Weet te weinig van tennis af om daaraan mee te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb jullie zo lief, dat ik in Sport/ tennis: een copie heb gemaakt![]()
Heb je naast liefde voor voetbal ook passie voor tennis, wil je ons/ mij helpen en ook daar jullie idee vormgeven ?
Wees welkomthx !!!!
[Tennisfoto-onderschrift competitie #1]
NWSquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Weet te weinig van tennis af om daaraan mee te doen.
Hoop dat het beter gaat dan met de NWS editie
waar is Thelonious eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Weet te weinig van tennis af om daaraan mee te doen.
Hoop dat het beter gaat dan met de NWS editie
Waar is de uitslagquote:
Die zal wel bij Heracles zitten, dat weer eens voor staat.quote:
Laatste bezoek: 55 dagen, 3 uur geleden.quote:
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
duidelijk nog niet bijgekomen van gisteren
oh kut, sc
Ik was er niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jury is traag de laatste tijd
Heracles heeft er alles aangedaan om je beter te laten voelen en dat is goed geluktquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef Blawh het volgende:
Hebben jullie even geluk dat deze kundige jury ziek is en daardoor direct na de wedstrijd naar huis is gegaan ipv naar de kroeg.
Uitslag over ongeveer 15 minuten.
Mwah, niet goed genoeg om de kroeg in te duiken. Ook nog eens helemaal doorweekt thuisgekomen, het nadeel aan rij 2.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heracles heeft er alles aangedaan om je beter te laten voelen en dat is goed gelukt
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, niet goed genoeg om de kroeg in te duiken. Ook nog eens helemaal doorweekt thuisgekomen, het nadeel aan rij 2.
quote:-Beschouw-
-Michels uit onvrede over jury-uitslag-
quote:-Rumille-
-Had Terol nu maar die duikbril van Donk-
quote:-WooZ-
-Ik ben geen meisje!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bonjovi-
-Speler rechts in het blauw:"SUPERMANNNNNNNNNNNNNNNN"-
Nope............. katjequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die vrouwen doen ook alles voor de punten
Ik denk allebei.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar het is echt te laat qua uitslag !!!! Of ben ik gek ?
Hij doet alsof de jury Terol is, en hij is boos op de jury.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie legt mij de nummer drie uit?
Oh, die speler heet Michels?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij doet alsof de jury Terol is, en hij is boos op de jury.
Doh.
Dat snapt toch elke idioot.
Frustratie kan je ook op iemand anders af reageren dan dat je eigenlijk zou moeten doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie legt mij de nummer drie uit?
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn wel genmeeende excuses voor het zo laat verschijnen in dit topic om de punten te geven..
Het goede nieuws is dat mijn internet vebinding het weer doet.
Ik zat al sinds vanmorgen zonder
Nop.quote:
quote:Diegene die de uitslag krijgt krijgt automatisch 1 punt voor het doen van de uitslag. De winnaar kan zo de schade inhalen voor de ronde die hij hierna niet mee kan doen vanwege deze jurering.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
PSV supporters zeer blij met nieuwe spits Henk Vos
haha, neequote:Op zondag 9 december 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dacht je terug aan je eigen ervaringen van vannacht?
En nu heb je een emmer water naast je staan om dat kater weg te drinken?quote:Op zondag 9 december 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
haha, nee
door de biertjes, tequila en sambuca kon ik breezer niet eens meer uitspreken
neuh, heb zelden een kater gelukkigquote:Op zondag 9 december 2007 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
En nu heb je een emmer water naast je staan om dat kater weg te drinken?
Sambuca, goed spul trouwens.
naast de poedel?quote:Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef Bayswater het volgende:
Hehe mijn kater van eergister zit weer op het dak.
Mijn poedels liggen allemaal op de bank voor de televisie. Vandaar ook dat ik achter de PC zit.quote:
Deze liet lang op zich wachtenquote:Op zondag 9 december 2007 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe beelden Fons Spooren opgedoken
quote:Op zondag 9 december 2007 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Schaamteloos gejat, dus voor spek en bonen (en hoi allemaal, ik ben wat minder gaan werken en kan hier soms weer es zijn)
[ afbeelding ]
Feestelijke heropening Anne Frankplantsoen
Hoe meer vrouwen in 't topic, hoe meer slowchatquote:Op zondag 9 december 2007 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Schaamteloos gejat, dus voor spek en bonen (en hoi allemaal, ik ben wat minder gaan werken en kan hier soms weer es zijn)
[ afbeelding ]
Mwanaquote:Op zondag 9 december 2007 12:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft de burger weer moed.quote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
en die overwinning was lekker, toch al weer de eerste sinds 29 april.
quote:Op zondag 9 december 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
Ik doe vanavond rond een uur of 8-9 de uitslag wel
quote:-Gordon_Shumway-
-Feestelijke opening bij verkiezing nieuwe naam PSV: Pedofiele Sport Vereniging-
quote:-ruud_fr-
-Phoxy: "Breezertje?"-
quote:-kleinzusje-
-Beschouw heeft nieuw bijbaantje -
De opmaak is hierquote:-Bayswater
-
-Staartmeisje: Waarom heb jij je staart aan je hol hangen?-
quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat een kut jury nr1 was helemaal niet terecht! Heeft ze je gepijpt ofzo
quote:
Uit het de volgende keer in punten, ok?quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ennne: ff jullie heel hartelijk bedanken voor jullie steun in Tennis![]()
Echt top![]()
Dus over een week of 2 zijn we van kleinzusje verlostquote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef Bayswater het volgende:
Heb ineens een deja vu met Thelonious, die startte er eentje in Nieuws en hebben we 3 weken daarna nooit meer wat van vernomen.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef Bayswater het volgende:
Heb ineens een deja vu met Thelonious, die startte er eentje in Nieuws en hebben we 3 weken daarna nooit meer wat van vernomen.
Hehe, dat was drama zegquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dus over een week of 2 zijn we van kleinzusje verlost
Jullie hadden het er al over gehad zie ikquote:
Frank is toch de achterste?quote:
Okquote:
even schaamteloos gejat van Evers?quote:Op zondag 9 december 2007 22:38 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus ik zeg zo, dat is geen shampoo, maar Andrelon..."
quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
![]()
KZ je moet ook de scores bijhouden en punten deling he?
quote:Op zondag 9 december 2007 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald: "Wat doet kleinzusje daar bij Frank onder tafel?"
Niet dat ik weet.. ik luister nooit naar 538...quote:
Thxquote:
Ik mail het bestand ff naar Pietje Puk.quote:Op maandag 10 december 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar heb je zin/ tijd om het ff in tennis uit te leggen ?
quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik mail het bestand ff naar Pietje Puk.
quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Leuk idee KZ om dit ook in tennis te starten, maar het niveau is daar wel schrikwekkend laag (en ik help daar aan mee).
Ik sta daar op -1.quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Leuk idee KZ om dit ook in tennis te starten, maar het niveau is daar wel schrikwekkend laag (en ik help daar aan mee).
Niet zo negatief zijnquote:
Ik sta wel ver op je voorquote:Op maandag 10 december 2007 16:21 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het laagste gemiddelde van de top 11 (daarom sta ik ook 10e). Maar de volgende ronde ga ik voor minder poedels!
Weet ik nog niet hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik sta wel ver op je voor
Maar Catjuh haal ik niet meer in, zal het deze ronde met een negende plek moeten doen. Vorige keer top 15 ofzo, maar toen heb ik maar de helft meegedaan.
ik loop nu al een half uur te f5-en.quote:
quote:Gordon_Shumway
'Ja uhhh ik weet nog wel toen ik een keer speaker was met het afscheid van Ronald Koeman bij Ajax. Toen riep ik Ronald de Boer'
quote:EnGCatjuh
Ronald: "Wat doet kleinzusje daar bij Frank onder tafel?"
quote:TheVulture
Frank: "Ja en toen hoorde ik Ronald Frankrijk zeggen en toen dacht ik: Hoe weet hij nou dat ik zoveel geld op mijn bankrekening heb?"
De opmaak is hier te vinden.quote:WeebI
"Ja in Barcelona verkopen ze wel haarlak."
quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat eeb bevooroordelde jury.
ik wist de winnaar al voordat the vulture zijn onderschrift plaatste
post maar een mooie fotoquote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef Han-Pekel het volgende:
wanneer komt de nieuwe
quote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef BonJovi het volgende:
omg slechte jury ga maar naar tennis onderschrift
op jezelf naar ik aanneemquote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik is zeer objectief gebleven![]()
![]()
jonge................ sparta heb ik echt niet meegenomen in mn oordeelquote:Op maandag 10 december 2007 18:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
op jezelf NA naaR ik aanneem
luf uquote:Op maandag 10 december 2007 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zoals gezegd: Bij de tweede uitslag is het al weer wat makkelijker jureren.
me objectief obstellen, geen "ons kent ons politiek" en afgaan om mn smaakquote:
Het lijkt er anders verdraaid veel op.quote:Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jonge................ sparta heb ik echt niet meegenomen in mn oordeel
nope waterquote:Op maandag 10 december 2007 18:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdraaid veel op.
Ik ben hier lang niet geweest vanwege die vriendjes politiek, maar ik doe 1 keer mee, Beschouw zijn naam staat ergens in, en ja hoor.. net als toen wint diegenequote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat eeb bevooroordelde jury.
ik wist de winnaar al voordat the vulture zijn onderschrift plaatste
Laat mij er ff buiten, Cockquote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben hier lang niet geweest vanwege die vriendjes politiek, maar ik doe 1 keer mee, Beschouw zijn naam staat ergens in, en ja hoor.. net als toen wint diegene
quote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben hier lang niet geweest vanwege die vriendjes politiek, maar ik doe 1 keer mee, Beschouw zijn naam staat ergens in, en ja hoor.. net als toen wint diegene
Als jullie wat hadden was het KN ipv KZquote:Op maandag 10 december 2007 21:44 schreef Rumille het volgende:
Geen punten trouwens
KZ, ik dacht dat we wat hadden
dude, ik stik zowatquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
PSV supporters zeer blij met nieuwe spits Henk Vos
ik welquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:gewonnen
Die had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar goed....
Hebben we ookquote:Op maandag 10 december 2007 21:44 schreef Rumille het volgende:
Geen punten trouwens
KZ, ik dacht dat we wat hadden
quote:Op maandag 10 december 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hebben we ook![]()
Drom trek ik je niet VOOR
SPAMquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:20 schreef Rumille het volgende:
Het Doelpunt van het Jaar - Speelronde #14
Stemmen trouwens
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
WHHAHah stop beschouw ik ga helemaal stuk hiero
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja in de tennins competi tieten.
Oh jee...............quote:
De slurf heeft gewonnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja in de tennins competitieten.
ssst.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De slurf heeft gewonnen![]()
TheVulture[ afbeelding ]
ja, bacoboy hep ter nog wel eentjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Nog een half uurtje ongeveer tot de uitslag, iemand nog een laatste ingeving?
Kan deze briljante ingeving ook nog mee?quote:
quote:gebruikersnaam
Lampard neemt hoogst persoonlijk de belangrijke punten mee naar huis
quote:Bayswater
Lampard: '' deze affaire heeft weinig om het lijf hoor''
quote:EnGCatjuh
"Haar gezicht is net zo strak als mijn passing."
De opmaak is hier te vinden.quote:bhm
Zei lijkt dronken...
Lam voor mijn part
lam voor mijn partquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lijken trouwens net twee wassenbeelden. Goede jury trouwens, terechte winnaars.
Vraag me trouwens af of de poedel wel echt een inzending was.
Ach, ik denk dat je in TNS een goede kans maakt morgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:35 schreef Rumille het volgende:
Matige jury.
Ow, had ik niet eens gezien. Dacht dat ie gewoon commentaar gaf.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede onafhankelijke jury
zei kleinzusje toch eindelijk eens iets verstandigsquote:Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jonge................ sparta heb ik echt niet meegenomen in mn oordeel
Klopt niet, dat onderschrift. De buik van Bayswater is vele malen groter.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Identiteit lookalike bekend: Bayswater, geeft stampvoetend toe![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt niet, dat onderschrift. De buik van Bayswater is vele malen groter.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt niet, dat onderschrift. De buik van Bayswater is vele malen groter.
Morgen quizen in Merz, vrijdag naar De Keijzer en zaterdag niet mee naar Roda. Kies maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
inderdaad klopt niet, dit stelt weinig voor
Is het trouwens binnenkort niet eens tijd voor een reunie, de laatste is alweer een tijdje geleden
[ afbeelding ]
1e plaats ook?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewonnen
Poedel is al bekendOf er moeten hele gekke dingen gebeuren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen quizen in Merz, vrijdag naar De Keijzer en zaterdag niet mee naar Roda. Kies maar.
Dan maar ergens volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik in Kerkrade, niet zaterdag. December geen quizavonden, teveel kerstborrels. En eind van de maand naar Londen.
Dus geen eindstand voor 3 januari.
Bespaar je de rit. Roda maakt Sparta helemaal in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik in Kerkrade, niet zaterdag. December geen quizavonden, teveel kerstborrels. En eind van de maand naar Londen.
Dus geen eindstand voor 3 januari.
Ik geef er ook geen stuiver voor, maar het blijft toch je cluppie of zoals ma Flodder altijd zegt: het blijven toch je kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bespaar je de rit. Roda maakt Sparta helemaal in.![]()
![]()
Ik zal wel eens zwaaien richting het uitvak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen stuiver voor, maar het blijft toch je cluppie of zoals ma Flodder altijd zegt: het blijven toch je kinderen.
daar komt geen hondquote:Op woensdag 12 december 2007 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dit kan niet in het Sparta/Roda-topic want?
Die onderschriften worden hier anders ook niet gepost.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar komt geen hond![]()
en anders word het daar vervuild met voetbalonderschriften.
Oh nee daar gaan we weer...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
iedere keer als we naar roda gaan , heb ik het idee dat we europees spelen.
Het blijft toch een stukje duitsland dat limburg he
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef ZoneKill het volgende:
En sommige doen er inderdaad alles aan om voor duitsland te worden aangezien.
Dat dachten die Duitsers 67 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.
Ik leef in het heden, niet in het verleden.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat dachten die Duitsers 67 jaar geleden ook.
zou ik ook zeggen na die oorwassingquote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.Ik ga liever naar Duitsland dan naar Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen na die oorwassing
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriftenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgende deel een andere TT nemen?
Ik vind wel dat er gewoon weer alleen onderschriften hier moeten komen hoor, en dan wat gezeik na de uitslag en that's it. Dit gaat nergens meer overquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriften
je hebt gelijk (al doe ik er zelf ook aan mee soms)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er gewoon weer alleen onderschriften hier moeten komen hoor, en dan wat gezeik na de uitslag en that's it. Dit gaat nergens meer over
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriften
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, had ik niet eens gezien. Dacht dat ie gewoon commentaar gaf.
Dan vind ik 'm eigenlijk best wel grappig
Nee hoor, vaag doen hoort in dit topic (B)quote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef bhm het volgende:
[..]
Sorry had misschien wat duidelijker moeten doen(A)
quote:Blawh
''Jarenlang blonk ik uit tijdens de 1e en 2e helft, nu sta ik vooral in de 3e helft mijn mannetje.''
quote:TheVulture
Lookalike: "Ik heb mijn buik echt vol van al die vergelijkingen met Jaap Stam"
quote:vrolijke_frits
Vrouw Jaap Stam:"Ja dit was dus het punt waarop ik door had dat het niet mijn Jaap was"
De opmaak is hier te vinden.quote:WooZ
I wanna be jaap stammie and i wanna get stoned nananaaaaaaaaaananana
Ik zie niks.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is deze al geweest?
[ afbeelding ]
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie 'm niet, frits
Je was de #2. Maar je had geluk dat WooZ nog slechter was.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was de #2. Maar je had geluk dat WooZ nog slechter was.
Nee, want mijn post stond al na die van Woes.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dus er was idd iets raars gebeurd
Shitquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want mijn post stond al na die van Woes.
Hij is ook ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan hadquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie 'm wel.
Komt me niet bekend voor.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit, net te laat met mn edit
Geeft niks, deze foto is ook goed.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is ook ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan had
Ik zie graag dat je een onderschrift plaatst zoals iedereen hier doet, dus met de foto en daaronder in bold jouw onderschrift. Anders heb je bij voorbaat al de poedel te pakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef bhm het volgende:
De jong: He ik was van plan die bal te jatten
Aissati: hahaha ik heb hem lekker.. gratis balletje snel meenemen in mijn binnenzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |