abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55429426
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef PirE het volgende:
Ik solliciteer ook eens een keer bij een andere club
[ link | afbeelding ]

Die tensions snap ik niet. Ben vorig seizoen onverwacht kampioen geworden in de 3e divisie en ook in het staatskampioenschap heb ik boven verwachting gepresteerd
Denk je dat het bestuur het leuk vindt als jij ergens anders solliciteert?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 20 december 2007 @ 23:02:08 #27
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55429473
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Denk je dat het bestuur het leuk vindt als jij ergens anders solliciteert?
Mijn contract liep bijna af en ik wilde geen uitkering aanvragen . Ik zit nu maar even tijdelijk met een cocktail op het strand .

edit: In FM2007 heb ik dit nooit gehad en ik solliciteerde toen ook weleens bij andere clubs.

Edit 2:

Heb een nieuwe club en krijg 25 euro per week opslag

[ Bericht 12% gewijzigd door PirE op 20-12-2007 23:57:29 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55429810
Carriere bij Ajax begonnen, gaat vrij goed. Eerste in de league na een paar wedstrijdjes winnen met 1-0. Maar het mooiste nieuws is mijn eerste aankoop voor volgend seizoen

pi_55437264
Ik stond nog steeds 1e met Coventry, na 36 wedstrijden.. Krijg ik 10 punten aftrek wegens de hoge schulden van de club. Mja. Daar kan ik lekker veel aan doen met spelers die niet meer waard zijn dan hoogstens 180k. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55437297
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
Ik stond nog steeds 1e met Coventry, na 36 wedstrijden.. Krijg ik 10 punten aftrek wegens de hoge schulden van de club. Mja. Daar kan ik lekker veel aan doen met spelers die niet meer waard zijn dan hoogstens 180k. .
Hoe hoog zijn je schulden?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55437340
Een saldo van -21 miljoen. Maar ik zit wel 127k onder mijn loonbudget, en heb nog 'transferbudget' over. Ik heb dus echt m'n best gedaan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55437359
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Blight het volgende:
Een saldo van -21 miljoen. Maar ik zit wel 127k onder mijn loonbudget, en heb nog 'transferbudget' over. Ik heb dus echt m'n best gedaan.
Ooh, dan hoef ik met Telstar voorlopig nog niet te vrezen
pi_55437367
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal

BTW: [ afbeelding ]

Iemand ooit gezien?
Is FM door Belgen vertaald ofzo
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_55437418
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ooh, dan hoef ik met Telstar voorlopig nog niet te vrezen
Coventry was al heel ongezond toen ik er in stapte. Maarja, het is een mooie club, dus ik had gehoopt er toch wat van te kunnen maken. Nu is de moed me wel een beetje in de schoenen gezakt. Als spelers tegen elk aannemelijk bod weg mogen, en je zakt van de 1e naar de 4e plaats door redenen totaal buiten jou om.. Dan is de lol er wel van af.
pi_55437434
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:13 schreef Blight het volgende:

[..]

Coventry was al heel ongezond toen ik er in stapte. Maarja, het is een mooie club, dus ik had gehoopt er toch wat van te kunnen maken. Nu is de moed me wel een beetje in de schoenen gezakt. Als spelers tegen elk aannemelijk bod weg mogen, en je zakt van de 1e naar de 4e plaats door redenen totaal buiten jou om.. Dan is de lol er wel van af.
Ach, als je beter bent promoveer je via de playoffs.

En als je eenmaal in de PL zit, zijn je financiele zorgen ook verdwenen.
pi_55437588
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ach, als je beter bent promoveer je via de playoffs.

En als je eenmaal in de PL zit, zijn je financiele zorgen ook verdwenen.
Het is al een godswonder dat ik eerste stond joh. Als ik promoveer dan zou het echt een wereldwonder zijn als ik er in kan blijven. Bekijk de selectie van Coventry maar eens, .
pi_55437621
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:19 schreef Blight het volgende:

[..]

Het is al een godswonder dat ik eerste stond joh. Als ik promoveer dan zou het echt een wereldwonder zijn als ik er in kan blijven. Bekijk de selectie van Coventry maar eens, .
Dan blijf je er niet in... Door de tv-gelden zijn je financiën weer gezond.
pi_55437685
Nja. Ok. Ik kijk wel of ik nog verder ga met deze game ja of de nee.
pi_55438170
Wie kan me links geven en uitleg om skins en patches voor Mac te downen.
  vrijdag 21 december 2007 @ 11:59:16 #40
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_55438667
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 11:22 schreef Blight het volgende:
Nja. Ok. Ik kijk wel of ik nog verder ga met deze game ja of de nee.
Beetje doorzettingsvermogen :p
kutg0thics ook altijd.
  vrijdag 21 december 2007 @ 12:04:43 #41
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55438763
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef PPWB84 het volgende:
Carriere bij Ajax begonnen, gaat vrij goed. Eerste in de league na een paar wedstrijdjes winnen met 1-0. Maar het mooiste nieuws is mijn eerste aankoop voor volgend seizoen

[ afbeelding ]
En 14,5 miljoen is nog niet eens zoveel!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_55440087
Ondertussen alweer in Oktober 2008 . De zomer goed doorgekomen. Vind dat altijd een lange vervelende periode, omdat er niet echt iets gebeurd, al is het zoeken naar spelers en onderhandelen natuurlijk ook nog altijd lekker intensief en tijdrovend .

Weg gegaan zijn Krohn-Dehli, Kennedy, Davids, Heijblok, Delorge. Er voor terug gekomen zijn Lasse Qvist, Gary Medel en Andrija Kaludjerovic. Ook nog Boulahrouz gehuurd van Chelsea. Ik had misschien wel geld genoeg voor meer aankopen, maar ik vind dat nooit zo interessant om hele grote namen te halen met Ajax, zeker niet zolang ik in Europa nog geen top ben. Veel leuker om spelers tot een jaar of 22 te halen en die zich ontplooien tot toppers.

Moeizame start van het seizoen gehad, 2-1 tegen Feyenoord na verlenging, Nipt winnen van Groningen en Heerenveen, plus nog een gelijkspel thuis tegen Excelsior en uit bij PSV, en daarna is het eigenlijk super gaan lopen. Twee keer winst in de CL (Dinamo Kiev en Celtic), veel scoren, veel kansen, veel hoge cijfers. Het loopt op rolletjes.

Mijn spitsen zijn ook geniaal. Huntelaar speelt zo goed als altijd, en dan nog twee van Berg, Suarez, Qvist, Luque en Kaludjerovic. De rest op de bank, en in de laatste 4 wedstrijden heb ik altijd een scorende invaller ingebracht .Huntelaar en Kaludjerovic scoren erg makkelijk, eigenlijk alle 6 .

Ik snap trouwens twee dingen niet. Waarom gaan mijn spelers pas 1 juli op vakantie, tot 22 juli? Kan ik dat aanpassen? En waarom worden er na een jaar spelers van mijn shortlist gedelete?
pi_55440156
1e vraag weet ik ook niet.

Je kan spelers ook voor eeuwig toevoegen, is een optie op de pagina van de speler zelf.
pi_55440273
Ik doe altijd of voor eeuwig of via get scout report. Misschien dat bij die tweede ze na een jaar dan weggehaald worden

En even AZ getrashed met 5-0, uiteraard drie keer Huntelaar, 13 goals in 11 wedstrijden.
pi_55440290
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik doe altijd of voor eeuwig of via get scout report. Misschien dat bij die tweede ze na een jaar dan weggehaald worden

En even AZ getrashed met 5-0, uiteraard drie keer Huntelaar, 13 goals in 11 wedstrijden.
Die tweede is voor een jaar of 6 maanden.
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:14:11 #46
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55440310
Ik kan niet wachten op dat spel. Het enigste wat ik kan doen is hier mee lezen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:18:29 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55440434
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

Als je biedt op een speler, zonder dat deze als op shortlist stond, staat hij er 365 dagen op. Maar je kan ook eerst iemand voor altijd erop zetten, als je daarna gaat bieden, zal hij er altijd op blijven staan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 21 december 2007 @ 13:24:29 #48
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_55440591
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ondertussen alweer in Oktober 2008 . De zomer goed doorgekomen. Vind dat altijd een lange vervelende periode, omdat er niet echt iets gebeurd, al is het zoeken naar spelers en onderhandelen natuurlijk ook nog altijd lekker intensief en tijdrovend .

Weg gegaan zijn Krohn-Dehli, Kennedy, Davids, Heijblok, Delorge. Er voor terug gekomen zijn Lasse Qvist, Gary Medel en Andrija Kaludjerovic. Ook nog Boulahrouz gehuurd van Chelsea. Ik had misschien wel geld genoeg voor meer aankopen, maar ik vind dat nooit zo interessant om hele grote namen te halen met Ajax, zeker niet zolang ik in Europa nog geen top ben. Veel leuker om spelers tot een jaar of 22 te halen en die zich ontplooien tot toppers.

Moeizame start van het seizoen gehad, 2-1 tegen Feyenoord na verlenging, Nipt winnen van Groningen en Heerenveen, plus nog een gelijkspel thuis tegen Excelsior en uit bij PSV, en daarna is het eigenlijk super gaan lopen. Twee keer winst in de CL (Dinamo Kiev en Celtic), veel scoren, veel kansen, veel hoge cijfers. Het loopt op rolletjes.

Mijn spitsen zijn ook geniaal. Huntelaar speelt zo goed als altijd, en dan nog twee van Berg, Suarez, Qvist, Luque en Kaludjerovic. De rest op de bank, en in de laatste 4 wedstrijden heb ik altijd een scorende invaller ingebracht .Huntelaar en Kaludjerovic scoren erg makkelijk, eigenlijk alle 6 .

Ik snap trouwens twee dingen niet. Waarom gaan mijn spelers pas 1 juli op vakantie, tot 22 juli? Kan ik dat aanpassen? En waarom worden er na een jaar spelers van mijn shortlist gedelete?
Is het niet zo dat wanneer jij friendlies inplant, bijvoorbeeld vroeg in het seizoen, dat je spelers eerder terugkomen van vakantie? Ik dacht dat dat zo was, maar weet het niet zeker hoor..
kutg0thics ook altijd.
pi_55441327
Goddomme, m'n Man U game wil niet meer opstarten

kutspel ..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55442742
Amrabat is in FM ook best goed Hij is hier uitblinker en topscorer bij Club Brugge en ik heb hem laten debuteren bij Oranje. Net als Krul, Vermeer, Zuiverloon, Koenders, Greene, Donk, Jansen, Drenthe, Zonneveld, El Ahmadi, Bruins, Barazite, De Guzman, Aissati, Riga, Beerens( ) en Rigters .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')