Volgens mij heb ik ook nergens vermeld dat het een andere prijs zou zijn.. de goedkopere versie wilde men kennelijk niet, dus geef ik in die reactie de luxe variant als alternatiefquote:

Ga hem toch maar misschien is kopen dan, eerst nog op eindejaarsuitkering wachtenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Aventura het volgende:
Leden van de Postcodeloterij kunnen de lamp, type HF3461 nu bestellen voor 95 euro via de site.

Het is natuurlijk niks voor niks. Over het algemeen is het niet bevorderlijk voor de apparatuur als je een verschil in vermogen gebruikt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:23 schreef thijsltc het volgende:
ik heb de mijne vandaag gekocht voor 80 euro bij dixons.
Morgenavond ga ik hem voor het eerst gebruiken, ik ben benieuwd.
Zijn er al mensen die hun 75 watt lamp vervangen hebben voor een 100 watt exemplaar, en wat was het resultaat?

Je moet een symbooltje zien en het linkerknopje waarmee je de geluiden selecteert moet verlicht zijn anders doet ie het niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:36 schreef thijsltc het volgende:
vanochtend dus niet van de wake up light wakker geworden, ik had voor de zekerheid een andere wekker nog 10 minuutjes later gezet.
Maar toen ik wakker werd brandde de wake up light ook niet, de test deed het wel.
Maar betekend het nu dat hij wel heeft gebrand of dat ik hem niet goed heb ingesteld?
hij stond op stand 20 en het geluid stond uit.

Hmm. Volume. Dat zou dan de rechter draaiknop moeten zijn. Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef thijsltc het volgende:
oww relaxt!
ik had geen symbooltje, maar je kunt het volume dus wel helemaal uit zetten?
de mijne staat ongeveer ook op 30 cm van mijn hoofd maar wel wat hoger dan mijn bed.

Ja volume kun je helemaal uitzetten, ik heb hem bewust wat harder gezet omdat ik misschien het licht niet opmerk, ben nogal een aparte met slapen betreft.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef thijsltc het volgende:
oww relaxt!
ik had geen symbooltje, maar je kunt het volume dus wel helemaal uit zetten?
de mijne staat ongeveer ook op 30 cm van mijn hoofd maar wel wat hoger dan mijn bed.

Bestel jij je patat ook met zonder mayo?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:20 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Ja volume kun je helemaal uitzetten, ik heb hem bewust wat harder gezet omdat ik misschien het licht niet opmerk, ben nogal een aparte met slapen betreft.
Ik kan met zonder een kussen slapen maar ik gebruik hem eigenlijk ook niet helemaal dus ligt het kussen half over me gezicht of hoofd heen en zie ik dus het licht niet.

Ja.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bestel jij je patat ook met zonder mayo?

Volgens mij is cortisol stresshormoon, maar okquote:Het licht valt op uw ogen, waardoor uw hersenen een seintje krijgen om meer cortisol, het energiehormoon, te produceren.

Vandaag getest, ik werd al na tien minuten licht wakker.
 Vandaag getest, ik werd al na tien minuten licht wakker. 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cortisolquote:Op donderdag 6 december 2007 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Volgens mij is cortisol stresshormoon, maar ok

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |