quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dat merken we elke keer opnieuw
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef SCH het volgende:
Beschouw is er niet echt beSCHeidener opgeworden
damn het is echt zo closequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef Blawh het volgende:
Had verwacht dat ik verder achter zou staan. Blijft spannend bovenaan.
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweestquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Blawh het volgende:
Keurig gemiddelde inderdaad Gier.![]()
Jammer dat ik de eerste 8 of 9 rondes geen enkele keer op het podium heb gestaan.
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweest
Neequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neeik ben klaar voor de eindsprint
Ik heb twee weken gemist jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.
Cadeautje voor jou van ons allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik zal eens kijken wat ik kan doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
Je wou hem liever niet zien denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef bhm het volgende:
ligt het aan mij of nog geen uitslag van vorige foto...
Of komt die vanavond...
Volgend jaar probeer ik mee te doen voor de ere plaats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |