Silva.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:17 schreef JantjeW het volgende:
Plaatsen in Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2008/skins
Ik zou Kaka doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Walter Samuel? Christian Chivu? Miguel Veloso?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Criscitoquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Je bent een slecht onderhandelaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:00 schreef PirE het volgende:
Hoeveel geld kan ik hier uitslepen? Heb totaal geen ervaring met grote transfers in FM2008, dat krijg je als je altijd in de onderbond zit.
[ link | afbeelding ]
Zit zelf aan 20 miljoen te denken, zodat ik de 2 spelers die op mijn wanted-list staan kan halen, maar ik denk niet dat dat erin zit.
Lazio, Roma, Porto en Zaragoza hebben ook interesse, maar daar zit het geld niet.
via spelercommunicatie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:22 schreef DANILXL het volgende:
hoe link je spelers aan elkaar?
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef DANILXL het volgende:
bij mij kun je dan niet op het pijltjenaar beneden klikken
ok thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteerquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef jmac het volgende:
[..]
via spelercommunicatie.
NL elftal in fm08 blijft een joke zeg. Gullit is nu coach en die selecteert (net als marco) robben ook niet. Maar lorenzo davids van VVV wel![]()
![]()
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Prik0 het volgende:
http://tinyurl.com/yys5cl
Perfecte trainingen in mijn ogen.
Mijn respect heb je alvastquote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteer
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?
Danku welquote:Op zondag 30 december 2007 01:03 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.
Ik speel zelf met Haarlem, en daar kent men schulden. Zeker een leuke uitdaging, omdat de club ook nauwelijks inkomsten kan genereren door het lage aantal bezoekers per wedstrijd.quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Yourski het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil me in Nederland opwerken en bij een kleine ploeg beginnen.
Iemand tips? Ikzelf dacht aan TOP, toch een club met weinig mogelijkheden en hopelijk schulden.
Fortuna Sittard en ik heb zelf met Omniworld wel een leuke game gehad.quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Yourski het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil me in Nederland opwerken en bij een kleine ploeg beginnen.
Iemand tips? Ikzelf dacht aan TOP, toch een club met weinig mogelijkheden en hopelijk schulden.
Wat heeft die mogen kosten?quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Aaritalo zeg! Rolt in zijn eentje even heel Ajax op voor me.
[ afbeelding ]
Met de patch vindt ik hem kwa stats wat minder eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Aaritalo zeg! Rolt in zijn eentje even heel Ajax op voor me.
[ afbeelding ]
Heb hem binnen voor 1 miljoen. Zelds Feyenoord, Az, Heerenveen, Real Madrid en barcelona zaten achter hem aan en hij koos gelukkig voor mij, Ajaxquote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 500.000 Euro aangetrokken. Hij is inmiddels zo'n 1,7 miljoen euro waard.
Dan moest je hem in de 07 editie zien. Stats waren bagger maar hij speelde zo fijnquote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Met de patch vindt ik hem kwa stats wat minder eigenlijk.
met newcastle united heb ik hem voor 40.000 kunnen halen. Na ruim 1 seizoen is hij 19.75 miljoen waard. goede aankoop dusquote:
Na het installeren van de nieuwste patch moet je inderdaad de Finse competitie geselecteerd hebben. Zijn stats zijn wel verlaagd na de patch.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef Superheld het volgende:
Waarom heb ik Aaritalo niet in mijn spel terwijl ik de grote database heb geselecteerd?
Of moet je de finse competitie ook selecteren ofzo?
Who needs Kaka when you have Messi?quote:Op zondag 30 december 2007 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
In één wedstrijd raak ik Thierry Henry, Samuel Eto'o en Kaka voor twee, drie en vier maanden kwijt.![]()
Die speelt ook, maar dan vanaf rechts.quote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Who needs Kaka when you have Messi?
Herkenbaar. Probeer dat maar eens met Persie, Adebayor en Menez.. soms 50 schoten op goal en 0-1 verliezen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die speelt ook, maar dan vanaf rechts.
Op zich gaat dat best redelijk, iedere wedstrijd rond de dertig schoten, alleen soms wil hij er maar niet invliegen.
In het Nederlands wel. Beleger je de goalie van de tegenpartij met schoten, en dan sta jij onder drukquote:Op zondag 30 december 2007 19:44 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat het commentaar niet strookt met wat er werkelijk gebeurt? Net wedstrijd tegen NAC. Wij zijn telkens in de aanval, en op zijn eigen helft trapt speler van NAC bal over de zijlijn... roept een andere NAC-speler meteen dat hij een strafschop wil voor een overtreding die nooit gepleegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |