quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou maar een beetje rustig doen tegen de jury van morgen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
OK, als je daar gevoelig voor bent![]()
[ afbeelding ]
godverdomme, ik had een hele leuke gepost: Alleen Sjarapova scheert zich voor date met Van Nistelrooij maar die is natuurlijk weer eens weggevalen op dat baggerfok. Kom jij goed wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Geweldige jury.Het gestook van Gordon_Shumway heeft lekker niks geholpen
Post van jouw niveau is hier altijd welkomquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef SCH het volgende:
[..]
godverdomme, ik had een hele leuke gepost: Alleen Sjarapova scheert zich voor date met Van Nistelrooij maar die is natuurlijk weer eens weggevalen op dat baggerfok. Kom jij goed weg![]()
we beginnen vanaf 1 januari weer allemaal op 0 dus je kunt er nu alvast mooi inkomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef Norrage het volgende:
Jeetje mensen met deze foto moet nog veel meer mogelijk zijn? Hij is namelijk echt té geniaal...Die gezichtsuitdrukking en dat shirt van Kaka....Was dit een echte foto of is hij geedit?
Zelf weet ik het niet hoor (en sowieso geen zin om na 105 topics nog mee te gaan doen)
Mooi. Hoe meer deelnemers, hoe leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard: "Ik zei toch dat het lekker zou zijn."
en @ Vulture: ik was al wat aan het oefenen in het tennistopicmaar goed, ik doe hier ook al wel even mee
Ja in dat tennistopic doe ik dan weer niet mee... ik vind dit mooi genoeg en zoveel inspiratie heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:38 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard: "Ik zei toch dat het lekker zou zijn."
en @ Vulture: ik was al wat aan het oefenen in het tennistopicmaar goed, ik doe hier ook al wel even mee
Ja, dat merken we elke keer opnieuwquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:
...... zoveel inspiratie heb ik ook weer niet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dat merken we elke keer opnieuw
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef SCH het volgende:
Beschouw is er niet echt beSCHeidener opgeworden
damn het is echt zo closequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef Blawh het volgende:
Had verwacht dat ik verder achter zou staan. Blijft spannend bovenaan.
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweestquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Blawh het volgende:
Keurig gemiddelde inderdaad Gier.![]()
Jammer dat ik de eerste 8 of 9 rondes geen enkele keer op het podium heb gestaan.
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik niet op vakantie was gegaan was het al beslist geweest
Neequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is waar, ga je met de kerst nog gezellig een paar dagen weg?
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neeik ben klaar voor de eindsprint
Ik heb twee weken gemist jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Puike prestatie, die tweede plek op 1 punt van gebruikersnaam. In de zomervakantie was je toch wel een paar weken weg?
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het daardoor wel spannend gehouden. Die opmerking van Blawh om in de kerstvakantie een paar dagen weg te gaan was zo gek nog niet.
Cadeautje voor jou van ons allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik zal eens kijken wat ik kan doen
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Cadeautje voor jou van ons allemaal
Je wou hem liever niet zien denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef bhm het volgende:
ligt het aan mij of nog geen uitslag van vorige foto...
Of komt die vanavond...
Volgend jaar probeer ik mee te doen voor de ere plaats...
quote:-SCH-
-Gerrard’s debiele broertje wil maar niet van het veld af-
quote:-Blawh-
-Kaka: ''I'm not standing up, you'll walk alone.''-
quote:-Rumille-[b]
-Kaká in shock na ontdekking dat Jesus onder een andere naam bij Liverpool voetbalt.-
De opmaak is hier te vinden.quote:[b]-bhm-
-Gerrard toch maatje te groot voor kaka...
en kaka beeld dat zelf netjes uit...-
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Bayswater het volgende:
Slechte jury, maar had niet anders verwacht van onze olifant.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Grulez het volgende:
hahah wat een subjectieve beoordeling van SCH. heerlijk opzichtig
Heb jij wel eens een objectieve jury gezien dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Grulez het volgende:
hahah wat een subjectieve beoordeling van SCH. heerlijk opzichtig
Hangt dat nou niet aan de grote klok. Straks willen ze allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb alleen die slurf maar hoeven pijpen, verder niks. Word je nog 3es
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een objectieve jury gezien dan?
heheh daarvoor moet je toch eerst winnenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
Alleen als Deze sukkel jury is, is alle objectiviteit ineens verdwenen
19.00 met het bord op schoot dus?quote:Op zondag 23 december 2007 00:27 schreef Rumille het volgende:
GewonnenGoede jury
.
Morgen alle tijd om te jureren dus men kan de uitslag rond de gewone tijd verwachten.
En wie mag "deze" sukkel dan wel niet zijn??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heel veel zelfs.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh daarvoor moet je toch eerst winnen
dan geldt ie dus niet voor mij....![]()
Ajax wordt toch afgelast, dus niks bijzonders meer bij de samenvattingenquote:Op zondag 23 december 2007 00:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
19.00 met het bord op schoot dus?
omg...omgquote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Louis van Gaal zojuist overleden
quote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Louis van Gaal zojuist overleden
Dat meen je niet? Ik had eerder verwacht dat je met moeite 3 inzendingen kon vinden die de top-3 waard zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 15:43 schreef Rumille het volgende:
Kom op mense, wat meer deelnames. Poedel wordt nu echt lastig
Geen enkele slechte bijna (op 2 na
)
Oh?quote:Op zondag 23 december 2007 17:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Winnaar is al bekend
quote:-SCH-
-Gronings trainers duo nog steeds blij dat Suarez is vertrokken-
quote:-Waaghals-
-Ron Jans: "Als jij je arm ook in de lucht gooit valt het niet zo op dat ik deze foto zelf heb gemaakt."-
quote:-gebruikersnaam-
-Louis van Gaal zojuist overleden-
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-Arm in arm kameraden Arm in arm we vieren feest!!-
ZoneKill, matige jury dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |