Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.quote:

ik heb hem zelfs al teruggebracht (mediamarktquote:Op zondag 13 januari 2008 20:53 schreef rosey het volgende:
[..]
Dan zijn er een hoop defect denk ik zo. Ga jij terug met je wake-up light? Die ik heb komt van de postbank rentepunten actie. Dus als ik de lamp moet terug sturen, zal ik wel flinke tijd zonder zitten en weer verzendkosten moeten betalen voor het terugsturen.
 )
 ) 

1. Hij hoort niet te zoemen. Dat is een defect.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij zoemt heel zachtjes, maar ik ben t hardere gezoem van mijn boxenset al gewend, dus dit kan er nog wel bij. Alleen het paneel van de wekker vind ik veel licht geven, en dat is de reden dat ik vannacht om 3:00 nog niet sliep.
De wekker ging om 7:00 af, maar ik ben nog prettig wakker geworden, al zeg ik t zelf. Er zijn genoeg keren dat ik om 8:00 al aan de 10 uur slaap zat, en ik minder gelukkig ben opgestaan. De wekker staat boven me in het midden zeg maar, en schijnt boven het hele bed uit, dus er komt ook nog wat warmte vanaf. Prettig wakker worden, dus een goede investering. Ik ben gelukkig aan mijn nieuwe stage begonnen

Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je kooptquote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Een wekker kopen om lekker wakker te worden maar vervolgens tot drie uur wakker blijven liggen omdat het display zoveel licht geeft.

Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ga jij maar de handleiding lezen van ieder apparaat dat je koopt
Maar hij staat al lichter

Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef Dwoezel het volgende:
Mijn Wake-Up Light zoemt ook, maar ik heb echt geen zin om hem terug te sturen. Ik heb hem via Pixmania besteld toen en wat ik over de klantenservice daar hoor is niet echt rooskleurig. Zolang ik nog door dat gezoem heen slaap is het voor mij wel overkomelijk.

Ik draai de wekker gewoon een kwartslag om zodat ik niet het display zie.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoeft de handleiding niet te lezen om iets voor het display te zetten als je daar uren van wakker blijft liggen.

als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kanquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Maar hij staat al lichter donkerder

Misschien had je gewoon even moeten lezen wat er op de knop staat..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar hij staat al lichter

Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef DarkChylde het volgende:
als je een nieuw apparaat koopt, altijd op alle knopjes drukken, anders weet je nooit wat ie allemaal kan

wil ik weten wat voor apparaat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat bij een apparaat deed, kon ik hem terugsturen

schietstoel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
wil ik weten wat voor apparaat?

?
 ?

Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.
 Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau. 

bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde. Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume. Ik vind dat ook wel het gemakkelijke van deze wekker dat je er niets aan hoeft te doen en de dag er op gaat de wekker gewoon op de zelfde tijd op de zelfde manier af..quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:De knoppen zijn plat en in het donker niet heel duidelijk van elkaar te onderscheiden. Verder voelen de knoppen bij het indrukken erg goedkoop aan, met een klikgeluid. De wekfunctie deelt de lichtsterkte met de leeslamp-functie. Hierdoor is een extra overbodige handeling nodig als je het als leeslamp wilt gebruiken. Je moet nu namelijk de lichtsterkte aanpassen op wat je gebruikt bij het lezen, en daarna vervolgens weer aanpassen op de lichtsterkte voor bij het wakker worden. Irritant! Bij het instellen van de wekfunctie krijg je meteen ook het geluid ervan te horen, oftewel het geluid alarm gaat meteen af terwijl je aan het instellen bent Gelukkig duurt het maar een paar seconden, en kan je dit geluid weer handmatig uitdraaien, maar het zijn wel [b]onnodige overbodige handelingen[b/]! Ze hadden beter een aparte testfunctie kunnen maken voor het geluidsniveau.
Vooral kwa mogelijkheden in de electronica, had ik wel meer verwacht van Philips. Het apart kunnen instellen van de wekfunctie-lichtsterkte en leeslamp-lichtsterkte, zou er fijn zijn geweest.

Ik vind juist dat ze er wel goed over hebben nagedacht. Met 2 verschillende lichtniveaus zou het weer niet duidelijk zijn welke waarvoor is (denk er ook aan dat niet alleen technisch aangelegde 25-jarigen 'm gebruiken, maar ook ouderen en minder intelligente mensenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb de Wake-Up Light nu ook al een tijdje.
Jammer vind ik dat de lamp niet erg gebruiksvriendelijk is:
 ). Dat geluid bij het aanzetten van de wekfunctie vind ik ook irritant. Ik zie het verschil tussen vogeltjes en het piepje ook wel op het scherm. Maar als je gewoon elke dag de wekker aan hebt staan, hoef je 'm dus ook niet elke keer opnieuw aan te zetten, dus heb je er niet veel last van.
 ). Dat geluid bij het aanzetten van de wekfunctie vind ik ook irritant. Ik zie het verschil tussen vogeltjes en het piepje ook wel op het scherm. Maar als je gewoon elke dag de wekker aan hebt staan, hoef je 'm dus ook niet elke keer opnieuw aan te zetten, dus heb je er niet veel last van. 

Het enige wat ik een beetje mis is een Sleep-functie. Je laat lampje branden en radio aan en die gaan na een ingestelde tijd vanzelf dimmen en uit. Dat had de NafNaf Lys dus wel.
  Het enige wat ik een beetje mis is een Sleep-functie. Je laat lampje branden en radio aan en die gaan na een ingestelde tijd vanzelf dimmen en uit. Dat had de NafNaf Lys dus wel. 

Ligt eraan wat ik onder "instellen" versta. Bij het instellen van het geluid, gaat het geluid inderdaad niet aan, maar bij het uitschakelen/veranderen van het alarm wel, je moet dan alle daarop volgende alarmstanden doorlopen om het alarm in uitgeschakelde toestand te krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
bij het instellen van de wekfunctie gaat hier het geluid niet aan hoor, dat is alleen bij de testfunctie, dan gaat in een minuut het licht en het geluid van 0 naar de ingestelde waarde.

Sowieso 2x per week, vanwege het weekend. En daarnaast nog vaker als even je radio wilt luisteren.quote:Ik neem aan dat je dat niet elke dag op nieuw hoeft te testen, hooguit in het begin even als je nog niet helemaal tevreden bent met lichtsterkte of volume.

Kan, maar op de vorige pagina zie ik een mailtje van Philips metquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan ook Philips zelf eens bellen. Ik heb wel aardige ervaringen met hun helpdesk.
Dan zou ik toch weer terug moeten naar Pixmania. Misschien dat ik er nog eens achteraan ga als het me echt gaat storen.quote:Aangezien het apparaat binnen de garantieperiode van 2 jaar valt, adviseren wij u voor een spoedige service naar uw handelaar te gaan. Volgens onze omruilregeling kan hij u bij constatering van het defect direct een vervangend apparaat meegeven.

Zet gewoon de lichtintensiteit wat lager.. Anders begint het geluidje weer niet op de goede tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef Aventura het volgende:
Verder werd ik steeds een kwartier voro de ingestelde tijd wakker van het licht. Niet echt een mankemen van het ding zelf, ik kan er voortaan rekening mee houden en de wekker een kwartier later instellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |