Vorige topics:quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Goed excuus om je inrichting om te gooien.
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kortom: is het je geld waard ?
Nee. Maar dat vogelgeluid is best aardig als je midden in het centrum woont.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kijk, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ze zijn al veel te vinden op MP, misschien is het wel wat voor mijn zus.
Ik heb zelf een mp3 wekken zodat ik 's morgens met jankende gitaren word gewekt.
Ervaring verschild per persoon maar meest merken wel een verbetering wat ik tot nu toe heb gelezen. Maar of het zoveel geld waard is moet je zelf weten, ik zelf heb toch eigelijk een nieuwe wekker nodig dus dan maar effe een dure. Gelukkig is die bij de Postbank maar 70 euro(die met radio), alleen helaas nu tijdelijk uitverkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij persoonlijk wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
In de ANWB winkels hebben ze die vrij goedkoop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef hilliebillie het volgende:
Hij heeft nu voor mij de lichtintensiteit op de laagste aangeraden intensiteit staan, maar ik ga binnenkort toch eens shoppen voor een 'slaapblinddoek'
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef northernlight81 het volgende:
Ik wacht mooi nog een paar maanden tot ze een stuk goedkoper zijn, dan ga ik er zeker 1 kopen. Ik vind die nieuwe lichtdingetjes van Philips allemaal wel wat hebben. Zo'n lamp waarvan je de kleur kan veranderen en die LED decoratielampjes zijn ook mooi.
Voor mij wel, ben er zeer tevreden meequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Mee eens, had dat ook al gepost. Vooral die wakeup light. Meer dan 100 euro voor een wekker met een dimbare gloeilamp. Maar zodra er een beetje concurrentie op dit vlak komt zal dit veranderen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!
ja! die vogels werken niet maar dat piepje prima icm het licht!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Hij staat er niet meer opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:42 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Oke, nu kan ik hem niet meer vinden op de postbank site ? Normaal stond hij toch bij "beeld en geluid" en dan "Audio" ?
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaaquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:04 schreef robinmos het volgende:
[..]
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaa
-edit
Bij mij staat hij ook nog bij Beeld en geluid en dan Audio
Ah kijk, daar heb ik iets aan. Ben er zelf ook erg slecht in en overweeg zo'n ding als oplossing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef tisauch het volgende:
Fijn apparaat.
Normaal gesproken een ramp met mij om vroeg op te staan maar met dit beestje no prob.![]()
En je hebt niet de neiging om de wekker een hengst te willen geven als je wakker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |