abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:11:30 #51
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_55942962
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef w00h00 het volgende:
Zo heb ik er geen, en zo twee.

[TK] Philips Wake Up Light HF3461 (met fm radio)

Jah, zeker voor die vraagprijs.
Ga ergens anders je topic spammen.
Qui habet aures audiendi audiat
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:27:59 #52
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55944793
vanochtend wakker geworden na een korte nacht na het uitgaan bij mijn vriendin die nu ook zo'n ding heeft.
Ik heb het altijd ook al willen kopen, maar ik moet nog wel even kijken hoe het nou precies werkt.

1. Het licht was te vel. Dat ding staat naast mn hoofd op het nachtkastje en het eerste wat ik zag is dat ik verblind werd door het ding
2. De vogeltjes vloten zo hard dat mn oren er pijn van deden.

Voor de rest leuke leeslamp..
niets
pi_55944848
Mijn vriend heeft er nu ook een (we hadden 'm per ongeluk dubbel, dus heeft ie hem zelf maar gehouden).
Hij heeft het licht op 3 staan. Ik heb hem op 15 staan (ik slaap namelijk met mijn rug naar het ding toe, anders word ik wakker als ie begint met het licht aan te doen zeg maar).

Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat het werkt, aangezien ik vakantie heb . Vandaag heb ik hem weer gebruikt in ieder geval en ben nu wel wakker, maar nog steeds brakjes.
pi_55950738
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft er nu ook een (we hadden 'm per ongeluk dubbel, dus heeft ie hem zelf maar gehouden).
Hij heeft het licht op 3 staan. Ik heb hem op 15 staan (ik slaap namelijk met mijn rug naar het ding toe, anders word ik wakker als ie begint met het licht aan te doen zeg maar).

Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat het werkt, aangezien ik vakantie heb . Vandaag heb ik hem weer gebruikt in ieder geval en ben nu wel wakker, maar nog steeds brakjes.
Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:39:19 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55951228
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
vanochtend wakker geworden na een korte nacht na het uitgaan bij mijn vriendin die nu ook zo'n ding heeft.
Ik heb het altijd ook al willen kopen, maar ik moet nog wel even kijken hoe het nou precies werkt.

1. Het licht was te vel. Dat ding staat naast mn hoofd op het nachtkastje en het eerste wat ik zag is dat ik verblind werd door het ding
2. De vogeltjes vloten zo hard dat mn oren er pijn van deden.

Voor de rest leuke leeslamp..
Even stoeien met de instellingen: lichtsterkte en volume kun je aanpassen.

Ik zou 'm niet als leeslamp gebruiken. Daar verbruikt 'ie best veel voor.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 21:45:10 #57
51286 w00h00
Digital man!
pi_55960694
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:11 schreef tisauch het volgende:

[..]

Jah, zeker voor die vraagprijs.
Ga ergens anders je topic spammen.
Lees je ff in en dan zie je dat het een hele normale vraagprijs is. 85 euro is een hele nette prijs voor dit ding.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:26:42 #58
126620 Krln
Belg in Breda
pi_55963112
ik heb hem ook. ik ben doof en slechthorend en werd soms niet wakker van mijn gewone wekker, of pas als ie heel hard ging en dan schrok ik me dood, werd ik helemaal in paniek wakker en was ik de hele dag moe. nu word ik geleidelijk wakker van het licht. en daarna gaat de radio zachtjes spelen, later wat harder en tegen dan ben ik al langzaam wakker gesoezeld. je kan licht en geluid instellen hoe je het zelf het fijnst vindt. ik ben er iig heel blij mee!
pi_55963127
Morgenochtend eens zien of we wakker worden van dat ding.
pi_55966491
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:26 schreef Krln het volgende:
ik heb hem ook. ik ben doof en slechthorend en werd soms niet wakker van mijn gewone wekker, of pas als ie heel hard ging en dan schrok ik me dood, werd ik helemaal in paniek wakker en was ik de hele dag moe. nu word ik geleidelijk wakker van het licht. en daarna gaat de radio zachtjes spelen, later wat harder en tegen dan ben ik al langzaam wakker gesoezeld. je kan licht en geluid instellen hoe je het zelf het fijnst vindt. ik ben er iig heel blij mee!
Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.
Iemand die ik ken is ook slechthorend en die heeft een apart kussen gekregen die gaat trillen als wekker. Misschien een tip dat je die bij zo'n speciaalzaak voor medische en orthopedische hulpmiddelen gaat halen en vergoed krijgt door het ziekenfonds (mocht de wake up light niet werken).
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:21:15 #61
126620 Krln
Belg in Breda
pi_55970241
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 03:06 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.
Iemand die ik ken is ook slechthorend en die heeft een apart kussen gekregen die gaat trillen als wekker. Misschien een tip dat je die bij zo'n speciaalzaak voor medische en orthopedische hulpmiddelen gaat halen en vergoed krijgt door het ziekenfonds (mocht de wake up light niet werken).

nie zeuren he splits het maar even uit , aangezien het goed wakker worden van geluid bij mij ook afhangt van op welk oor ik in slaap val.

bedankt voor tip kussen, denk dat ik me pleuris zou schrikken , wake up light werkt echt tof.

fijn weekend
pi_55971314
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.
Ik heb gewoon 8 uur geslapen hoor.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:34:22 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55975472
Na twee weekjes testen kan ik toch melden dat ik slechts 1x pas rond de wektijd wakker werd, en de rest van de dagen ervoor!

En op zich best op een lekkere manier!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:40:16 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55975569
Ik heb de energy light van Philips (wat een rib uit mijn lijf was maar heb hem gewoonn nodig in de winter. Moet zeggen dat deze manier van wakker worden me wel aanspreekt. (tvp)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55977416
Donderdag besteld bij de postbank, vandaag gekregen
Net even ingesteld kwa licht en volume, licht en volume heb ik beide even op 5 gelaten, maandag begint mn stage en dan kan ik beginnen met testen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_55977433
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de energy light van Philips (wat een rib uit mijn lijf was maar heb hem gewoonn nodig in de winter. Moet zeggen dat deze manier van wakker worden me wel aanspreekt. (tvp)
Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_55979870
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef soylent het volgende:
Na twee weekjes testen kan ik toch melden dat ik slechts 1x pas rond de wektijd wakker werd, en de rest van de dagen ervoor!

En op zich best op een lekkere manier!
Ik altijd pas 10 minuten later (heb hem nu 2 maanden).
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:38:46 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55980993
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?
Nee dat is geen wekker. Het is een behoorlijk grote lamp die helpt als je last van Season Affective Dissorder hebt (winterdepressie door lichttekort).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 13 januari 2008 @ 14:18:16 #69
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_55997218
Philips Wake-up Light #2

zijn er nog mensen die een zoemend geluid horen bij de wakeuplight?
volgens philips is het een defect, ik kon een brom horen uit de wakeuplight...

Is hij bij jullie helemaal stil??
  zondag 13 januari 2008 @ 14:45:17 #70
101884 PeRi
Allons-y!
pi_55998000
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan .
Whatever I want.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:16:02 #71
136730 PiRANiA
pi_56002679
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan .
das lekker :/
  zondag 13 januari 2008 @ 17:16:42 #72
136730 PiRANiA
pi_56002693
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
maar maakt die van jou ook een zacht zoemend geluid?
pi_56005770
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
Philips Wake-up Light #2

zijn er nog mensen die een zoemend geluid horen bij de wakeuplight?
volgens philips is het een defect, ik kon een brom horen uit de wakeuplight...

Is hij bij jullie helemaal stil??
Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?
pi_56006426
Die van mijn vriend maakt geen geluid dus het is niet bij allemaal het geval
  zondag 13 januari 2008 @ 20:36:24 #75
136730 PiRANiA
pi_56007107
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:37 schreef rosey het volgende:

[..]

Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?
quote:
from Philips Consumer Care <philips_1545502@philips-customercare.com>
to [knip],
date Jan 12, 2008 3:16 PM
subject Philips
Jan 12 (1 day ago)

PHILIPS

Geachte heer/mevrouw [knip]

U heeft ons aangegeven dat er een brommend geluid in uw Wake-up Light zit en u wil weten of dit een transformator is.

Vanuit deze kant is het moeilijk te bepalen waardoor het brommend geluid geproduceerd wordt, maar zoals eerder vermeld er zit geen transformatoe in de Wake-up Light. Echter hoort er geen brommend geluid uit het apparaat te komen.

Het product is waarschijnlijk defect. Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0900-8407 (¤ 0.10 p/m) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer: 50-134598169.

Met vriendelijke groet,

Guy van Grinsven

Philips Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')