abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:45:09 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62611931
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Kans lijkt me klein, maar een brutale persoon heeft de halve wereld enzo
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:49:41 #252
78918 SeLang
Black swans matter
pi_62613864
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerste .
De wekgeluiden zou ik wel missen, vooral in de zomer als ik met mijn raam open slaap ben ik anders bang dat ik niet wakker wordt, omdat het al licht is buiten dan.
Dat ding heeft natuurlijk ook een gewone wekfunctie met geluid (piepjes), alleen geen natuurgeluiden zoals vogeltjes of een ruisende zee.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_62677964
Ik heb m'n wake up light nu ook sinds twee nachten en het bevalt prima! Voel me een stuk wakkerder als ik uit m'n bed kom en wordt standaard voor de wekker wakker. Ben benieuwd of dit echt door de lamp komt...maar we gaan het merken op de lange termijn. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:34:47 #254
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62678091
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Pff vanwege de problemen met de wekgeluiden had ik mijn Wake-up light opgestuurd. Binnen twee weken zou ik een nieuwe krijgen, maar nu blijkt dat ze daar achterstand hebben en het nog wel 2 weken kan duren. En ik heb 'm NU eigenlijk nodig...

Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Bij mij duurde het 2,5 weken nadat eerst beloofd werd dat ik binnen twee weken een nieuwe zou krijgen. Dus misschien moet je nog een paar dagen wachten.
The Internets, I needs it..
pi_62683749
Ik voel me met de lamp wel beter als ik 's ochtends op sta, dat wil zeggen, ik heb minder het gevoel dat ik half dood ben en ik val minder snel in slaap. Maar ik ben nog steeds wel heel erg moe 's ochtends. Niet meer zo dat ik vijf keer m'n wekker op snooze zet en soms alsnog in slaap val onder de douche of zo, maar het blijft toch een gevecht.
Sanity is (not) statistical
pi_62690149
Ik kom ook even reclame maken voor dit apparaat
Heb m nu een maand of 2 en ik vind het echt een supervet ding! Ik word s'ochtends echt heerlijk wakker, en vaak ook voor de wekker... dan heb ik een grote grijns op me gezicht en blijf ik nog even een paar minuutjes liggen tot de wekker daadwerkelijk gaat. En dat terwijl de wekker bij mij om 10 voor 6 gaat .

Heb m overigens al vrij snel op radio gezet want de geluiden vind ik niet zo heel erg fijn. Vond de vogelgeluiden ook wel nice in het begin, maar de slechte kwaliteit en van de sample en het feit dat het telkens dezelfde is vind ik toch wel een beetje jammer.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:52:40 #257
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_62763563
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:08:09 #258
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_62764157
Ik hoorde laatst echte vogeltjes en ik vroeg me af of ik mn Wake up light wel had uitgezet Toen ben ik maar overgestapt op de radio
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_62764610
Ik heb me sinds de wintertijd al 2x verslapen (van de 2x). Toch maar de intensiteit wat hoger zetten.

of wat vroeger gaan slapen
pi_62765570
Ik heb ook een wake-up light, de 400 lux versie. Staat aan de andere kant van m'n slaapkamer ten opzichte van mijn bed (ongeveer 6 meter schat ik) en ik wordt elke dag prima wakker. Eerst door het licht, daarna nog eens door het geluid. Sinds ik hem heb wordt ik eigenlijk altijd op de beoogde tijd wakker en sta ik ook daadwerkelijk op, best wel prettig. Ik heb nu het water geluid aan staan maar dat gaat wel snel vervelen, net als die andere natuurlijke geluidjes, zal vandaag naar radio switchen.

Maar het is natuurlijk geen wondermiddel, als ik 4 uur naar bed ga en de wekker op 8 uur zet voel ik me niet uitgerust, wake-up light of niet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:04:40 #261
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_62766339
Ik heb de Philips met 400 lux voor m'n verjaardag gekregen en ik sta er ook veel makkelijker mee op. Nadelen vind ik wil dat het schermpje op de laagste intensiteit nog veel licht geeft en de tijd is lastig in te stellen met een omhoog- en omlaagknop ipv een uren- en minutenknop.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_62769589
Ik heb ook een wakup light, maar de volumeknop doet het volgens mij niet meer goed. Als ik er aan draai dan licht het huidige volumneniveau wel op, maar ik kan het niet veranderen. Ik heb het apparaat gereset en het volume staat nu vast op 7. Is die kapot of doe ik wat verkeerd?
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 08:15:26 #263
34726 Fratz
Max
pi_62772595
laatst kon ik in het weekend uitslapen, wekker dus niet gezet. werd ik om 8:00 uur wakker van de vogels buiten =) en ik maar denken: "ik heb mijn wekker toch niet gezet?"
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:47:54 #264
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62773065
Damn ik werd weer heerlijk vrolijk wakker
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62773400
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
Ik zag het in de krant staan vanmorgen.. tja, met de 30 dagen niet goed geld terug garantie van de Aldi is dat natuurlijk uit te proberen Maar ik wordt eigenlijk nog steeds heerlijk wakker door m'n telefoon
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62776272
Nou, ik heb me vanmorgen verslapen. De vogels waren al een kwartier aan het fluiten (volume op het hardst) en het lampje ook op 't felst. Ik switch nu maar naar het Lost-piepje.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:03:13 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62776649
Ik wil 'm ook, lees veel goede verhalen hier .
KuikenGuppy
pi_62776709
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Burdie het volgende:
Ik wil 'm ook, lees veel goede verhalen hier .
Ja. Ik vind het ook fijn om in een hele donkere kamer slapen. Opstaan wordt dan veel makkelijker als er een lampje voor je aangaat zonder dat de gordijnen open moeten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:07:55 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62776796
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef waht het volgende:

[..]

Ja. Ik vind het ook fijn om in een hele donkere kamer slapen. Opstaan wordt dan veel makkelijker als er een lampje voor je aangaat zonder dat de gordijnen open moeten.
Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker word .
Ik ga eens zoeken waar ze betaalbaar zijn .
KuikenGuppy
pi_62778282
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker word .
Ik ga eens zoeken waar ze betaalbaar zijn .
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:59:24 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62778429
Wij hebben geen Aldi in de buurt . Maar bedankt voor het meedenken, Missy!
KuikenGuppy
pi_62790375
*edit* ik zie al dat er een post is geweest over deze lamp
Voor de geïnteresseerden onder ons, waaronder mijzelf:

Een 'nep' wake-up light bij de Aldi: Klokradio met wake-up light. Het ziet er niet zo design uit als die Philips maar misschien net zo goed, al dan niet beter

Ik heb er zelf geen maar ik zou best eens willen proberen of het fijner wakker worden is met dat licht. Daarnaast wel handig met een radio erin

Vandaag is de aanbieding, zal misschien wel al uitverkocht zijn
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:47:37 #273
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_62790955
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
*edit* ik zie al dat er een post is geweest over deze lamp
Voor de geïnteresseerden onder ons, waaronder mijzelf:

Een 'nep' wake-up light bij de Aldi: Klokradio met wake-up light. Het ziet er niet zo design uit als die Philips maar misschien net zo goed, al dan niet beter
[ afbeelding ]

Ik heb er zelf geen maar ik zou best eens willen proberen of het fijner wakker worden is met dat licht. Daarnaast wel handig met een radio erin

Vandaag is de aanbieding, zal misschien wel al uitverkocht zijn
Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend. Hij is best mooi, voelt degelijk aan en hij doet wat 'ie doen moet. Benieuwd of ik ervan wakker wordt, zal voor de zekerheid m'n telefoon wel zetten op een wat later tijdstip want ik ben een comateuze slaper.
pi_62791167
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend. Hij is best mooi, voelt degelijk aan en hij doet wat 'ie doen moet. Benieuwd of ik ervan wakker wordt, zal voor de zekerheid m'n telefoon wel zetten op een wat later tijdstip want ik ben een comateuze slaper.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62791397
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Ik ook.

Ikzelf zou het puur gebruiken als relaxed licht om mee wakker te worden en eventueel radio.
Of zit er ook echt een reguliere pure wekker op?
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')