Kans lijkt me klein, maar een brutale persoon heeft de halve wereld enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Dat ding heeft natuurlijk ook een gewone wekfunctie met geluid (piepjes), alleen geen natuurgeluiden zoals vogeltjes of een ruisende zee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:42 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hij is echt veel mooier inderdaad. Nou was dat ook geen mission impossible na die eerste.
De wekgeluiden zou ik wel missen, vooral in de zomer als ik met mijn raam open slaap ben ik anders bang dat ik niet wakker wordt, omdat het al licht is buiten dan.
Bij mij duurde het 2,5 weken nadat eerst beloofd werd dat ik binnen twee weken een nieuwe zou krijgen. Dus misschien moet je nog een paar dagen wachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Keroppi het volgende:
Pff vanwege de problemen met de wekgeluiden had ik mijn Wake-up light opgestuurd. Binnen twee weken zou ik een nieuwe krijgen, maar nu blijkt dat ze daar achterstand hebben en het nog wel 2 weken kan duren. En ik heb 'm NU eigenlijk nodig...
Zou ik extra kunnen zeuren bij het service-centre dat ik voorrang krijg? Zo moeilijk kan het niet zijn om een nieuwe uit de stelling te pakken en naar mij te versturen
Ik zag het in de krant staan vanmorgen.. tja, met de 30 dagen niet goed geld terug garantie van de Aldi is dat natuurlijk uit te proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Burdie het volgende:
Ik wil 'm ook, lees veel goede verhalen hier.
Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker wordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja.Ik vind het ook fijn om in een hele donkere kamer slapen. Opstaan wordt dan veel makkelijker als er een lampje voor je aangaat zonder dat de gordijnen open moeten.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben op de slaapkamer zo'n verduisteringsgordijn, maar die doen we helemaal nooit dicht (hoewel het fijner slaapt) omdat ik anders zo rot wakker word.
Ik ga eens zoeken waar ze betaalbaar zijn.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Heremeteit het volgende:
Bij de Aldi hebben ze morgen een wake-up light voor 29,99 (geen Philips uiteraard). Het is helaas niet duidelijk of deze lamp ook langzaam oplicht of dat 'ie alleen aan/uit kan.
Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
*edit* ik zie al dat er een post is geweest over deze lamp
Voor de geïnteresseerden onder ons, waaronder mijzelf:
Een 'nep' wake-up light bij de Aldi: Klokradio met wake-up light. Het ziet er niet zo design uit als die Philips maar misschien net zo goed, al dan niet beter![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf geen maar ik zou best eens willen proberen of het fijner wakker worden is met dat licht. Daarnaast wel handig met een radio erin
Vandaag is de aanbieding, zal misschien wel al uitverkocht zijn![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik heb er één, kan niet wachten tot morgenochtend.Hij is best mooi, voelt degelijk aan en hij doet wat 'ie doen moet. Benieuwd of ik ervan wakker wordt, zal voor de zekerheid m'n telefoon wel zetten op een wat later tijdstip want ik ben een comateuze slaper.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |