RTFMquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Cacao het volgende:
[..]
Uh? Sleep mode? Ik heb ook de fancy one. Hoe doe je dat?
 !
!

Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef RudyCarell het volgende:
De zee gebruik ik om in slaap te komen... Heerlijk die sleep mode!

Dat zeg ik toch... Ik heb niet de philips, zie paar posts terug... Daarom denk ik dat Philips gewoon veel te duur is... De NafNaf heeft maar 1 model (wel maar een 40waatt lamp, maar dat is zat)...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:56 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Niks RTFM, in die hele fokking handleiding staat niets vermeld over een sleepfunctie. Dus verklaar je nader.

Oh als dat zo isquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:14 schreef NoCigar het volgende:
De bedgenoot wordt dus ook erg wakker?
Mooi. Weer een apparaat dat ik niet cadeau ga geven.

De mijne wordt er niet wakker van hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:14 schreef NoCigar het volgende:
De bedgenoot wordt dus ook erg wakker?
Mooi. Weer een apparaat dat ik niet cadeau ga geven.

Ik word dus vrijwel nooit dan wakker. Maar dat is niet het enige, het heeft ook te maken met hoe je wakker wordt. Wakker worden met licht geeft je een hormonale stimulans, en het zou best zo kunnen zijn (ik weetniet of het zo is)dat meerl icht je een betere stmiulans geeft.quote:Op maandag 12 november 2007 08:24 schreef Rudedadude het volgende:
de Menzis aanbieding is zonder gebruik van collectiviteitskorting, op=op en het is de 'goedkope' versie.
Nou is dat laatste niet heel erg van belang, tenzij je graag een radio met licht wil. Voor de lichtsterkte hoef je het waarschijnlijk niet te doen, zelf wordt ik (bij de 75W versie) meestal al wakker rond stand 5-8. Dat verschilt overigens, als ik met mijn hoofd van de lamp afgewend lig, dan word ik er minder snel wakker.

Voor mij geldt dat dus niet.quote:Op maandag 12 november 2007 08:34 schreef Rudedadude het volgende:
Om echt volledig wakker te worden is een fellere lichtinstelling misschien wel beter ja, maar wanneer dat tot gevolg heeft dat ik al na 10 minuten wakker wordt (en dus 20 minuten voor het alarm afgaat) dan is dat ook niet optimaal. Dan is het handiger om zelf en draai te geven aan het wieltje voor de lichtinstelling...
 .
.  

Een nog grotere ODOL elke ochtend dus...quote:Op maandag 12 november 2007 08:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wakker worden met licht geeft je een hormonale stimulans

ex verzenden van 5,90 bij zelf ophalen bij Kiala punten.quote:Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef Roellie80 het volgende:
De PHILIPS Wake-up light HF3451/01 voor ¤65

quote:Op maandag 12 november 2007 09:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ex verzenden van 5,90 bij zelf ophalen bij Kiala punten.
Heb 'm vorige week besteld, ben nu aan het wachten op levering. Gelukkig woon ik dicht bij zo'n punt. Anders moet je er wat meer moeite voor doen.
Let er ook op bij Pix wordt standaard extra garantie in rekening gebracht van 6 euro nog iets. Dat kun je wel zelf weghalen als je 't niet nodig vind, maar standaard staat 't erbij. Ik was met verzenden 70,90 kwijt
 Vanmorgen was 'ie nog in de aanbieding en nu kost hij weer 80 euro

Hij stond daar inderdaad al een week ofzo op 65 euroquote:Op maandag 12 november 2007 19:26 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]

.
.

Ik heb ook een dimbare lamp die zoemt als-ie gebruikt wordt... En goedkope halogeen-dimmers zoemen ook... Gruwelijk irritant, en voor zo'n DUUR wekkertje mag je toch verwachten dat-ie gewoon stil is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat gezoem waar in 't vorige topic over werd gesproken, hebben meer mensen hier last van? Ik heb namelijk 'n wekkerradio gehad die 's nachts soms héél zachtjes muziek afspeelde (terwijl 't ding uitstond) en daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Dat gezoem moet ik dus ook niet hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |