Vorige topics:quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Goed excuus om je inrichting om te gooien.
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kortom: is het je geld waard ?
Nee. Maar dat vogelgeluid is best aardig als je midden in het centrum woont.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kijk, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ze zijn al veel te vinden op MP, misschien is het wel wat voor mijn zus.
Ik heb zelf een mp3 wekken zodat ik 's morgens met jankende gitaren word gewekt.
Ervaring verschild per persoon maar meest merken wel een verbetering wat ik tot nu toe heb gelezen. Maar of het zoveel geld waard is moet je zelf weten, ik zelf heb toch eigelijk een nieuwe wekker nodig dus dan maar effe een dure. Gelukkig is die bij de Postbank maar 70 euro(die met radio), alleen helaas nu tijdelijk uitverkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij persoonlijk wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
In de ANWB winkels hebben ze die vrij goedkoop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef hilliebillie het volgende:
Hij heeft nu voor mij de lichtintensiteit op de laagste aangeraden intensiteit staan, maar ik ga binnenkort toch eens shoppen voor een 'slaapblinddoek'
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef northernlight81 het volgende:
Ik wacht mooi nog een paar maanden tot ze een stuk goedkoper zijn, dan ga ik er zeker 1 kopen. Ik vind die nieuwe lichtdingetjes van Philips allemaal wel wat hebben. Zo'n lamp waarvan je de kleur kan veranderen en die LED decoratielampjes zijn ook mooi.
Voor mij wel, ben er zeer tevreden meequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Mee eens, had dat ook al gepost. Vooral die wakeup light. Meer dan 100 euro voor een wekker met een dimbare gloeilamp. Maar zodra er een beetje concurrentie op dit vlak komt zal dit veranderen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!
ja! die vogels werken niet maar dat piepje prima icm het licht!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Hij staat er niet meer opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:42 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Oke, nu kan ik hem niet meer vinden op de postbank site ? Normaal stond hij toch bij "beeld en geluid" en dan "Audio" ?
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaaquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:04 schreef robinmos het volgende:
[..]
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaa
-edit
Bij mij staat hij ook nog bij Beeld en geluid en dan Audio
Ah kijk, daar heb ik iets aan. Ben er zelf ook erg slecht in en overweeg zo'n ding als oplossing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef tisauch het volgende:
Fijn apparaat.
Normaal gesproken een ramp met mij om vroeg op te staan maar met dit beestje no prob.![]()
En je hebt niet de neiging om de wekker een hengst te willen geven als je wakker wordt.
Jah, zeker voor die vraagprijs.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef w00h00 het volgende:
Zo heb ik er geen, en zo twee.![]()
[TK] Philips Wake Up Light HF3461 (met fm radio)
Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft er nu ook een (we hadden 'm per ongeluk dubbel, dus heeft ie hem zelf maar gehouden).
Hij heeft het licht op 3 staan. Ik heb hem op 15 staan (ik slaap namelijk met mijn rug naar het ding toe, anders word ik wakker als ie begint met het licht aan te doen zeg maar).
Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat het werkt, aangezien ik vakantie heb. Vandaag heb ik hem weer gebruikt in ieder geval en ben nu wel wakker, maar nog steeds brakjes.
Even stoeien met de instellingen: lichtsterkte en volume kun je aanpassen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
vanochtend wakker geworden na een korte nacht na het uitgaan bij mijn vriendin die nu ook zo'n ding heeft.
Ik heb het altijd ook al willen kopen, maar ik moet nog wel even kijken hoe het nou precies werkt.
1. Het licht was te vel. Dat ding staat naast mn hoofd op het nachtkastje en het eerste wat ik zag is dat ik verblind werd door het ding
2. De vogeltjes vloten zo hard dat mn oren er pijn van deden.
Voor de rest leuke leeslamp..
Lees je ff in en dan zie je dat het een hele normale vraagprijs is. 85 euro is een hele nette prijs voor dit ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:11 schreef tisauch het volgende:
[..]
Jah, zeker voor die vraagprijs.![]()
Ga ergens anders je topic spammen.
Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:26 schreef Krln het volgende:
ik heb hem ook. ik ben doof en slechthorend en werd soms niet wakker van mijn gewone wekker, of pas als ie heel hard ging en dan schrok ik me dood, werd ik helemaal in paniek wakker en was ik de hele dag moe. nu word ik geleidelijk wakker van het licht. en daarna gaat de radio zachtjes spelen, later wat harder en tegen dan ben ik al langzaam wakker gesoezeld. je kan licht en geluid instellen hoe je het zelf het fijnst vindt. ik ben er iig heel blij mee!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.
Iemand die ik ken is ook slechthorend en die heeft een apart kussen gekregen die gaat trillen als wekker. Misschien een tip dat je die bij zo'n speciaalzaak voor medische en orthopedische hulpmiddelen gaat halen en vergoed krijgt door het ziekenfonds (mocht de wake up light niet werken).
Ik heb gewoon 8 uur geslapen hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.
Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de energy light van Philips (wat een rib uit mijn lijf was maar heb hem gewoonn nodig in de winter. Moet zeggen dat deze manier van wakker worden me wel aanspreekt. (tvp)
Ik altijd pas 10 minuten laterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef soylent het volgende:
Na twee weekjes testen kan ik toch melden dat ik slechts 1x pas rond de wektijd wakker werd, en de rest van de dagen ervoor!
En op zich best op een lekkere manier!
Nee dat is geen wekker. Het is een behoorlijk grote lamp die helpt als je last van Season Affective Dissorder hebt (winterdepressie door lichttekort).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan.
maar maakt die van jou ook een zacht zoemend geluid?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan.
Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
Philips Wake-up Light #2
zijn er nog mensen die een zoemend geluid horen bij de wakeuplight?
volgens philips is het een defect, ik kon een brom horen uit de wakeuplight...
Is hij bij jullie helemaal stil??
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:37 schreef rosey het volgende:
[..]
Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?
quote:from Philips Consumer Care <philips_1545502@philips-customercare.com>
to [knip],
date Jan 12, 2008 3:16 PM
subject Philips
Jan 12 (1 day ago)
PHILIPS
Geachte heer/mevrouw [knip]
U heeft ons aangegeven dat er een brommend geluid in uw Wake-up Light zit en u wil weten of dit een transformator is.
Vanuit deze kant is het moeilijk te bepalen waardoor het brommend geluid geproduceerd wordt, maar zoals eerder vermeld er zit geen transformatoe in de Wake-up Light. Echter hoort er geen brommend geluid uit het apparaat te komen.
Het product is waarschijnlijk defect. Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0900-8407 (¤ 0.10 p/m) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer: 50-134598169.
Met vriendelijke groet,
Guy van Grinsven
Philips Nederland
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.quote:
ik heb hem zelfs al teruggebracht (mediamarktquote:Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef rosey het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.
1. Hij hoort niet te zoemen. Dat is een defect.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij zoemt heel zachtjes, maar ik ben t hardere gezoem van mijn boxenset al gewend, dus dit kan er nog wel bij. Alleen het paneel van de wekker vind ik veel licht geven, en dat is de reden dat ik vannacht om 3:00 nog niet sliep.
De wekker ging om 7:00 af, maar ik ben nog prettig wakker geworden, al zeg ik t zelf. Er zijn genoeg keren dat ik om 8:00 al aan de 10 uur slaap zat, en ik minder gelukkig ben opgestaan. De wekker staat boven me in het midden zeg maar, en schijnt boven het hele bed uit, dus er komt ook nog wat warmte vanaf. Prettig wakker worden, dus een goede investering. Ik ben gelukkig aan mijn nieuwe stage begonnen
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je kooptquote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Een wekker kopen om lekker wakker te worden maar vervolgens tot drie uur wakker blijven liggen omdat het display zoveel licht geeft.
Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je koopt![]()
Maar hij staat al lichter
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef Dwoezel het volgende:
Mijn Wake-Up Light zoemt ook, maar ik heb echt geen zin om hem terug te sturen. Ik heb hem via Pixmania besteld toen en wat ik over de klantenservice daar hoor is niet echt rooskleurig. Zolang ik nog door dat gezoem heen slaap is het voor mij wel overkomelijk.
Ik draai de wekker gewoon een kwartslag om zodat ik niet het display zie.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kanquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Maar hij staat al lichter donkerder
Misschien had je gewoon even moeten lezen wat er op de knop staat..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar hij staat al lichter
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef DarkChylde het volgende:
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kan![]()
wil ik weten wat voor apparaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturen
schietstoel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
wil ik weten wat voor apparaat?
bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde. Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume. Ik vind dat ook wel het gemakkelijke van deze wekker dat je er niets aan hoeft te doen en de dag er op gaat de wekker gewoon op de zelfde tijd op de zelfde manier af..quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:De knoppen zijn plat en in het donker niet heel duidelijk van elkaar te onderscheiden. Verder voelen de knoppen bij het indrukken erg goedkoop aan, met een klikgeluid. De wekfunctie deelt de lichtsterkte met de leeslamp-functie. Hierdoor is een extra overbodige handeling nodig als je het als leeslamp wilt gebruiken. Je moet nu namelijk de lichtsterkte aanpassen op wat je gebruikt bij het lezen, en daarna vervolgens weer aanpassen op de lichtsterkte voor bij het wakker worden. Irritant! Bij het instellen van de wekfunctie krijg je meteen ook het geluid ervan te horen, oftewel het geluid alarm gaat meteen af terwijl je aan het instellen bent Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.
Vooral kwa mogelijkheden in de electronica, had ik wel meer verwacht van Philips. Het apart kunnen instellen van de wekfunctie-lichtsterkte en leeslamp-lichtsterkte, zou er fijn zijn geweest.
Ik vind juist dat ze er wel goed over hebben nagedacht. Met 2 verschillende lichtniveaus zou het weer niet duidelijk zijn welke waarvoor is (denk er ook aan dat niet alleen technisch aangelegde 25-jarigen 'm gebruiken, maar ook ouderen en minder intelligente mensenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:
Ligt eraan wat ik onder "instellen" versta. Bij het instellen van het geluid, gaat het geluid inderdaad niet aan, maar bij het uitschakelen/veranderen van het alarm wel, je moet dan alle daarop volgende alarmstanden doorlopen om het alarm in uitgeschakelde toestand te krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde.
Sowieso 2x per week, vanwege het weekend. En daarnaast nog vaker als even je radio wilt luisteren.quote:Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume.
Kan, maar op de vorige pagina zie ik een mailtje van Philips metquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.
Dan zou ik toch weer terug moeten naar Pixmania. Misschien dat ik er nog eens achteraan ga als het me echt gaat storen.quote:Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.
Zet gewoon de lichtintensiteit wat lager.. Anders begint het geluidje weer niet op de goede tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef Aventura het volgende:
Verder werd ik steeds een kwartier voro de ingestelde tijd wakker van het licht. Niet echt een mankemen van het ding zelf, ik kan er voortaan rekening mee houden en de wekker een kwartier later instellen.
Ik heb het getest op de katten van mijn vriend, maar die vonden er allebei niets aan, die luidsprekervogeltjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Herkennen kattenbezitters dit trouwens: de mijne komen altijd nieuwsgierig aangelopen als ik het vogelgeluid aanheb
Goed verhaal zeg! Dan ga ik er nu toch ook echt maar werk van maken. Betekent het trouwens dat je dan wel eventjes zonder lamp zit? Ik ben er toch al wel een beetje gehecht aan geraaktquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef rosey het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de philips en de postbank rentepunten klantenservice gemaild over het zoem probleem. Nou werd ik vandaag keurig gebeld door een mevrouw van de klantenservice van philips. Ze stelde me nog een paar vragen over de lamp en het bleek dat ze dit defect nog niet kunnen verhelpen, laat staan dat ze weten wat het is. Maar het is wel degelijk een defect waarvoor de omruilgarantie geldt! Oftewel de mevrouw van de klantenservice stuurt mij een mail toe met een formulier wat ik in moet vullen en vervolgens kan ik de lamp gratis naar het philips antwoordnummer opsturen en krijg ik een nieuwe lamp! Ik ben erg blij met deze oplossing en hoop dat ik met de nieuwe lamp van het gezoem af ben! Overigens heb ik van de postbank nog steeds niets gehoord..
Ja, inderdaad je zit eventjes zonder lampquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef Dwoezel het volgende:
[..]
Goed verhaal zeg! Dan ga ik er nu toch ook echt maar werk van maken. Betekent het trouwens dat je dan wel eventjes zonder lamp zit? Ik ben er toch al wel een beetje gehecht aan geraakt
oude stroomquote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Alcarin het volgende:
Hmm, ik heb nu ook een probleempje met mijn lieve wekker. De lamp flikkert..Niet heel erg, maar als 'ie brandt, zie je 'm af en toe een beetje knipperen. Zou dat aan het lampje zelf liggen, of aan het apparaat?![]()
Als het niet erger wordt, zit ik er niet zo mee, maar straks gaat 'ie echt stuk!![]()
@soylent: dat gebrek aan vogeltjes/piepjes had ik ook, met mijn vorige exemplaar (teruggebracht dus). Als ik een mep op de achterkant gaf, begon het geluid alsnog, maar dat is natuurlijk waardeloos voor een wekker.
Uitzetten van de wekker. Als in dat hij s'ochtends niet af gaat. Dan moet je eerst de andere geluidjes door. Daarvan reageert het knopje ook nog niet echt snel. Nee, het snoozen s'ochtends gaat perfectquote:Op maandag 21 januari 2008 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Antenne?
En hoe bedoel je dat het uitzetten omslachtig is? Gewoon een knop bovenop, toch?
Oh, antenne heb ik niet, want ik heb die zonder radio.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uitzetten van de wekker. Als in dat hij s'ochtends niet af gaat. Dan moet je eerst de andere geluidjes door. Daarvan reageert het knopje ook nog niet echt snel. Nee, het snoozen s'ochtends gaat perfect
En antenne bedoelde ik inderdaad het draadje in de doos.
Gister waren ze al langs de deur geweest maar toen was ik er niet, gelukkig kwam die vandaag vroeg zodat ik het alsnog kon ontvangen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef sander89 het volgende:
Ik heb hem vandaag bij de Postbank besteld, hopelijk komt die een beetje goed verpakt aan maar ben bang van niet.
Die lampjes doen het toch wel bij me, maar je ziet ze slecht bij daglicht dus kwam er pas achter dat ze deden toen het donker was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef sander89 het volgende:
[..]
Net beetje mee lopen kloten, ik kwam meteen volgens mij een defect tegen![]()
De knopjes van alarm/radio/quickcheck lichten niet op, als je ze gebruikt terwijl in de handleiding staat dat die ring er om heen gaat branden.
ik hoor geen brommend geluid hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef sander89 het volgende:
[..]
Die lampjes doen het toch wel bij me, maar je ziet ze slecht bij daglicht dus kwam er pas achter dat ze deden toen het donker was.
Bij mij maakt die een zacht brom geluid, normaal hoor je dit niet echt maar als je in je bed ligt dan is het erg irritant.
Wel verder relaxed wakker geworden vandaag, werd pas wakker door de radio maar stukken beter dan normale radio wekker![]()
Denk dat ik toch wel tevreden mee ben maar ga ik wel komend dagen zien, alleen hoop ik dat nog iets aan het brom geluid kunnen doen
2 keer je zelf quoten achter elkaar
Bij de één hoor je het wat sterker dan de ander. Ik heb er nu twee gehad die allebei het geluit maakten.quote:
Ik hoor ook geen bromgeluid. Kijk de voorafgaande delen maar eens door: bromgeluid is een defect en je moet 'm zonder problemen kunnen omruilen met dit mankement.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij de één hoor je het wat sterker dan de ander. Ik heb er nu twee gehad die allebei het geluit maakten.
de duurdere heeft er volgens mij nog een geluidje bij.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, wat is nou het precieze verschil tussen de 2 versies? Toch niet alleen de FM radio neem ik aan?
En weet iemand de prijs van de duurste bij Marskramer? Zag dat als je je nu inschrijft voor hun nieuwsbrief je de goedkoopste kan winnen, maar wat kost de duurste daar?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
de duurdere heeft er volgens mij nog een geluidje bij.
En in de duurdere zit een trafo en dat schijnt niet goed te zijn voor je hersenen zo naast je hoofd...
Nouja, vijvergeluiden dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Sanne het volgende:
Word je daar lekker mee wakker dan, kikkergeluiden?
Quanto costa? En waar? Die Philips is veel te duur voor wat het is...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:23 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dus deze, nu bijna 2 maanden
[ afbeelding ]
Het goede (voor mij) is dat ie aan de muur kan hangen want ik heb geen plaats naast me bed.
De ervaringen na 2 maanden zijn toch wel goed. Ik wordt lekker wakker, meestal voordat de wekker afloopt. Het effect van het licht verschilt natuurlijk wel sterk of ik er met mijn gezicht naartoe lig of niet.
£30 onlinequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef neok het volgende:
[..]
Quanto costa? En waar? Die Philips is veel te duur voor wat het is...
Ik wacht ook al sinds 16-01-2008 op mijn vervangende wake-up light. De radio functie was kaduuk en niet te repareren, dus ik zou een nieuwe krijgen... volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon zou dat woensdag worden. Dat is ook alweer dik 3 dagen geleden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:46 schreef rosey het volgende:
En ik zit nog steeds te wachten op mn nieuwe wake up light van philips
Eigenlijk werkt het ook alleen maar in de winter (die lamp gebeuren).quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:55 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben opzich best geinteresseerd, maar het lijkt me niet handig als je heel erg vast slaapt? Ik word iig niet echt wakker van licht, kan in de zomer tot 12:00 uitslapen terwijl het dan om een uur of half 7 al licht is.. Dus in de zomer heb je niks aan zo'n ding?
Tuurlijk werkt ook in de zomer, ik neem aan dat je gewoon gordijnen heb voor je ramen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:55 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben opzich best geinteresseerd, maar het lijkt me niet handig als je heel erg vast slaapt? Ik word iig niet echt wakker van licht, kan in de zomer tot 12:00 uitslapen terwijl het dan om een uur of half 7 al licht is.. Dus in de zomer heb je niks aan zo'n ding?
Wat is precies het verschil?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef DANILXL het volgende:
werkt het?
of heeft het vooral een psychologisch effect?
uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:58 schreef PeRi het volgende:
Die van mij heb ik op 17 april teruggestuurd. Mijn geluid deed het helemaal niet meer, geen radio, geen wekgeluiden. Gebeld, je krijgt een retourformulier, opgestuurd en brief; binnen 2 weken.
Ik van de week dus gebeld, hey ik ben 'm al 3 weken kwijt! Zeggen ze bij de technische dienst daar, dat het 'gemiddeld 16 werkdagen duurt'. Onderhand 4 weken dus. Heb meteen gezegd dat ze dat wel in de brief mogen zetten dan, want dit wekt zo wel frustratie op. Beetje jammer maar niks aan te doen.
Ik mis 'm alleen zo.
Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet opquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:24 schreef SeLang het volgende:
Nu heb je dat ding toch helemaal niet meer nodig? Ik wordt tegenwoordig al rond 6:00u wakker van de zon
Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies ja. Alleen vind ik het erg vervelend want ik hoef om 6.00 niet op
Moet maar eens wat van die kieren gaan dichtmaken. Vooral onder m'n deur door komt onwijs veel licht.
Ik wordt trouwens altijd wakker gemaakt door de wekker op m'n Nokia. Die heeft ook zo'n heerlijk langzaam opkomend riedeltje.
Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mijn Nokia kan niet eens wekken met een mp3 en herhaald dan een kort melodietje 2 of 3x achter elkaar. Echt reuze irritant.
Ga er binnenkort echt 1 kopen. Zijn gelukkig (en terecht) ook al wat minder duur.
N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat voor Nokia heb je? De mijne (3220) heeft ook geen MP3 ondersteuning en het wekgeluid is een soort elektronisch belletje (tidididi.. <tril> tidididi-didi-didi <tril>) die heel zacht begint en langzaam harder wordt. Samen met de trilfunctie wordt ik daar rustig mee gewekt anders.
Sowieso snoozt de N73 slechts een half uurtje met geluidsfragmenten die altijd te zacht klinken. De oude Nokia's hadden tenminste betere wekkers.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:59 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
N73, dat standaard alarm is helemaal niks. Ik heb er handy alarm op, die ook meerdere alarmen kan, maar dus geen mp3 als alarmtoon.
Er zullen best andere programmaatjes zijn, maar ik heb toch liever radio als alarm.
Ik heb mijn nieuwe gister ontvangen, ben 'm dus een maand kwijt geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
uhm, ik heb die van mij begin januari opgestuurd en kreeg hem pas na 18 maart terug... dus tel uit je "winst". Kut Philips, dreigen met de Consumentenbond helpt.
Nee, volgens mij is dit de enige manier.. En je hebt volkomen gelijk: het is weliswaar een kleine moeite maar toch irritant.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:21 schreef octopussy het volgende:
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vervelend vind om het alarm uit te schakelen (in het weekend wil ik niet gewekt worden). Tig keer drukken op het alarmknopje om door te geluidjes heen te gaan en dan natuurlijk net 1 keer te vaak klikken waardoor je weer door de reeks heen mag. En bij het inschakelen weer hetzelfde.
Of is er een gemakkelijkere manier?
bronquote:
Moeite met opstaan? Met de natuurlijke manier, door licht te worden gewekt, gaat het zeker beter. De Wake-up Light van Philips simuleert een zonsopgang, waardoor je rustig en geleidelijk wakker wordt. Een prettiger begin van je dag.
De Wake-up Light maakt het lichaam langzaam wakker, precies zoals de natuur het heeft gewild, namelijk met licht. Een half uur voor de ingestelde wektijd begint de Philips Wake-up Light licht te stralen dat geleidelijk intensiever wordt en de zonsopgang in je slaapkamer simuleert. De Wake-up Light is tevens voorzien van drie natuurgeluiden om rustig wakker te worden.
De nieuwe Wake-up Light (HF3475 en HF3476) is voorzien van een mooi design, met zwarte of zilveren accenten, en is bovendien kleiner en praktischer in het gebruik. Je kunt de Philips Wake-up Light voor ¤ 149 krijgen bij de betere elektronicazaak.
3 maand later en ik heb er ook 1 gekocht.... binnen een week heb ik nu hetzelfde probleem, dat ding gaat soms gewoon om 3 uur AM aan met harde muziek... kom je als zombie op je werk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:45 schreef mwuhaha het volgende:
Iemand wel eens gehad dat de Radio spontaan aan gaat op een willekeurig tijdstip ondanks dat het alarm is uitgeschakeld?
Behoorlijk irritant gezien ik het volume altijd op max heb staan.
Oh die vind ik wel mooier dan de oude idd. Zeker dat die kleiner zijn, is een goeie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:46 schreef schatje het volgende:
Philips heeft de Wake-up Light een nieuw jasje gegeven.
[..]
bron
Over smaakt valt te twisten gelukkig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef schatje het volgende:
Philips heeft de Wake-up Light een nieuw jasje gegeven.
[..]
bron
Ze hebben net een nieuwe gelanceerd zoals je ziet 3 post boven die van jou. Die kinderziektes krijgen ze natuurlijk niet zomaar uit de 1e versie maar verhelpen ze voor de nieuwste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:25 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil ook wel een Wake Up Light, maar ik zie wel veel problemen met dat ding hier... Zoemen, flikkeren, da's toch wel slecht voor zo'n product wat allang niet meer nieuw is en een hoop geld kost. Maar goed, een betere optie weet ik niet, dus ik ga 'm toch maar eens kopen denk ik. Ik zie dat de meeste mensen er verder qua wakker worden wel tevreden over zijn en als het voor mij ozu werken, zou het me verder niet uitmaken hoeveel knopjes ik in moest drukken om de lamp uit te doen.
Ik heb de Energy Light al besteld trouwens, maar had niet genoeg rentepunten meer voor een Wake Up Light. Ik ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Het is nog niet eens winter en ik ben nu al labiel en chagerijnig.
Wat zou je buiten de manier van alarm en tijd instellen dan anders doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb een schijthekel aan vogels gekregen door dat ding
Maar serieus, ik wordt er echt niet makkelijker wakker van. Daarnaast vind ik de V1 in gebruik echt niet goed doorgedacht. Wellicht ruil ik de V1 ooit nog in voor de V2.
Heb je dat ook aan philips gemaild?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef Cheiron het volgende:
Als ik met licht uit de radio aan zet, en ik zet het licht aan gaat de radio uit.
Als ik het alarm uit wil zetten moet ik alle alarmen langs, fijn als iemand al ligt te slapen.
Dat tijd instellen per kwartier? Waarom?
Waarom de aan-uit knop op zo een onhandige plek helemaal achter op het apparaat? Als ik de lamp wil uitzetten moet ik helemaal over de lamp heenbuigen. Vaak tik ik dan fout op de snooze.
Geluid van de radio is echt heel slecht
enzo.. dat zou ik allemaal willen veranderen
Lol, ik neem toch aan dat de ontwerpers van Philips dit zelf ook kunnen bedenken. Eerlijk gezegd vind ik de eerste versie van de Wake-up Light nogal onaf..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:15 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je dat ook aan philips gemaild?
Ik zie best veel mensen voorbij komen met 'verbeterpunten' voor de lamp en dan denk ik, hoeveel mensen hebben dat ook laten weten aan Philips?
Tja, aan een kant zou ik zeggen je hebt gelijk, maar ik denk wel vaker dat mensen iets toch wel zelf kunnen bedenken. Ik kan me voorstellen dat ze aanvankelijk misschien niet te veel gelduit wilden geven aan het product odmat ze niet wisten of het aan zou slaan of zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, ik neem toch aan dat de ontwerpers van Philips dit zelf ook kunnen bedenken. Eerlijk gezegd vind ik de eerste versie van de Wake-up Light nogal onaf..
Ik sluit me er helemaal bij aan. Ik ben er ook nog ontzettend tevreden mee. Ik zet hem altijd op standje 18 om wakker te worden, daarnaast heb ik er een radio functie opzitten die me met standje 15 uit bed knalt.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel is nog altijd tevreden over zijn wakeup light.
Snap overigens niet dat mensen wakker worden op niveau 3, ik heb 'm echt voluit staan en ik straal mijn kamer uit. Daarvan wordt ik zoals Philips zegt heerlijk wakker. En die vogeltjes. Sja er is meestal wat meer nodig om me wakker te maken
Toch wordt ik wel wakker van de ruis van het geluidje, van het piepje daarna meestal helemaal.
De lamp doet zijn kunstje toch prima en ik heb totaal geen last van defecten of whatever. Hij doet 't gewoon perfect en die giga snooze knop vind ik helemaal geniaal. Zeker omdat dan 't licht gewoon aanblijft. Geen probleem. Hij staat overigens boven mijn hoofd en aan de andere kant van mijn bed staat een wit reflecterende kast, dus hoe ik ook lig, het licht schijnt altijd in mijn gezicht.
Merk overigens dat ik ook best wel chaggy ben als ik ergens wakker werd zonder mijn ochtendlamp. Vreemd.
Ik slaap ook alitjd met de gordijnen een stukje open en zodra de eerste fletse lichtstraal tussen de grauwe regenwolken vandaan komt ben ik wakker. Ik slaap ook niet lekker met licht aan, snoozen met die lamp aan zou ik niet kunnen. En als ik al eens in slaap val met het licht aan, als ik zit te lezen of zo, word ik altijd na een uur heel koortsachtig, gedesorienteerd en zweterig wakker.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:07 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel is nog altijd tevreden over zijn wakeup light.
Snap overigens niet dat mensen wakker worden op niveau 3, ik heb 'm echt voluit staan en ik straal mijn kamer uit. Daarvan wordt ik zoals Philips zegt heerlijk wakker. En die vogeltjes. Sja er is meestal wat meer nodig om me wakker te maken
Toch wordt ik wel wakker van de ruis van het geluidje, van het piepje daarna meestal helemaal.
De lamp doet zijn kunstje toch prima en ik heb totaal geen last van defecten of whatever. Hij doet 't gewoon perfect en die giga snooze knop vind ik helemaal geniaal. Zeker omdat dan 't licht gewoon aanblijft. Geen probleem. Hij staat overigens boven mijn hoofd en aan de andere kant van mijn bed staat een wit reflecterende kast, dus hoe ik ook lig, het licht schijnt altijd in mijn gezicht.
Merk overigens dat ik ook best wel chaggy ben als ik ergens wakker werd zonder mijn ochtendlamp. Vreemd.
De constructie is niet super deglelijk maar volstaat prima. Ik heb de wake-up light nu een jaar. Ik ben er super tevreden overquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:44 schreef Haijo het volgende:
Even nieuwsgierig maar eeeh...
hoe is het nu met de bouwkwaliteit van ding? Ik hoor vrij wisselende verhalen.
je weet toch hoe laat je de wekker hebt gezet. Dan kan je toch ook wel raden hoe laat het is als de lamp vol brandtquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef northernlight81 het volgende:
Dat ding is degelijk zat. Wat ik irritant vind is dat ik 's avonds het display dim, zodat hij niet zoveel licht geeft. Maar als ik dan 's ochtend wil kijken hoe laat het is, zie ik dat niet doordat die lamp zoveel licht geeft. Als ik het display dan feller wil zetten, kan dat alleen met de snooze-knop.
Ik blijf toch altijd nog even liggen en wil dan op een gegeven moment graag zien hoe laat het is, voordat ik te laat kom. En vaak ben ik 's avonds stoned en 's ochtends gaar en dan weet ik echt niet hoe laat dat ding precies staat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
je weet toch hoe laat je de wekker hebt gezet. Dan kan je toch ook wel raden hoe laat het is als de lamp vol brandt
Ik heb de tweede lichting zeg maar, en mijne bromt echt niet. Via Wehkamp is ie 99 euro, via Postbank met rentepunten heb je voor 80 euro of zo al een wake-up light.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef shroomer het volgende:
Ik zou er graag 1 willen hebben. Maar 150 euro voor een lamp met een tijdschakelaar..
En die oude versie is ook geen optie want die heeft een bromtoon. Waarschijnlijk hebben ze dat nog expres gedaan ook(dit jaar een nieuwe die niet bromt)
Ik heb mijn nachtlampje op een tijdschakelaar gezet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:46 schreef shroomer het volgende:
Ik zou er graag 1 willen hebben. Maar 150 euro voor een lamp met een tijdschakelaar..
En die oude versie is ook geen optie want die heeft een bromtoon. Waarschijnlijk hebben ze dat nog expres gedaan ook(dit jaar een nieuwe die niet bromt)
De oude versie bromt soms. Ik heb er zelf geen last vajn, maar van 1tje van marktplaats heb je grote kans dat die weg wordt gedaan doordat die wel erg bromt. Dan heb je dus versie met en zonder radio.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:05 schreef divided het volgende:
Als ik de zomer vroeg op moet laat ik bewust me gordijnen open omdat ik dan beter wakker wordt, na alle verhalen zit ik ook zeker te overwegen om zo'n ding te kopen.
op MP staan er ook een aantal
heb je nog goede en slechte versies ?
radio etc wordt ik helemaal niet gelukkig van.
gewoon lampje en wekker.
En als je de lamp minder sterk zet? Misschien dat je je dan niet wegdraait van het licht en dat je er toch langzaam aan went en makkelijk kan op staan.. Want de tijd is weer een beetje aangebroken dat het langer donker is 's ochtends en dat gordijn een stukje open geen effect meer heeft..quote:Op donderdag 18 september 2008 11:26 schreef Arinna het volgende:
Ik heb hem ook, op zich wel tevreden over... maar dat kan ook komen doordat ik meer op eenzelfde tijdstip opsta dan eerst. Ik merk wel dat ik me wegdraai van de lamp en er dan alsnog niet echt wakkerder van word... van de radio weer wel natuurlijk. Maar dan is het lichteffect/fitter wakkerworden n beetje weg... mijn oplossing is dat ik de gordijnen die aan de andere kant van de kamer hangen een beetje opendoe, zodat ik niet aan licht kan ontkomen.
Ik heb overigens de 400lux, en die staat op 20 (volle bak dus)
Ja, ik ben wel met minder begonnen, steeds opgevoerd. Ik heb hem nu overigens weer teruggezet op 10 ofzo, aangezien dat toch niet zoveel uitmaakte. Zo heel af en toe word ik overigens wel wakker van het licht, dus misschien moet ik me eens wat meer in mijn slaapritme gaan verdiepen, die cycli van 1,5 uur in de gaten houden. Mijn werk is helaas onregelmatig dus een vast moment van opstaan is er niet altijd bij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En als je de lamp minder sterk zet? Misschien dat je je dan niet wegdraait van het licht en dat je er toch langzaam aan went en makkelijk kan op staan.. Want de tijd is weer een beetje aangebroken dat het langer donker is 's ochtends en dat gordijn een stukje open geen effect meer heeft..
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
koop ik een wakeuplight vorige week, ging ik 'm vanmorgen testen, helemaal spannend en benieuwd. word ik een uur voor 'ie begint te lopen wakker uit mezelf.figures!
morgen nieuwe poging, dan moet ik ook meteen om 7 uur uit bed.
Zo spannend vond ik het nou ook niet dat ik daardoor wakker werd. Ik was gewoon uit mezelf al wakker en uitgerust. Ook fijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef shroomer het volgende:
[..]
Haha dan vond je het wel erg spannend ik had zoiets alleen vroeger op de dag dat ik jarig was![]()
Wat ik vanochtend had toch weer had.. anderhalf uur later dan gepland uit bed.. Had gisteren de wekker op m'n mobiel gezetin plaats van de wekker van de wake-up light aan te zetten. Geen idee waar ik met m'n hoofd zat. Maar ik werd dus niet lekker wakker
(gelukkig student
)
£ 49,- ( ca ¤ 63,- ) hier in Engeland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Haijo het volgende:
OH, die is een stuk mooier! Hoe duur is die?
Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerstequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef SeLang het volgende:
OK, vanmorgen voor het eerst gewekt door mijn Lumie
Ben er tot nu toe erg tevreden mee. Ik vind hem er veel mooier uitzien dan de Philips en hij is ook nog goedkoper. Je hebt geen natuurgeluiden, alleen een wekker met licht.
[ afbeelding ]
Kans lijkt me klein, maar een brutale persoon heeft de halve wereld enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Dat ding heeft natuurlijk ook een gewone wekfunctie met geluid (piepjes), alleen geen natuurgeluiden zoals vogeltjes of een ruisende zee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerste.
De wekgeluiden zou ik wel missen, vooral in de zomer als ik met mijn raam open slaap ben ik anders bang dat ik niet wakker wordt, omdat het al licht is buiten dan.
Bij mij duurde het 2,5 weken nadat eerst beloofd werd dat ik binnen twee weken een nieuwe zou krijgen. Dus misschien moet je nog een paar dagen wachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Pff vanwege de problemen met de wekgeluiden had ik mijn Wake-up light opgestuurd. Binnen twee weken zou ik een nieuwe krijgen, maar nu blijkt dat ze daar achterstand hebben en het nog wel 2 weken kan duren. En ik heb 'm NU eigenlijk nodig...
Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Ik zag het in de krant staan vanmorgen.. tja, met de 30 dagen niet goed geld terug garantie van de Aldi is dat natuurlijk uit te proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Burdie het volgende:
Ik wil 'm ook, lees veel goede verhalen hier.
Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker wordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja.Ik vind het ook fijn om in een hele donkere kamer slapen. Opstaan wordt dan veel makkelijker als er een lampje voor je aangaat zonder dat de gordijnen open moeten.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker word.
Ik ga eens zoeken waar ze betaalbaar zijn.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
*edit* ik zie al dat er een post is geweest over deze lamp
Voor de geïnteresseerden onder ons, waaronder mijzelf:
Een 'nep' wake-up light bij de Aldi: Klokradio met wake-up light. Het ziet er niet zo design uit als die Philips maar misschien net zo goed, al dan niet beter![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf geen maar ik zou best eens willen proberen of het fijner wakker worden is met dat licht. Daarnaast wel handig met een radio erin
Vandaag is de aanbieding, zal misschien wel al uitverkocht zijn![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend.Hij is best mooi, voelt degelijk aan en hij doet wat 'ie doen moet. Benieuwd of ik ervan wakker wordt, zal voor de zekerheid m'n telefoon wel zetten op een wat later tijdstip want ik ben een comateuze slaper.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Bij de mediamarkt in Utrecht waren ze al in de aanbieding voor 125 euro.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef Burdie het volgende:
Als het goed is, is vriendlief vanavond uit z'n werk langs de mediamarkt gegaan om een wakeup light te halen voor me, dus met een beetje geluk kan ik morgen hier ook mijn ervaring delen.
Edit: vriendlief belde net dat ze bij de mediamarkt 150 euro kosten, iets duurder dan elders dus.
Ik zit nu op stand 13...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:05 schreef ThomazZ87 het volgende:
Heb m zelf op stand 10 staan.
Dat heb ik vaker gehoord. Heb jij dat Philips ding?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef Gaurav het volgende:
Ik heb het alweer een aantal maanden, en gebruik het tevens als bureaulamp. Soms gaat het licht (niet het alarm) echter vanzelf aan. (tot nu toe 4 avonden gebeurd) Ik heb geen idee hoe dit komt, de licht-only knop blijft niet hangen.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Heb jij dat Philips ding?
Ik heb 'm vanmiddag gehaald voor 85 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt in Utrecht waren ze al in de aanbieding voor 125 euro.
Das dan de oude denk ik, niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanmiddag gehaald voor 85 euro.
Daar is 'ie prima voor geschikt. Ik heb vanmorgen geprobeerd om me te laten wekken met een klaterend beekje maar dat is niet echt gelukt, ik sliep er doorheen en werd wakker van de wekker van m'n telefoon. Het is wel zo dat ik toen sneller en makkelijker m'n bed uit kwam, onbewust werd ik dus misschien toch al eerder uit mijn diepe coma slaap gehaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ook.
Ikzelf zou het puur gebruiken als relaxed licht om mee wakker te worden en eventueel radio.
Of zit er ook echt een reguliere pure wekker op?
Volgens mij blijft de tijd enzo wel altijd branden, maar met de grote snooze-button bovenop kun je bepalen hoe 'fel' deze brandt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:49 schreef robinmos het volgende:
Is het zo dat je de verlichting van het display nooit helemaal uit kan zetten?
Ai groot minpunt.quote:Op zondag 2 november 2008 21:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij blijft de tijd enzo wel altijd branden, maar met de grote snooze-button bovenop kun je bepalen hoe 'fel' deze brandt.
Nouja ik bedoel meer dat hij geen licht geeft..quote:Op zondag 2 november 2008 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, bij een gewone wekker kan je ook het display niet uit zetten he.
Wel ik de heb de Lumie Bodyclock starter vanaf gisteren ook. Vandaag uitgetest. Wekker om 8:30.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef SeLang het volgende:
Tot nu toe erg tevreden over mijn Lumie.
Met 40 Watt geeft hij toch wel genoeg licht (dit was mijn zorg voordat ik hem kocht), al was meer licht nog wat beter geweest denk ik. Lekker wakker worden zo
Overigens heb ik bij de overgang van zomer naar wintertijd mijn wekker een uur vroeger gezet, zodat mijn dag een uur eerder begint (oftewel gelijk aan de oude zomertijd). Lekker om s'morgens een uurtje extra te hebben. Bovendien stemt mijn leefritme dan beter overeen met het daglicht.
[ afbeelding ]
Dus de lamp doet het ook niet als je de '+' en '-' knopjes gebruikt? Zo kun je hem namelijk ook als dimmer/ bedlampje gebruiken. Als dat niet werkt dan is ie iig kapot.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef Alcon het volgende:
[..]
Wel ik de heb de Lumie Bodyclock starter vanaf gisteren ook. Vandaag uitgetest. Wekker om 8:30.
En om 8:05 gebeurt er niks en na 25 minuten nog steeds niks. Paar keer de lamp uit en stevig ingezet met andere tijden maar nog steeds geen effect. Op de handleiding staat dat ik een nieuwe lamp moet nemen.
Hoeveel gaat dit kosten en hoe lang gaat dat duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |