Vorige topics:quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Goed excuus om je inrichting om te gooien.
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kortom: is het je geld waard ?
Nee. Maar dat vogelgeluid is best aardig als je midden in het centrum woont.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
kijk, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ze zijn al veel te vinden op MP, misschien is het wel wat voor mijn zus.
Ik heb zelf een mp3 wekken zodat ik 's morgens met jankende gitaren word gewekt.
Ervaring verschild per persoon maar meest merken wel een verbetering wat ik tot nu toe heb gelezen. Maar of het zoveel geld waard is moet je zelf weten, ik zelf heb toch eigelijk een nieuwe wekker nodig dus dan maar effe een dure. Gelukkig is die bij de Postbank maar 70 euro(die met radio), alleen helaas nu tijdelijk uitverkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Voor mij persoonlijk wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
In de ANWB winkels hebben ze die vrij goedkoop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef hilliebillie het volgende:
Hij heeft nu voor mij de lichtintensiteit op de laagste aangeraden intensiteit staan, maar ik ga binnenkort toch eens shoppen voor een 'slaapblinddoek'
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef northernlight81 het volgende:
Ik wacht mooi nog een paar maanden tot ze een stuk goedkoper zijn, dan ga ik er zeker 1 kopen. Ik vind die nieuwe lichtdingetjes van Philips allemaal wel wat hebben. Zo'n lamp waarvan je de kleur kan veranderen en die LED decoratielampjes zijn ook mooi.
Voor mij wel, ben er zeer tevreden meequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Mee eens, had dat ook al gepost. Vooral die wakeup light. Meer dan 100 euro voor een wekker met een dimbare gloeilamp. Maar zodra er een beetje concurrentie op dit vlak komt zal dit veranderen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja gek, maar 100 euro voor zo'n lampie?!#!
ja! die vogels werken niet maar dat piepje prima icm het licht!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef BaggerUser het volgende:
Hij staat er niet meer opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:42 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Oke, nu kan ik hem niet meer vinden op de postbank site ? Normaal stond hij toch bij "beeld en geluid" en dan "Audio" ?
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaaquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:04 schreef robinmos het volgende:
[..]
Bij 'Verzorging en uiterlijk' > 'Elektrische apparatuur'. Tadaa
-edit
Bij mij staat hij ook nog bij Beeld en geluid en dan Audio
Ah kijk, daar heb ik iets aan. Ben er zelf ook erg slecht in en overweeg zo'n ding als oplossing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef tisauch het volgende:
Fijn apparaat.
Normaal gesproken een ramp met mij om vroeg op te staan maar met dit beestje no prob.![]()
En je hebt niet de neiging om de wekker een hengst te willen geven als je wakker wordt.
Jah, zeker voor die vraagprijs.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef w00h00 het volgende:
Zo heb ik er geen, en zo twee.![]()
[TK] Philips Wake Up Light HF3461 (met fm radio)
Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend heeft er nu ook een (we hadden 'm per ongeluk dubbel, dus heeft ie hem zelf maar gehouden).
Hij heeft het licht op 3 staan. Ik heb hem op 15 staan (ik slaap namelijk met mijn rug naar het ding toe, anders word ik wakker als ie begint met het licht aan te doen zeg maar).
Ik kan nog steeds niet echt zeggen dat het werkt, aangezien ik vakantie heb. Vandaag heb ik hem weer gebruikt in ieder geval en ben nu wel wakker, maar nog steeds brakjes.
Even stoeien met de instellingen: lichtsterkte en volume kun je aanpassen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
vanochtend wakker geworden na een korte nacht na het uitgaan bij mijn vriendin die nu ook zo'n ding heeft.
Ik heb het altijd ook al willen kopen, maar ik moet nog wel even kijken hoe het nou precies werkt.
1. Het licht was te vel. Dat ding staat naast mn hoofd op het nachtkastje en het eerste wat ik zag is dat ik verblind werd door het ding
2. De vogeltjes vloten zo hard dat mn oren er pijn van deden.
Voor de rest leuke leeslamp..
Lees je ff in en dan zie je dat het een hele normale vraagprijs is. 85 euro is een hele nette prijs voor dit ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:11 schreef tisauch het volgende:
[..]
Jah, zeker voor die vraagprijs.![]()
Ga ergens anders je topic spammen.
Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:26 schreef Krln het volgende:
ik heb hem ook. ik ben doof en slechthorend en werd soms niet wakker van mijn gewone wekker, of pas als ie heel hard ging en dan schrok ik me dood, werd ik helemaal in paniek wakker en was ik de hele dag moe. nu word ik geleidelijk wakker van het licht. en daarna gaat de radio zachtjes spelen, later wat harder en tegen dan ben ik al langzaam wakker gesoezeld. je kan licht en geluid instellen hoe je het zelf het fijnst vindt. ik ben er iig heel blij mee!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je bent aan 1 kant doof en aan de andere slechthorend? Dan ben je natuurlijk slechthorend,maar dat doet er niet toe.
Iemand die ik ken is ook slechthorend en die heeft een apart kussen gekregen die gaat trillen als wekker. Misschien een tip dat je die bij zo'n speciaalzaak voor medische en orthopedische hulpmiddelen gaat halen en vergoed krijgt door het ziekenfonds (mocht de wake up light niet werken).
Ik heb gewoon 8 uur geslapen hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tja, wat kun je er ook van verwachten. Kan me niet voorstellen dat ik nu door een andere wekker opeens megafris wakker word om 8 uur 's ochtends als ik maar 4 uur heb geslapen.
Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de energy light van Philips (wat een rib uit mijn lijf was maar heb hem gewoonn nodig in de winter. Moet zeggen dat deze manier van wakker worden me wel aanspreekt. (tvp)
Ik altijd pas 10 minuten laterquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef soylent het volgende:
Na twee weekjes testen kan ik toch melden dat ik slechts 1x pas rond de wektijd wakker werd, en de rest van de dagen ervoor!
En op zich best op een lekkere manier!
Nee dat is geen wekker. Het is een behoorlijk grote lamp die helpt als je last van Season Affective Dissorder hebt (winterdepressie door lichttekort).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook staan op de postbank site. Is dat ook een wekker ?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan.
maar maakt die van jou ook een zacht zoemend geluid?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:45 schreef PeRi het volgende:
Mijn lamp is gisteren bezorgd. Vind het wel slordig van de Postbank dat ze enkel een adressticker/factuur op de doos plakken en hij zo met de post meeging, in zn eigen verpakking. Iedereen weet wat er in zit, tis toch een prijzig ding en in het nieuws. Had graag gezien dat ze er een neutrale doos omheen hadden gedaan.
Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
Philips Wake-up Light #2
zijn er nog mensen die een zoemend geluid horen bij de wakeuplight?
volgens philips is het een defect, ik kon een brom horen uit de wakeuplight...
Is hij bij jullie helemaal stil??
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:37 schreef rosey het volgende:
[..]
Mijn wake up light zoemt ook! Zowel als ie aanstaat en uitstaat! Vooral heel vervelend als je wilt slapen!! Ik heb nog geen contact opgenomen met philips, maar ik begrijp uit jou bericht dat ze aangeven dat het een defect is. Heb jij al wel contact gehad met Philips? En weten ze dan bij Philips ook wat ze er aan kunnen doen?
quote:from Philips Consumer Care <philips_1545502@philips-customercare.com>
to [knip],
date Jan 12, 2008 3:16 PM
subject Philips
Jan 12 (1 day ago)
PHILIPS
Geachte heer/mevrouw [knip]
U heeft ons aangegeven dat er een brommend geluid in uw Wake-up Light zit en u wil weten of dit een transformator is.
Vanuit deze kant is het moeilijk te bepalen waardoor het brommend geluid geproduceerd wordt, maar zoals eerder vermeld er zit geen transformatoe in de Wake-up Light. Echter hoort er geen brommend geluid uit het apparaat te komen.
Het product is waarschijnlijk defect. Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0900-8407 (¤ 0.10 p/m) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer: 50-134598169.
Met vriendelijke groet,
Guy van Grinsven
Philips Nederland
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.quote:
ik heb hem zelfs al teruggebracht (mediamarktquote:Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef rosey het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.
1. Hij hoort niet te zoemen. Dat is een defect.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij zoemt heel zachtjes, maar ik ben t hardere gezoem van mijn boxenset al gewend, dus dit kan er nog wel bij. Alleen het paneel van de wekker vind ik veel licht geven, en dat is de reden dat ik vannacht om 3:00 nog niet sliep.
De wekker ging om 7:00 af, maar ik ben nog prettig wakker geworden, al zeg ik t zelf. Er zijn genoeg keren dat ik om 8:00 al aan de 10 uur slaap zat, en ik minder gelukkig ben opgestaan. De wekker staat boven me in het midden zeg maar, en schijnt boven het hele bed uit, dus er komt ook nog wat warmte vanaf. Prettig wakker worden, dus een goede investering. Ik ben gelukkig aan mijn nieuwe stage begonnen
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je kooptquote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Een wekker kopen om lekker wakker te worden maar vervolgens tot drie uur wakker blijven liggen omdat het display zoveel licht geeft.
Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je koopt![]()
Maar hij staat al lichter
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef Dwoezel het volgende:
Mijn Wake-Up Light zoemt ook, maar ik heb echt geen zin om hem terug te sturen. Ik heb hem via Pixmania besteld toen en wat ik over de klantenservice daar hoor is niet echt rooskleurig. Zolang ik nog door dat gezoem heen slaap is het voor mij wel overkomelijk.
Ik draai de wekker gewoon een kwartslag om zodat ik niet het display zie.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kanquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Maar hij staat al lichter donkerder
Misschien had je gewoon even moeten lezen wat er op de knop staat..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar hij staat al lichter
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef DarkChylde het volgende:
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kan![]()
wil ik weten wat voor apparaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturen
schietstoel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
wil ik weten wat voor apparaat?
bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde. Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume. Ik vind dat ook wel het gemakkelijke van deze wekker dat je er niets aan hoeft te doen en de dag er op gaat de wekker gewoon op de zelfde tijd op de zelfde manier af..quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:De knoppen zijn plat en in het donker niet heel duidelijk van elkaar te onderscheiden. Verder voelen de knoppen bij het indrukken erg goedkoop aan, met een klikgeluid. De wekfunctie deelt de lichtsterkte met de leeslamp-functie. Hierdoor is een extra overbodige handeling nodig als je het als leeslamp wilt gebruiken. Je moet nu namelijk de lichtsterkte aanpassen op wat je gebruikt bij het lezen, en daarna vervolgens weer aanpassen op de lichtsterkte voor bij het wakker worden. Irritant! Bij het instellen van de wekfunctie krijg je meteen ook het geluid ervan te horen, oftewel het geluid alarm gaat meteen af terwijl je aan het instellen bent Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.
Vooral kwa mogelijkheden in de electronica, had ik wel meer verwacht van Philips. Het apart kunnen instellen van de wekfunctie-lichtsterkte en leeslamp-lichtsterkte, zou er fijn zijn geweest.
Ik vind juist dat ze er wel goed over hebben nagedacht. Met 2 verschillende lichtniveaus zou het weer niet duidelijk zijn welke waarvoor is (denk er ook aan dat niet alleen technisch aangelegde 25-jarigen 'm gebruiken, maar ook ouderen en minder intelligente mensenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:
Ligt eraan wat ik onder "instellen" versta. Bij het instellen van het geluid, gaat het geluid inderdaad niet aan, maar bij het uitschakelen/veranderen van het alarm wel, je moet dan alle daarop volgende alarmstanden doorlopen om het alarm in uitgeschakelde toestand te krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde.
Sowieso 2x per week, vanwege het weekend. En daarnaast nog vaker als even je radio wilt luisteren.quote:Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume.
Kan, maar op de vorige pagina zie ik een mailtje van Philips metquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.
Dan zou ik toch weer terug moeten naar Pixmania. Misschien dat ik er nog eens achteraan ga als het me echt gaat storen.quote:Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.
Zet gewoon de lichtintensiteit wat lager.. Anders begint het geluidje weer niet op de goede tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef Aventura het volgende:
Verder werd ik steeds een kwartier voro de ingestelde tijd wakker van het licht. Niet echt een mankemen van het ding zelf, ik kan er voortaan rekening mee houden en de wekker een kwartier later instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |