Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal
Duong is toch een chinees?, doet het best wel goed bij de reserves van mijn manchester game, zit nu op een gemiddelde van 0.80 goals per wedstrijd of dicht daarbij in de buurtquote:Op donderdag 20 december 2007 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
In mijn 2e seizoen met West Bromwich Albion na een 5e plaats de play-offs tegen de Wolves met 3-1 in een uitverkocht Wembley gewonnenGevolg is dat ik het komend seizoen een trede hoger mag proberen in de Premier League.
Heb al een aantal mooie transfers gedaan:
- Duong (aanvaller): Gekocht van Manchester United. Speelde vorig seizoen op huurbasis bij me en schoot er in
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn onderbroek zit al binnenstebuiten
Logo's in de map zetten waar VVV ook in zit, logo's vervangen en het xml-bestandje op de juiste manier aanpassen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef Ordinair het volgende:
Alleen nu zijn de kits en het logo hetzelfde als bij VVV dus dat wil ik veranderen. Ik heb het allemaal al ontworpen maar doe vervang ik nu de kits en het logo?
In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar het lijkt alsof er minder spelers in het spel zitten naarmate je verder komt in het spel? Dan bedoel ik met name de spelers uit landen waar je niet in speelt. Alle clubs in Brazilië hebben bijvoorbeeld alleen nog maar grijze spelers (in 2018/2019, maar heb aan het begin niet aangevinkt dat ik alle spelers uit Brazilië wil laden), terwijl mij bijstaat dat in FM07 wel regens kwamen in deze landen?
Zo houd je dus minder spelers over, en worden de echte toptalenten natuurlijk belachelijk duur...
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.
Jeroen Fuhler :p geweldenaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een grote (kop)sterke en balvaste targetman voor Vitesse. Ik zit in m'n eerste seizoen en wil er niet meer dan een miljoen aan besteden. Iemand een idee?
2 meter en 100 kgquote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef m0ri het volgende:
[..]
Jeroen Fuhler :p geweldenaar!
tvp btw
Hmm, hoe stel jij dit in dan? Want ik ben er nog niet succesvol (genoeg) mee vind ik..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.
Haha idd, en woont hemelsbreed geloof ik 5 km bij me vandaan, als ik het niet mis hebquote:
Denk je dat het bestuur het leuk vindt als jij ergens anders solliciteert?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef PirE het volgende:
Ik solliciteer ook eens een keer bij een andere club
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Die tensions snap ik niet. Ben vorig seizoen onverwacht kampioen geworden in de 3e divisie en ook in het staatskampioenschap heb ik boven verwachting gepresteerd
Mijn contract liep bijna af en ik wilde geen uitkering aanvragenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk je dat het bestuur het leuk vindt als jij ergens anders solliciteert?
Hoe hoog zijn je schulden?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
Ik stond nog steeds 1e met Coventry, na 36 wedstrijden.. Krijg ik 10 punten aftrek wegens de hoge schulden van de club. Mja. Daar kan ik lekker veel aan doen met spelers die niet meer waard zijn dan hoogstens 180k..
Ooh, dan hoef ik met Telstar voorlopig nog niet te vrezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Blight het volgende:
Een saldo van -21 miljoen. Maar ik zit wel 127k onder mijn loonbudget, en heb nog 'transferbudget' over. Ik heb dus echt m'n best gedaan.
Is FM door Belgen vertaald ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal
BTW: [ afbeelding ]Iemand ooit gezien?
Coventry was al heel ongezond toen ik er in stapte. Maarja, het is een mooie club, dus ik had gehoopt er toch wat van te kunnen maken. Nu is de moed me wel een beetje in de schoenen gezakt. Als spelers tegen elk aannemelijk bod weg mogen, en je zakt van de 1e naar de 4e plaats door redenen totaal buiten jou om.. Dan is de lol er wel van af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ooh, dan hoef ik met Telstar voorlopig nog niet te vrezen
Ach, als je beter bent promoveer je via de playoffs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Coventry was al heel ongezond toen ik er in stapte. Maarja, het is een mooie club, dus ik had gehoopt er toch wat van te kunnen maken. Nu is de moed me wel een beetje in de schoenen gezakt. Als spelers tegen elk aannemelijk bod weg mogen, en je zakt van de 1e naar de 4e plaats door redenen totaal buiten jou om.. Dan is de lol er wel van af.
Het is al een godswonder dat ik eerste stond joh. Als ik promoveer dan zou het echt een wereldwonder zijn als ik er in kan blijven. Bekijk de selectie van Coventry maar eens,quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, als je beter bent promoveer je via de playoffs.
En als je eenmaal in de PL zit, zijn je financiele zorgen ook verdwenen.
Dan blijf je er niet in... Door de tv-gelden zijn je financiën weer gezond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is al een godswonder dat ik eerste stond joh. Als ik promoveer dan zou het echt een wereldwonder zijn als ik er in kan blijven. Bekijk de selectie van Coventry maar eens,.
Beetje doorzettingsvermogen :pquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
Nja. Ok. Ik kijk wel of ik nog verder ga met deze game ja of de nee.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef PPWB84 het volgende:
Carriere bij Ajax begonnen, gaat vrij goed. Eerste in de league na een paar wedstrijdjes winnen met 1-0. Maar het mooiste nieuws is mijn eerste aankoop voor volgend seizoen![]()
[ afbeelding ]
Die tweede is voor een jaar of 6 maanden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik doe altijd of voor eeuwig of via get scout report. Misschien dat bij die tweede ze na een jaar dan weggehaald worden
En even AZ getrashed met 5-0, uiteraard drie keer Huntelaar, 13 goals in 11 wedstrijden.
Als je biedt op een speler, zonder dat deze als op shortlist stond, staat hij er 365 dagen op. Maar je kan ook eerst iemand voor altijd erop zetten, als je daarna gaat bieden, zal hij er altijd op blijven staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik doe altijd of voor eeuwig of via get scout report. Misschien dat bij die tweede ze na een jaar dan weggehaald worden
En even AZ getrashed met 5-0, uiteraard drie keer Huntelaar, 13 goals in 11 wedstrijden.
Is het niet zo dat wanneer jij friendlies inplant, bijvoorbeeld vroeg in het seizoen, dat je spelers eerder terugkomen van vakantie? Ik dacht dat dat zo was, maar weet het niet zeker hoor..quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen alweer in Oktober 2008. De zomer goed doorgekomen. Vind dat altijd een lange vervelende periode, omdat er niet echt iets gebeurd, al is het zoeken naar spelers en onderhandelen natuurlijk ook nog altijd lekker intensief en tijdrovend
.
Weg gegaan zijn Krohn-Dehli, Kennedy, Davids, Heijblok, Delorge. Er voor terug gekomen zijn Lasse Qvist, Gary Medel en Andrija Kaludjerovic. Ook nog Boulahrouz gehuurd van Chelsea. Ik had misschien wel geld genoeg voor meer aankopen, maar ik vind dat nooit zo interessant om hele grote namen te halen met Ajax, zeker niet zolang ik in Europa nog geen top ben. Veel leuker om spelers tot een jaar of 22 te halen en die zich ontplooien tot toppers.
Moeizame start van het seizoen gehad, 2-1 tegen Feyenoord na verlenging, Nipt winnen van Groningen en Heerenveen, plus nog een gelijkspel thuis tegen Excelsior en uit bij PSV, en daarna is het eigenlijk super gaan lopen. Twee keer winst in de CL (Dinamo Kiev en Celtic), veel scoren, veel kansen, veel hoge cijfers. Het loopt op rolletjes.
Mijn spitsen zijn ook geniaal. Huntelaar speelt zo goed als altijd, en dan nog twee van Berg, Suarez, Qvist, Luque en Kaludjerovic. De rest op de bank, en in de laatste 4 wedstrijden heb ik altijd een scorende invaller ingebracht.Huntelaar en Kaludjerovic scoren erg makkelijk, eigenlijk alle 6
.
Ik snap trouwens twee dingen niet. Waarom gaan mijn spelers pas 1 juli op vakantie, tot 22 juli? Kan ik dat aanpassen? En waarom worden er na een jaar spelers van mijn shortlist gedelete?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
Hoe laat je iemand een ander begeleiden?
Bij satellietclubs gewoon "aanvragen" Dan komt 't bestuur daar de eerstvolgende vergadering op terug ..quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef jmac het volgende:
Was deze al gepost: als je FM08 wil kopen krijg je 'm bij bol.com met 10euro korting nu. Je moet 'm bestellen en dan bij Vouchercode: BOLFM08 invoeren. Dan gaat er 10EUR van de prijs af. Stond in sport 1 magazine! 34 euro is 't dan.
Ik speel nu trouwens onderhand in 't 4de seizoen en kan nog steeds niet kiezen wat voor soort sat.club ik wil. Wanneer moet je dat PRECIES kunnen kiezen?
ja i know. Maar krijg als psv standaard belgische clubs uit de laagste divisie waar er hoogstens 3 man en een frietbakker langs de lijn zitten. Op andere fora had ik gelezen dat je na 3 jaar kon kiezen voor "commerciele satellietclub" of andere mogelijkheden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Bij satellietclubs gewoon "aanvragen" Dan komt 't bestuur daar de eerstvolgende vergadering op terug ..
Ja klopt, als je een tijdje bezig bent geeft het bestuur je de keuze uit wat voor soort satellietclub je wil kiezen, maar als er geen club gevonden kan worden dan is ook je kans op een satellietclub verloren gegaan, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef jmac het volgende:
[..]
ja i know. Maar krijg als psv standaard belgische clubs uit de laagste divisie waar er hoogstens 3 man en een frietbakker langs de lijn zitten. Op andere fora had ik gelezen dat je na 3 jaar kon kiezen voor "commerciele satellietclub" of andere mogelijkheden.
Of een portugese of poolse clubquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als je een Engelse club bent, probeer dan een belgische club als sateliet te krijgen, scheelt weer gezeik met werkvergunning blijkbaar
Gewoon de wedstrijden uitgebreider in 2D bekijken, dan kan je goed zien wat er goed en misgaat tijdens het spelen van de wedstrijden. aan de hand van die informatie kan je dan dingen aanpassen in je opstelling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:01 schreef andre347 het volgende:
Het is nu vakantie dus ben een nieuwe (hopelijk serieuze) game begonnen met PSV. Ik wil graag het tactische gedeelte van FM goed onder de knie te krijgen want ik ben het zat om maar steeds tactieken te downloaden. Ik heb al gezocht op het officiële forum van SI. Daar vind ik alleen maar tactische gidsen voor FM07 en lager. Ook heb ik de topics over RoT en RoO gelezen en ook toegepast op FM08 maar dat werkt niet goed. Zelf heb ik ook al verscheidene dingen geprobeerd maar niks lukt.
Ik zou kijken in deze thread, heeft mij wel geholpen en vormt een goede basis voor het uitbouwen van je eigen tactieken: http://community.sigames.(...)717/m/9962061263/p/1quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:01 schreef andre347 het volgende:
Het is nu vakantie dus ben een nieuwe (hopelijk serieuze) game begonnen met PSV. Ik wil graag het tactische gedeelte van FM goed onder de knie te krijgen want ik ben het zat om maar steeds tactieken te downloaden. Ik heb al gezocht op het officiële forum van SI. Daar vind ik alleen maar tactische gidsen voor FM07 en lager. Ook heb ik de topics over RoT en RoO gelezen en ook toegepast op FM08 maar dat werkt niet goed. Zelf heb ik ook al verscheidene dingen geprobeerd maar niks lukt.
Ik zou hem verkopen, en er leuke clausules voor jou erin doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar heeft om een transfer gevraagd, omdat ie naar een grotere club wil. Is er enige kans dat ik hem kan gaan houden?
Hij heeft in April van het vorig seizoen nog een nieuw 5 jarig contract getekend.
Bedankt, die topic had ik nog niet gevondenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou kijken in deze thread, heeft mij wel geholpen en vormt een goede basis voor het uitbouwen van je eigen tactieken: http://community.sigames.(...)717/m/9962061263/p/1
Daarnaast zoeken op topics van Cleon, Rashadi1. Die ownen dat hele spel. al jaren.
Ik heb hem inderdaad maar verkocht, voor in totaal 40 miljoen aan Manchester United. 25 nu, de overige 15 na x aantal wedstrijden en doelputen. Nu een vervanger. Ik zit halverwege mijn tweede seizoen. Ik zit te denken aan Bruno Bonfim, Bruno Mezenga en Alex Kardec. Is Kardec echt de beste optie van de drie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen, en er leuke clausules voor jou erin doen.
Kardec lijkt me wel de beste optie maar als je al 3 basiswaardige spitsen hebt dan zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad maar verkocht, voor in totaal 40 miljoen aan Manchester United. 25 nu, de overige 15 na x aantal wedstrijden en doelputen. Nu een vervanger. Ik zit halverwege mijn tweede seizoen. Ik zit te denken aan Bruno Bonfim, Bruno Mezenga en Alex Kardec. Is Kardec echt de beste optie van de drie?
Ik wil niet een 15+ miljoenen aankoop doen, aangezien ik sowieso al drie basiswaardige spitsen heb lopen.
Ik speel met FC Erzgebirge Aue, een tweede-divisionist uit Duitsland. Leuk clubjequote:
Nee, houd meer van lager-spelende clubs. Alhoewel, ik begin wel elk eerste FM-spel met Ajaxquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Happel het volgende:
Kut! Mijn save game laad niet meer.
Fijn....
Voor het LLM'en: klikquote:Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Happel het volgende:
Bestaat die site nog waar er random een club voor je wordt gekozen? Kan het nergens terugvinden.
Zelf ontdekt?quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Survivalism het volgende:
Mika Ääritalo, wat een aankoop is dat zeg.
Voor 300k binnengehaald, en na nog geen 1 seizoen al een 2 miljoen waard.
Met 9 assists en 7 doelpunten een prachtige aankoop.
Pablo, Coloccini, Zapata (Udinese), Kompany; mogelijkheden genoegquote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef DANILXL het volgende:
heeft er iemand nog een paar goede verdedigers voor newcastle. Ik heb nog een budget van 23 miljoen en waars komt daar nog wat bij aan de verdedigers die ik ga verkopen.
Ik krijg gemiddeld 4 tegendoelpunten
als keeper ga ik denk ik akinfeev halen, krul is nog niet goed genoeg
kompany is voor 40 (veertig) miljoen vertrokken naar arsenal en idd die andere twee willen nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Pablo, Coloccini, Zapata (Udinese), Kompany; mogelijkheden genoeg![]()
Al weet ik niet of Pablo en Coloccini willen komen![]()
Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef DaMart het volgende:
Nadat ik het spel al een maand of zo ongebruikt had liggen hier (veel te druk gehad om te spelen), ben ik vandaag ook maar eens begonnen met Feyenoord. Heb DeGuzman voor 12,5 miljoen euro aan Inter verkocht en probeer nu nog wat versterkingen te halen.
Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dusquote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.
Ik miste m wel, maar het begint te draaien. Bij de start speelde ik alleen maar gelijk.
Dus ik ben nog ongeslagen
Ik denk 55k in eens en dan veel geld na zoveel wedstrijden. Dat staat er dan nooit bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
wel hoor, ik heb hem gratis weggeplukt aangezien hij elk contractvoorstel bij cska weigerde. dat is dus nog goedkoper.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
Hij stond op de transferlijst bij CSKA, for some strange reason. De vraagprijs was 55k en z'n waarde was 700k ofzo. Die vraagprijs komt denk ik onder andere omdat hij nog een contract voor een maand had. En nee, ik heb ook geen premies uitgeloofd. Ik vond het zelf ook erg vreemd, maar toch; ik ben er blij meequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Luke Moorequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef tukkeronline het volgende:
De kerstdagen, heerlijk om dan FM te spelen. Ik ben vandaag begonnen met Arsenal. De doelstelling van de club was om via de competitie Europees voetbal te halen, maar met The Gunners moest er, naar mijn mening, een gooi naar de titel gedaan kunnen worden.
Luka Modric werd voor 11 miljoen euro naar Londen gehaald. Reservekeeper Almunia werd voor 5 miljoen euro verkocht aan Man. City en als opvolger kwam de ervaren en goedkope Hilario van Chelsea.
Ik hoop het elftal in de winterstop nog te versterken met Manuel Pasqual van Fiorentia (VVL) en Wijnaldum van Feyenoord. Ook wil ik proberen om mijn selectie wat Engelser te maken, maar tot nu toe lijken mij de Engelse spelers of te duur, of niet goed genoeg.
In de competitie gaat het matig, met een 10e plaats na 8 speelrondes. In de CL heb ik mij via Rapid Boekarest voor het hoofdtoernooi geplaatst. In een poule met Marseille, Benfica en Sparta Praag, heb ik in Praag de eerste wedstrijd verloren. Voorlopig gaat het dus nog niet zo goed, en ik ben nog zoekende naar de juiste tacktiek voor Arsenal.
niet te betalenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:52 schreef Joe. het volgende:
[..]
Luke MooreAshley Young
Leroy Lita
Micah Richards
Micheal Johnson
Hoezo niet goed genoeg
Die Aaritalo heb ik met Feyenoord ook aangetrokken. Bij mij speelt hij erg goed, samen met Makaay in de spitsquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef DANILXL het volgende:
Ik ben met NUFC. Ik heb een heleboel spelers verkocht. (mills, ameobi, duff, smith, owen, enrique, emre, harper, viduka, carroll, etc.)
Vervolgens heb ik een steengoed elftal bij elkaar gekocht
modric
aaritalo
ninis
banega
belluschi
palacio
coloccini
breno
sidwell
Hiermee probeer ik mn doelstelling te halen
Dan moet je een hoge vraagprijs stellen. Bij ieder bod zei ik dat ze m voor 26 miljoen mee mochten nemen. Toen kwam Porto met 26 miljoen...quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dus.
Als je met de patch speelt vind je Aaritalo alleen als je de competitie of spelers van Finland hebt geladen. Maar hij is nu ook niet meer zo'n heldquote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef BobbyHill het volgende:
Ik speel met een medium database, vandaar dat ik die Aaritalo nooit vind zeker?
Ik begin met Vitesse aan m'n tweede seizoen en ga het dit jaar met een 4-2-3-1 opstelling proberen.
Heb onder andere Amrabat, Gregoor van Dijk, Rene Bot, Alex Texeira en Alexander Prudnikov aangetrokken.
Yakubu is helaas vertrokken naar Ajax, maar hij wilde niet verlengen en ik had geld nodig. Lorca is terug naar Chili. Ik had een clausule voor 1,5 miljoen terwijl hij al 5 miljoen waard is. Ik kon alleen z'n salaris niet betalen om de al eerder opgegeven onduidelijke reden. Want de gemiddelde knakker van FC Biggenkerke kon ik op hetzelfde moment zo 50.000 euro betalen. Verder is m'n team redelijk intact gebleven, behalve wat spelers die ik toch al nooit gebruikte.
Je 2 centrale middenvelders met een pijltje naar achter, zal straks even een screen maken hoe ik het speelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef BobbyHill het volgende:
Zo, ik ik ga ook maar een paar wedstrijden spelen
Nog collega 4-2-3-1 spelers met goede tips wat betreft wedstrijdinstelling? Ik heb m'n twee verdedigende middenvelders een pijltje achteruit gegeven, omdat het gat tussen hen en m'n verdedigers vrij groot is. Misschien dat ik met een voorstopper ga spelen om dat gat in te vullen.
Ik ga m binnen hengelen voor 1 miljoenquote:
Als je eenmaal begonnen bent, miep je wel andersquote:Op woensdag 26 december 2007 22:27 schreef Lyzio het volgende:
(mijn pc trekt dat makkelijk)
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Knoekie het volgende:
Alle divisies?![]()
Je moet eerst een manager aanmaken.
Het spel zal aangemaakt worden, zodra je op doorgaan klikt. Daarna kan je jezelf als manager aanmaken en een club, waarmee je wilt gaan spelen, kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Je begint unemployed??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Baines/Bale - Breno - Kompany - Colocciniquote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand nog tips voor een goede 4-mans defensie in een 4-4-2? Bij mij is het weer traditioneel gatenkaas.
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
Nee, meer vragen. Evt veel geld voor "na 1 interland".quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Da's echt teveel hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
en die bedragen bij elkaar opgeteld zijn ongeveer 70 miljoen euroquote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's echt teveel hoor.
Baines haal je voor 'n 10 mln, Breno ook 10 á 15, Kompany 20 (en da's veel) en Coloccini 25 max.
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.
ik heb 'm voor 17.25 verkocht aan arsenal na paar weken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Persoonlijk. natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje.
Het ligt aan jouwquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit![]()
En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
Everton heeft echt een zalig team.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Op mijn beurt snap ik weer niet waar mensen het wél een uitdaging vinden om met Liverpool een game te beginnen. Maar ik vindt dat iedereen vooral zelf moet weten wat ze doen. Daarbij is vindt ik genie echt handig om er snel achter te komen wie je beste hoekschopnemers zijn en vrijtrap nemers. Normaal moet je daar toch wel ff voor zitten om dat goed over te nemen. (FM is het enige spelletje waarbij ik regelmatig aantekeningen maak, ergens best sneu eigenlijk maar goed :p)quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Deels wel, deels niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Herr_Munk het volgende:
ah zal dat het hem zijn? Past die patch zich aan op je huidige game of dat niet?
Heerlijke postquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.
Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV![]()
. Moraal is ook heerlijk poor
![]()
. Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd
![]()
. Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel
.
Dat is idd wel schijt irritant die one on onequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.
Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV![]()
. Moraal is ook heerlijk poor
![]()
. Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd
![]()
. Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel
.
Ja, heb daar alleen niks aan op het momentquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Heerlijke post
2de keeper Cassio wordt trouwens wel een goede
Lazovic heb ik meteen gedumpt... DIe speelt nu bij feyenoord in 't tweede.
En die kansen die gemist worden soms zijn idd niet te filmen. Dat er eens in de zoveel tijd een misgaat ok maar atm is het echt ongelofelijk.
Één van de standaard talenten, maar dan ook wel een erg goede verdediger.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:09 schreef DaMart het volgende:
Breno komt bij mij in de winterstop. Een van mijn scouts had hem aanbevolen, en ik heb een keer naar de scouts geluisterd.
Goede aankoop, begrijp ik dus?
Aha. Heb ik ongemerkt toch nog zo'n standaardtalent gestrikt dus...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Één van de standaard talenten, maar dan ook wel een erg goede verdediger.
Als je laatste geworden was, was dat ook zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Blight het volgende:
(wat overigens een nieuw clubrecord was volgens FM,)
Volgens FM was het vorige record een 14e plaats,quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je laatste geworden was, was dat ook zo
Welke skin is dat? Ik wil die ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef PirE het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is Zonneveld een beetje overrated. Zijn vrije trappen zijn dodelijk. 3 doelpunten en allemaal vrije trappen
![]()
Gewoon de skin downloaden, daarna uitpakken en dan in deze map gooien:quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef DANILXL het volgende:
hoe installeer je die skin?
http://www.fmeurope.net/index.php?option=com_remository&Itemid=49&func=fileinfo&id=335quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Welke skin is dat? Ik wil die ook
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Poehoe, lekker uitdagend zeg met Man Utd, met een transferbudget van 50+ miljoen en een sterrenensemble. Probeer eens met een tweede divisionist of een degradatiekandidaat in de Premier League.
Laat mensen toch spelen met het team dat ze willen, ken genoeg mensen die zelfs met zo'n Utd team er geen flikker van bakken hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Poehoe, lekker uitdagend zeg met Man Utd, met een transferbudget van 50+ miljoen en een sterrenensemble. Probeer eens met een tweede divisionist of een degradatiekandidaat in de Premier League.
Ik sta met Chelsea eerste, 10 gewonnen 1 gelijk. Zeer netjes als je het mij vraagt. Alleen in de CL groep sta ik laatste na verloren te hebben van PSV en Bremenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat mensen toch spelen met het team dat ze willen, ken genoeg mensen die zelfs met zo'n Utd team er geen flikker van bakken hoor
Niet iedereen is een top managerquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
bij dat uitklapmenu krijg ik de skins niet te zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon de skin downloaden, daarna uitpakken en dan in deze map gooien:
X:\My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2008/skins
(als die map nog niet bestaat dan moet je hem even aanmaken. X is bij de meeste mensen gewoon de C-schijf)
Daarna start je FM op:
- Ga naar Options/Preferences/Display & Sound en haal het vinkje weg bij "Use Skin Cache en zet een vinkje bij "Alway Reload Skin on Confirm". Kies een skin uit (pull-down menuutje bij skin en druk op Confirm om de nieuwe skin te laden.
Laat iedereen lekker met z'n eigen gekozen team spelen. Iedereen beleeft op zijn eigen manier plezier aan het spel, hetzij met een grote club, hetzij met een kleine club. Dat niet iedereen dezelfde ideeën daarover heeft als jij, is normaal. Dus als jij gewoon iedereen z'n eigen plezier laat beleven, dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Jij moet nog maar zien dat je bij een grote club komt jij traint alleen maar kutclubs als vauxhall motors uit de engelse 6e klassequote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo zou het eruit moeten zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef DANILXL het volgende:
[..]
bij dat uitklapmenu krijg ik de skins niet te zien
Dat is het mooiste wat er is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij moet nog maar zien dat je bij een grote club komt jij traint alleen maar kutclubs als vauxhall motors uit de engelse 6e klasse
Wel lastig, ik vind het altijd lastig om met 't financiële aspect veel rekening te houden. Zeker als je nog geen professionele club bentquote:
Bij grote clubs moet je gelijk presteren en je hebt weinig ruimte om te experimenteren. Een budget van 50 mln. is leuk, maar vaak is het zo dat de speler die je wilt hebben 60 mln of meer kostquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
ik krijg dat uitklapmenu niet te zien als ik 'always reload...' aanklikquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo zou het eruit moeten zien.
[ link | afbeelding ]
Ik heb overigens de default-lokatie aangepast en mijn bestandspad ziet er dus anders uit.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:02 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar downloaden jullie eigenlijk kits, skins, logo's en facepacks e.d.? Ik ben namelijk op zoek naar een site met een groot aanbod.
Ik trek me gewoon niks aan van wat m'n board zegt. Als ze willen dat ik maximaal 6 coaches mag hebben, maar ik vind het niet genoeg, trek ik er gewoon nog eentje aan hoor. Ze houden het toch niet tegen (bij mij niet iig).quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je board meer coaches wil hebben. Bij Reading mag ik er nu maximaal 6 en dat is niet genoeg ben ik van mening
Dat is zo, maar spelers hebben toch ook niet eens mindere eisen als je bij contractonderhandelingen de status van eerste elftal naar rotatiesysteem veranderd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:08 schreef Zinton het volgende:
Dat is gewoon normaal hoor Irritatie, je wilt toch ook meer verdienen als je het eerste elftal traint dan dat je het jeugdteam traint? Hetzelfde met de coaches, keeperstrainers en fitnesstrainers kan je ook minder aanbieden dan de normale coaches, ook al zet je die op strength en aerobic ofzo...
Andreolliquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Post eens de stats van Trecarichi en Andreolli, ben benieuwd hoe ze zich ontwikkeld hebben.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ik speel nu met De Treffers UEFA Cup-finale![]()
haha jij ook al? Volgende TT : Real Football Managers need boozequote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef Zinton het volgende:
[..]
Serieus? We want proof!!
Nu naar bed met me zatte klote!!1!Ik wil dit spe, b zeker ng een kee rzo goed beeheersen dat ik de master ben ik Fm08!~Tot nu toe erg moeilijk,, vooral de tactieken zxijn blangrijk!!!
Ik heb zulke dingen nou gvd al 3 x gehad ofzo, alleen scoorde ze dan tegen mij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:27 schreef Jasza het volgende:
Luirink schiet hem in de 95.30e minuut in eigen doel terwijl er 4 minuten extra waren, ik ging hier ff los, vooral omdat het tegen az was
Prachtig
Die té lange extra time is me vaak een doorn in het oog ja. Billenknijpen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nou gvd al 3 x gehad ofzo, alleen scoorde ze dan tegen mij.
Kan wat aan gedaan worden natuurlijk. Sta ik bijvoorbeeld 1-0 voor met 10 minuten te gaan, dan switch ik naar een 5-4-1 tactiek. 1 sweeper, 4 verdedigers, 4 middenvelders en 1 diepe spits. Is nog nooit iemand doorheen gekomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Die té lange extra time is me vaak een doorn in het oog ja. Billenknijpen..
Scoort hij in ieder geval niet meer tegen jequote:Op zaterdag 29 december 2007 11:55 schreef Happel het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Jack Tuyp van Volendam. Die koekebakker schiet er altijd 2 of meer in tegen mijn ploegen. Word ik echt schijtziek van. Bij de eerste de beste gelegenheid ga ik hem ook overnemen. Zul je zien dat hij er niks meer van bakt.
Het kan zijn dat er wel meer geld beschikbaar is. Dat kun je krijgen door inde bestuurskamer om meer transfergeld te vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Aha. Dat zit dus op zo'n manier in elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.
Ajax - FC Twentequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
In de laatste minuten wordt echt gigantisch veel gescoord. Beetje onrealistisch naar mijn mening.
Ja, de Nederlandse vertaling laat weer flink te wensen over...quote:
Ik speel nu (nog steeds) met Sheffield United. Speelt wel een competitie lager dan Manchester City maar het is een leuke uitdaging om weer te promoveren. Als je toch in de Premier League zoekt kun je ook kijken naar Portsmouth en Reading. Beide leuke teams met wel aardig wat geld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
EPL:quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
Je vergeet LEEDSquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:31 schreef PirE het volgende:
[..]
EPL:
- Middlesbrough
Championship:
- Hull City
League One:
- Nottingham Forest
- Brighton
League Two:
-Bradford (is ver afgezakt de laatste jaren)
Blue Square Premier League:
- Northwich![]()
(behoorlijke uitdaging, ze zijn zo goed als failliet en er komt geen hond kijken)
Blue Square North/South:
- Telford
- Havant & Waterlooville
- Hampton & Richmond Borough
Die laatste twee alleen vanwege de naam
Ik heb niks met Leedsquote:
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.quote:
Ik ben nu ook met Hull bezigquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.
FM2005. Beckham op zijn oude dag bij Hull. Zijn salaris werd betaald door de shirtverkoop![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Silva.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:17 schreef JantjeW het volgende:
Plaatsen in Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2008/skins
Ik zou Kaka doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Walter Samuel? Christian Chivu? Miguel Veloso?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Criscitoquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Je bent een slecht onderhandelaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:00 schreef PirE het volgende:
Hoeveel geld kan ik hier uitslepen? Heb totaal geen ervaring met grote transfers in FM2008, dat krijg je als je altijd in de onderbond zit.
[ link | afbeelding ]
Zit zelf aan 20 miljoen te denken, zodat ik de 2 spelers die op mijn wanted-list staan kan halen, maar ik denk niet dat dat erin zit.
Lazio, Roma, Porto en Zaragoza hebben ook interesse, maar daar zit het geld niet.
via spelercommunicatie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:22 schreef DANILXL het volgende:
hoe link je spelers aan elkaar?
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef DANILXL het volgende:
bij mij kun je dan niet op het pijltjenaar beneden klikken
ok thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteerquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef jmac het volgende:
[..]
via spelercommunicatie.
NL elftal in fm08 blijft een joke zeg. Gullit is nu coach en die selecteert (net als marco) robben ook niet. Maar lorenzo davids van VVV wel![]()
![]()
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Prik0 het volgende:
http://tinyurl.com/yys5cl
Perfecte trainingen in mijn ogen.
Mijn respect heb je alvastquote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteer
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?
Danku welquote:Op zondag 30 december 2007 01:03 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.
Ik speel zelf met Haarlem, en daar kent men schulden. Zeker een leuke uitdaging, omdat de club ook nauwelijks inkomsten kan genereren door het lage aantal bezoekers per wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Yourski het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil me in Nederland opwerken en bij een kleine ploeg beginnen.
Iemand tips? Ikzelf dacht aan TOP, toch een club met weinig mogelijkheden en hopelijk schulden.
Fortuna Sittard en ik heb zelf met Omniworld wel een leuke game gehad.quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Yourski het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil me in Nederland opwerken en bij een kleine ploeg beginnen.
Iemand tips? Ikzelf dacht aan TOP, toch een club met weinig mogelijkheden en hopelijk schulden.
Wat heeft die mogen kosten?quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Aaritalo zeg! Rolt in zijn eentje even heel Ajax op voor me.
[ afbeelding ]
Met de patch vindt ik hem kwa stats wat minder eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Aaritalo zeg! Rolt in zijn eentje even heel Ajax op voor me.
[ afbeelding ]
Heb hem binnen voor 1 miljoen. Zelds Feyenoord, Az, Heerenveen, Real Madrid en barcelona zaten achter hem aan en hij koos gelukkig voor mij, Ajaxquote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 500.000 Euro aangetrokken. Hij is inmiddels zo'n 1,7 miljoen euro waard.
Dan moest je hem in de 07 editie zien. Stats waren bagger maar hij speelde zo fijnquote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Met de patch vindt ik hem kwa stats wat minder eigenlijk.
met newcastle united heb ik hem voor 40.000 kunnen halen. Na ruim 1 seizoen is hij 19.75 miljoen waard. goede aankoop dusquote:
Na het installeren van de nieuwste patch moet je inderdaad de Finse competitie geselecteerd hebben. Zijn stats zijn wel verlaagd na de patch.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef Superheld het volgende:
Waarom heb ik Aaritalo niet in mijn spel terwijl ik de grote database heb geselecteerd?
Of moet je de finse competitie ook selecteren ofzo?
Who needs Kaka when you have Messi?quote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
In één wedstrijd raak ik Thierry Henry, Samuel Eto'o en Kaka voor twee, drie en vier maanden kwijt.![]()
Die speelt ook, maar dan vanaf rechts.quote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Who needs Kaka when you have Messi?
Herkenbaar. Probeer dat maar eens met Persie, Adebayor en Menez.. soms 50 schoten op goal en 0-1 verliezen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die speelt ook, maar dan vanaf rechts.
Op zich gaat dat best redelijk, iedere wedstrijd rond de dertig schoten, alleen soms wil hij er maar niet invliegen.
In het Nederlands wel. Beleger je de goalie van de tegenpartij met schoten, en dan sta jij onder drukquote:Op zondag 30 december 2007 19:44 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat het commentaar niet strookt met wat er werkelijk gebeurt? Net wedstrijd tegen NAC. Wij zijn telkens in de aanval, en op zijn eigen helft trapt speler van NAC bal over de zijlijn... roept een andere NAC-speler meteen dat hij een strafschop wil voor een overtreding die nooit gepleegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |