Silva.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:17 schreef JantjeW het volgende:
Plaatsen in Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2008/skins
Ik zou Kaka doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:04 schreef M0NTANA het volgende:
Even snel advies, wie moet ik nemen? Kaka voor 80 miljoen euro of Silva voor 76.85 miljoen euro?
Walter Samuel? Christian Chivu? Miguel Veloso?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Criscitoquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb inmiddels Kaka gehaald, die meteen tweemaal scoorde in de Super Cup, en twijfel nog over Silva.
Speel een soort van 4-4-2 met ruit, Kaka achter Thierry Henry en Samuel Eto'o/Bojan, op links staat Ronaldinho en Lionel Messi staat op rechts. Misschien dat ik het geld beter in mijn zak kan houden om de defensie te versterken, want Gabriel Milito is niet echt geweldig. Wat is de beste linksbenige verdediger van het spel?
Je bent een slecht onderhandelaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:00 schreef PirE het volgende:
Hoeveel geld kan ik hier uitslepen? Heb totaal geen ervaring met grote transfers in FM2008, dat krijg je als je altijd in de onderbond zit.
[ link | afbeelding ]
Zit zelf aan 20 miljoen te denken, zodat ik de 2 spelers die op mijn wanted-list staan kan halen, maar ik denk niet dat dat erin zit.
Lazio, Roma, Porto en Zaragoza hebben ook interesse, maar daar zit het geld niet.
via spelercommunicatie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:22 schreef DANILXL het volgende:
hoe link je spelers aan elkaar?
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:25 schreef DANILXL het volgende:
bij mij kun je dan niet op het pijltjenaar beneden klikken
ok thxquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet bij alle spelers. Ik krijg er altijd bericht van mijn assistent van, wanneer het mogelijk is.
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteerquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef jmac het volgende:
[..]
via spelercommunicatie.
NL elftal in fm08 blijft een joke zeg. Gullit is nu coach en die selecteert (net als marco) robben ook niet. Maar lorenzo davids van VVV wel![]()
![]()
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Prik0 het volgende:
http://tinyurl.com/yys5cl
Perfecte trainingen in mijn ogen.
Mijn respect heb je alvastquote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik word zwartgemaakt door de pers omdat ik Bouma niet selecteer
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef WRNL het volgende:
[..]
Waar moet ik die opslaan? Onder tactics?
Danku welquote:Op zondag 30 december 2007 01:03 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waar je het opslaat maakt niet echt veel uit. Om ze in Fm te krijgen kies je voor: Schema's -> Bewerken -> Importeren en dan het bestandje importeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |