abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56007458
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[..]
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.
  maandag 14 januari 2008 @ 07:48:25 #77
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56016423
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef rosey het volgende:

[..]

Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.
ik heb hem zelfs al teruggebracht (mediamarkt )
'k ga maar eens een nieuwe halen.
pi_56027498
Hij zoemt heel zachtjes, maar ik ben t hardere gezoem van mijn boxenset al gewend, dus dit kan er nog wel bij. Alleen het paneel van de wekker vind ik veel licht geven, en dat is de reden dat ik vannacht om 3:00 nog niet sliep.

De wekker ging om 7:00 af, maar ik ben nog prettig wakker geworden, al zeg ik t zelf. Er zijn genoeg keren dat ik om 8:00 al aan de 10 uur slaap zat, en ik minder gelukkig ben opgestaan. De wekker staat boven me in het midden zeg maar, en schijnt boven het hele bed uit, dus er komt ook nog wat warmte vanaf. Prettig wakker worden, dus een goede investering. Ik ben gelukkig aan mijn nieuwe stage begonnen
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  maandag 14 januari 2008 @ 17:17:52 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56027586
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij zoemt heel zachtjes, maar ik ben t hardere gezoem van mijn boxenset al gewend, dus dit kan er nog wel bij. Alleen het paneel van de wekker vind ik veel licht geven, en dat is de reden dat ik vannacht om 3:00 nog niet sliep.

De wekker ging om 7:00 af, maar ik ben nog prettig wakker geworden, al zeg ik t zelf. Er zijn genoeg keren dat ik om 8:00 al aan de 10 uur slaap zat, en ik minder gelukkig ben opgestaan. De wekker staat boven me in het midden zeg maar, en schijnt boven het hele bed uit, dus er komt ook nog wat warmte vanaf. Prettig wakker worden, dus een goede investering. Ik ben gelukkig aan mijn nieuwe stage begonnen
1. Hij hoort niet te zoemen. Dat is een defect.
2. Het display is in te stellen (grootste knop bovenop).
3. Is het display dan nog te fel, dan zet je er wat voor.

Een wekker kopen om lekker wakker te worden maar vervolgens tot drie uur wakker blijven liggen omdat het display zoveel licht geeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_56031966
Mijn Wake-Up Light zoemt ook, maar ik heb echt geen zin om hem terug te sturen. Ik heb hem via Pixmania besteld toen en wat ik over de klantenservice daar hoor is niet echt rooskleurig. Zolang ik nog door dat gezoem heen slaap is het voor mij wel overkomelijk.
pi_56032279
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Lienekien het volgende:

Een wekker kopen om lekker wakker te worden maar vervolgens tot drie uur wakker blijven liggen omdat het display zoveel licht geeft.
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je koopt

Maar hij staat al lichter
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 22:25:46 #82
43556 miss_dynastie
pi_56035651
Wij hebben hem inmiddels ook. Ik heb geen moeite met wakker worden/ opstaan, vriendje wel. Nu wordt hij veel uitgeruster wakker en heeft ook veel minder moeite met opstaan.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:29:25 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56035788
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:29:46 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56035804
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef Dwoezel het volgende:
Mijn Wake-Up Light zoemt ook, maar ik heb echt geen zin om hem terug te sturen. Ik heb hem via Pixmania besteld toen en wat ik over de klantenservice daar hoor is niet echt rooskleurig. Zolang ik nog door dat gezoem heen slaap is het voor mij wel overkomelijk.
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56037089
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.
Ik draai de wekker gewoon een kwartslag om zodat ik niet het display zie.
Overigens is dit display al tig keer beter dan die van de NafNaf Lys. Daar kon ik een boek bij lezen in de donkerste stand.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:46:07 #86
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56043418
quote:

[..]

Maar hij staat al lichter donkerder
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kan

bij mij doet het nog niet helemaal naar mijn zin. Maar heb de laatste tijd ook veel aan mijn hoofd, dus word vaak wakker 's nachts. handig is wel dat ik meteen weet of ik al moet opstaan, als er nog geen licht is, dan is het nog zeker een half uur voor wektijd

de mijne zoemt gelukkig niet..
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_56051368
quote:

Misschien had je gewoon even moeten lezen wat er op de knop staat..
'snooze / screen brightness control'

Ik heb 'm ook, en ik vind 'm geweldig!
Ik moest altijd 3 wekkers zetten, de eerste een uur voordat ik op moest staan, en dan ging ik een uur lang half dromend elke 5 minuten al die wekkers uitmeppen om vervolgens doodmoe en chagrijnig mijn bed uit te komen. Nu word ik wakker, tussen 2 dromen in, krijg langzaam door dat het ook de bedoeling is dat ik wakker word, en een paar minuten later beginnen de vogeltjes
En dan huppel ik vrolijk mijn bed uit
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56051580
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef DarkChylde het volgende:

als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kan
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturen
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:25 #89
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56070755
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturen
wil ik weten wat voor apparaat?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:52:29 #90
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56072487
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

wil ik weten wat voor apparaat?
schietstoel...
pi_56072708
Ha! Ik moest gisteren om 8 uur opstaan en ging rond half 2 naar bed. En ik ben gewoon helemaal niet moe geweest die dag.

Zou het dan toch werken ?
pi_56074431
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.

Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:
  • De knoppen zijn plat en in het donker niet heel duidelijk van elkaar te onderscheiden. Verder voelen de knoppen bij het indrukken erg goedkoop aan, met een klikgeluid.
  • De wekfunctie deelt de lichtsterkte met de leeslamp-functie. Hierdoor is een extra overbodige handeling nodig als je het als leeslamp wilt gebruiken. Je moet nu namelijk de lichtsterkte aanpassen op wat je gebruikt bij het lezen, en daarna vervolgens weer aanpassen op de lichtsterkte voor bij het wakker worden. Irritant!
  • Bij het instellen van de wekfunctie krijg je meteen ook het geluid ervan te horen, oftewel het geluid alarm gaat meteen af terwijl je aan het instellen bent Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.

Vooral kwa mogelijkheden in de electronica, had ik wel meer verwacht van Philips. Het apart kunnen instellen van de wekfunctie-lichtsterkte en leeslamp-lichtsterkte, zou er fijn zijn geweest.
  • pi_56074884
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:

• De knoppen zijn plat en in het donker niet heel duidelijk van elkaar te onderscheiden. Verder voelen de knoppen bij het indrukken erg goedkoop aan, met een klikgeluid.
  • De wekfunctie deelt de lichtsterkte met de leeslamp-functie. Hierdoor is een extra overbodige handeling nodig als je het als leeslamp wilt gebruiken. Je moet nu namelijk de lichtsterkte aanpassen op wat je gebruikt bij het lezen, en daarna vervolgens weer aanpassen op de lichtsterkte voor bij het wakker worden. Irritant!
  • Bij het instellen van de wekfunctie krijg je meteen ook het geluid ervan te horen, oftewel het geluid alarm gaat meteen af terwijl je aan het instellen bent Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.

Vooral kwa mogelijkheden in de electronica, had ik wel meer verwacht van Philips. Het apart kunnen instellen van de wekfunctie-lichtsterkte en leeslamp-lichtsterkte, zou er fijn zijn geweest.
  • bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde. Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume. Ik vind dat ook wel het gemakkelijke van deze wekker dat je er niets aan hoeft te doen en de dag er op gaat de wekker gewoon op de zelfde tijd op de zelfde manier af..

Van de knoppen heb ik eigenlijk ook geen last (en mijn vriend ook niet, hij gebruikt de wekker)

Ook las ik hier ergens van het toch moe wakker worden. Deze wekker is er niet gemaakt zodat je minder slaap nodig hebt maar dat je gemakkelijker wakker wordt..
    pi_56075207
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:

Ik vind juist dat ze er wel goed over hebben nagedacht. Met 2 verschillende lichtniveaus zou het weer niet duidelijk zijn welke waarvoor is (denk er ook aan dat niet alleen technisch aangelegde 25-jarigen 'm gebruiken, maar ook ouderen en minder intelligente mensen ). Dat geluid bij het aanzetten van de wekfunctie vind ik ook irritant. Ik zie het verschil tussen vogeltjes en het piepje ook wel op het scherm. Maar als je gewoon elke dag de wekker aan hebt staan, hoef je 'm dus ook niet elke keer opnieuw aan te zetten, dus heb je er niet veel last van.
    De knoppen voelen inderdaad wel erg plastic en goedkoop aan. Maar hey, het werkt
    In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
    pi_56076038
    Ik ben tevreden over mijn wake-up light Het enige wat ik een beetje mis is een Sleep-functie. Je laat lampje branden en radio aan en die gaan na een ingestelde tijd vanzelf dimmen en uit. Dat had de NafNaf Lys dus wel.

Maar dan is het wel nodig om een aparte sterkte te kunnen kiezen voor leeslamp/wekker aangezien je meestal niet in slaap wil vallen met lichtsterkte 20
    pi_56077348
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde.
    Ligt eraan wat ik onder "instellen" versta. Bij het instellen van het geluid, gaat het geluid inderdaad niet aan, maar bij het uitschakelen/veranderen van het alarm wel, je moet dan alle daarop volgende alarmstanden doorlopen om het alarm in uitgeschakelde toestand te krijgen.

Bij een normale wekker hoef je meestal maar 1 knop in te drukken om een wekker voor de volgende dag uit te krijgen. Bij de Wake-Up-light moet je maximaal 5 keer dezelfde knop indrukken als je een radio wilt uitzetten, waarbij die knop ook nog eens vertraagd overgaat naar de volgende alarmtoestand.
    En omdat ik het alarm hard heb staan, moet ik deze ook nog eens terugdraaien bij het uitschakelen.
    quote:
    Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume.
    Sowieso 2x per week, vanwege het weekend. En daarnaast nog vaker als even je radio wilt luisteren.

Een scenario waar ik me dagelijks aan stoor:
    Nachts even naar de wc:
    1) tastend in het donder zoeken naar de gare/goedkope klinkende/aanvoelende licht-aan-knop van de lamp
    2) De licht-intensiteit van de lamp opschroeven door aan het rad te draaien.
    3) naar de wc gaan
    4) De licht-intensiteit weer terug ronddraaien naar de licht-intensiteit die ik wil hebben bij het wakker worden
    5) de gare/goedkope klinkende/aanvoelende licht-aan-knop van de lamp weer uitdrukken.

Dit zijn naar mijn mening 2 stappen te veel. Iets waar ik me nachts in mijn bed niet mee bezig wil houden.
    pi_56077759
    Tip: koop een gewoon lampje (voor erbij dus)!
    Ik zie het ding gewoon als een wekker, die toevallig wekt met licht. Je moet het ook niet willen gebruiken als bedlampje, vrees ik.
      donderdag 17 januari 2008 @ 09:39:39 #98
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_56095275
    Ik heb hem nu twee dagen. Misschien te kort voor een goede evaluatie maar dit is wat mij opviel: de snooze-, dim-, en volumeknoppen zitten bovenaan. Aangezien mijn nachtkasje even hoog is als mijn bed en de lamp nogal hoog is, moet ik mijn arm wel heel hoog optillen wil ik erbij kunnen. Bovendien, dit zei iemand boven mij ook al, zijn de knoppen in het donker niet van elkaar te onderscheiden. Verder werd ik steeds een kwartier voro de ingestelde tijd wakker van het licht. Niet echt een mankemen van het ding zelf, ik kan er voortaan rekening mee houden en de wekker een kwartier later instellen.
    pi_56100768
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.
    Kan, maar op de vorige pagina zie ik een mailtje van Philips met
    quote:
    Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.
    Dan zou ik toch weer terug moeten naar Pixmania. Misschien dat ik er nog eens achteraan ga als het me echt gaat storen.
    pi_56103883
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef Aventura het volgende:
    Verder werd ik steeds een kwartier voro de ingestelde tijd wakker van het licht. Niet echt een mankemen van het ding zelf, ik kan er voortaan rekening mee houden en de wekker een kwartier later instellen.
    Zet gewoon de lichtintensiteit wat lager.. Anders begint het geluidje weer niet op de goede tijd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')