als je niet voortdurend met elkaar zit te beppen. Woorden zonder woorden enzo.
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:32 schreef Silk_dude het volgende:
Weet je wat schijtirritant is? Als je constant aan de praat gehouden wordt terwijl je een heerlijk warm vers biefstukje op je bord hebt liggen.![]()
Maar het is eigenlijk heel simpel. Je hebt extraverte en introverte mensen. Bestaat een stelletje uit twee extraverte mensen, zoals bij jullie misschien, dan zitten ze de hele avond tegen elkaar aan te kleppen. Is er één extravert en één introvert dan voert de hele avond één iemand het woord terwijl de andere heerlijk zit te luisteren. Zijn ze allebei introvert dan zeggen ze de hele avond bijna niets. En weet je wat leuk is? Waarschijnlijk zijn ze allemaal net zo gelukkig of nog gelukkiger dan jij met je vriendin. Ongeacht het feit dat ze de hele avond niets tegen elkaar zeggen. Want daar genieten ze juist van.
Oh, en als jij je daar niets bij voor kan stellen is dat jouw probleem, maar daarvoor hoeven zij niet uit elkaar :>
Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof ook zeker wel dat ze gelukkig zijn met elkaar. Maar ik vind het er altijd zo raar uit zien, en ze kijken ook nooit gelukkig.
Nee, maar zo'n smile zegt wel een hele boel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:37 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Moet je om gelukkig te zijn de hele dag met |--------| zo'n smile op je bek gaan lopen dan?
Dat zou best kunnen, maar is me nog nooit opgevallen danquote:Nah ja, het is wel zo normaal dat je af en toe naar elkaar lacht of verliefd kijkt natuurlijk, heb jij een punt![]()
Maar misschien deden ze dat wel in de momenten dat jij niet keek
Nee, is ook zo. Maar het ziet er vaak wel zo uit alsof ze knallende ruzie hebben en dan maar uit eten gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:38 schreef dp81 het volgende:
[..]
dat weet je inderdaad niet, maar als ik een ongelukkig gevoel over het geheel heen heb dan zou ik sowieso niet snel uit eten gaan met m'n partner.
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou, als ik uit eten ben met m'n vriend dan zit ik ook echt niet de hele avond met 'm te praten. Dan zijn er af en toe ook stiltes. En als het eten komt ben ik sowieso stil want dan moet ik eten potdomme!
Maar dat andere stel heeft dus amper een woord met elkaar gewisseld? Alleen
"smaakt het?"
"ja hoor en bij jou?"
"ja bij mij ook, heerlijk."
"wil je nog iets te drinken?"
"nee dankje".
zoiets? Mwuah ik vertel dan eerder dezelfde dingen drie keer dan dat ik niks zeg
.
Nopequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.
Ik ben toch niet de enige die dat raar vind?
Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nopeik zou zoiets ook vreemd vinden.
En ook saai
Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Ik begrijp er niets van dat je zo 'gezellig' uit eten kan gaan
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef jitzzzze het volgende:
Zoals Hetzusjevan al zei: liever alles 3 keer herhalen dan helemaal niets zeggen.
Bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maarja als je 3x hetzelfde verteld is ook niet ubercool, je kunt toch wel iets vertellen over ... ja dat moetje maar zelf verzinnen als je een vriendin hebt
Ik hoef gelukkig ook niet drie keer hetzelfde te vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:
[..]
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
Ik vind de dingen die ik te vertellen heb zo boeiend dat ik vaak vergeet dat ik ze al heb verteld aan m'n vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Marble het volgende:
[..]
En daar heb ik dus weer een grafhekel aan. Praatincontinent noem je dat. Als je niks boeiends te melden hebt, zeg dan maar gewoon liever niets. Zwijgen is goud and all that shit.
Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zoiets. En meer wordt er dan ook niet gezegd al die tijd.
Ik ben toch niet de enige die dat raar vind?
Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.quote:Relatie Nee
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaaktequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
TS, ehh... niet om 't een of ander maarreh:
[..]
Volgens mij zit TS ons allemaal in de maling te nemen. We worden allemaal voor 't lapje gehouden. We staan allemaal voor paal. We zijn in de tuin gelogeerd. We zijn eringetrapt. We zijn beetgenomen.
We're on candid camera!
Het is juist fijn als je iemand hebt waarbij je ook es een keer je bek kan houden! Dat geforceerde geouwehoer altijd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar zo gaat het dus echt, let er maar eens opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat wou ik dus weten. Dat is idd raar :/. Je hebt toch altijd wel iets te praten.. iig meer dan zoals jij het "beschrijft". Kan me niet voorstellen..
Leuke collega's heb jijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef thaleia het volgende:
Misschien waren ze geen stelletje? Ik hoor weleens gruwelverhalen over helse etentjes van mijn internetdatende collega's
Hoe weet jij dat? Er mee gedate?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaakte
Helaas, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik op TV was.
Net als mannen met een klein piemeltje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Net als mannen met een klein piemeltje.
En je bent maar wat jaloersquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef GioStyle het volgende:
Je hebt gewoon een praatgrage greppelslet als vriendin.
Eensch!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Overigens vind ik dat stiltes niet altijd ongemakkelijk hoeven te zijn. Vaak geniet ik meer van een gezamelijke stilte dan dat de oren van je kop af worden geluld door zo'n hyperactief wijf.
Volgens mij is dat juist een droomrelatie. Je vriendin die dan eindelijk eens een keer haar kop houdt en dat je eens lekker kan genieten van het eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |