Ik zal wel eens zwaaien richting het uitvak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen stuiver voor, maar het blijft toch je cluppie of zoals ma Flodder altijd zegt: het blijven toch je kinderen.
daar komt geen hondquote:Op woensdag 12 december 2007 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dit kan niet in het Sparta/Roda-topic want?
Die onderschriften worden hier anders ook niet gepost.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar komt geen hond![]()
en anders word het daar vervuild met voetbalonderschriften.
Oh nee daar gaan we weer...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
iedere keer als we naar roda gaan , heb ik het idee dat we europees spelen.
Het blijft toch een stukje duitsland dat limburg he
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef ZoneKill het volgende:
En sommige doen er inderdaad alles aan om voor duitsland te worden aangezien.
Dat dachten die Duitsers 67 jaar geleden ook.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.
Ik leef in het heden, niet in het verleden.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat dachten die Duitsers 67 jaar geleden ook.
zou ik ook zeggen na die oorwassingquote:Op woensdag 12 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.Ik ga liever naar Duitsland dan naar Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen na die oorwassing
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriftenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgende deel een andere TT nemen?
Ik vind wel dat er gewoon weer alleen onderschriften hier moeten komen hoor, en dan wat gezeik na de uitslag en that's it. Dit gaat nergens meer overquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriften
je hebt gelijk (al doe ik er zelf ook aan mee soms)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er gewoon weer alleen onderschriften hier moeten komen hoor, en dan wat gezeik na de uitslag en that's it. Dit gaat nergens meer over
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschrift competitie #104 Nu ook met onderschriften
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, had ik niet eens gezien. Dacht dat ie gewoon commentaar gaf.
Dan vind ik 'm eigenlijk best wel grappig
Nee hoor, vaag doen hoort in dit topic (B)quote:Op woensdag 12 december 2007 18:22 schreef bhm het volgende:
[..]
Sorry had misschien wat duidelijker moeten doen(A)
quote:Blawh
''Jarenlang blonk ik uit tijdens de 1e en 2e helft, nu sta ik vooral in de 3e helft mijn mannetje.''
quote:TheVulture
Lookalike: "Ik heb mijn buik echt vol van al die vergelijkingen met Jaap Stam"
quote:vrolijke_frits
Vrouw Jaap Stam:"Ja dit was dus het punt waarop ik door had dat het niet mijn Jaap was"
De opmaak is hier te vinden.quote:WooZ
I wanna be jaap stammie and i wanna get stoned nananaaaaaaaaaananana
Ik zie niks.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is deze al geweest?
[ afbeelding ]
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie 'm niet, frits
Je was de #2. Maar je had geluk dat WooZ nog slechter was.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was de #2. Maar je had geluk dat WooZ nog slechter was.
Nee, want mijn post stond al na die van Woes.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Dus er was idd iets raars gebeurd
Shitquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want mijn post stond al na die van Woes.
Hij is ook ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan hadquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie 'm wel.
Komt me niet bekend voor.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit, net te laat met mn edit
Geeft niks, deze foto is ook goed.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is ook ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan had
Ik zie graag dat je een onderschrift plaatst zoals iedereen hier doet, dus met de foto en daaronder in bold jouw onderschrift. Anders heb je bij voorbaat al de poedel te pakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef bhm het volgende:
De jong: He ik was van plan die bal te jatten
Aissati: hahaha ik heb hem lekker.. gratis balletje snel meenemen in mijn binnenzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |