Ja, het zou kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:01 schreef Jim.Beam het volgende:
Misschien is de ene doof en de ander stom?
Bijvoorbeeld, of ga naar een film ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Ja, dan snap ik niet dat je met elkaar nog uit eten gaat....
Ga dan gezellig samen met je bord op schoot voor de tv zitten...
Denk je? Of ben jij er zo ééntje?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef On het volgende:
ja maar die avond gaan zij verschrikkelijk hard batsen want dat compenseert weer.
ik weet altijd wel balans te vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je? Of ben jij er zo ééntje?
Ha, we hebben er één gevondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef RTB het volgende:
Als je zo op andere stelletjes zit te letten heb je blijkbaar geen aandacht voor je vriendin.
Die stelletjes genieten in stilte van elkaars aanwezigheid en jij zoekt je vertier ergens anders?
Omdat hij rijk is? Of een grote lul heeft?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef On het volgende:
[..]
ik weet altijd wel balans te vinden![]()
en waarom zouden ze anders nog bij elkaar zijn.
Ik ga ook niet met andere mensen uit om dat vervolgens de hele avond alleen met mn vriendin te praten. Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap niet dat je met andere mensen uitgaat en dan als stelletje de hele avond met elkaar gaat praten
Hmmmm je voelt je wel aangesproken, terwijl ik nergens jouw expliciet ergens van heb verwetenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ook niet met andere mensen uit om dat vervolgens de hele avond alleen met mn vriendin te praten. Hoe kom je daar nou bij?
Fuck, ik trap er weer met 2 voeten inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmmm je voelt je wel aangesproken, terwijl ik nergens jouw expliciet ergens van heb verweten
Ik kan heel comfortabel stil zijn met mijn vriendin. Maar het ziet er zo raar uit. En dan zitten ze beide een andere kant op te staren. Net alsof ze weg willenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:14 schreef Marble het volgende:
Heerlijk toch, ff geen geouwehoer aan je kop?.
Ik zeg maar zo: als je in je relatie zelfs al niet meer comfortably silent onder elkaar kunt zijn, waar dan nog wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |