Bij de één hoor je het wat sterker dan de ander. Ik heb er nu twee gehad die allebei het geluit maakten.quote:
Ik hoor ook geen bromgeluid. Kijk de voorafgaande delen maar eens door: bromgeluid is een defect en je moet 'm zonder problemen kunnen omruilen met dit mankement.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij de één hoor je het wat sterker dan de ander. Ik heb er nu twee gehad die allebei het geluit maakten.
de duurdere heeft er volgens mij nog een geluidje bij.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, wat is nou het precieze verschil tussen de 2 versies? Toch niet alleen de FM radio neem ik aan?
En weet iemand de prijs van de duurste bij Marskramer? Zag dat als je je nu inschrijft voor hun nieuwsbrief je de goedkoopste kan winnen, maar wat kost de duurste daar?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
de duurdere heeft er volgens mij nog een geluidje bij.
En in de duurdere zit een trafo en dat schijnt niet goed te zijn voor je hersenen zo naast je hoofd...
Nouja, vijvergeluiden dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Sanne het volgende:
Word je daar lekker mee wakker dan, kikkergeluiden?
Quanto costa? En waar? Die Philips is veel te duur voor wat het is...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:23 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dus deze, nu bijna 2 maanden
[ afbeelding ]
Het goede (voor mij) is dat ie aan de muur kan hangen want ik heb geen plaats naast me bed.
De ervaringen na 2 maanden zijn toch wel goed. Ik wordt lekker wakker, meestal voordat de wekker afloopt. Het effect van het licht verschilt natuurlijk wel sterk of ik er met mijn gezicht naartoe lig of niet.
£30 onlinequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:39 schreef neok het volgende:
[..]
Quanto costa? En waar? Die Philips is veel te duur voor wat het is...
Ik wacht ook al sinds 16-01-2008 op mijn vervangende wake-up light. De radio functie was kaduuk en niet te repareren, dus ik zou een nieuwe krijgen... volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon zou dat woensdag worden. Dat is ook alweer dik 3 dagen geleden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:46 schreef rosey het volgende:
En ik zit nog steeds te wachten op mn nieuwe wake up light van philips
Eigenlijk werkt het ook alleen maar in de winter (die lamp gebeuren).quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:55 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben opzich best geinteresseerd, maar het lijkt me niet handig als je heel erg vast slaapt? Ik word iig niet echt wakker van licht, kan in de zomer tot 12:00 uitslapen terwijl het dan om een uur of half 7 al licht is.. Dus in de zomer heb je niks aan zo'n ding?
Tuurlijk werkt ook in de zomer, ik neem aan dat je gewoon gordijnen heb voor je ramen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:55 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben opzich best geinteresseerd, maar het lijkt me niet handig als je heel erg vast slaapt? Ik word iig niet echt wakker van licht, kan in de zomer tot 12:00 uitslapen terwijl het dan om een uur of half 7 al licht is.. Dus in de zomer heb je niks aan zo'n ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |