Top. Welliswaar een late reactie, maar ik heb nogsteeds geen wake-up light. Nu nieuw huis, nieuwe kansen. Denk dat ik komend weekend ofzo toch maar eens ga kijken!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:10 schreef Tina_TV het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Wake-up light. Sinds ik deze heb wel ik NOOIT meer met een standaard wekker wakker worden.
De Wake-up light kun je de licht intensiteit kun je instellen en doet er als ik het goed heb een half uur over om op jou gewenste licht sterkte te komen. Mocht je van het licht niet wakker worden dan begint er ook nog een melodie af te spelen als de gewenste licht sterkte is bereikt.
Mijn ervaring is zeer rustig wakker worden.
Zelf kon ik nooit in de bouwvak vakantie uitslapen om dat het s'morgens zo vroeg licht was maar sinds de Wake-up light gaat dat een stuk beter en slaap dan ook weer wat uit
Gewoon kopen! Kost een paar centen maar je gaat er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Top. Welliswaar een late reactie, maar ik heb nogsteeds geen wake-up light. Nu nieuw huis, nieuwe kansen. Denk dat ik komend weekend ofzo toch maar eens ga kijken!
Dan ga ik er ook voor! Ben toch al niet zo'n goede wakker-worder zeg maarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Gewoon kopen! Kost een paar centen maar je gaat er geen spijt van krijgen.
Als ik vergeet om 'm aan te zetten dan merk ik het gewoon op de manier dat ik wakker wordt. Met Wake-up light word ik veel lekkerder wakker
quote:Op donderdag 22 december 2016 12:22 schreef SeLang het volgende:
Ik heb deze gekocht maar dat vrouwtje bleek er niet bij te zitten.
Ik heb zo een: https://www.bol.com/nl/p/philips-hf3520-01-wake-up-light-witquote:Op donderdag 22 december 2016 12:01 schreef Leonos het volgende:
Kickje!
Heb een bon gehad waar ik iets mee moet kopen, toen dacht ik aan de wake-up light.
Nu zijn er sinds de laatste post (2013) veel nieuwe modellen bijgekomen.
Welke zijn er nu aan te raden? En wat zijn jullie ervaringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |