quote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
De moderne versie van Lady & de Vagebond
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
Kaka en Inzaghi kunnen nog net 2 droge plekjes vinden nadat Seedorf de bokaal heeft gekust
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Inzaghi en Kaka vinden het beide jammer dat er een bokaal tussen zit
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Pippo kijkt er naar uit om ook andere ballen te kussen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:08 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldbekerbokaal heeft 1 jaar om bij te komen van de ziekte van Pfeiffer.
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Fans Arne Jansen bewijzen hem de laatste eer op zijn crematie
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Inzaghi: "Van wie zou die rode lippenstift zijn?"
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
Kaka wint wel vaker gouden ballen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Pics United doet haar naam eer aan.
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Inzaghi: " Hee Kaka, als je lief bent mag je straks mijn gouden ballen kussen "
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
Seedorf: "Heeft iemand ook een rietje ze krijgen de champagne er zo niet uit"
Jonge....................quote:Op donderdag 20 december 2007 18:23 schreef WooZ het volgende:
#105 Waar vi homo's WooZ onderschrift kopiėren
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
ps2. In FB nieuwe titel aangevraagd![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Heb ik toch een keer om je moeten lachen, met de onderschriften wil het maar niet lukken
Zitten ook voetbalfoto's bij natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Voor een ieder die van Mooie foto's houdt en sport, een jaaroverzichtje van de Gazzetta met schitterende foto's:
Deel 1: http://www.gazzetta.it/gallery/Sport_Vari/vuoto.shtml?2007/12_Dicembre/foto2007/01&1
Deel 2: http://www.gazzetta.it/gallery/Sport_Vari/vuoto.shtml?2007/12_Dicembre/foto2007/02&1
En de gepensioneerden: http://www.gazzetta.it/gallery/Sport_Vari/vuoto.shtml?2007/12_Dicembre/foto2007/03&1
Ok, doe maar joh.quote:
quote:Bayswater
Sponsor heeft gewed dat het de spelers niet lukt de bal zonder handen uit de beker te krijgen
quote:vrolijke-frits
Inzaghi en Kaka vinden het beide jammer dat er een bokaal tussen zit
quote:Blawh
Wereldbekerbokaal heeft 1 jaar om bij te komen van de ziekte van Pfeiffer
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Inzaghi: " Hee Kaka, als je lief bent mag je straks mijn gouden ballen kussen "
quote:
Was eigenlijk soort van gestolen van mij, maar wou niks zeggen omdat je zo lief bent voor mequote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dit een leuke nieuwe![]()
![]()
Mijn onderschrift ?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef Rumille het volgende:
[..]
Was eigenlijk soort van gestolen van mij, maar wou niks zeggen omdat je zo lief bent voor me![]()
Toen ik hem schreef, had ik dat niet gezien............. maar bij het jureren welquote:
Meisje toch, had je niet hoeven doenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toen ik hem schreef, had ik dat niet gezien............. maar bij het jureren wel![]()
Dus, vandaar mn poedel
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:21 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud: "Ik kom uit Geffen en haar wil ik wel eens beffen".
Uit medelijden misschien.quote:
Ik zal m even hencen.quote:
Heb je niet ergens een betere foto liggen?quote:
Er zijn al onderschriften geplaatst, dan verander je niet alsnog van foto lijkt me?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb je niet ergens een betere foto liggen?
Ik ????quote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef Blawh het volgende:
Trouwens kleinzusje, je klaagt over het grote aantal vrouwenfoto's bij Tennis en dan plaats je zo'n foto hier.
Heb je wel een punt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn al onderschriften geplaatst, dan verander je niet alsnog van foto lijkt me?
Hoeveel bier heb jij op ? Slurfjequote:
Nul.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij op ? Slurfje![]()
Riekt naar jatwerkquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Maria heeft haar ezel voor de kerststal gevonden
Jij vindt Anky en paard hetzelfde als Maria met ezelquote:
Een beetje wel, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt Anky en paard hetzelfde als Maria met ezel![]()
Rustig maar Olifantje, heb hem al aangepastquote:
OKquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rustig maar Olifantje, heb hem al aangepast
dank uquote:
Het moet raar lopen wil Beschouw niet bij de 1e 3 staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Symphatie voor andere clubs
Poedel zal dus wel naar Beschouw gaan
Völle wille.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er trouwens vanavond niet om een eventuele nieuwe foto te plaatsen.
Zit bij Najib Amhali.
Met dank aan Google de tolk, bedanktquote:
Betaal jij mijn hondenbelasting dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Symphatie voor andere clubs
Poedel zal dus wel naar Beschouw gaan
Zolang je het strontscheppen maar zelf blijft doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Betaal jij mijn hondenbelasting dan?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:58 schreef Blawh het volgende:
Ik ga de uitslag maar eens opmaken.
quote:-Beschouw-
-Anky van Grunsven presenteert haar nieuwe paard-
quote:-TheVulture-
-Sharapova: "You're rude"-
quote:-ruud_fr-
-Ruud mocht willen dat ie József was-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-"Links"na metamorfose - "rechts" voor metamorfose
Ruud van nistelrooy in identiteits crisis-
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Beschouw voor het verzoek om hem aan te passen
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer van Wooz, maar hij komt ook niet uit Geffen
Scheelt mij weer belasting en jou een keer uitlatenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Geweldige jury.Het gestook van Gordon_Shumway heeft lekker niks geholpen
Zou niet best zijn als ik me daardoor zou laten leiden, iedereen mag zijn mening over iets hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Idd. En WooZ had eigenlijk wel een podiumplaats verdiend. Bij mij had hij gewonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffen
wikipediaquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffen
Ik had hem ook wel op het podium verwacht jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Idd. En WooZ had eigenlijk wel een podiumplaats verdiend. Bij mij had hij gewonnen.
Ik ga steeds meer waardering voor jou hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ik me daardoor zou laten leiden, iedereen mag zijn mening over iets hebben.
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
wikipedia![]()
Daar staat Oss.
En op de site van de KNVB ook.
Nooitgedacht, die amateurclub van 'm, die komt uit Geffen
Gemeente Maasdonk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....
dus WooZ had gewoon moeten winnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Is er een tussenstand eigenlijk... volgens mij is het echt te spannend bovenin
Doe eens liefquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw is in goede bui. Tracteert.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vakantie
ik heb liever bierquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw is in goede bui. Tracteert.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vakantie
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou maar een beetje rustig doen tegen de jury van morgen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
OK, als je daar gevoelig voor bent![]()
[ afbeelding ]
godverdomme, ik had een hele leuke gepost: Alleen Sjarapova scheert zich voor date met Van Nistelrooij maar die is natuurlijk weer eens weggevalen op dat baggerfok. Kom jij goed wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Post van jouw niveau is hier altijd welkomquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef SCH het volgende:
[..]
godverdomme, ik had een hele leuke gepost: Alleen Sjarapova scheert zich voor date met Van Nistelrooij maar die is natuurlijk weer eens weggevalen op dat baggerfok. Kom jij goed weg![]()
we beginnen vanaf 1 januari weer allemaal op 0 dus je kunt er nu alvast mooi inkomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef Norrage het volgende:
Jeetje mensen met deze foto moet nog veel meer mogelijk zijn? Hij is namelijk echt té geniaal...Die gezichtsuitdrukking en dat shirt van Kaka....Was dit een echte foto of is hij geedit?
Zelf weet ik het niet hoor (en sowieso geen zin om na 105 topics nog mee te gaan doen)
Mooi. Hoe meer deelnemers, hoe leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard: "Ik zei toch dat het lekker zou zijn."
en @ Vulture: ik was al wat aan het oefenen in het tennistopicmaar goed, ik doe hier ook al wel even mee
Ja in dat tennistopic doe ik dan weer niet mee... ik vind dit mooi genoeg en zoveel inspiratie heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard: "Ik zei toch dat het lekker zou zijn."
en @ Vulture: ik was al wat aan het oefenen in het tennistopicmaar goed, ik doe hier ook al wel even mee
Ja, dat merken we elke keer opnieuwquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:
...... zoveel inspiratie heb ik ook weer niet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dat merken we elke keer opnieuw
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef SCH het volgende:
Beschouw is er niet echt beSCHeidener opgeworden
damn het is echt zo closequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef Blawh het volgende:
Had verwacht dat ik verder achter zou staan. Blijft spannend bovenaan.
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweestquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Blawh het volgende:
Keurig gemiddelde inderdaad Gier.![]()
Jammer dat ik de eerste 8 of 9 rondes geen enkele keer op het podium heb gestaan.
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweest
Neequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neeik ben klaar voor de eindsprint
Ik heb twee weken gemist jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.
Cadeautje voor jou van ons allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik zal eens kijken wat ik kan doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
Je wou hem liever niet zien denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef bhm het volgende:
ligt het aan mij of nog geen uitslag van vorige foto...
Of komt die vanavond...
Volgend jaar probeer ik mee te doen voor de ere plaats...
quote:-SCH-
-Gerrard’s debiele broertje wil maar niet van het veld af-
quote:-Blawh-
-Kaka: ''I'm not standing up, you'll walk alone.''-
quote:-Rumille-[b]
-Kakį in shock na ontdekking dat Jesus onder een andere naam bij Liverpool voetbalt.-
De opmaak is hier te vinden.quote:[b]-bhm-
-Gerrard toch maatje te groot voor kaka...
en kaka beeld dat zelf netjes uit...-
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Bayswater het volgende:
Slechte jury, maar had niet anders verwacht van onze olifant.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Grulez het volgende:
hahah wat een subjectieve beoordeling van SCH. heerlijk opzichtig
Heb jij wel eens een objectieve jury gezien dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Grulez het volgende:
hahah wat een subjectieve beoordeling van SCH. heerlijk opzichtig
Hangt dat nou niet aan de grote klok. Straks willen ze allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb alleen die slurf maar hoeven pijpen, verder niks. Word je nog 3es
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een objectieve jury gezien dan?
heheh daarvoor moet je toch eerst winnenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
Alleen als Deze sukkel jury is, is alle objectiviteit ineens verdwenen
19.00 met het bord op schoot dus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Rumille het volgende:
GewonnenGoede jury
.
Morgen alle tijd om te jureren dus men kan de uitslag rond de gewone tijd verwachten.
En wie mag "deze" sukkel dan wel niet zijn??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh daarvoor moet je toch eerst winnen
dan geldt ie dus niet voor mij....![]()
Ajax wordt toch afgelast, dus niks bijzonders meer bij de samenvattingenquote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
19.00 met het bord op schoot dus?
omg...omgquote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Louis van Gaal zojuist overleden
quote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dat meen je niet? Ik had eerder verwacht dat je met moeite 3 inzendingen kon vinden die de top-3 waard zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 15:43 schreef Rumille het volgende:
Kom op mense, wat meer deelnames. Poedel wordt nu echt lastig
Geen enkele slechte bijna (op 2 na
)
Oh?quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Winnaar is al bekend
quote:-SCH-
-Gronings trainers duo nog steeds blij dat Suarez is vertrokken-
quote:-Waaghals-
-Ron Jans: "Als jij je arm ook in de lucht gooit valt het niet zo op dat ik deze foto zelf heb gemaakt."-
quote:-gebruikersnaam-
-Louis van Gaal zojuist overleden-
-Arm in arm kameraden Arm in arm we vieren feest!!-
ZoneKill, matige jury dusquote:
Martins namens Newcastle, tegen wie weet ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 20:22 schreef SCH het volgende:
Wie en waar is dit?
Ach kan gebeuren, misschien gaat het nieuwe jaar wel stukken beter.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef bhm het volgende:
toch jammer dat ik weer de poedel heb..
Geeft niks worteltjequote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef bhm het volgende:
toch jammer dat ik weer de poedel heb..
quote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de besten die ik in tijden heb gelezen jaquote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Btw, was even aan het teruglezen:
[..]![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 15:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor jullie.
Het goede nieuws is dat ik op 28 december op vakantie ben.![]()
![]()
ga jij even bijdehand doen tegen de jury van vanavond .quote:Op maandag 24 december 2007 15:21 schreef ruud_fr het volgende:
en het slechte nieuws is dat Sparta gaat verliezen woensdag?
da's niet slecht hoor
dan heb je het goede nieuws nog niet gehoordquote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een bizarre ontwikkeling in de ontknoping
Zou wel een terechte winnaar opleveren.quote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een bizarre ontwikkeling in de ontknoping
vertel?quote:Op maandag 24 december 2007 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan heb je het goede nieuws nog niet gehoord
Niet als je niet wint omdat je 2 weken op vakantie bent geweest maar je gemiddelde torenhoog boven de rest uitkomt.quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
elke winnaar is terecht
da's waar, jij verdient het net zo goed als blawh, Beschouw of ikquote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
elke winnaar is terecht
quote:Op maandag 24 december 2007 15:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet als je niet wint omdat je 2 weken op vakantie bent geweest maar je gemiddelde torenhoog boven de rest uitkomt.
eh, neequote:Op maandag 24 december 2007 15:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga jij even bijdehand doen tegen de jury van vanavond .
quote:
quote:
quote:-bhm-
-Martins' niveau stijgt tot ongekende hoogtes...-
quote:-Rumille-
-Martins: 'I can see the light!'-
quote:-Gordon_Shumway-
-Martins duizelig nadat Jan van Halst weer eens met zijn computertje aan het spelen is.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Hans Klok tovert per ongeluk zichzelf weg.-
Dat is lang wachten tot de winnaar is uitgerekend met deze tussenstandenquote:Op maandag 24 december 2007 18:51 schreef Bayswater het volgende:
Donderdagavond 27 december kan ik de laatste tussenstand doorgeven, daarna zit ik in Londen.
want die andere waren beterquote:Op maandag 24 december 2007 18:58 schreef Bayswater het volgende:
Er wordt tactisch gejureerd zie ik.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
want die andere waren beter
Als ik het tactisch ging doen, had ik wel iemand anders geweten voor de poedel
Het was juist weer eens een scherpe jury, die de inkoppertjes negeerdequote:Op maandag 24 december 2007 19:01 schreef Blawh het volgende:
Laten we het erop houden dat je onderschriften van een hoger niveau zijn dan je jureringskwaliteiten.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik denk dat we jou voor dergelijke fratsen bij de mods maar voordragen voor een ban.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef RayMania het volgende:
Hey, pas op hč!
[ afbeelding ]
Ruud moet nu ergens anders zijn brood verdienen.
Hele God is ook teveel van het goedequote:
Er zijn anders ook onderschriften die laten zien dat niet iedere woordgrap met Brood grappig is.quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef ZoneKill het volgende:
Over deze foto kunnen idd de Broodnodige grappige onderschriften worden gemaakt.![]()
Begon beetje saai te worden inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er zijn anders ook onderschriften die laten zien dat niet iedere woordgrap met Brood grappig is.
Na die uitspraak over inkoppertjes van Gordon heb ik maar een andere bedacht dan ik eerst in mijn hoofd had.quote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Begon beetje saai te worden inderdaad.
Tja, nu heb je dat natuurlijk ook weer met Brood. Maar soms zitten er van die woordgrappen, die zo makkelijk zijn (al heb ik ze zelf ook weleens ingekopt natuurlijk). TheVulture wordt wat dat betreft vaak gekopieerd met die woordgrappen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Na die uitspraak over inkoppertjes van Gordon heb ik maar een andere bedacht dan ik eerst in mijn hoofd had.
Danku.quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, nu heb je dat natuurlijk ook weer met Brood. Maar soms zitten er van die woordgrappen, die zo makkelijk zijn (al heb ik ze zelf ook weleens ingekopt natuurlijk). TheVulture wordt wat dat betreft vaak gekopieerd met die woordgrappen.
Ben helaas geen jury morgen, hij is erg sterk![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Witte rook voor nieuwe trainer
quote:Op maandag 24 december 2007 20:52 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Net als Blawh zag ook de directie er geen brood meer in. De trainer zelf blaast al witte rook voor zijn opvolger.
quote:-TheVulture-
-Brood probeert als Hephaistos het ontslag bij Heracles wat als een zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangt af te wenden-
quote:-Blawh-
-Brood mag op de oude Gluscefiets langs het land van Maas en Waal naar Tilburg.-
quote:-gebruikersnaam-
-Kerstontbijt Heracles zonder brood-
-Brood denk dat zijn lul wel heel erg hoog zit...
Hij faked zijn orgasme dan ook met erg neppe hijg...-
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:45 schreef Rumille het volgende:
Er waren 4 gegadigden voor het podium, namelijk deze 3 en Bayswater. Het zat allemaal heel dicht bij elkaar en uiteindelijk ben ik tot dit podium gekomen. Voor hetzelfde geld was Bayswater nummer 1 geworden en gebruikersnaam 4e.
whehehe wat grofquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans zojuist overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |