abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54189852
Vervolg van Philips Wake-up Light

quote:
Begin uw dag vol energie

Het licht dat u op natuurlijke wijze wekt

Door de Wake-up Light wordt u gemakkelijk en op een natuurlijke manier wakker, waardoor u net zoveel energie hebt als op een zomerse ochtend. Dankzij de 100 jaar lichtervaring van Philips, biedt de Wake-up Light medisch bewezen voordelen.

Licht heeft een positief effect op de energiehormonen
Het licht wordt vanaf een half uur voor de ingestelde wektijd geleidelijk feller tot de geselecteerde lichtintensiteit (250 lux wordt geadviseerd). Het licht wordt feller in een optimaal tempo waarbij het een speciale curve volgt die het meest effectief blijkt te zijn. Het licht valt op uw ogen, waardoor uw hersenen een seintje krijgen om meer cortisol, het energiehormoon, te produceren. Dit betekent dat op de ingestelde wektijd uw slaap- en energiehormonen beter in balans zijn en u meteen meer energie hebt.

Tot 300 lux voor natuurlijk ontwaken
De Wake-up Light (HF3451) geeft een lichtintensiteit tot 300 lux. Het is klinisch bewezen dat we tot 250 lux aan lichtintensiteit nodig hebben om de energiehormonen zo te beïnvloeden dat we vol energie wakker worden. Om comfortabel te kunnen lezen is een lichtniveau van 300 tot 400 lux nodig.
bron

[ Bericht 58% gewijzigd door Mylene op 26-10-2007 21:22:30 ]
pi_54189962
Mensen die dit ding al langer gebruiken?
pi_54190014
TVP!
pi_54190264
hopelijk heb ik volgende maanr genoeg geld om er 1 te halen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_54190410
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:24 schreef moemoe het volgende:
TVP!
whehe! echt iets voor jou!

@ ontopicheid:

Zag het laatst staan bij de Kijkshop (had 40,- freebees en wilde een scheer aparaat kopen)
leek me ook wel iets
maar aangezien ik overdag (met licht) ook goed kan slapen vraag ik me af of dit bij mij gaat werken
Narf!
pi_54190452
Ik heb aangegeven dat ik 'm met mijn verjaardag wel wil hebben, alleen dit duurt nog tot december en ik weet niet of ik nog zo lang "wil" wachten

Dat gezoem waar in 't vorige topic over werd gesproken, hebben meer mensen hier last van? Ik heb namelijk 'n wekkerradio gehad die 's nachts soms héél zachtjes muziek afspeelde (terwijl 't ding uitstond) en daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Dat gezoem moet ik dus ook niet hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54190537
quote:
De Wake-up light maakt u zachtjes wakker met de dawn simulator. Bovendien verdwijnt uw vermoeidheid en stress dankzij de lichttherapie. De Wake-up light gebruikt een gloeilamp van 75 W met natuurlijk daglichtspectrum zonder UV.Daarnaast beschikt het apparaat over een zacht alarm en vogelzang waarmee u uit uw slaap gehaald wordt. Met het LCD scherm kunt u alle functies van de Wake-up light regelen.Met de Wake-up light bent u iedere ochtend weer vol energie!
Vogelzang
een rustig piano muziekje of een eigen mp3 zou leuker zijn
Narf!
pi_54190745
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik 'm met mijn verjaardag wel wil hebben, alleen dit duurt nog tot december en ik weet niet of ik nog zo lang "wil" wachten

Dat gezoem waar in 't vorige topic over werd gesproken, hebben meer mensen hier last van? Ik heb namelijk 'n wekkerradio gehad die 's nachts soms héél zachtjes muziek afspeelde (terwijl 't ding uitstond) en daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Dat gezoem moet ik dus ook niet hebben
Ik heb inmiddels mijn probleem voorgelegd bij Philips. Binnen 5 werkdagen zouden ze reageren, maandag is het de 5e werkdag.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_54190835
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels mijn probleem voorgelegd bij Philips. Binnen 5 werkdagen zouden ze reageren, maandag is het de 5e werkdag.
Ik ben erg benieuwd naar hun reactie
pi_54190868
dit lijkt me ook wel iets, aangezien ik nooit kan opstaan. Alleen vrees ik dat het bij mij geen nut heeft, aangezien ik vaak pas opsta als het allang licht is
pi_54190889
klinkt wel ok, ik ben een moeilijke slapert
ben alleen bang dat ik bij het eerste streepje licht al wakker ben?
ik ben nl. vrij gevoelig voor licht, slaapkamer moet zo donker mogelijk zijn..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54192061
quote:

[..]

Ik denk dat ik het zelfde probleem heb. Ook al staat het alarm uit, de lamp uit je hoort altijd (dag en nacht) een zachte brom/ruis/zoem, heel irritant. Ik heb contact opgenomen moet Pixmania (waar ik hem besteld heb). Mijn collega heeft ook zo'n lamp en zij zegt dat die van haar gewoon stil is.
pi_54192107
Ook maar eens kijken voor dit ding!
pi_54192789
Vandaag zag ik em op de tv, je krijgt em hem gratis als je een of andere hypotheek of verzekering? afsluit. Zie je ook wat je onthoudt van de reclame Wel de "aanbieding", maar niet het product waar het nu om ging...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:32:33 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54192892
Ik word nog immer ontzettend brak wakker.

Wat ik wel fijn vind is dat het geluid van zacht naar hard gaat. Nooit meer "TWOINGOING" uit je bed schrikken.
Confidence through competence
pi_54193836
Wat kost het ding ook alweer? Over de 100 euro toch?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:40:51 #17
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54194446
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word nog immer ontzettend brak wakker.

Wat ik wel fijn vind is dat het geluid van zacht naar hard gaat. Nooit meer "TWOINGOING" uit je bed schrikken.
Echt he, de keren dat het me overkomt dat ik nog in coma ben op het moment dat de wekker gaat (meestal ben ik 5 min van te voren al wakker me hart krijgt dan een opsodemieter zeg adrenaline door je lijf, ik ben ook altijd gelijk beroerd voor de rest van de dag. En ga 5 jaar eerder dood door die tiefus herrie, met de vogels wakker worden vind ik wat prettiger

tvp dus, helaas is dat ding pleuris duur, heb al naar verschillende mogelijkheden op dat gebied
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:41:06 #18
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54194451
Nou vanmorgen was ik niet eerder wakker (door herrie oid) dan de ingestelde wektijd. Nu slaap ik de laatste paar weken wel wat onrustiger, komt goed binnenkort.
Maar even mijn ervaring van de 2-de nacht met deze wekker, ik werd zeg maar 10 voor de ingestelde wektijd heel relaxt zonder die bekende "schok" wakker van het licht.
Normaal gebruikte ik al mijn gsm met een normalere toon dan de cliche "uuuh, uuuh, uuuh" wekkertune maar het is toch heel erg plots.

Ik voelde me wel wat wakkerder dan anders, normaal zet ik een radio aan en luister wat nieuws, nu kon ik het hele nieuws blijven volgen ipv weer in slaap te dommelen.
Ik werd er niet enthousiaster van om mijn bed uit te springen, lag veels te lekker en warm dus dan heb ik zowieso moeite eruit te komen maar de wekker wekt je op een aangename manier.

En de stand 7 op de 400 lux versie is naar mijn mening al voldoende voor mij.

Wel lig ik soms met mijn gezicht de andere kant op, mensen ervaring daarmee dat ze dan later wakker worden

[ Bericht 1% gewijzigd door Noway666 op 27-10-2007 00:48:59 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:43:42 #19
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54194509
edit: ff opgezocht 89,95 bij de wehkamp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:46:03 #20
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54200618
Ze zijn er wel flink reclame voor aan het maken de laatste paar weken
Jawel, je keek.
pi_54206766
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:46 schreef jna het volgende:
Ze zijn er wel flink reclame voor aan het maken de laatste paar weken
Des te beter Wordt het ding bekend en met een beetje geluk gaat de prijs dan wat omlaag
pi_54209388
Lijkt me een ideaal ding, maar wel een beetje duur. Misschien maar eens kijken of zoiets niet zelf in elkaar te hobbien is.
pi_54212770
Ik wil dus ook zo'n ding (aangezien ik nooit uit m'n bed kom 's ochtends), maar ik ga dus echt geen 90 euro betalen voor zo'n apparaat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:30:01 #24
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_54213392
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt wel ok, ik ben een moeilijke slapert
ben alleen bang dat ik bij het eerste streepje licht al wakker ben?
ik ben nl. vrij gevoelig voor licht, slaapkamer moet zo donker mogelijk zijn..
idem dito maar het lijkt me wel heerlijk relext ontwaken!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_54232702
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:24 schreef moemoe het volgende:
TVP!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54234173
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Marurk het volgende:
Ik wil dus ook zo'n ding (aangezien ik nooit uit m'n bed kom 's ochtends), maar ik ga dus echt geen 90 euro betalen voor zo'n apparaat.
Juist. Maar niemand met concrete ervaringen?
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:18:01 #27
67385 ROG
Go on, say it.
pi_54234328
Tvp, interessant apparaat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:24:41 #28
55709 Stereotomy
pi_54234513
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Juist. Maar niemand met concrete ervaringen?
Lees de topics eens door
pi_54234648
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lees de topics eens door
Sorry
Nu pas zie ik het linkje naar het vorige topic.
pi_54235105
Ik wil hem gaan halen voor mijn vriendin.
Maar is de duurdere versie veel beter, op de 3 wekmuziekjes i.p.v. 1 na?

De FM radio is niet zo boeiend daar heb je dan een gewone wekker radio voor als je dat wilt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 00:10:21 #31
55709 Stereotomy
pi_54235608
Hij is niet beter, want hij doet precies hetzelfde als de goeikope versie.

De goedkope versie doet: bip, bip, bip en twiedeltwiedeltwiet.
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Sorry
Kusje
pi_54251930
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:47 schreef ruffian het volgende:
De FM radio is niet zo boeiend daar heb je dan een gewone wekker radio voor als je dat wilt.
De duurdere lamp is een wekkerradio, dus onnodig om daar nog een gewone wekkerradio naast te zetten.
Ik heb dus de duurdere variant, want ik word graag wakker met de radio.

pi_54251989
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Sorry
En? Wat zeggen ze?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:16:43 #34
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_54267220
Tvp. Nog even dit topic volgen voordat ik besluit of ik de 400 Lux-versie koop of niet...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_54286543
Zo ik heb hem ook gekocht.
Ben benieuwd morgenvroeg.

Nu wil ik eigenlijk R538 luisteren alleen het probleem is dat mijn ontvangt hier niet zo perfect is.
Nu wil ik proberen de radio antenne die hier boven ligt van UPC aansluiten aan de radiowekker zodat je eigenlijk alles zou moeten kunnen ontvangen in goede kwaliteit zonder ruis.

Kan dit?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:18:56 #36
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54286578
Ziet er wel gaaf uit. Als ik ooit geld over heb.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:48:53 #37
104367 Thrackan
new and improved
pi_54288954
Sinds ik vrijdagochtend mijn vorige wekker heb gesloopt (DRUK! "Hee waar is het knopje?") heb ik de versie zonder radio gekocht.
Licht is wel fijn, je schrikt idd niet van een hard geluid, dat vind ik zwaar relaxed. De lichtsterkte is voor mij ook ruim voldoende, zelfs als ik met mijn rug er naar toe lig merk ik het nog (op 15 van 20) terwijl ik gemiddeld redelijk vast slaap.
Het vogelgeluidje heb ik DIRECT afgeschaft. Veel te nepjes en op mijn zenuwen werkend. Het bliepje is wel relaxed.

Wat mij direct opviel: ENORME snooze knop! Niet heel erg, maar zolang ik die weet te vinden is de verleiding om even te blijven liggen een stuk groter...

Oordeel: Lichtwekker is beter dan zo'n PIEP PIEP PIEP ding. Speciale therapeutische werking zal allemaal wel, maar merk ik niks van Frisser uit bed kom je toch niet als je slaap tekort komt of veel gezopen hebt de avond ervoor (wat bij mij praktisch altijd 1 van de 2 is).
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:38:58 #38
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54291761
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:15 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Zo ik heb hem ook gekocht.
Ben benieuwd morgenvroeg.

Nu wil ik eigenlijk R538 luisteren alleen het probleem is dat mijn ontvangt hier niet zo perfect is.
Nu wil ik proberen de radio antenne die hier boven ligt van UPC aansluiten aan de radiowekker zodat je eigenlijk alles zou moeten kunnen ontvangen in goede kwaliteit zonder ruis.

Kan dit?
Ja dat kan maar geen garanties.

Je moet het kunststof uiteinde van het snoertje "strippen" zodat je de metalen draad ziet daarna moet je hem op de "kern" van je antenne aansluiting aansluiten / proppen.
Er zijn wel setjes voor waarmee je de draad kan schroeven op een speciaal stekkertje maar probeer maar eerst of je uberhaupt een goeie ontvangst kunt krijgen dan.

Maar goed 538 is niet manier om wakker te worden.
pi_54299656
quote:

[..]

Ik heb inmiddels gebeld met Philips (nummer dat op het garantiebewijs staat) en ik kan hem terugsturen, krijg ik met een paar weken een nieuwe. Dus de service is goed bij Philips.
pi_54300547
Is zoiets niet relatief simpel te maken. Je neemt zo'n timer waardoor je lamp plots gaat branden. Neem dan een spaarlamp omdat die rustig begint te branden.

Verder kan je mss ook een radio met een cd waarop vogelzang staat programmeren zodat die op hetzelfde tijdstip rustig begint te spelen en steeds harder.
  donderdag 1 november 2007 @ 17:58:09 #41
131729 jna
pi_54302237
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef Aufruhr het volgende:
Is zoiets niet relatief simpel te maken. Je neemt zo'n timer waardoor je lamp plots gaat branden. Neem dan een spaarlamp omdat die rustig begint te branden.

Verder kan je mss ook een radio met een cd waarop vogelzang staat programmeren zodat die op hetzelfde tijdstip rustig begint te spelen en steeds harder.
Heb jij een spaarlamp in huis die er 30 minuten over doet om op volledige sterkte te branden?
Jawel, je keek.
pi_54315663
quote:
Op donderdag 1 november 2007 17:58 schreef jna het volgende:

[..]

Heb jij een spaarlamp in huis die er 30 minuten over doet om op volledige sterkte te branden?
Nee zolang niet :"(
pi_54315815
Kut kijkshop, ik had iets van 120 euro aan Freebees en was al een half jaar aan het wachten tot dat stomme ding bij ze te koop werd aangeboden. Duurde mij te lang, verspil ik al mijn Freebees aan troep... staat die wekker ineens de volgende dag bij Kijkshop

pi_54316180
Ik gebruik inmiddel al een maand de wake-up lichtwekker en wil niet meer zonder. Dagelijks moet ik om 05:15 opstaan en wordt nu echt veel relaxter wakker. Ik ben direct wakker en heb minder moeite mijn bed uit te komen. De rest van de ochtend voel ik mij ook veel fitter.
Tevens gebruik de lamp ook als leeslamp, hij straalt een rustig leeslicht uit. Het geluid van de radio is echter heel brak en gebruik daarom alleen de fluitende vogels om wakker te worden. Als ik had geweten dat de radiospeaker zo slecht was dan had ik de goedkopere versie gekozen. Het is het prijsverschil niet waard!

[ Bericht 4% gewijzigd door probin op 02-11-2007 14:21:14 ]
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:05:00 #46
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_54317483
^^ dat zijn reacties waar ik op wachtte... dankje!
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_54318148
90 euro voor een wekke dat is wel gaar, je hebt ze bij de blokker voor 5 euro.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:46:46 #48
131729 jna
pi_54318391
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:13 schreef probin het volgende:
Ik gebruik inmiddel al een maand de wake-up lichtwekker en wil niet meer zonder. Dagelijks moet ik om 05:15 opstaan en wordt nu echt veel relaxter wakker. Ik ben direct wakker en heb minder moeite mijn bed uit te komen. De rest van de ochtend voel ik mij ook veel fitter.
Tevens gebruik de lamp ook als leeslamp, hij straalt een rustig leeslicht uit. Het geluid van de radio is echter heel brak en gebruik daarom alleen de fluitende vogels om wakker te worden. Als ik had geweten dat de radiospeaker zo slecht was dan had ik de goedkopere versie gekozen. Het is het prijsverschil niet waard!
Is het echt de speaker of de ontvangst?
Jawel, je keek.
pi_54319152
quote:
Ik zat al langer te dubben over wel of geen wake up light maar nu weet ik het zeker: ik ga er heel snel eentje halen!
pi_54320497
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef jna het volgende:

[..]

Is het echt de speaker of de ontvangst?
Nee, de ontvangst is goed (digitaal scannen). Ik vind persoonlijk de speaker erg schel klinken. Er zit ook geen koptelefoonaansluiting op, anders had ik een paar oude pc-speakertjes aangesloten.
pi_54321232
Ik kan ook niet echt makkelijk wakker worden en van me wekker erg hard zetten word ik ook niet relaxte wakker.

tvp dus
............................
pi_54323873
Ik word heeeeeeeeerlijk wakker. Oh en als er winterdepressie bij je is gediagnostiseerd kun je hem van je verzekering vergoed krijgen
pi_54323970
Werkt het ook bij mensen die zelfs slapen bij TL-licht en kettingzagen niet eens opmerken?
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:56:24 #54
62913 Blik
The one and Only!
pi_54335517
Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de rentepunten van de Postbank. Kostte uiteindelijk 80 euro.

Maar één probleem, het lampje is kapot. Dusssssss aan jullie de vraag, hoe kan ik dit het beste regelen. Moet ik de postbank bellen of moet ik Philips bellen voor een nieuw lampje
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:03:43 #55
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54335644
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Blik het volgende:
Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de rentepunten van de Postbank. Kostte uiteindelijk 80 euro.

Maar één probleem, het lampje is kapot. Dusssssss aan jullie de vraag, hoe kan ik dit het beste regelen. Moet ik de postbank bellen of moet ik Philips bellen voor een nieuw lampje
Postbank heeft hem geleverd.

Bij mij werd hij direct verstuurd via de postbank de indicatieve levertijd van 5 tot 10 werkdagen waren bij mij slechts 3 dagen. Maandag besteld woensdag in huis.

Maar ik vond de verpakking karig, doos was niet verder verpakt, slechts de pakbon zat eropgeplakt en dus moet het transport het doen met de verpakking van philips.
Nu heb je van die lompe horken bij de tpg zitten, jammer dat dat weer een lampje kost.

Ik zou de postbank bellen.
pi_54335687
Ik wil ook dit ding!

Maar waarom moet het zo duur zijn?
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:13:59 #57
62913 Blik
The one and Only!
pi_54335827
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Postbank heeft hem geleverd.

Bij mij werd hij direct verstuurd via de postbank de indicatieve levertijd van 5 tot 10 werkdagen waren bij mij slechts 3 dagen. Maandag besteld woensdag in huis.

Maar ik vond de verpakking karig, doos was niet verder verpakt, slechts de pakbon zat eropgeplakt en dus moet het transport het doen met de verpakking van philips.
Nu heb je van die lompe horken bij de tpg zitten, jammer dat dat weer een lampje kost.

Ik zou de postbank bellen.
Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.

Vond idd de verpakking karig, wel heel snel verstuurd, woensdag besteld, vrijdag in huis.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:20:27 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54335933
Tvp, ik wil ook zo'n ding kopen. In de winter sta ik altijd zo brak op..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:31:41 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_54339469
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:13 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel het beste idee idd. Heb alleen geen zin om aan de lijn te hangen voor 10 cent per minuut voor een stom lampje.

Vond idd de verpakking karig, wel heel snel verstuurd, woensdag besteld, vrijdag in huis.
Ik ben weer lekker slim geweest. Er is helemaal niks kapot.

Toen ik wilde kijken naar het lampje kwam ik erachter dat ik de lamp zelf nog aan moest sluiten

Het licht is trouwens echt goed fel, dat gaat nog problemen opleveren als mijn vriendin vroeg moet opstaan en ik niet. Ik slaap namelijk naast de wekker.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:02:47 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54345586
Werkt dit nou echt? Of is het gewoon een manier om consumenten nog meer geld te ontfutselen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 4 november 2007 @ 20:42:42 #61
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54364594
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Werkt dit nou echt? Of is het gewoon een manier om consumenten nog meer geld te ontfutselen?
Zo kun je alles wel afzeiken.

Ga fietsen als je niks te melden hebt.
  zondag 4 november 2007 @ 20:57:47 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54364997
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel afzeiken.

Ga fietsen als je niks te melden hebt.
Ik zeik het niet af, ik vraag me af of het echt werkt. Daar is dit topic toch voor, discussie over het product?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_54365160
Ik heb hem gisteren gehaald. Bij de Novy de simpele uitvoering voor 89 Euro. Ik had hem vanmorgen om 9 uur gezet. Om 10 over 9 stond mijn zoontje naast m'n bed: Mama, hoor jij je wekker niet??
Compleet doorheen geslapen dus. Ik had het licht niet heel fel gezet en had de vogelgeluidjes gekozen. Het was niet zo heel donker in de slaapkamer, dat zal ook wel schelen.
Morgen moet ik helaas vroeger opstaan, hopelijk word ik er dan wel wakker van. Maar ik zet voor de zekerheid mijn oude wekker ook maar gewoon.
pi_54367303
Ik word aangenamer wakker. Licht altijd voluit en geluid op de helft oid.
pi_54373151
Vandaag werd ik er wel wakker van. Het is inderdaad heel relaxed wakker worden. Ik ben zelfs gelijk uit bed gegaan! Normaal gesproken doe ik altijd nog een kwartiertje (minimaal) snoozen.
Echt een aanrader dus.
O ja, mijn man werd er niet wakker van. En ja, hij lag gewoon naast me.
pi_54373176
tvp
Zit er ook aan te denken om zo'n ding te halen als vervanging van mijn Hema-wekker.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_54373254
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
  maandag 5 november 2007 @ 08:52:28 #68
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54373366
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:41 schreef Bertjeee het volgende:
Heeft iemand anders ook last van dat dat ding crasht? Ik heb de goedkope versie, en zo af en toe dan "hangt" dat ding gewoon. Geen enkel knopje werkt meer en de wekker gaat ook niet af. Het enige wat oplossing biedt is de stekker er een half uur uit trekken zodat tie helemaal reset. Extreem irritant, vooral als je wekker dus niet af gaat s'ochtends. Daar heb ik dat ding niet voor namelijk, want verslapen lukt me zonder ook prima. Tis me nu al een keer of 4 gebeurd.
Nee

Er zit ook een reset knop op, weet niet of dat ook zo is bij de 300 lux versie maar die zit aan de onderkant vlakbij het punt waar het electriciteits snoer naar binnen gaat.

Heb je soms veel pieken of korte schommelingen in je stroomnet ? Anders philips bellen.
  maandag 5 november 2007 @ 13:34:17 #69
107521 Furia
snoopy weer
pi_54378935
Ik heb hem ook! Gehad
Bevalt goed, het is niet zo dat ik uit bed spring, maar ben wel wakker, in tegenstelling tot normaal wekkergebruik. De vogeltjes klinken bij mij helemaal niet nep (radio versie), maar juist heel mooi en echt. Licht op 7 is voor mij scherp genoeg, bij 8 kreeg ik hoofdpijn. Mijn wederhelft wordt overigens ook niet wakker van het licht, dus het is goed te doen!
pi_54380939
Ik heb dat ding al een jaar of 1,5, maar dan niet van Philips maar de NAF NAF LYS

Werkt precies hetzelfde, 20 minuten voor alarm wordt de lamp feller etc..., was toen 49 euro... Met 5 wakkerwordgeluiden (krekels, vogels, strand, radio, slaapliedje)...
pi_54389186
quote:
Nee, nog niet mee gemaakt. Ik zou hem terug brengen naar de winkel...
pi_54390980
Hmmm!
Ziet er interresant uit. Moet ook dagelijk tussen 5 en 6 opstaan... en dat gaat niet altijd even, hoe zal ik het zeggen, "vriendelijk".

Probleem alleen is dat ik nog thuis woon bij m'n ouders en de muren niet echt geluidsdicht zijn. En ik MOET wakker worden. Verslapen is voor mij een doodvonnis, woon-werk verkeer doe ik namelijk anderhalf tot twee uur over... buiten de spits om.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:46:56 #73
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_54402757
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?

De radio functie kan me gestolen worden.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:58:34 #74
62913 Blik
The one and Only!
pi_54403026
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zag dat die van ¤90 een 75w lamp heeft en die van ¤130 een 100w lamp. Nu staat er op die van ¤90 een sticker op de 'fitting' dat er niet meer in mag dan 75w. Iemand enig idee of dit echt zo is, of dat het een of andere marketingtruc is. Lijkt me namelijk stug om twee compleet verschillende body's/fittingen te maken voor in weze dezelfde lamp. Kan een 100w lamp dus in de goedkope versie?

Ik denk dat als je de radio-functie niet nodig hebt, je ook de duurdere versie niet nodig hebt. Ik heb de duurdere en heb het licht nu op stand 8 (van de 20) staan. Stand 20 is echt heel fel.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:02:23 #75
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_54403116
Shit, nóg een kerstkado.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_54418101
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Richie_Rich het volgende:

Hmmm, het staat er idd. Ik heb het verkeerd gelezen en heb er nu een 100w lamp in zitten, omdat ik een reservelamp wilde hebben en de 75w lamp tijdens het testen daarvan op de grond viel.
Het licht is wat feller en het werkt verder prima. Totaal geen problemen mee, dus ja: er kan een 100w lamp in de goedkopere versie.
pi_54435984
Ik heb de mijn ook net besteld, ben erg benieuwd ernaar. Moet 3 dagen in de week om 5 uur mijn bed uit dus iets minder verrot opstaan lijkt me niet verkeerd.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_54437635
Ik heb hem net ook besteld bij de Postbank, daar was de duurdere versie 80 euro.
Dan is de keuze niet zo moeilijk toch
pi_54447255
quote:
70 watt leeslamp

NUON is erg blij met jou
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 8 november 2007 @ 01:21:17 #80
55709 Stereotomy
pi_54447308
De lamp is uiterst kut om mee te lezen. De transformator versterkt het 50Hz knipperen van de lamp, waardoor je met een knipperende/trillende lamp zit te lezen.
  donderdag 8 november 2007 @ 13:13:17 #81
104367 Thrackan
new and improved
pi_54453834
quote:
Let er goed op dat-ie zijn warmte kwijt kan! Anders doet ie inderdaad even helemaal niks meer...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:04:01 #82
131729 jna
pi_54455009
Tijdelijk uitverkocht bij de postbank
Jawel, je keek.
pi_54456733
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Let er goed op dat-ie zijn warmte kwijt kan! Anders doet ie inderdaad even helemaal niks meer...
Hij staat op een tafel onder een schuin dak. Zou volgens mij dus geen probleem op mogen leveren.

Had trouwens niet gezien dat er een reset knop op zit. Dat maakt het leed weer wat dragelijker.

Heb natuurlijk allang de verpakking en bon weggegooid, dus garantie hoef ik niet op te rekenen lijkt me zo.

Vannochtend weer verslapen omdat tie vastgelopen was.
pi_54457614
quote:
Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
De lamp is uiterst kut om mee te lezen. De transformator versterkt het 50Hz knipperen van de lamp, waardoor je met een knipperende/trillende lamp zit te lezen.
Dat merk ik absoluut niet. Ik zou denken dat je met een defect te maken hebt.
pi_54458731
Koop toch de NAF NAF, mooier en nooit problemen....
  Moderator donderdag 8 november 2007 @ 17:49:36 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54460367
nice nice!

Maar duur duur
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54463259
Ik had zo'n lumie bodyclock van 180 euro..

Wat een kutding, geen FM radio ofzo..

Werkt de eerste week, tot je daar ook aan gewend bent en dan is opstaan net zo kut als normaal..

En het feit dat ik 180 euro uitgeef aan een wekker zegt wel genoeg over hoe moeilijk ik uit mijn bed kom denk ik zo.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_54464926
Ik ben groot fan. Ik word soms zelfs vrolijk wakker, de andere dagen gewoon neutraal. Ik ben vaak al voor de geluidjes wakker, van het licht dus, maar blijf lekker liggen totdat hij afgaat. Mijn favoriet zijn de vogels en de kikkers. De zee doet het niet voor mij.
pi_54467577
De zee gebruik ik om in slaap te komen... Heerlijk die sleep mode!
pi_54467821
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
Uh? Sleep mode? Ik heb ook de fancy one. Hoe doe je dat?
pi_54470151
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:04 schreef jna het volgende:
Tijdelijk uitverkocht bij de postbank
2 daagjes en dan staatie er wel weer op denk ik
pi_54470321
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Cacao het volgende:

[..]

Uh? Sleep mode? Ik heb ook de fancy one. Hoe doe je dat?
RTFM !
pi_54471676
Ja of ATGTRTFM
pi_54472908
De bedgenoot wordt dus ook erg wakker?

Mooi. Weer een apparaat dat ik niet cadeau ga geven.
anonieme razernist
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:56:25 #95
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54475496
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.
pi_54476349
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:56 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.
Dat zeg ik toch... Ik heb niet de philips, zie paar posts terug... Daarom denk ik dat Philips gewoon veel te duur is... De NafNaf heeft maar 1 model (wel maar een 40waatt lamp, maar dat is zat)...
pi_54493127
Zit er aan te denken om er 1 te kopen. Het is dus niet mogelijk om bijv de radio aan te zetten waarna hij naar een bepaalde tijd uit gaat?

Raar voor zo'n duur ding. Bij iedere ordinaire wekkerradio kan dat wel. Niet handig maar op zich geen reden voor mij om hem niet te kopen.
pi_54493180
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 02:14 schreef NoCigar het volgende:

Oh als dat zo is
pi_54494742
Ik koop hem om goed wakker te worden en ben erg blij met zo weinig mogelijk functionaliteit.
pi_54495318
tvp. .
pi_54496108
Yeah vandaag issie binnen gekomen.
Het lampje wat erbij zat was kapot
En een eigen lamp erin werkte ook niet, hij ging gewoon niet aan.

Servicedesk gebeld ja u krijgt een rma formulier direct per e-mail dan kunt u hem terug sturen.
(ben je hem ongeveer een maand kwijt, dus te laat voor de bday van mijn vriendin)
Fijn.....goei spul dat van Philips
pi_54497079
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
tvp. .
Hmm, ik dacht dat jij zo'n uitgeslapen typje was ..
pi_54532271
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 02:14 schreef NoCigar het volgende:

De mijne wordt er niet wakker van hoor!
pi_54532353
Waar koop je nou zo'n dingetje
pi_54532822
Als je het duurdere Philips model wil, is postbank de beste plaats.

Het enige waar je m.i. op moet letten, is hoeveel lux er van dat ding af komt. De meeste bedrijven zijn er niet duidelijk over, en daarom heb ik voor Philips gekozen en dan degene met het meeste lux. Ik weet overigens niet of het een significante invloed heeft.
pi_54538370
Zo . Ik heb mijn vriendje verteld over dit ding en een beetje gehint naar Kerstmis.
pi_54540026
Ik weet niet hoe goed die zorgverzekering is, maar je ontvangt een wakeup light gratis als je over stapt. http://www.menzis.nl/actie/
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_54543133
de Menzis aanbieding is zonder gebruik van collectiviteitskorting, op=op en het is de 'goedkope' versie.

Nou is dat laatste niet heel erg van belang, tenzij je graag een radio met licht wil. Voor de lichtsterkte hoef je het waarschijnlijk niet te doen, zelf wordt ik (bij de 75W versie) meestal al wakker rond stand 5-8. Dat verschilt overigens, als ik met mijn hoofd van de lamp afgewend lig, dan word ik er minder snel wakker. Overigens ben ik in alle gevallen, wanneer dan uiteindelijk het alarm zachtjes begint te piepen, al redelijk wakker, of hooguit nog in een lichte slaap.

Overigens heb ik deze lamp juist gekocht omdat ik het zat was om elke ochtend rottig wakker te worden van de ringtone van mijn lief (die door de weeks elke ochtend 5:15 opstaat). Als ik dan toch wakker wordt, dan liever op een wat vriendelijker manier. Bovendien hebben we afgesproken dat, wanneer zij eerder wakker is van het licht, ze het telkens feller worden hiervan kan onderbreken door even een kleine draai te geven aan het licht-instel-wieltje, zodat deze op dezelfde lichtsterkte blijft branden, of dat zij opstaat en de lamp weer uitdoet zonder dat ik er wat van merk. Maar goed, vanochtend werd ik er ook gewoon wakker van en ben om 5:30 opgestaan.
Ook voor jou komt dat moment dat je vooraan staat in de file. Loop dan niet te sufkutten, maar geef vol gas en maak dat je wegkomt...
pi_54543181
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:24 schreef Rudedadude het volgende:
de Menzis aanbieding is zonder gebruik van collectiviteitskorting, op=op en het is de 'goedkope' versie.

Nou is dat laatste niet heel erg van belang, tenzij je graag een radio met licht wil. Voor de lichtsterkte hoef je het waarschijnlijk niet te doen, zelf wordt ik (bij de 75W versie) meestal al wakker rond stand 5-8. Dat verschilt overigens, als ik met mijn hoofd van de lamp afgewend lig, dan word ik er minder snel wakker.
Ik word dus vrijwel nooit dan wakker. Maar dat is niet het enige, het heeft ook te maken met hoe je wakker wordt. Wakker worden met licht geeft je een hormonale stimulans, en het zou best zo kunnen zijn (ik weetniet of het zo is)dat meerl icht je een betere stmiulans geeft.
pi_54543230
De PHILIPS Wake-up light HF3451/01 voor ¤65
pi_54543245
Om echt volledig wakker te worden is een fellere lichtinstelling misschien wel beter ja, maar wanneer dat tot gevolg heeft dat ik al na 10 minuten wakker wordt (en dus 20 minuten voor het alarm afgaat) dan is dat ook niet optimaal. Dan is het handiger om zelf en draai te geven aan het wieltje voor de lichtinstelling...
Ook voor jou komt dat moment dat je vooraan staat in de file. Loop dan niet te sufkutten, maar geef vol gas en maak dat je wegkomt...
pi_54543350
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:34 schreef Rudedadude het volgende:
Om echt volledig wakker te worden is een fellere lichtinstelling misschien wel beter ja, maar wanneer dat tot gevolg heeft dat ik al na 10 minuten wakker wordt (en dus 20 minuten voor het alarm afgaat) dan is dat ook niet optimaal. Dan is het handiger om zelf en draai te geven aan het wieltje voor de lichtinstelling...
Voor mij geldt dat dus niet. .

Ik weet trouwens niet of het uitmaakt of je in 10 of in 30 minuten wakker wordt. Dit was voor mij ook de hele problematiek bij het aanschaffen; je hebt geen idee waar je op moet letten, je kan alleen gissen.
pi_54543579
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wakker worden met licht geeft je een hormonale stimulans
Een nog grotere ODOL elke ochtend dus...
  maandag 12 november 2007 @ 09:17:22 #114
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54543820
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef Roellie80 het volgende:
De PHILIPS Wake-up light HF3451/01 voor ¤65
ex verzenden van 5,90 bij zelf ophalen bij Kiala punten.

Heb 'm vorige week besteld, ben nu aan het wachten op levering. Gelukkig woon ik dicht bij zo'n punt. Anders moet je er wat meer moeite voor doen.

Let er ook op bij Pix wordt standaard extra garantie in rekening gebracht van 6 euro nog iets. Dat kun je wel zelf weghalen als je 't niet nodig vind, maar standaard staat 't erbij. Ik was met verzenden 70,90 kwijt
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_54556296
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:17 schreef zwahiel het volgende:

[..]

ex verzenden van 5,90 bij zelf ophalen bij Kiala punten.

Heb 'm vorige week besteld, ben nu aan het wachten op levering. Gelukkig woon ik dicht bij zo'n punt. Anders moet je er wat meer moeite voor doen.

Let er ook op bij Pix wordt standaard extra garantie in rekening gebracht van 6 euro nog iets. Dat kun je wel zelf weghalen als je 't niet nodig vind, maar standaard staat 't erbij. Ik was met verzenden 70,90 kwijt
Vanmorgen was 'ie nog in de aanbieding en nu kost hij weer 80 euro
pi_54556518
Goed, zojuist toch maar de gok gewaagd en dat ding gekocht bij de BCC.
Vroeg nog aan de verkoper of hij er wat over had gehoord, maar had die niet. Kon me dus ook niet vertellen hoe goed het zou gaan werken, maar hij had ook zoiets van; Koop hem, en als het niet werkt breng je hem binnen twee weken weer terug. Geen probleem.

Nou, ben benieuwd. Zal de bevindingen hier posten!
pi_54556841
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:26 schreef vliegtuigje het volgende:

[..]

Vanmorgen was 'ie nog in de aanbieding en nu kost hij weer 80 euro
Hij stond daar inderdaad al een week ofzo op 65 euro .
  maandag 12 november 2007 @ 20:00:06 #118
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54557100
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ook een dimbare lamp die zoemt als-ie gebruikt wordt... En goedkope halogeen-dimmers zoemen ook... Gruwelijk irritant, en voor zo'n DUUR wekkertje mag je toch verwachten dat-ie gewoon stil is.
censuur :O
pi_54569766
Goed...Vanochtend dus voor de eerste keer middels de Wake-Up Light wakker geworden.
Werd wel wakker van die wekker (Had voor de zekerheid de telefoon ook nog maar even gezet).
Maar werd pas wakker toen de vogeltjes aan het fluiten waren.
Werd dus niet specifiek wakker van het licht, dit terwijl de lichtsterkte redelijk hoog stond (16/20).

Wel was het zo dat ik voor mijn gevoel wel wat rustiger wakker werd..Drukte ook niet 10x op snooze, en ging er dan pas uit. Maar eens even afwachten of het helpt.
Ben tot nu toe overwegend positief.

Morgen de lichtsterkte nog maar wat omhoog draaien.
pi_54571365
Heb de Philips Wake-up Light gisteren binnen gekregen. Het design viel me een beetje tegen: hij is behoorlijk lelijk (maar dat wist ik al wel) en gammel (hij valt bijna om als je op de knopjes drukt). Ook bleek dat het ingebouwde ventilatortje na het instellen doorlopend een luid zoemgeluid produceerde, als een radio die ruist. Uiteindelijk ontdekte ik gelukkig dat dat verdween als je de stekker er even uithaalde en weer in deed(!). Dankzij de ingebouwde batterij blijft de ingestelde tijd dan wel bewaard. Maar is wel een lelijke blunder van ze.

Vanmorgen heeft hij me proberen te wekken. Ik had hem op maximale lichtsterkte ingesteld. Ik werd echter pas wakker toen mijn wekkerradio aanging. Toen had ik echter wel iets minder moeite om mijn ogen open te doen dan anders, en ze waren meteen gewend aan het felle nagebootste zonlicht. Ook zat ik bij uitzondering in een droom. Wie weet was ik daar wel door toedoen van de wekker in geraakt. Misschien moet ik het begeleidende aanzwellende vogelgezang nog iets harder zetten. En het ding aan de andere kant van mijn bed (nu lag ik er met mijn rug naartoe).
Tot nu toe niet laaiend enthousiast.
pi_54574499
Ben ook al een tijdje voor zo'n lampje aan het kijken, zag idd ook net dat de aanbieding van Pix niet meer geldig is. Wat betreft prijzen, lijken op internet allemaal rond de ¤80 incl. verz. te liggen.

Aximax.nl
Internetwarenhuis.nl
Frieslandshop.nl
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_54576683
Ik heb er 1 gekregen !

Voor wat betreft de functie vind ik hem wel OK. Ik weet niet wat voor effect het heeft op je depressiviteit of je humeur, maar ik word er voorlopig veel beter wakker van. Ik word nu een beetje half wakker tegen de tijd dat ie bijna op volle sterkte brandt (bij mij op 8) en begint dan te beseffen dat ik zo'n kut-wekker van Philips heb en ik dus wakker moet worden.

Scheelt me volgens mij toch zeker 1.500 hartslagen per dag Eerder sprong ik uit bed om keihard zo'n standaard wekker kapot te rammen om vervolgens weer net zo snel erin te springen en nu sta ik gewoon rustig op ipv nog 3 tot 30 keer te snoozen Het geluid heb ik ook maar ergens op 3 staan.

Maar voor wat betreft het stukje techniek heeft Philips toch de boel mooi genaaid Het ding is totaal niet robuust, het voelt supergoedkoop aan, er lijkt geen enkel stukje hoogwaardig materiaal op te zitten. Knoppen voelen goedkoop aan, bediening voelt nergens naar (wel simpel verder, daar niet van) en nergens lijkt het geheel de prijs te rechtvaardigen.

Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype, maar ik ben blij met mijn product (= de functionaliteit jou te kunnen wekken ) en de andere keuzes die voor handen lagen verdienden bij mij niet de voorkeur (dat lelijke nafnaf geval bijvoorbeeld)
pi_54596000
Ik blijf nog in dubio. Als ik die reacties lees over het gammele ding voor een behoorlijke prijs... en dan moet ie ook nog werken.

Het probleem wat ik heb met opstaan is dat ik niet wil. Vaak wordt ik wel voor de wekker wakker en dan kan ik nog 30-60 minuten liggen en die gebruik ik dan. Vervolgens maakt de buzzer me wakker en moet ik er wel uit. Maar ik slaap nog half tijdens het douchen en ontbijten
Vraag me af of deze lamp mij zou helpen, maar ja het kutte is dat je niet echt kan testen...
  woensdag 14 november 2007 @ 11:29:55 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_54596565
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb er 1 gekregen !

Voor wat betreft de functie vind ik hem wel OK. Ik weet niet wat voor effect het heeft op je depressiviteit of je humeur, maar ik word er voorlopig veel beter wakker van. Ik word nu een beetje half wakker tegen de tijd dat ie bijna op volle sterkte brandt (bij mij op 8) en begint dan te beseffen dat ik zo'n kut-wekker van Philips heb en ik dus wakker moet worden.

Scheelt me volgens mij toch zeker 1.500 hartslagen per dag Eerder sprong ik uit bed om keihard zo'n standaard wekker kapot te rammen om vervolgens weer net zo snel erin te springen en nu sta ik gewoon rustig op ipv nog 3 tot 30 keer te snoozen Het geluid heb ik ook maar ergens op 3 staan.

Maar voor wat betreft het stukje techniek heeft Philips toch de boel mooi genaaid Het ding is totaal niet robuust, het voelt supergoedkoop aan, er lijkt geen enkel stukje hoogwaardig materiaal op te zitten. Knoppen voelen goedkoop aan, bediening voelt nergens naar (wel simpel verder, daar niet van) en nergens lijkt het geheel de prijs te rechtvaardigen.

Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype, maar ik ben blij met mijn product (= de functionaliteit jou te kunnen wekken ) en de andere keuzes die voor handen lagen verdienden bij mij niet de voorkeur (dat lelijke nafnaf geval bijvoorbeeld)
Ik ben het hier wel mee eens, ik wordt er wel rustiger door wakker. Helemaal als je echt vroeg eruit moet.

Maar het product zelf straalt echt plastic uit, dat had best wat robuuster gemogen.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:07:39 #125
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_54597469
tvp
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 14 november 2007 @ 15:17:23 #126
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54602191
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef worldpimber het volgende:
Dus mijn idee is gewoon dat philips dik gaat verdienen op deze hype
Zeker als je bedenkt wat zo'n ding eigenlijk kost.
A.F.C. Ajax
pi_54602688
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:03 schreef oZner het volgende:
Vraag me af of deze lamp mij zou helpen, maar ja het kutte is dat je niet echt kan testen...
Dat had ik dus ook..Maar ga even naar de BCC...Heb ik die van mij ook vandaan, en kun je hem binnen twee weken weer terug brengen.
pi_54602780
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:17 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt wat zo'n ding eigenlijk kost.
Precies even wachten op de aldi/bouwmarkt variant...
Cuore Sportivo
pi_54603467
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef alki het volgende:

[..]

Precies even wachten op de aldi/bouwmarkt variant...
Moet ik nu weer zeggen dat de NAFNAF Lys er allang is en goedkoper is... En sleep-mode heeft... Zucht...
http://www.megagadgets.nl/naf-naf-lys-p-477.html
pi_54604496
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:05 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Moet ik nu weer zeggen dat de NAFNAF Lys er allang is en goedkoper is... En sleep-mode heeft... Zucht...
Je moet helemaal niks, zeikerd.

Ik vind de uitvoering ook niet geweldig, maar alleen omdat het ding verschuift als je op de knopjes doet. Gedoe over "hoogwaardig" vind ik wat overbodig. Vergelijkingen met andere merken gaan ook niet op, omdat het onbekend is hoeveel licht die produceren.
pi_54606103
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks, zeikerd.

Ik vind de uitvoering ook niet geweldig, maar alleen omdat het ding verschuift als je op de knopjes doet. Gedoe over "hoogwaardig" vind ik wat overbodig. Vergelijkingen met andere merken gaan ook niet op, omdat het onbekend is hoeveel licht die produceren.
He ik quotte jou toch zeker niet... Gaat ff lekker buiten spelen spelen ofzo...
pi_54634154
Hij is eindelijk weer te bestellen met Postbank rentepunten.
Meteen maar besteld om uit te proberen
pi_54674629
Ligt het weer aan mij, of kan ik dat ding nergens vinden, in de rentepuntenshop van de postbank ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 17 november 2007 @ 18:18:31 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_54677144
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ligt het weer aan mij, of kan ik dat ding nergens vinden, in de rentepuntenshop van de postbank ?
Staat er gewoon tussen, beeld en geluid -> Audio -> derde rij rechts
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:50:20 #135
71089 blxxun
leve het leven !
pi_54685727
Nou, ik vind het achterlijk duuur voor zo een lampie ! Met zo´n klokkie erin dat zegt dat je je nest uit moet.

En dan zo´n goeikoop radiootje erin, dat door jonge aziaaten in elkaar is geknutseld....Nee bedankt !

Maar o.k. ....

Ik wil ´m best hebben hoor dat ding, maar niet voor die prijs !

Net als Senseo, dat was ook een hype, nooit goedkoper geworden dan 60 euro, en iedereen is erin getrapt !

Ik ook hoor, dus niet meteen gaan wijzen
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
  zondag 18 november 2007 @ 11:36:34 #136
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54690224
Ik ben nu een weekje of 2 aan het testdraaien met mijn eigen 'creatie'. Ik heb een digitale schakelklok bij de action gehaald (3,99 dacht ik) en heb een schemerlampje met een heel zacht en zwakke lamp genomen en heb dat zo geprogrammeerd dat die lamp een minuut of 10 voor mn wekker gaat, aanspringt. Puur om te kijken of ik eventueel wat aan die wake up light zou hebben.
Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, mijn lamp springt meteen aan en is op zn volle sterkte ipv dat ie met stapjes feller word. En ik heb er dus nog een wekkerradio naast staan.

Resultaat; het werkt over het algemeen eigenlijk best goed. Het heeft een aantal dagen geduurd voor ik eraan gewend was en ik werd daarna meestal tegelijk of vlak voor, het aanspringen van de lamp wakker. De schakelklok maakt nl een heel zacht klikgeluid. Maar dan kon ik nog even blijven wakker worden en doezelen tot mn wekkerradio afging. Alleen de afgelopen 2 dagen ging het mis, maar dat was door drastisch slaapgebrek. Wat me normaal nooit gebeurd, ik had zelfs mn wekkerradio uitgezet in mn slaap. Dan heb je dus weinig aan een lamp. Dan is de enige optie om met pannendeksels ofzo naast me te staan lawaai maken en heel hard te kunnen rennen daarna
Ik wil het nog een week of 2 blijven proberen op deze manier en als ik er dan nog steeds makkelijker dan voorheen mee uit mijn bed kom, dan ga ik me zo'n lamp halen.

Misschien dus een ideetje voor de twijfelaars; haal een schakelklok en neem een lamp met lage sterkte/zachte kleur en uitproberen maar. Dan kun je het zo een paar weekjes uitproberen zodat je niet met dat ding in je maag zit als het na een paar weken niet blijkt te helpen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 18 november 2007 @ 14:21:40 #137
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_54693147
Ik heb hem van de week even bekeken in de winkel, maar ik vind hem erg plastic (voor dat geld).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_54693705
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:36 schreef Roeji het volgende:
Ik ben nu een weekje of 2 aan het testdraaien met mijn eigen 'creatie'. Ik heb een digitale schakelklok bij de action gehaald (3,99 dacht ik) en heb een schemerlampje met een heel zacht en zwakke lamp genomen en heb dat zo geprogrammeerd dat die lamp een minuut of 10 voor mn wekker gaat, aanspringt. Puur om te kijken of ik eventueel wat aan die wake up light zou hebben.
Het is natuurlijk niet helemaal te vergelijken, mijn lamp springt meteen aan en is op zn volle sterkte ipv dat ie met stapjes feller word. En ik heb er dus nog een wekkerradio naast staan.

Resultaat; het werkt over het algemeen eigenlijk best goed. Het heeft een aantal dagen geduurd voor ik eraan gewend was en ik werd daarna meestal tegelijk of vlak voor, het aanspringen van de lamp wakker. De schakelklok maakt nl een heel zacht klikgeluid. Maar dan kon ik nog even blijven wakker worden en doezelen tot mn wekkerradio afging. Alleen de afgelopen 2 dagen ging het mis, maar dat was door drastisch slaapgebrek. Wat me normaal nooit gebeurd, ik had zelfs mn wekkerradio uitgezet in mn slaap. Dan heb je dus weinig aan een lamp. Dan is de enige optie om met pannendeksels ofzo naast me te staan lawaai maken en heel hard te kunnen rennen daarna
Ik wil het nog een week of 2 blijven proberen op deze manier en als ik er dan nog steeds makkelijker dan voorheen mee uit mijn bed kom, dan ga ik me zo'n lamp halen.

Misschien dus een ideetje voor de twijfelaars; haal een schakelklok en neem een lamp met lage sterkte/zachte kleur en uitproberen maar. Dan kun je het zo een paar weekjes uitproberen zodat je niet met dat ding in je maag zit als het na een paar weken niet blijkt te helpen.
Slechte vergelijking. Het belangrijkste deel van het beter op staan, zit in het langzaam opkomen.
  zondag 18 november 2007 @ 14:58:55 #139
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54694014
quote:

[..]

Ook veel te duur. Kostprijs is 10~15 euro. Moet dus echt goedkoper kunnen.
A.F.C. Ajax
  zondag 18 november 2007 @ 20:31:06 #140
63411 Roeji
pi_54702200
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Het belangrijkste deel van het beter op staan, zit in het langzaam opkomen.
Zoals ik al verteld is het natuurlijk niet gelijk aan mekaar. Maar het gaat hem erom dat je lichaam al aan het opstaan bezig is voor jij wakker bent, door het licht. En dat hoeft dan niet perse van 0 tot maximale sterkte te gaan, voor de ene persoon is een zwak lampje al genoeg en de andere heeft een felle lamp nodig. Als je een bouwlamp van 500W op je snuffert zet dan is het idd helemaal niet met mekaar te vergelijken. Ik had zodoende een hele zachte kleur lamp van maar een paar watt genomen, zodat het toch een beetje in de buurt komt.

Het is ook maar om uit te proberen of licht enig effect op mij heeft bij het opstaan. Ik heb het van de zomer ook al uitgeprobeerd door ipv mn rolluiken geheel dicht te doen, ze op de 'gaatjes' stand te laten. Zo werd ik 's morgens sneller en makkelijker wakker. En nu probeer ik het uit met die lamp. Werkt het voor mijn gevoel een beetje, dan ga ik pas dat pest dure ding halen, niet eerder.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_54727603
Ik twijfel nog steeds, ik kom enorm slecht uit m'n bed, zeker in deze tijden.
M'n wekker gaat echt weet ik het hoe vaak af en dan moet ik me op het laatst er nog uit tillen om op te staan.

Dit leek mij een geschikte oplossing, maar om nu te horen dat het zo'n enorm gammel ding is waar nog niet eens een radio op zit (goedkope versie).

Zit er nu aan te denken om gewoon de Naf Naf versie te kopen, scheeld aardig wat geld en ziet er wat beter uit.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  maandag 19 november 2007 @ 22:52:41 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54727853
Yezzzz hij is binnen vanmiddag kreeg ik keurig een smsje dat ik mijn pakketje bij de Vivant in de straat af kon halen.

Ik hoor helemaal geen gezoem, alleen als ik mijn oor onderop de bodem leg hoor ik gezoem, dat is niet van de ventilator maar van het stroomblok wat erin zit. Hoor je bij een normale wekker ook. 't is toch niet 240 waar die micro electronica op werkt. Hij flikkert wel op lagere lichtstanden, maar niet hinderlijk en al helemaal niet veel.

Wel vervelend is als je de leeslamp gebruikt en je 'm op 10 zet, de wekker automatisch ook dan de lamp maar tot 10 laat branden en niet op de vooraf ingestelde stand. (bijv. 20) Je moet de lamp dan weer terug zetten naar de stand waarop je 'm de volgende morgen wil hebben.

En eventjes: HOE GROOT IS DIE SNOOZE KNOP DAMN!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 19 november 2007 @ 22:53:13 #143
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54727871
quote:

[..]

De NAFNAF lampwekker heb ik al een jaar. Heel fijn wakker worden met licht en bosgeluiden en nog nooit problemen mee gehad. Alleen de display is wat fel ´s nachts.
pi_54759895
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:53 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

De NAFNAF lampwekker heb ik al een jaar. Heel fijn wakker worden met licht en bosgeluiden en nog nooit problemen mee gehad. Alleen de display is wat fel ´s nachts.
Dat heb ik idd ook... Je kunt er een halftransparant zwart sticker of zo overheen plakken...
pi_54762096
ik heb hem ook sinds paar weken, maar moest al weer gelijk teruggestuurd worden muziek stond op vol volume en kreeg je niet zachter, dus was alsnog leuk wakker worden!
maaare ik werd zoiezo al gelijk wakker van het eerste kleine beetje licht en was dus niet heel relaxt wakker worden. zonde van mn geld!
pi_54765808
Zit er nou in de goedkopere variant wel gewoon een wekker op geluid ingebouwd, naast het lichtgebeuren? Want ik ben echt bang dat ik straks zo'n ding koop en gewoon totaal niet wakker wordt. Ik slaap ook prima als het gewoon licht is, al zegt dat niet alles natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 21 november 2007 @ 21:25:47 #147
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54769220
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Zit er nou in de goedkopere variant wel gewoon een wekker op geluid ingebouwd, naast het lichtgebeuren? Want ik ben echt bang dat ik straks zo'n ding koop en gewoon totaal niet wakker wordt. Ik slaap ook prima als het gewoon licht is, al zegt dat niet alles natuurlijk.
Als je de NAFNAF wekker bedoelt met de goedkopere variant, ja. Er zit een radiowekker, wekkergeluid en verschillende bos- en oceaangeluiden ( ) op.

Te koop bij de Kijkshop.

Zo, nu heb ik wel genoeg NAFNAF gepromoot.
pi_54769413
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:25 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als je de NAFNAF wekker bedoelt met de goedkopere variant, ja. Er zit een radiowekker, wekkergeluid en verschillende bos- en oceaangeluiden ( ) op.

Te koop bij de Kijkshop.

Zo, nu heb ik wel genoeg NAFNAF gepromoot.
Ik bedoelde eigenlijk dat apparaat van Philips.
  woensdag 21 november 2007 @ 21:33:44 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54769436
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ja, je kunt kiezen tussen een piepje en vogelgeluiden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54795141
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Roeji het volgende:

[..]

Zoals ik al verteld is het natuurlijk niet gelijk aan mekaar. Maar het gaat hem erom dat je lichaam al aan het opstaan bezig is voor jij wakker bent, door het licht. En dat hoeft dan niet perse van 0 tot maximale sterkte te gaan, voor de ene persoon is een zwak lampje al genoeg en de andere heeft een felle lamp nodig. Als je een bouwlamp van 500W op je snuffert zet dan is het idd helemaal niet met mekaar te vergelijken. Ik had zodoende een hele zachte kleur lamp van maar een paar watt genomen, zodat het toch een beetje in de buurt komt.

Het is ook maar om uit te proberen of licht enig effect op mij heeft bij het opstaan. Ik heb het van de zomer ook al uitgeprobeerd door ipv mn rolluiken geheel dicht te doen, ze op de 'gaatjes' stand te laten. Zo werd ik 's morgens sneller en makkelijker wakker. En nu probeer ik het uit met die lamp. Werkt het voor mijn gevoel een beetje, dan ga ik pas dat pest dure ding halen, niet eerder.
Heb je wel eens een zon gezien die in één keer aan is? Nee. Dat gaat geleidelijk. Dat is dan oko het hele puntvan die hormonale stimulatie ballbalbla.
pi_54795150
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:28 schreef sanne007 het volgende:
ik heb hem ook sinds paar weken, maar moest al weer gelijk teruggestuurd worden muziek stond op vol volume en kreeg je niet zachter, dus was alsnog leuk wakker worden!
maaare ik werd zoiezo al gelijk wakker van het eerste kleine beetje licht en was dus niet heel relaxt wakker worden. zonde van mn geld!
Ook als je m op de laagste sterktes zet? Lijkt me sterk?
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:39:12 #152
63411 Roeji
pi_54795283
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Heb je wel eens een zon gezien die in één keer aan is? Nee. Dat gaat geleidelijk. Dat is dan oko het hele puntvan die hormonale stimulatie ballbalbla.
Jawel, als ik mn rolluik 's morgens opendoe
Waar het om ging was dat ik wilde proberen of ik door licht (op welke manier dan ook) wakker of beter wakker kon worden. En in mijn situatie volstaat om als test een gewone (meteen aan) lamp te gebruiken. Want het is zoals gezegd een test. En een test hoeft in sommige situaties niet een exacte kopie te zijn van het echte gebeuren. Voor mij volstaat deze test en als dat voor jou niet zo is dan is dat jouw probleem.

De lamp met radio functie is in de aanbieding bij de media markt. Een hele berg lag er in zo'n grote ijzeren bak.
Prijs: 119 euro. Scheelt toch weer een tientje.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:56:50 #153
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54796374
Ik heb mijne bij Pix weggehaald voor 65 euro. De goedkope versie dus. Hij is nu een dikke week binnen en bevalt echt prima!

Wordt elke morgen gewoon prettiger wakker, vaak als het licht al op halve sterkte is of net ervoor. Bij mij staat ie altijd op stand 20 en ik vind 't heerlijk.
pi_54810472
Nou, die van mij gaat weer terug in elk geval. Word er niet beter of lekkerder wakker van, dan een normale wekker. En dat terwijl ik toch wel zo'n 7.5/8 uur slaap heb per nacht.
Vanochtend de wekker om half 11 gezet. Sliep om 02:00 uur, en het was vervolgens nog half 12 voordat ik er uit was.

Dan werkt een wekker aan de andere kant van de kamer beter in elk geval!
pi_54820698
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef RobbieT het volgende:
Nou, die van mij gaat weer terug in elk geval. Word er niet beter of lekkerder wakker van, dan een normale wekker. En dat terwijl ik toch wel zo'n 7.5/8 uur slaap heb per nacht.
Vanochtend de wekker om half 11 gezet. Sliep om 02:00 uur, en het was vervolgens nog half 12 voordat ik er uit was.

gast, als je op zo'n tijd wakker wordt mis je het punt van op een natuurlijke manier wakker worden ook een beetje.
pi_54821926
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

gast, als je op zo'n tijd wakker wordt mis je het punt van op een natuurlijke manier wakker worden ook een beetje.
Niemand heeft gezegd dat er een tijd aan verbonden zit .
En daarnaast, ook als die om half 9 staat is dat probleem er.
pi_54824575
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef RobbieT het volgende:

daarom ga ik nog niet eens proberen zo'n ding te kopen, ik word altijd pas wakker als het al licht is, dus ergens tussen 10 en 1 ofzo, dan heeft zo'n wekker ook weinig zin
pi_54832579
Dammit, hij is alweer uitverkocht in de rentepuntenshop
pi_54845588
Hij is in heel NL uitverkocht.

Ik werk bij het hoofdkantoor van o.a. Electro world, en ik kan je zeggen dat zelf Philips de vraag naar de luxe uitvoering (die met wekkerradio) niet aan kan.
I'm not lost, i'm just geocaching
  maandag 26 november 2007 @ 13:18:46 #160
63411 Roeji
pi_54845972
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:56 schreef Flurrie het volgende:
Hij is in heel NL uitverkocht.

Ik werk bij het hoofdkantoor van o.a. Electro world, en ik kan je zeggen dat zelf Philips de vraag naar de luxe uitvoering (die met wekkerradio) niet aan kan.
Nou nou bij de media markt lagen er vrijdag of zaterdag nog zeker 30 stuks in een bak. Dus ik denk niet dat ie door heel NL is uitverkocht.
Misschien houden ze de nieuwe bestelling niet bij op het moment maar hij is toch nog wel ergens te krijgen op dit moment.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_54893820
Misschien nog een tip voor de mensen die het ook zonder de radio-functionaliteit kunnen doen:
¤69.95 incl. verzenden

https://www.extremeshopping.nl/product_detail.php?id=122
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_54894187
geeft wel minder lux
  woensdag 28 november 2007 @ 15:41:21 #163
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_54894948
Niet als je er een 100 watt lamp indraait

Heb zelf ook die uitvoering en die bevalt prima! Voor die paar cent hoef ik die extra lux niet en al helemaal die wekkeradio niet... Die vriendelijke piep en het licht maken mij prima wakker. En veel relaxter dan gewone wekkers.
pi_54905422
En voor alle Menzis leden onder ons: de 300 lux versie kost op menzis.nl maar ¤59,90!! Direct bestellen dus
pi_54905568
Misschien wel handig, hierbij de link: http://www.menzis.nl/web/show/id=202005
De prijs is overigens inclusief verzendkosten!
pi_54915181
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
geeft wel minder lux
https://www.extremeshopping.nl/product_detail.php?id=123
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:16:49 #167
176360 Milieunet
Erik van Erne, st. Milieunet
pi_54970569
-edit: spam is niet toegestaan op FOK!

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 01-12-2007 17:29:40 ]
Stichting Milieunet is een non-profit organisatie gericht op gedragsverandering door communicatie over natuur, milieu, milieuzorg, duurzaamheid, leefbaarheid, mensenrechten en personeel(arbo)zorg.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:30:35 #168
176360 Milieunet
Erik van Erne, st. Milieunet
pi_54970869
-edit: spam is niet toegestaan op FOK!

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 01-12-2007 17:35:57 ]
Stichting Milieunet is een non-profit organisatie gericht op gedragsverandering door communicatie over natuur, milieu, milieuzorg, duurzaamheid, leefbaarheid, mensenrechten en personeel(arbo)zorg.
pi_54970976
quote:
die is 99, miep
pi_54971013
-edit: vragen mag in Feedbacktopic van Lifestyle

[ Bericht 74% gewijzigd door Mylene op 01-12-2007 17:41:04 ]
pi_54971107
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
-edit: vragen mag in Feedbacktopic van Lifestyle
't Gaat erom dat hij zelf 'n eigen site aanprijst ..

't Ging om deze wekker. Zo zou 't wel mogen, denk ik. Iemand hier ervaring mee? En zit er 'n radio in?
pi_54978296
Maaruh, is het mogelijk om het display van de klok te dimmen/uit te schakelen zodat je slaapkamer 's nachts echt donker is?
Ik heb momenteel een Sony wekkerradio die dat namelijk wel kan.
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:51:20 #173
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54978650
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef krabco het volgende:
Maaruh, is het mogelijk om het display van de klok te dimmen/uit te schakelen zodat je slaapkamer 's nachts echt donker is?
Ik heb momenteel een Sony wekkerradio die dat namelijk wel kan.
Hij kan in 3 standen afgestemd worden, ik neem altijd de donkerste maar amber is niet echt een indringende kleur. Heb jaren met zo'n rooie digitale wekker geslapen, UUhn UUhN UhN deed ie en verlichtte ongeveer de gehele slaapkamer.

Ik heb er geen last van en moet wel zeggen dat hij iets van me afgedraaid staat.
pi_54981082
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef lizaaaa het volgende:
Misschien wel handig, hierbij de link: http://www.menzis.nl/web/show/id=202005
De prijs is overigens inclusief verzendkosten!
Pfff, ik probeer em te bestellen, maar ik krijg steeds nadat ik ALLES ingevuld heb deze melding "[]Error transaction not oke"
Oh, and that's a bad miss!
pi_54985491
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:24 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Pfff, ik probeer em te bestellen, maar ik krijg steeds nadat ik ALLES ingevuld heb deze melding "[]Error transaction not oke"
Hmm, apart. Ik had geen problemen bij het bestellen. Ik heb de wake up light betaald via iDeal, misshien heb jij een andere methode gekozen? Misschien even contact opnemen met Menzis? Succes ermee in ieder geval.

Ik kan niet wachten totdat die van mij er is!
pi_54987432
Nee, ik had ook voor iDeal gekozen. Ik zal ze es een mailtje sturen. Weet jij trouwens wat de levertijd ongeveer is?
Oh, and that's a bad miss!
pi_55004495
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:16 schreef faberic het volgende:
Ontvangst van de radio is trouwens perfect, er zit een externe antenne bij die je erin moet steken, en met de digitale tuner is het geluid perfect (voor een wekkerradio).
Is dat bijgevoegde losse 'stekkertje/draadje' die externe antenne? Als ik die aansluit heb ik niet het idee dat de radio ontvangst ook maar iets beter is... :S
  maandag 3 december 2007 @ 08:56:55 #178
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55007609
Tja ontvangst ik luister graag naar arrow maar ik zit vlakbij een zendmast en wat andere aansluitende zendgebieden in de FM dus elke zender stoort, behalve de echt grote stations.. :S
pi_55008349
zijn deze dingen alleen bij kijkshop en dixons te koop?
pi_55008764
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Mirjam op 03-12-2007 11:48:59 (hou eens op) ]
pi_55010031
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

die is 99, miep
Volgens mij heb ik ook nergens vermeld dat het een andere prijs zou zijn.. de goedkopere versie wilde men kennelijk niet, dus geef ik in die reactie de luxe variant als alternatief
pi_55010235

[ Bericht 78% gewijzigd door Mirjam op 03-12-2007 11:57:32 ]
  maandag 3 december 2007 @ 22:54:30 #183
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_55023170
ik krijg hem in januari (hoop ik...) ben overgestapt naar Menzis...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:31:12 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55043087
Leden van de Postcodeloterij kunnen de lamp, type HF3461 nu bestellen voor 95 euro via de site.

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 04-12-2007 20:39:35 ]
pi_55043540
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Aventura het volgende:
Leden van de Postcodeloterij kunnen de lamp, type HF3461 nu bestellen voor 95 euro via de site.
Ga hem toch maar misschien is kopen dan, eerst nog op eindejaarsuitkering wachten
............................
pi_55045483
tvp, zit er aan te denken om hem te kopen. wordt 's ochtends nogal lastig wakker.
pi_55047356
ik heb de mijne vandaag gekocht voor 80 euro bij dixons.
Morgenavond ga ik hem voor het eerst gebruiken, ik ben benieuwd.
Zijn er al mensen die hun 75 watt lamp vervangen hebben voor een 100 watt exemplaar, en wat was het resultaat?
  woensdag 5 december 2007 @ 07:31:41 #188
62913 Blik
The one and Only!
pi_55049814
Ik ben tot nu toe erg tevreden over de wekker, ik moet iedere dag om 6:30 opstaan en ik word een stuk relaxter wakker dan voorheen.

Werkt denk ik wel alleen als je ook echt vroeg op moet of een hele donkere slaapkamer hebt.
pi_55055742
...en hij is er weer in de Postbank Rentepuntenshop.
pi_55061687
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:23 schreef thijsltc het volgende:
ik heb de mijne vandaag gekocht voor 80 euro bij dixons.
Morgenavond ga ik hem voor het eerst gebruiken, ik ben benieuwd.
Zijn er al mensen die hun 75 watt lamp vervangen hebben voor een 100 watt exemplaar, en wat was het resultaat?
Het is natuurlijk niks voor niks. Over het algemeen is het niet bevorderlijk voor de apparatuur als je een verschil in vermogen gebruikt.
pi_55062602
Er was hier wel iemand die het gedaan had dacht ik, maar het lijkt mij nogal overbodig. Ik heb mijn goedkope versie nooit hoger dan stand 10 staan en ik word er prima wakker van. Meer licht heb ik iig niet nodig.
pi_55069825
ik ga morgen voor het eerst wakker worden
heb hem gewoon op stand 20 gezet, wel zonder geluid.
pi_55076097
vanochtend dus niet van de wake up light wakker geworden, ik had voor de zekerheid een andere wekker nog 10 minuutjes later gezet.
Maar toen ik wakker werd brandde de wake up light ook niet, de test deed het wel.
Maar betekend het nu dat hij wel heeft gebrand of dat ik hem niet goed heb ingesteld?
hij stond op stand 20 en het geluid stond uit.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:50:54 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55076328
Als je 'm aan zet, moet je voor de piepjes of de vogeltjes kiezen. Als je geen van beide kiest, zet je 'm volgens mij ook niet aan. Ergo, je wekker stond uit.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:51:40 #195
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55076342
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef thijsltc het volgende:
vanochtend dus niet van de wake up light wakker geworden, ik had voor de zekerheid een andere wekker nog 10 minuutjes later gezet.
Maar toen ik wakker werd brandde de wake up light ook niet, de test deed het wel.
Maar betekend het nu dat hij wel heeft gebrand of dat ik hem niet goed heb ingesteld?
hij stond op stand 20 en het geluid stond uit.
Je moet een symbooltje zien en het linkerknopje waarmee je de geluiden selecteert moet verlicht zijn anders doet ie het niet.

Ik heb zelf nu een nieuwe slaapkamer, met ditto meubelen maar de wakeuplight staat nu lager als eerst, ik merk dat ik er minder goed van wakker wordt. Eerst stond hij op een tafel vlakbij mijn bed, en die was hoger dan mijn kussen hoogte.
Nu is het bed wat hoger als het kastje en staat de wekker onder het matras niveau.

Hoe hebben jullie hem staan ?
  donderdag 6 december 2007 @ 12:53:00 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55076370
Hij staat op ooghoogte, op een halve meter. Ik word er al vrij snel wakker van. Ik heb 'm nooit intenser dan ongeveer de helft ingesteld.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:00:43 #197
62913 Blik
The one and Only!
pi_55076523
Ik heb de mijne op het nachtkastje naast het bed staan. Lastig is wel dat ik daar dus op 30-40 cm vanaf lig, en dus snel wakker word. Hij staat dus ook maar op standje 8 qua licht.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:02:41 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55076569
Ja, je kunt 'm wel verder weg zetten, maar dan kun je ook niet meer bij de snoozeknop.
pi_55076706
oww relaxt!
ik had geen symbooltje, maar je kunt het volume dus wel helemaal uit zetten?
de mijne staat ongeveer ook op 30 cm van mijn hoofd maar wel wat hoger dan mijn bed.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:09:44 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55076754
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef thijsltc het volgende:
oww relaxt!
de mijne staat ongeveer ook op 30 cm van mijn hoofd maar wel wat hoger dan mijn bed.
Hmm. Volume. Dat zou dan de rechter draaiknop moeten zijn. Ik weet het eigenlijk niet.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:20:18 #201
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55077017
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef thijsltc het volgende:
oww relaxt!
Ja volume kun je helemaal uitzetten, ik heb hem bewust wat harder gezet omdat ik misschien het licht niet opmerk, ben nogal een aparte met slapen betreft.
Ik kan met zonder een kussen slapen maar ik gebruik hem eigenlijk ook niet helemaal dus ligt het kussen half over me gezicht of hoofd heen en zie ik dus het licht niet.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:21:48 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55077050
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:20 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Ja volume kun je helemaal uitzetten, ik heb hem bewust wat harder gezet omdat ik misschien het licht niet opmerk, ben nogal een aparte met slapen betreft.
Ik kan met zonder een kussen slapen maar ik gebruik hem eigenlijk ook niet helemaal dus ligt het kussen half over me gezicht of hoofd heen en zie ik dus het licht niet.
Bestel jij je patat ook met zonder mayo?
  donderdag 6 december 2007 @ 13:44:22 #203
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55077512
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bestel jij je patat ook met zonder mayo?
Ja.

Ik bestel het met frite-saus.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:34:50 #204
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_55081079
quote:
Het licht valt op uw ogen, waardoor uw hersenen een seintje krijgen om meer cortisol, het energiehormoon, te produceren.
Volgens mij is cortisol stresshormoon, maar ok

PAAR VRAGEN:
- Dit apparaat is dus alleen bedoeld voo rmensen die ontwaken als het nog donker is? Ik word namelijk altijd rond een uur of 1130 wakker en meestal is het dan al licht. Niet helemaaaaal licht, want mn lamellen houden nog wat tegen

Oh, dat was maar 1 vraag

[ Bericht 6% gewijzigd door BB_Koning op 06-12-2007 22:45:26 ]
bb_koning.hyves.nl
pi_55089421
Ik zat zo te kijken en had toevallig over zulke wekkers in Men's Health magazine. Het ging om dit ding link Deze is instelbaar tot en met 6000lux, en in vergelijking lijkt de Philips heel weinig te hebben met zijn 400. Dus mijn vraag is of 400 genoeg is?
  donderdag 6 december 2007 @ 22:57:03 #206
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55089902
400 lux is naar mijn mening zat, reflecteerd ook nog wat door de kamer heen door weerkaatsing tegen de wanden. Led verlichting heeft een eigen een bundel die vrij klein smal is in verhouding tot andere lampen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 06:47:47 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55093349
Ik werd er vandaag al wakker van vóór stand 1. En 20 is de maximale stand. Dat is 300 lux. Wat moet ik dan met 6000??!
pi_55093376
Ik heb 'm ook en hij werkt écht. Vandaag getest, ik werd al na tien minuten licht wakker.

Ik heb hem met name voor mijn vriend gekocht, want die wordt ontzettend moeilijk wakker. Hij had vrij vandaag, maar ik ben zeer benieuwd of 'ie bij hem ook gaat werken (hij was er nu niet).
pi_55093420
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:34 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Volgens mij is cortisol stresshormoon, maar ok
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cortisol
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:51:19 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55094166
Vraagje. Ik word op zich niet moeilijk wakker. Sterker nog, ik word elke dag uit mezelf op het zelfde tijdstip wakker. In de zomer is dat rond half 8, maar in de winterperiode precies 1 uur later. Te laat op werkdagen! Is zo'n wekker dan ook iets voor mij? Dat ik me dan minder brak voel, als ik hem een uurtje eerder zet?
pi_55098708
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Chillmeister het volgende:
Ik zat zo te kijken en had toevallig over zulke wekkers in Men's Health magazine. Het ging om dit ding link Deze is instelbaar tot en met 6000lux, en in vergelijking lijkt de Philips heel weinig te hebben met zijn 400. Dus mijn vraag is of 400 genoeg is?
Ik was ook vrij zeikerig over de lichtintensiteit, maar ik merk dat ik zelf lang niet zoveel nodig heb. Het zal voor idereen verschillen, echter. Maar een factor 10? Lijkt me sterk.
pi_55098732
-edit: kappen nu

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 07-12-2007 19:14:31 ]
pi_55102486
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Ik was ook vrij zeikerig over de lichtintensiteit, maar ik merk dat ik zelf lang niet zoveel nodig heb. Het zal voor idereen verschillen, echter. Maar een factor 10? Lijkt me sterk.
ik had dus geen idee, maar omdat ik er serieus over zit na te denken om zoiets aan te schaffen dan dacht ik dacht ik eerst even beter kon vragen. Om 7 uur ben ik namelijk al op kantoor en ik merk in de wintermaanden dat ik heel moeilijk wakker wordt (zomer nooit een probleem). ik gok omdat het buiten nog donker is
pi_55106885
ik werd vandaag echt precies om 6:30 wakker, zo laat had ik hem ook ingesteld.
het licht was dus maximaal en het volume stond op 1.
pi_55108456
Mijne is binnen. Geen Nederlands woord op de doos, noch in de handleiding. Ze hebben hem van ver moeten halen
pi_55112453
-edit: weg

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 07-12-2007 22:03:12 ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 01:23:26 #217
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55117655
interessant apparaatje, wil hem eigenlijk wel eens testen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_55121793
zo ik heb em maar 1e keer werd ik meteen een half uur te laat wakker.
tijdelike conclusie: kankerding
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55121867
Hij werkt bij mijn vriend ook. Hij is opgestaan vlak nadat het geluid was begonnen en hij was een stuk minder sjago dan normaal. Alleen was ik zo achterlijk om het alarm een uur te laat in te stellen waardoor hij alsnog te laat komt.
pi_55121871
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef De_Brandweer het volgende:
zo ik heb em maar 1e keer werd ik meteen een half uur te laat wakker.
tijdelike conclusie: kankerding
Ben je erdoorheen geslapen of had je 'm verkeerd ingesteld?
pi_55122094
hij was goed ingesteld, ik werd wakker en het licht stond aan en ik hoorde het geluid.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:14:25 #222
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55122106
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:27:48 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55122296
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef De_Brandweer het volgende:
hij was goed ingesteld, ik werd wakker en het licht stond aan en ik hoorde het geluid.
Gaat dat geluid nog een half uur door, dan?
pi_55122338
ja. waarom zou het geluid stoppen? Wat is dat nou voor een vraag zeg
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:31:44 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55122358
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef De_Brandweer het volgende:
ja. waarom zou het geluid stoppen? Wat is dat nou voor een vraag zeg
Zo gek is dat niet. Mijn gewone wekker stopt na twee minuten met piepen, hoor.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:32:32 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55122371
Trouwens, als je er niet op tijd van wakker werd, hoezo kun je dan beweren dat hij goed ingesteld stond? Kennelijk niet, hè?
pi_55122436
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet. Mijn gewone wekker stopt na twee minuten met piepen, hoor.
wat een kutwekker heb je dan die van mij gaat gelukkig door tot ik em uitzet, anders zou ik gewoon bljiven ligegn
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, als je er niet op tijd van wakker werd, hoezo kun je dan beweren dat hij goed ingesteld stond? Kennelijk niet, hè?
oh je hebt gelijk zeg Want op het scherm staat natuurlijk niet welke tijd ik had ingesteld.
er stond: 08.30 als huidige tijd, en daar onder 08.00 als wekkertijd.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:37:32 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55122462
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:35 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

wat een kutwekker heb je dan die van mij gaat gelukkig door tot ik em uitzet, anders zou ik gewoon bljiven ligegn
[..]

oh je hebt gelijk zeg Want op het scherm staat natuurlijk niet welke tijd ik had ingesteld.
er stond: 08.30 als huidige tijd, en daar onder 08.00 als wekkertijd.
Bij het instellen van deze wekker gaat het niet alleen om de tijd, maar ook de intensiteit van het licht en het volume van het geluid. Kennelijk stonden die dan niet goed ingesteld.
pi_55122887
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bij het instellen van deze wekker gaat het niet alleen om de tijd, maar ook de intensiteit van het licht en het volume van het geluid. Kennelijk stonden die dan niet goed ingesteld.
nou het licht stond op 'auw mn ogen' zo hard op 15 stond ie. en hij kan maximaal op 20.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:01:09 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55122899
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:00 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

nou het licht stond op 'auw mn ogen' zo hard op 15 stond ie. en hij kan maximaal op 20.
Nou, dan zou ik licht en volume gewoon eens op de max zetten.
pi_55122954
Je sliep zeker 3 uur ofzo. Of bezopen. Oid.
pi_55122996
nee ik ging om 12 uur naar bed
en ja ik zet het licht de volgende keer op hard, volume niet want ik haat wakker worden door geluid en als ik niet wakker word van het licht had ik net zo goed een normale wekker kunnen halen
pi_55123064
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
en ja ik zet het licht de volgende keer op hard, volume niet want ik haat wakker worden door geluid en als ik niet wakker word van het licht had ik net zo goed een normale wekker kunnen halen
Het gaat er ook om hoe je wakker wordt. Het kan ook zijn dat je met je hoofd van de wekker afgewend ligt. Het kan ook zijn dat je er aan moet wennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2007 13:25:14 (je bent nu voldoende gewaarschuwd) ]
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:12:17 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55123068
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Je kunt ook nog kijken of de lamp wel goed staat, dus dicht bij je bed en op of boven ooghoogte. Succes.
pi_55123141
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Het gaat er ook om hoe je wakker wordt. Het kan ook zijn dat je met je hoofd van de wekker afgewend ligt. Het kan ook zijn dat je er aan moet wennen. En je moet opkankeren met die smilies.
dus ik moet met deze wekker de hele nacht met mijn hoofd richting de wekker liggen? Dat kan toch niet :S :S :S!!!!
hoe doe jij dat dan?
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt ook nog kijken of de lamp wel goed staat, dus dicht bij je bed en op of boven ooghoogte. Succes.
de lamp staat naast mijn hoofdkussen op ooghoogte, dus dat kan het niet zijn. maar komende week probeer ik het wel op sterkte 20.
pi_55123181
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:17 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

dus ik moet met deze wekker de hele nacht met mijn hoofd richting de wekker liggen? Dat kan toch niet :S :S :S!!!!
hoe doe jij dat dan?
Je kan de wekker aan de andere kant zetten. Ik vermoed dat veel mensen vaak naar dezelfde zijde toe slapen. Je kan er misschien ook aan wennen de andere kant op te liggen, ja. Ik denk dat wennen ook wel helpt, je bent misschien helemaal niet gewend in de winter door de zon gewekt te worden.

Nogmaals, het gaat er ook om hoe je wakker wordt. Het idee is niet alelen doorl icht wakker te worden, maar neit in duisternis wakker te worden en in de tussenliggende tijd al hormonale stimuli te krijgen.
pi_55123420
Bij mij maakt het niet uit of ik er naartoe of er vanaf lig. In beide gevallen word ik wakker voor 't geluid begint. Mijn vriend lag er vanmorgen ook vanaf.

Ik heb al een paar uur problemen met Youtube (probeerde dat filmpje te kijken), o.a. geen geluid. Meer mensen hier last van?
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:40:17 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55123500
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:33 schreef Isegrim het volgende:
Bij mij maakt het niet uit of ik er naartoe of er vanaf lig. In beide gevallen word ik wakker voor 't geluid begint. Mijn vriend lag er vanmorgen ook vanaf.

Ik heb al een paar uur problemen met Youtube (probeerde dat filmpje te kijken), o.a. geen geluid. Meer mensen hier last van?
Linkje?
pi_55123800
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef SeLang het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NYvaBVAtyHA

Wel een lekker popje
Dit linkje. Maar ik heb het op dit moment met alle Youtube-filmpjes.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:11:39 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55123899
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dit linkje. Maar ik heb het op dit moment met alle Youtube-filmpjes.
Ai, dan ligt het probleem vermoedelijk bij jou (w computer/verbinding), want hier doet 't filmpje het wel.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:17:45 #241
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_55123982
kan die ook alleen als wekker? als lichtverhaal onverhoopt ni werkt?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:19:27 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55124009
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef Whiskers het volgende:
kan die ook alleen als wekker? als lichtverhaal onverhoopt ni werkt?
Ja. Maar dan is het wel een heel dure wekker.
  maandag 10 december 2007 @ 11:30:51 #243
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_55165139
Ik zou hem ook wel willen, maar ¤75 vind ik wel wat duur voor een wekker... Collega van me was meteen klaarwakker vannochtend zei die en ik ben nu om half 12 nog steeds moe.
pi_55231967
Grappig dit topic, ik heb namelijk SAD seasonal affectieve disorder en krijg binnenkort Licht therapie in het ziekenhuis en dan moet ik iets van 10.000 lux of meer hebben om serotonine aan te vullen. Deze lamp waar jullie het overhebben is een beetje het zelfde, voornamelijk voor mensen met slaap problemen of de winterblues die anders wakker worden knetter brak en geen energie hebben.
pi_55233126
10000 lux

goeiendag zeg..
  donderdag 13 december 2007 @ 08:46:44 #246
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_55236694
Na een week wakker te zijn geworden met licht en geluid (radio) merk ik dat ik niet meer zo duf ben 's morgens. In de zomer heb ik geen moeite met de wekker, maar zogauw het donker is schrik ik me elke morgen helemaal te pletter van de herrie van de wekker. Schijnbaar lig ik als het donker is nog in een te diepe slaap. Nu een week met de wake-up en ik merk dat ik wakker ben als de radio zachtjes aan gaat. Dus op de een of andere manier zorgt die lamp ervoor dat ik minder diep slaap. Geweldig apparaat! En mijn hubbie (ploegendienst) wordt er niet wakker van, daar staat hij te ver voor weg.
Pimp my Daf!
pi_55236784
Het ding werkt.
Ik schrik niet meer wakker, maar ben het gewoon 'opeens', en het lijkt dan ook direct heel logisch dat het dan ook licht is
En dat om 6:00 terwijl ik zelf altijd nog doorslaap tot 7:30 met een gewone wekker na me eerst de tering te hebben geschrokken van de herrie (vriend moet eerder opstaan dan ik).
pi_55248319
ik heb hem ook hoef deze week niet vroeg, maar normaal gesproken ga ik om 6 uur mijn bed uit, wat me in de winter erg zwaar valt....
ben erg benieuwd of de lamp me enigzins gaat helpen me beter te voelen op de vroege morgen

*duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 december 2007 @ 17:33:49 #249
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55249665
Ik heb dat ding nu al een tijdje, ik wordt er wel relaxter wakker van maar ik blijf nog steeds moeilijk me bed uitkomen, dat bed ligt gewoon te lekker.
  zondag 16 december 2007 @ 17:52:16 #250
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55316727
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Chillmeister het volgende:
Die in het linkje (met 6000lux) heb ik zojuist besteld voor £30.
Niet zo heel duur in elk geval.
Eens proberen of het wat is
Mijn reisverslagen
pi_55331029
quote:
Op zondag 16 december 2007 17:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

laat mij even weten want ga toch een licht wekker kopen volgende maand.
pi_55336380
quote:

[..]

Laat 's weten hoe 'ie is, ik ben wel benieuwd.
pi_55336447
Heerlijk apparaat, elke ochtend zonder stress lekker wakker worden, perfect

Qua licht heb ik em nu op standje 6/7, als ik meer doe ben ik ver voor de ingestelde tijd wakker, flink gevoelig voor licht dus
pi_55337552
ik heb me vandaag ruim een uur verslapen met dat ding
pi_55337979
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef thijsltc het volgende:
pi_55338032
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef thijsltc het volgende:
Werd je wel uitgerust wakker? Want daar gaat 't met dit apparaat om
pi_55338181
haha ja ik was wel springlevend
  maandag 17 december 2007 @ 16:00:27 #258
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_55338537
Ik heb m'n ouders zo'n ding gegeven voor hun verjaardag. En die zijn er zo enthousiast over dat ik er waarschijnlijk voor kerst één voor mezelf ga vragen.

Ik ben benieuwd. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_55342540
wil het ook wel ff gaan volgen, al is het zonde om op pagina 6 nog een TVP te zetten.
ben bang dat dat ding bij mij regelrecht op marktplaats terecht zou komen!
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:14:19 #260
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_55357854
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wil het ook wel ff gaan volgen, al is het zonde om op pagina 6 nog een TVP te zetten.
ben bang dat dat ding bij mij regelrecht op marktplaats terecht zou komen!
Hint: koop de goedkope en zet'm daarna op Marktplaats, scheelt mij weer een tientje
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:35:43 #261
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55362932
quote:

[..]

Update
Ik heb dit ding ( linkje )net binnen. Dus nog niet mee wakker geworden, maar hier mijn eerste indruk:

Positief
Goedkoper dan de meesten ( £30 )
Ding ziet er redelijk uit (metalen frontje) al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Inderdaad veel licht als je er recht voor zit
Kan aan de muur hangen (handig voor mijn persoonlijke situatie)

Negatief
Licht is aan de blauwige kant ipv geelachtig. Geelachtig licht heeft meer sfeer en minder fel voor je ogen
Je ziet het licht duidelijk met 100Hz knipperen. Een gloeilamp (als in de Philips) heeft dat probleem niet
Het ding bundelt zeer sterk, dus je hebt alleen veel licht als je er recht voor zit/ligt. Verlicht dus niet je hele kamer zoals die anderen. Kan ook niet, dat ding is maar 4,5 Watt.
Tijdaanduiding (klok) geeft zelfs in de laagste stand naar mijn smaak teveel licht (maar is gelukkig ook volledig uitschakelbaar)
Licht schakelt uit als het ingestelde tijdstip is bereikt (je hebt dan weer gewoon de klok). Ik had liever gehad dat hij juist bleef branden.

[ Bericht 1% gewijzigd door SeLang op 19-12-2007 10:54:01 ]
Mijn reisverslagen
pi_55363755
Wat bedoel je met dat laatste punt?
pi_55363795
Ik heb 'm nu een maandje ofzo en volgens mij neemt het effect wat af. Misschien stop ik ongemerkt m'n hoofd meer onder de dekens, maar ik word de laatste week pas wakker wanneer het geluid begint terwijl ik eerst vaak al wakker werd als het licht net aanging.

Sowieso maakt het wel een erg groot verschil of je er met je hoofd naar toe ligt of niet, dat vind ik ook niet echt ideaal. Ik draai nogal veel in m'n slaap en als ik er uiteindelijk bijna met m'n hoofd tegenaan lig word ik dus al een half uur voor de wektijd wakker.
pi_55365440
Ik word pas wakker na een paar minuten gefluit op maximaal volume.

Maar wordt wel minder gaar wakker dan normaal.
  woensdag 19 december 2007 @ 10:15:31 #265
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_55381341
Iemand enig idee wat de goedkope versie bij de Media Markt kost? Dan rijd ik vanavond even langs
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
pi_55383742
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef carpediem23 het volgende:
Grappig dit topic, ik heb namelijk SAD seasonal affectieve disorder en krijg binnenkort Licht therapie in het ziekenhuis en dan moet ik iets van 10.000 lux of meer hebben om serotonine aan te vullen. Deze lamp waar jullie het overhebben is een beetje het zelfde, voornamelijk voor mensen met slaap problemen of de winterblues die anders wakker worden knetter brak en geen energie hebben.
Zo'n lichttherapie lamp verschilt heel wat van zo'n wakker-word lamp en is echt heel specifiek bedoeld voor SAD patiënten. Een beetje lichttherapie-lamp haalt inderdaad 10.000 lux op 60 cm en zou ik veel te fel vinden om mee wakker te worden.
Een lichtwekker heeft een veel bredere doelgroep en heeft doorgaans een veel lagere lichtintensiteit.
pi_55383863
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Update
Ik heb dit ding ( linkje )net binnen. Dus nog niet mee wakker geworden, maar hier mijn eerste indruk:

Positief
Goedkoper dan de meesten ( £30 )
Ding ziet er redelijk uit (metalen frontje) al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Inderdaad veel licht als je er recht voor zit
Kan aan de muur hangen (handig voor mijn persoonlijke situatie)

Negatief
Licht is aan de blauwige kant ipv geelachtig. Geelachtig licht heeft meer sfeer en minder fel voor je ogen
Je ziet het licht duidelijk met 100Hz knipperen. Een gloeilamp (als in de Philips) heeft dat probleem niet
Het ding bundelt zeer sterk, dus je hebt alleen veel licht als je er recht voor zit/ligt. Verlicht dus niet je hele kamer zoals die anderen. Kan ook niet, dat ding is maar 4,5 Watt.
Tijdaanduiding (klok) geeft zelfs in de laagste stand naar mijn smaak teveel licht (maar is gelukkig ook volledig uitschakelbaar)
Licht schakelt uit als het ingestelde tijdstip is bereikt (je hebt dan weer gewoon de klok). Ik had liever gehad dat hij juist bleef branden.
Blauw(achtig) licht met grote intensiteit verhoogt het risico macula-degeneratie (een potentieel ernstige netvliesaandoening). Is de veiligheid van het apparaat op dit punt gewaarborgd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Halinalle op 19-12-2007 15:17:56 (typo) ]
pi_55388843
Had de mijne begin november al binnen met de rentepunten van de postbank. Deed het niet, terug gestuurd, konden ze niet maken, moest wachten op nieuwe levering, blabla .
Inmiddels bijna 2 maanden (en heel wat belletjes) verder bedacht Philips dat het wel handig zou zijn als ik er zelf maar een in de winkel ging halen en dat hun de rekening zouden vergoeden.
Mja in de winkels hier hadden ze de originele ook niet meer
Dus heb nu de nieuwe roze uitvoering
Let's do some living before we die
  woensdag 19 december 2007 @ 16:05:45 #269
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55390124
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:04 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Blauw(achtig) licht met grote intensiteit verhoogt het risico macula-degeneratie (een potentieel ernstige netvliesaandoening). Is de veiligheid van het apparaat op dit punt gewaarborgd?
Het licht is waarschijnlijk gewoon wit, maar het lijkt blauwachtig in vergelijking met een gloeilamp die duidelijk geel is.
Ik denk niet dat er een veiligheidsrisico is, zo'n lampje is uiterst zwak vergeleken met gewoon daglicht. Indirect daglicht is overigens ook blauwachtig als het onbewolkt is.
Mijn reisverslagen
pi_55390199
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:11 schreef Footprint het volgende:
Had de mijne begin november al binnen met de rentepunten van de postbank. Deed het niet, terug gestuurd, konden ze niet maken, moest wachten op nieuwe levering, blabla .
Inmiddels bijna 2 maanden (en heel wat belletjes) verder bedacht Philips dat het wel handig zou zijn als ik er zelf maar een in de winkel ging halen en dat hun de rekening zouden vergoeden.
Mja in de winkels hier hadden ze de originele ook niet meer
Dus heb nu de nieuwe roze uitvoering
Roze uitvoering? Heuhhhh. Welke kleuren hebben ze nog meer? Ik kan het nergens vinden.
pi_55400491
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Roze uitvoering? Heuhhhh. Welke kleuren hebben ze nog meer? Ik kan het nergens vinden.

+ de knop aan de bovenkant om te snoozen is wit ipv grijs.
Misschien niet zo geschikt voor de mannen, maar vind het zelf een mooi kleurtje!
Let's do some living before we die
  woensdag 19 december 2007 @ 23:15:44 #272
19142 tslh
Never at ease.....
pi_55403679
Mijne van de Postbank was ook stuk: voortdurende bromtoon (reset hielp niet) en een harde tik voor 's morgens het geluid inschakelde: je werd DAAR eerder wakker van dan van de wekkergeluiden zelf. Terug naar Philips dus en 3 weken wachten op een nieuwe.. Gelukkig ga ik vrijdag 2 weken op vakantie.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_55409428
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het licht is waarschijnlijk gewoon wit, maar het lijkt blauwachtig in vergelijking met een gloeilamp die duidelijk geel is.
Ik denk niet dat er een veiligheidsrisico is, zo'n lampje is uiterst zwak vergeleken met gewoon daglicht. Indirect daglicht is overigens ook blauwachtig als het onbewolkt is.
Het heeft waarschijnlijk ook te maken met de opening van je pupil e.d. Ik weet dat in de "professionele wereld van de lichttherapie" daar wel zorg over is en dat gebruikte apparaten daar gekeurd/onderzocht op worden. Als je het door jouw aangeschafte apparaat niet gebruikt voor lichttherapiedoeleinden (echt in het licht kijken), maar slechts als wake-up lamp lijkt mij het risico ook beperkt. Aan de andere kant: mijn ogen staan wel hoog op het lijstje "belangrijke zintuigen", dus zelf ben ik daar voorzichtig mee.
  donderdag 20 december 2007 @ 13:12:46 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55414353
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Het heeft waarschijnlijk ook te maken met de opening van je pupil e.d. Ik weet dat in de "professionele wereld van de lichttherapie" daar wel zorg over is en dat gebruikte apparaten daar gekeurd/onderzocht op worden. Als je het door jouw aangeschafte apparaat niet gebruikt voor lichttherapiedoeleinden (echt in het licht kijken), maar slechts als wake-up lamp lijkt mij het risico ook beperkt. Aan de andere kant: mijn ogen staan wel hoog op het lijstje "belangrijke zintuigen", dus zelf ben ik daar voorzichtig mee.
Dat is een probleem als er teveel UV-straling afkomt. Je oog is niet gevoelig voor UV-straling en accomodeert dus niet.

Update
Tot nu toe ben ik altijd eerder wakker geworden dan het wekkertje licht begon te geven, maar mijn voorlopige conclusie is dat het ding dat ik gekocht heb (dat platte ding met LEDs) tamelijk waardeloos is als wake-up light. 6000 lux my ass . Dat ding is inderdaad fel als je er recht inkijkt, maar de rest van je kamer is gewoon pikdonker dus het werkt niet echt. Voor de wakeup-light functie kun je denk ik beter die Philips (of soortgelijk) kopen.
Verder is het overigens wel een leuk klokje, en hij is plat dus ik heb hem aan de muur hangen (er is naast mijn bed helaas geen ruimte voor een nachtkastje dus die andere lampjes zijn geen optie)
Mijn reisverslagen
pi_55416455
6000luix lijkt mij wel degelijk een flinkei ntesiteit.
  vrijdag 21 december 2007 @ 01:41:10 #276
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55432760
ik ga hem maar eens voor mijn verjaardag vragen.

Ik moet er vaak smorgens om 5 uur al uit.., zomers geen probleem maar deze tijd van het jaar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_55613853
Ik heb 'm !

En hij werkt geloof ik wel, maar daarvoor heb ik hem eigenlijk te kort. Dus ik kom hier over een weekje nog op terug.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:37:34 #278
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55613887
Ik heb 'm ook. Het hele bedrijf heeft hem, het leek ons wel een aardig kerstkadootje. En ik heb 'm zelf ook hard nodig, ik geef niet echt het goede voorbeeld...

Wegens vakantie nog niet zelf gestresstest. We zullen zien...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:26:45 #279
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55626273
ik heb hem gisteren echt gebruikt. toen moest ik eruit toen het nog donker was.

ik werd steeds in fase's wakker
  zondag 30 december 2007 @ 14:28:00 #280
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_55652423
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef tslh het volgende:
Mijne van de Postbank was ook stuk: voortdurende bromtoon (reset hielp niet) en een harde tik voor 's morgens het geluid inschakelde: je werd DAAR eerder wakker van dan van de wekkergeluiden zelf. Terug naar Philips dus en 3 weken wachten op een nieuwe.. Gelukkig ga ik vrijdag 2 weken op vakantie.
Die bromtoon he, dat heb ik ook 1 keertje gehad, maar toen heb ik de stekker eruit getrokken, opnieuw erin gedaan en toen was die toon weg... heb em ook niet meer gehoord verder... Ik wordt er trouwens ook goed wakker van, maar heb de intensiteit wel al op 12 ofzo staan (heb de 'goedkope' versie). Ik mis de radio wel trouwens. Het klokje is fijn, vind het niet teveel licht geven, aangezien je de intensiteit kunt aanpassen.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  zondag 30 december 2007 @ 14:31:21 #281
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55652564
Ik heb dus deze met LEDs

Maar ik vind hem echt veel te zwak kwa licht. Het werkt alleen als je precies met je gezicht naar dat ding toe ligt.
Overigens wel een leuk klokje verder, en ik heb hem aan de muur hangen want er is geen plaats naast mijn bed.
Mijn reisverslagen
pi_55656373
Ik heb alle pagina's is vluchtig doorgelezen..
Maar wat ik me afvraag..

Zijn er mensen die regelmatig last hadden van 'wakker word' problemen?
En hoe is dat nu na een paar weken/maanden? Sterk verbeterd of valt het wel mee?
pi_55684632
Nog steeds uitverkocht bij de postbank
pi_55685229
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:38 schreef danny91184 het volgende:
Ik heb alle pagina's is vluchtig doorgelezen..
Maar wat ik me afvraag..

Zijn er mensen die regelmatig last hadden van 'wakker word' problemen?
En hoe is dat nu na een paar weken/maanden? Sterk verbeterd of valt het wel mee?
Ik had geen problemen met wakker worden, maar werd chagrijnig wakker. Nog steeds, maar wel degelijk frisser. De invloed is in ieder geval significant.
  maandag 31 december 2007 @ 17:13:54 #285
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55686996
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Nog steeds uitverkocht bij de postbank
Ach, volgende maand gaan die dingen toch allemaal massaal in de aanbieding.
Geen enkele retailer wil met overgebleven wakeup lights de zomer in.
En volgend jaar als de herfst begint dan wordt de markt overspoeld met goedkope wakeup lights uit China voor €9,99
Mijn reisverslagen
  maandag 31 december 2007 @ 17:23:52 #286
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55687209
ik wordt nu veel makkelijker wakker en ik ben ook gelijk wat frisser wakker als anders
pi_55714166
Nu de duurdere versie op www.ibood.com voor 80 euro, heb m besteld
  woensdag 2 januari 2008 @ 08:47:05 #288
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55716655
ik had hem vandaag ingesteld op 7:50 wakker worden, en ik werd 7:40 echt goed wakker

ik vind het wel prima zo
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:32:58 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55717008
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Jipje het volgende:

[..]

Die bromtoon he, dat heb ik ook 1 keertje gehad, maar toen heb ik de stekker eruit getrokken, opnieuw erin gedaan en toen was die toon weg... heb em ook niet meer gehoord verder... Ik wordt er trouwens ook goed wakker van, maar heb de intensiteit wel al op 12 ofzo staan (heb de 'goedkope' versie). Ik mis de radio wel trouwens. Het klokje is fijn, vind het niet teveel licht geven, aangezien je de intensiteit kunt aanpassen.
Ik heb dezelfde versie als jij, maar wist niet dat je de intensiteit van het klokje kunt aanpassen. Hoe doe je dat?
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:35:03 #290
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55717032
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde versie als jij, maar wist niet dat je de intensiteit van het klokje kunt aanpassen. Hoe doe je dat?
Druk eens in het donker op de grootste knop bovenaan, kan niet missen.
pi_55717245
Nou.. ik word er wel wakker van (gelukkig), maar ik kan nog niet echt zeggen dat ik frisser of wakkerder ben. Maar daarvoor heb ik hem nog steeds té weinig gebruikt. Net zoals nu ben ik echt móe. Maar ik ben gisteren pas om 2 uur gaan slapen, dus misschien ligt het daar aan.
pi_55717736
. Het is geen wondermiddel ofzo.
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:40:05 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55717784
Ik werd keurig een uur voor de wekker wakker.
pi_55727033
vanmorgen ook goed wakker geworden om 7.01 terwijl ie om 7.00 stond! dat is afgelopen jaar niet echt veel gebeurd maar zal mijn conclusie vandeweek nog wel eens posten!!

Ben iig wel blijven liggen tot radio 1 begon te jodelen om 7.15u
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:14:35 #295
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55727476
Hij staat in de makro krant voor 113 euro.
In me Burberry......
pi_55727662
Ik word steevast wakker voordat het geluid begint. Fijn.
pi_55729083
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef SeLang het volgende:

Ach, volgende maand gaan die dingen toch allemaal massaal in de aanbieding.
Geen enkele retailer wil met overgebleven wakeup lights de zomer in.
En volgend jaar als de herfst begint dan wordt de markt overspoeld met goedkope wakeup lights uit China voor €9,99
Wie weet, maar als t goed is begint m'n stage volgende week
pi_55731123
Ik heb hem nu 1,5 maand maar hij lijkt niet echt te werken. Ik word er wel wakker van, maar vaak pas 5 a 10 minuten nadat ie is begonnen. Het lastige is ook dat ik op m'n zij slaap en er meestal met m'n rug naar toe lig.
pi_55731571
Dan leg je 'm aan de andere kant.
pi_55732091
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Dan leg je 'm aan de andere kant.
goed idee!

Nee, dat ga ik nu ook doen maar m'n bed staat eigenlijk tegen de muur, dus daar moet ik even gaan schuiven.
pi_55732252
Goed excuus om je inrichting om te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')