abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56104764
Ik heb afgelopen maandag de philips en de postbank rentepunten klantenservice gemaild over het zoem probleem. Nou werd ik vandaag keurig gebeld door een mevrouw van de klantenservice van philips. Ze stelde me nog een paar vragen over de lamp en het bleek dat ze dit defect nog niet kunnen verhelpen, laat staan dat ze weten wat het is. Maar het is wel degelijk een defect waarvoor de omruilgarantie geldt! Oftewel de mevrouw van de klantenservice stuurt mij een mail toe met een formulier wat ik in moet vullen en vervolgens kan ik de lamp gratis naar het philips antwoordnummer opsturen en krijg ik een nieuwe lamp! Ik ben erg blij met deze oplossing en hoop dat ik met de nieuwe lamp van het gezoem af ben! Overigens heb ik van de postbank nog steeds niets gehoord..
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:53:17 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56114258
Ik word de hele week al niet meer wakker van het licht
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:44:44 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56115852
Gamekings test de Wake-up Light
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:49:47 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56116038
Leuk filmpje

Herkennen kattenbezitters dit trouwens: de mijne komen altijd nieuwsgierig aangelopen als ik het vogelgeluid aanheb
pi_56116453
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Aventura het volgende:
Herkennen kattenbezitters dit trouwens: de mijne komen altijd nieuwsgierig aangelopen als ik het vogelgeluid aanheb
Ik heb het getest op de katten van mijn vriend, maar die vonden er allebei niets aan, die luidsprekervogeltjes
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56118067
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef rosey het volgende:
Ik heb afgelopen maandag de philips en de postbank rentepunten klantenservice gemaild over het zoem probleem. Nou werd ik vandaag keurig gebeld door een mevrouw van de klantenservice van philips. Ze stelde me nog een paar vragen over de lamp en het bleek dat ze dit defect nog niet kunnen verhelpen, laat staan dat ze weten wat het is. Maar het is wel degelijk een defect waarvoor de omruilgarantie geldt! Oftewel de mevrouw van de klantenservice stuurt mij een mail toe met een formulier wat ik in moet vullen en vervolgens kan ik de lamp gratis naar het philips antwoordnummer opsturen en krijg ik een nieuwe lamp! Ik ben erg blij met deze oplossing en hoop dat ik met de nieuwe lamp van het gezoem af ben! Overigens heb ik van de postbank nog steeds niets gehoord..
Goed verhaal zeg! Dan ga ik er nu toch ook echt maar werk van maken. Betekent het trouwens dat je dan wel eventjes zonder lamp zit? Ik ben er toch al wel een beetje gehecht aan geraakt
pi_56118678
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef Dwoezel het volgende:

[..]

Goed verhaal zeg! Dan ga ik er nu toch ook echt maar werk van maken. Betekent het trouwens dat je dan wel eventjes zonder lamp zit? Ik ben er toch al wel een beetje gehecht aan geraakt
Ja, inderdaad je zit eventjes zonder lamp Zodra de lamp bij philips binnen is, gaan ze het defect na en wordt er bij constatering van het defect een nieuwe verzonden. Maar ik ben al lang al blij dat ik er een zoemloze lamp voor terugkrijg. Het lijkt ook wel steeds erger te worden dat gezoem.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:35:11 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56118779
Morgen mijn lamp ophalen. Stomme postbezorging is altijd overdag.. en dan werk ik.. zodat ik wakeuplights kan betalen.. Anyway, hij ligt bij het postkantoor. Denk dat ik voor het eerst in jaren de wekker voor zaterdag ga zetten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56198742
Mijn lamp heeft het welgeteld 10 minuten gedaan, inmiddels geen licht en geluid meer.. Klantenservice van Philips was wel netjes, mag m ook opsturen en krijg een nieuwe. Kan dus ook nog niet vertellen hoe het bevalt helaas. Iemand inmiddels al enig idee hoelang het duurt voordat de lamp weer terug is?
  maandag 21 januari 2008 @ 13:55:06 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56198786
What the shit! Vanochtend gingen de vogels niet aan! Of zou ik 'm verkeerd hebben ingesteld? Gelukkig maar 20 minuutjes te laat wakker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56198870
Hmm, ik heb nu ook een probleempje met mijn lieve wekker. De lamp flikkert..Niet heel erg, maar als 'ie brandt, zie je 'm af en toe een beetje knipperen. Zou dat aan het lampje zelf liggen, of aan het apparaat?
Als het niet erger wordt, zit ik er niet zo mee, maar straks gaat 'ie echt stuk!

@soylent: dat gebrek aan vogeltjes/piepjes had ik ook, met mijn vorige exemplaar (teruggebracht dus). Als ik een mep op de achterkant gaf, begon het geluid alsnog, maar dat is natuurlijk waardeloos voor een wekker.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 21 januari 2008 @ 15:43:55 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56201004
Die van mij flikkert soms. Maar ik vind het geen punt, gebruik hem verder niet als lamp.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 januari 2008 @ 18:57:11 #113
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56205195
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Alcarin het volgende:
Hmm, ik heb nu ook een probleempje met mijn lieve wekker. De lamp flikkert..Niet heel erg, maar als 'ie brandt, zie je 'm af en toe een beetje knipperen. Zou dat aan het lampje zelf liggen, of aan het apparaat?
Als het niet erger wordt, zit ik er niet zo mee, maar straks gaat 'ie echt stuk!

@soylent: dat gebrek aan vogeltjes/piepjes had ik ook, met mijn vorige exemplaar (teruggebracht dus). Als ik een mep op de achterkant gaf, begon het geluid alsnog, maar dat is natuurlijk waardeloos voor een wekker.
oude stroom
  maandag 21 januari 2008 @ 19:23:35 #114
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56205842
Heb hem nu sinds het weekend, maar ik moet zeggen dat ik het wat mager vind voor de prijs. Het uitzetten van de wekker is omslachtig, het voelt wat gammel aan, de "antenne" is een erg lelijke oplossing. Maar het wakkerworden van de vogeltjes is wel een surrealistische ervaring.
Had vanochtend helaas een katertje, dus heb niet goed kunnen beoordelen hoe ik wakker werd.
  maandag 21 januari 2008 @ 19:25:16 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56205902
Antenne?

En hoe bedoel je dat het uitzetten omslachtig is? Gewoon een knop bovenop, toch?
  maandag 21 januari 2008 @ 19:25:45 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56205918
Antenne?
pi_56206147
Antenne zat apart in de doos in de vorm van een kabeltje met een plugje er aan..
  maandag 21 januari 2008 @ 19:59:09 #118
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56206658
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Antenne?

En hoe bedoel je dat het uitzetten omslachtig is? Gewoon een knop bovenop, toch?
Uitzetten van de wekker. Als in dat hij s'ochtends niet af gaat. Dan moet je eerst de andere geluidjes door. Daarvan reageert het knopje ook nog niet echt snel. Nee, het snoozen s'ochtends gaat perfect

En antenne bedoelde ik inderdaad het draadje in de doos.
  maandag 21 januari 2008 @ 20:47:02 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56207885
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Uitzetten van de wekker. Als in dat hij s'ochtends niet af gaat. Dan moet je eerst de andere geluidjes door. Daarvan reageert het knopje ook nog niet echt snel. Nee, het snoozen s'ochtends gaat perfect

En antenne bedoelde ik inderdaad het draadje in de doos.
Oh, antenne heb ik niet, want ik heb die zonder radio.

En helemaal uitzetten doe ik met de linkerknop onderaan. Kwestie van één keer klikken. Misschien is dat ook anders bij jouw model.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:40:24 #120
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56209082
Ja, ik ook met de linker onderste knop, maar als ik hem 1 keer indruk gaat hij naar het volgende toontje. Volgens de handleiding moet je net zo lang klikken totdat hij "buiten het schermpje" staat. Dat vind ik erg omslachtig.
pi_56229267
Ik heb hem vandaag bij de Postbank besteld, hopelijk komt die een beetje goed verpakt aan maar ben bang van niet.
............................
pi_56296072
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef sander89 het volgende:
Ik heb hem vandaag bij de Postbank besteld, hopelijk komt die een beetje goed verpakt aan maar ben bang van niet.
Gister waren ze al langs de deur geweest maar toen was ik er niet, gelukkig kwam die vandaag vroeg zodat ik het alsnog kon ontvangen.
Toch erg snel gekregen want meestal duurt bij de Postbank wat langer, jammer genoeg wel alleen in de verpakking doos maar dat houdt het wel normaal goed volgens mij.

Net beetje mee lopen kloten, ik kwam meteen volgens mij een defect tegen
De knopjes van alarm/radio/quickcheck lichten niet op, als je ze gebruikt terwijl in de handleiding staat dat die ring er om heen gaat branden.
pi_56329401
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef sander89 het volgende:

[..]

Net beetje mee lopen kloten, ik kwam meteen volgens mij een defect tegen
De knopjes van alarm/radio/quickcheck lichten niet op, als je ze gebruikt terwijl in de handleiding staat dat die ring er om heen gaat branden.
Die lampjes doen het toch wel bij me, maar je ziet ze slecht bij daglicht dus kwam er pas achter dat ze deden toen het donker was.

Bij mij maakt die een zacht brom geluid, normaal hoor je dit niet echt maar als je in je bed ligt dan is het erg irritant.
Wel verder relaxed wakker geworden vandaag, werd pas wakker door de radio maar stukken beter dan normale radio wekker
Denk dat ik toch wel tevreden mee ben maar ga ik wel komend dagen zien, alleen hoop ik dat nog iets aan het brom geluid kunnen doen

2 keer je zelf quoten achter elkaar
pi_56351576
Na het volledig lezen van deel 1 en 2 van dit topic, en inmiddels zeer geïnteresseerd, een Terug Vind Philips.
pi_56364548
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef sander89 het volgende:

[..]

Die lampjes doen het toch wel bij me, maar je ziet ze slecht bij daglicht dus kwam er pas achter dat ze deden toen het donker was.

Bij mij maakt die een zacht brom geluid, normaal hoor je dit niet echt maar als je in je bed ligt dan is het erg irritant.
Wel verder relaxed wakker geworden vandaag, werd pas wakker door de radio maar stukken beter dan normale radio wekker
Denk dat ik toch wel tevreden mee ben maar ga ik wel komend dagen zien, alleen hoop ik dat nog iets aan het brom geluid kunnen doen

2 keer je zelf quoten achter elkaar
ik hoor geen brommend geluid hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')