quote:Op zondag 9 december 2007 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald: "Wat doet kleinzusje daar bij Frank onder tafel?"
Niet dat ik weet.. ik luister nooit naar 538...quote:
Thxquote:
Ik mail het bestand ff naar Pietje Puk.quote:Op maandag 10 december 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar heb je zin/ tijd om het ff in tennis uit te leggen ?
quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik mail het bestand ff naar Pietje Puk.
quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Leuk idee KZ om dit ook in tennis te starten, maar het niveau is daar wel schrikwekkend laag (en ik help daar aan mee).
Ik sta daar op -1.quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Leuk idee KZ om dit ook in tennis te starten, maar het niveau is daar wel schrikwekkend laag (en ik help daar aan mee).
Niet zo negatief zijnquote:
Ik sta wel ver op je voorquote:Op maandag 10 december 2007 16:21 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het laagste gemiddelde van de top 11 (daarom sta ik ook 10e). Maar de volgende ronde ga ik voor minder poedels!
Weet ik nog niet hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik sta wel ver op je voor
Maar Catjuh haal ik niet meer in, zal het deze ronde met een negende plek moeten doen. Vorige keer top 15 ofzo, maar toen heb ik maar de helft meegedaan.
ik loop nu al een half uur te f5-en.quote:
quote:Gordon_Shumway
'Ja uhhh ik weet nog wel toen ik een keer speaker was met het afscheid van Ronald Koeman bij Ajax. Toen riep ik Ronald de Boer'
quote:EnGCatjuh
Ronald: "Wat doet kleinzusje daar bij Frank onder tafel?"
quote:TheVulture
Frank: "Ja en toen hoorde ik Ronald Frankrijk zeggen en toen dacht ik: Hoe weet hij nou dat ik zoveel geld op mijn bankrekening heb?"
De opmaak is hier te vinden.quote:WeebI
"Ja in Barcelona verkopen ze wel haarlak."
quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat eeb bevooroordelde jury.
ik wist de winnaar al voordat the vulture zijn onderschrift plaatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |