quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Beschouw voor het verzoek om hem aan te passen
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer van Wooz, maar hij komt ook niet uit Geffen
Scheelt mij weer belasting en jou een keer uitlatenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Geweldige jury.Het gestook van Gordon_Shumway heeft lekker niks geholpen
Zou niet best zijn als ik me daardoor zou laten leiden, iedereen mag zijn mening over iets hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:05 schreef Beschouw het volgende:
Geweldige jury.Het gestook van Gordon_Shumway heeft lekker niks geholpen
Idd. En WooZ had eigenlijk wel een podiumplaats verdiend. Bij mij had hij gewonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffen
wikipediaquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
V Nistelrooij komt wel degelijk uit Geffen
Ik had hem ook wel op het podium verwacht jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Idd. En WooZ had eigenlijk wel een podiumplaats verdiend. Bij mij had hij gewonnen.
Ik ga steeds meer waardering voor jou hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ik me daardoor zou laten leiden, iedereen mag zijn mening over iets hebben.
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
wikipedia![]()
Daar staat Oss.
En op de site van de KNVB ook.
Nooitgedacht, die amateurclub van 'm, die komt uit Geffen
Gemeente Maasdonk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....
dus WooZ had gewoon moeten winnen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geffen is gemeente Oss als ik me niet vergis....
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Is er een tussenstand eigenlijk... volgens mij is het echt te spannend bovenin
Doe eens liefquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw is in goede bui. Tracteert.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vakantie
ik heb liever bierquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw is in goede bui. Tracteert.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |