Morgen quizen in Merz, vrijdag naar De Keijzer en zaterdag niet mee naar Roda. Kies maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
inderdaad klopt niet, dit stelt weinig voor
Is het trouwens binnenkort niet eens tijd voor een reunie, de laatste is alweer een tijdje geleden
[ afbeelding ]
1e plaats ook?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewonnen
Poedel is al bekendOf er moeten hele gekke dingen gebeuren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen quizen in Merz, vrijdag naar De Keijzer en zaterdag niet mee naar Roda. Kies maar.
Dan maar ergens volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik in Kerkrade, niet zaterdag. December geen quizavonden, teveel kerstborrels. En eind van de maand naar Londen.
Dus geen eindstand voor 3 januari.
Bespaar je de rit. Roda maakt Sparta helemaal in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vrijdag zit ik in Kerkrade, niet zaterdag. December geen quizavonden, teveel kerstborrels. En eind van de maand naar Londen.
Dus geen eindstand voor 3 januari.
Ik geef er ook geen stuiver voor, maar het blijft toch je cluppie of zoals ma Flodder altijd zegt: het blijven toch je kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bespaar je de rit. Roda maakt Sparta helemaal in.![]()
![]()
Ik zal wel eens zwaaien richting het uitvak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen stuiver voor, maar het blijft toch je cluppie of zoals ma Flodder altijd zegt: het blijven toch je kinderen.
daar komt geen hondquote:Op woensdag 12 december 2007 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dit kan niet in het Sparta/Roda-topic want?
Die onderschriften worden hier anders ook niet gepost.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar komt geen hond![]()
en anders word het daar vervuild met voetbalonderschriften.
Oh nee daar gaan we weer...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
iedere keer als we naar roda gaan , heb ik het idee dat we europees spelen.
Het blijft toch een stukje duitsland dat limburg he
Ach, don't worry. Rotterdam is ook niet alles.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:40 schreef ZoneKill het volgende:
En sommige doen er inderdaad alles aan om voor duitsland te worden aangezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |