Zou jammer zijn. Is leuk topic.quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik wil toch even wat kwijt. De eerste paar stemtopics waren er +/- 35 stemmers en daar was ik hartstikke tevreden mee. De vorige ronde waren er 13 stemmers, helaas. Er gaat aardig wat tijd inzitten, dat vind ik helemaal niet erg, maar wel als er weinig stemmers zijn. Daarom kijk ik deze speelronde nog aan, anders stop ik er helaas mee.
[
Samequote:Op maandag 10 december 2007 21:29 schreef Bos81 het volgende:
1 Marcel Meeuwis (PSV - Roda JC) 0-2
2 Kurt Elshot (Excelsior - NAC Breda) 0-3
3 Erik Nevland (sc Heerenveen - FC Groningen) 2-1
Check.quote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, het is Arjan Swinkels.
Denk dat het aan je computer ligtquote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef Leso_Varen het volgende:
Is het mijn computer of zijn die gifjes nogal schokkerig?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef Schimpie het volgende:
1. Marcel Meeuwis (PSV - Roda JC) 0-2
2. Kurt Elshot (Excelsior - NAC Breda) 0-3
3. Erik Nevland (sc Heerenveen - FC Groningen) 2-1
Link in voetbalfoto en Ajax topic gegooidquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:10 schreef RayMania het volgende:
Deze reeks wordt goed gerayanimeerd.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hieronder volgt een volgende stemmer, je bent een held!
Nope.quote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef Beschouw het volgende:
56 punten voor Meeuwis. De hoogste score tot nu toe?
Dat zal het zeker zijn. Ik kan ook eens een gemiddelde maken, dus het aantal punten delen door stemmers.quote:Op zondag 16 december 2007 12:09 schreef Beschouw het volgende:
Doelpunt Meeuwis niet bij de eerste 7Zal er wel mee te maken hebben dat er toen meer stemmers waren dan nu.
Aha, alles duidelijk nu. Meeuwis toch goed gewaardeerd.quote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zal het zeker zijn. Ik kan ook eens een gemiddelde maken, dus het aantal punten delen door stemmers.
Dat geeft een beter beeld denk ik. Zo heeft dat doelpunt van Huntelaar dat nu de meeste punten heeft een gemiddelde van 2,67 punten (91/34) en Meeuwis 2,54 punten (56/22), per stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop