abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54189852
Vervolg van Philips Wake-up Light

quote:
Begin uw dag vol energie

Het licht dat u op natuurlijke wijze wekt

Door de Wake-up Light wordt u gemakkelijk en op een natuurlijke manier wakker, waardoor u net zoveel energie hebt als op een zomerse ochtend. Dankzij de 100 jaar lichtervaring van Philips, biedt de Wake-up Light medisch bewezen voordelen.

Licht heeft een positief effect op de energiehormonen
Het licht wordt vanaf een half uur voor de ingestelde wektijd geleidelijk feller tot de geselecteerde lichtintensiteit (250 lux wordt geadviseerd). Het licht wordt feller in een optimaal tempo waarbij het een speciale curve volgt die het meest effectief blijkt te zijn. Het licht valt op uw ogen, waardoor uw hersenen een seintje krijgen om meer cortisol, het energiehormoon, te produceren. Dit betekent dat op de ingestelde wektijd uw slaap- en energiehormonen beter in balans zijn en u meteen meer energie hebt.

Tot 300 lux voor natuurlijk ontwaken
De Wake-up Light (HF3451) geeft een lichtintensiteit tot 300 lux. Het is klinisch bewezen dat we tot 250 lux aan lichtintensiteit nodig hebben om de energiehormonen zo te beïnvloeden dat we vol energie wakker worden. Om comfortabel te kunnen lezen is een lichtniveau van 300 tot 400 lux nodig.
bron

[ Bericht 58% gewijzigd door Mylene op 26-10-2007 21:22:30 ]
pi_54189962
Mensen die dit ding al langer gebruiken?
pi_54190014
TVP!
pi_54190264
hopelijk heb ik volgende maanr genoeg geld om er 1 te halen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_54190410
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:24 schreef moemoe het volgende:
TVP!
whehe! echt iets voor jou!

@ ontopicheid:

Zag het laatst staan bij de Kijkshop (had 40,- freebees en wilde een scheer aparaat kopen)
leek me ook wel iets
maar aangezien ik overdag (met licht) ook goed kan slapen vraag ik me af of dit bij mij gaat werken
Narf!
pi_54190452
Ik heb aangegeven dat ik 'm met mijn verjaardag wel wil hebben, alleen dit duurt nog tot december en ik weet niet of ik nog zo lang "wil" wachten

Dat gezoem waar in 't vorige topic over werd gesproken, hebben meer mensen hier last van? Ik heb namelijk 'n wekkerradio gehad die 's nachts soms héél zachtjes muziek afspeelde (terwijl 't ding uitstond) en daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Dat gezoem moet ik dus ook niet hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54190537
quote:
De Wake-up light maakt u zachtjes wakker met de dawn simulator. Bovendien verdwijnt uw vermoeidheid en stress dankzij de lichttherapie. De Wake-up light gebruikt een gloeilamp van 75 W met natuurlijk daglichtspectrum zonder UV.Daarnaast beschikt het apparaat over een zacht alarm en vogelzang waarmee u uit uw slaap gehaald wordt. Met het LCD scherm kunt u alle functies van de Wake-up light regelen.Met de Wake-up light bent u iedere ochtend weer vol energie!
Vogelzang
een rustig piano muziekje of een eigen mp3 zou leuker zijn
Narf!
pi_54190745
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik 'm met mijn verjaardag wel wil hebben, alleen dit duurt nog tot december en ik weet niet of ik nog zo lang "wil" wachten

Dat gezoem waar in 't vorige topic over werd gesproken, hebben meer mensen hier last van? Ik heb namelijk 'n wekkerradio gehad die 's nachts soms héél zachtjes muziek afspeelde (terwijl 't ding uitstond) en daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Dat gezoem moet ik dus ook niet hebben
Ik heb inmiddels mijn probleem voorgelegd bij Philips. Binnen 5 werkdagen zouden ze reageren, maandag is het de 5e werkdag.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_54190835
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels mijn probleem voorgelegd bij Philips. Binnen 5 werkdagen zouden ze reageren, maandag is het de 5e werkdag.
Ik ben erg benieuwd naar hun reactie
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54190868
dit lijkt me ook wel iets, aangezien ik nooit kan opstaan. Alleen vrees ik dat het bij mij geen nut heeft, aangezien ik vaak pas opsta als het allang licht is
pi_54190889
klinkt wel ok, ik ben een moeilijke slapert
ben alleen bang dat ik bij het eerste streepje licht al wakker ben?
ik ben nl. vrij gevoelig voor licht, slaapkamer moet zo donker mogelijk zijn..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54192061
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het zelfde probleem heb. Ook al staat het alarm uit, de lamp uit je hoort altijd (dag en nacht) een zachte brom/ruis/zoem, heel irritant. Ik heb contact opgenomen moet Pixmania (waar ik hem besteld heb). Mijn collega heeft ook zo'n lamp en zij zegt dat die van haar gewoon stil is.
pi_54192107
Ook maar eens kijken voor dit ding!
pi_54192789
Vandaag zag ik em op de tv, je krijgt em hem gratis als je een of andere hypotheek of verzekering? afsluit. Zie je ook wat je onthoudt van de reclame Wel de "aanbieding", maar niet het product waar het nu om ging...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:32:33 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54192892
Ik word nog immer ontzettend brak wakker.

Wat ik wel fijn vind is dat het geluid van zacht naar hard gaat. Nooit meer "TWOINGOING" uit je bed schrikken.
Confidence through competence
pi_54193836
Wat kost het ding ook alweer? Over de 100 euro toch?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:40:51 #17
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54194446
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word nog immer ontzettend brak wakker.

Wat ik wel fijn vind is dat het geluid van zacht naar hard gaat. Nooit meer "TWOINGOING" uit je bed schrikken.
Echt he, de keren dat het me overkomt dat ik nog in coma ben op het moment dat de wekker gaat (meestal ben ik 5 min van te voren al wakker me hart krijgt dan een opsodemieter zeg adrenaline door je lijf, ik ben ook altijd gelijk beroerd voor de rest van de dag. En ga 5 jaar eerder dood door die tiefus herrie, met de vogels wakker worden vind ik wat prettiger

tvp dus, helaas is dat ding pleuris duur, heb al naar verschillende mogelijkheden op dat gebied
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:41:06 #18
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_54194451
Nou vanmorgen was ik niet eerder wakker (door herrie oid) dan de ingestelde wektijd. Nu slaap ik de laatste paar weken wel wat onrustiger, komt goed binnenkort.
Maar even mijn ervaring van de 2-de nacht met deze wekker, ik werd zeg maar 10 voor de ingestelde wektijd heel relaxt zonder die bekende "schok" wakker van het licht.
Normaal gebruikte ik al mijn gsm met een normalere toon dan de cliche "uuuh, uuuh, uuuh" wekkertune maar het is toch heel erg plots.

Ik voelde me wel wat wakkerder dan anders, normaal zet ik een radio aan en luister wat nieuws, nu kon ik het hele nieuws blijven volgen ipv weer in slaap te dommelen.
Ik werd er niet enthousiaster van om mijn bed uit te springen, lag veels te lekker en warm dus dan heb ik zowieso moeite eruit te komen maar de wekker wekt je op een aangename manier.

En de stand 7 op de 400 lux versie is naar mijn mening al voldoende voor mij.

Wel lig ik soms met mijn gezicht de andere kant op, mensen ervaring daarmee dat ze dan later wakker worden

[ Bericht 1% gewijzigd door Noway666 op 27-10-2007 00:48:59 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:43:42 #19
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_54194509
edit: ff opgezocht 89,95 bij de wehkamp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:46:03 #20
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54200618
Ze zijn er wel flink reclame voor aan het maken de laatste paar weken
Jawel, je keek.
pi_54206766
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:46 schreef jna het volgende:
Ze zijn er wel flink reclame voor aan het maken de laatste paar weken
Des te beter Wordt het ding bekend en met een beetje geluk gaat de prijs dan wat omlaag
pi_54209388
Lijkt me een ideaal ding, maar wel een beetje duur. Misschien maar eens kijken of zoiets niet zelf in elkaar te hobbien is.
pi_54212770
Ik wil dus ook zo'n ding (aangezien ik nooit uit m'n bed kom 's ochtends), maar ik ga dus echt geen 90 euro betalen voor zo'n apparaat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:30:01 #24
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_54213392
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt wel ok, ik ben een moeilijke slapert
ben alleen bang dat ik bij het eerste streepje licht al wakker ben?
ik ben nl. vrij gevoelig voor licht, slaapkamer moet zo donker mogelijk zijn..
idem dito maar het lijkt me wel heerlijk relext ontwaken!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_54232702
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:24 schreef moemoe het volgende:
TVP!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')