Dat zou ik best knap vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Risce het volgende:
Als er trouwens iemand airdates heeft voor seizoen 3 (al dan niet een geinformeerde gok), laat het weten.
en van Heroes: Origins:quote:Volume three: "Villains"
The lead-in to the third volume, "Villains", brings the focus back to the villainous Sylar. Throughout volume two, Sylar had his powers suppressed by the Shanti virus. Using a stolen cure developed by Mohinder, he is able to regain his powers, and delivers the first line of the volume: "I'm back."
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29quote:The dispute also led to the postponement of a six episode spin-off, Heroes: Origins,[8] which was originally expected to air in April and May of 2008.
Hij geilt wel heel erg op macht, in een alternatieve tijdlijn in volume 1 was hij zelfs president van Amerika.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Sylar wil toch eigenlijk alleen maar alle krachten 'verzamelen' en er zoveel mogelijk bezitten? Dat er daarvoor andere heroes dood moeten, naja, zal hem een worst wezen. Maar hij is niet uit op wereldheerschappij, toch? Of wel?
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef Reddiablo het volgende:
Volume Three is nog onbekend, mede door de stakingen.....
Chuck!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
Gewoon de 1e episode downloaden, of ff Youtube aansmijten.... zeggen waar het over gaat werkt bij mij nooit zo goed :pquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Risce het volgende:
Ok, namesdroppen is leuk, maar waar gaat het over? Californication vind ik niet echt leuk nog.
Stargate, ben je nog wel ff zoet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
U roept, wij draaien:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef Houtspeer het volgende:
Kennen jullie het 'muziekje' als er iets spannends gebeurd? Dan zit er een gast te hijgen: aaaaaahhhh in een heel diepe stem. Dat vind ik zo cool
Die als ringtone is wel geinig.
Oh nee, dat wordt dus lang wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.
De eerst volgende onderhandelingen beginnen waarschijnlijk pas in Februari.
Die is ook goed jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef Risce het volgende:
[..]
U roept, wij draaien:
http://www.cellsea.com/ringtone/1196991741295.htm
Sylar was wel predisent van Amerika in de toekomst in de gedaante van de broer van Peter wat overigens weer is veranderd door geloof ik Peter.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben d'r ook weer bij <o/ - tvp.
Risce, OP please?![]()
Edit: Sylar wil toch eigenlijk alleen maar alle krachten 'verzamelen' en er zoveel mogelijk bezitten? Dat er daarvoor andere heroes dood moeten, naja, zal hem een worst wezen. Maar hij is niet uit op wereldheerschappij, toch? Of wel?
Dat kan maar dan krijgen ze nog meer problemen met de vakbond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:53 schreef Houtspeer het volgende:
Kunnen ze geen schrijvers buiten de vs zoeken? Leren ze gelijk de Amerikaanse schrijvers een lesje.
deel 10 moet je beginnen met kijkenquote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Wie helpt me even: de laatste die ik gezien heb eindigde met Noah die beschoten was en wakker werd in een hokje.
Welke was dat?
Want ik wil de rest ff kijken maar heb geen idee meer waar ik gebleven ben. Heb alles al wel op mn schijf.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 9 december 2007 14:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
yw
Ooohh.. de laatste 2 afl. zijn de beste van het matige seizoen!!
TV Guidequote:Exclusive: Tim Kring Explains Heroes' "Generations" Finale
Will Nathan (Adrian Pasdar) die by an assassin's bullet? Was Niki (Ali Larter) truly blown to hot, blonde, gorgeous bits? Will Adam (David Anders) spend eternity six feet under? And — say it ain't so! — does badass Elle (Kristen Bell) really have an inner Girl Scout? The Dec. 3 episode of Heroes, the conclusion of the show's second volume "Generations," left us with lots of big questions. Creator and executive producer Tim Kring has the answers. And, whaddya know, he's even sharing some of them!
The fate of Nathan, who was shot during a TV press conference, and of Niki, who may have died in an abandoned building explosion, are "up in the air and will be determined when we come back after the strike," Kring says. "Things are fairly dire for them both." Immortal Adam was teleported by Hiro (Masi Oka) into a coffin buried in the same Japanese cemetery where his father Kaito (George Takei), who was slain by Adam, is also buried. "It's poetic justice to have Adam end up in the same graveyard as Kaito," Kring notes. "We've given the audience no reason to believe that Adam can figure a way to get out of there. The fact that he can live forever makes this the most gruesome of internments. If this happened to any of us, at least we'd know we'd soon have the mercy of death. Not here."
Witchy, bitchy Elle, who wound up saving the lives of Mohinder (Sendhil Ramamurthy), Maya (Dania Ramirez) and little Molly (Adair Tishler), clearly sparked when Mohinder called her a hero. "Kristen Bell gave us the perfect reaction in that scene," Kring says. "For a moment there, Elle sees she's been given an opportunity to use her powers in a good way. And she absolutely likes the sound of that word 'hero.'" Not to worry. There are plenty more baddies coming after the writers' strike concludes. In fact, the title of Volume 3 — "Villains" — says it all.
"We've introduced a cadre of them over the course of the show and we're going to see them rise up," Kring says. "Just as the heroes have found each other to save the world, the villains will do the same with the opposite intent." And their numbers may be legion. "The Company has catalogued many of these people over the years. There may be more of them down in that basement than we have alluded to so far."
Will Sylar (Zachary Quinto) be their ringleader? After being electro-zapped by Elle, Mister Eyebrows escaped to a back alley and skeevily injected himself with Claire's (Hayden Panettiere) blood. Then, in a wicked salute to Popeye, he telekinetically grabbed a can of spinach and said, "I'm back!"
"Sylar getting his power back does not bode well for our heroes," says Kring, who admits there is one upside to the writers' strike: Originally, Quinto was not going to be available for much of Volume 3 because of his commitment to the new Star Trek film. Now, with the strike dragging on, he'll likely be done playing young Spock by the time Heroes returns to production.
Zo een riskante taak doen ze echt niet zelf. Dat laten ze gewoon aan een van hun pionnen over.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Treveo het volgende:
Het zou best kunnen dat 1 van die 4 nog onbekende mensen op de foto Nathan heeft neergeknald
Er staat overal deceased op de fotoquote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Treveo het volgende:
7 kunnen nog leven....
Dat is wel een goeie ja. Tijdreizen is altijd lastig, laat staat als er tijdslijnen tussendoor veranderen. Er is al eens hier gemeld dat een tijdslijn niet zo zeer wijzigd, maar dat er op een moment een afsplitsing plaatsvindt in een alternatieve lijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:35 schreef nytram het volgende:
nu ik seizoen 2 opnieuw heb zitten kijken vraag ik me toch 1 ding af
Peter wou dat ierse vrouwke helpen, maar als hij nou toch het virus heeft tegengehouden, betekent dat dan niet dat ze als het ware trapped in time is, in een andere dimensie / tijdlijn?
Ja, inderdaad... Normaal zou ik hem nu kijken... Maar ja...*zucht* die schrijversstaking...quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch wel raar zo'n dinsdag zonder Heroes.
Interessanter is de comic.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:25 schreef RSH11 het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/create_your_hero/
Is dit al bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nbc.com/Heroes/novels/index.shtml?novel=63
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Interessanter is de comic.
In de comic wordt gezegdDat is nog een heel interessant iets wat hopelijk nog wordt onthuld, net als diezelfde vraag voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nbc.com/Heroes/novels/index.shtml?novel=63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
nee man dat is die rooie rechtsquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef Risce het volgende:
De 'unknown woman' op de foto lijkt dus de vrouw te zijn die dood is gemaakt door peter en adam in haar huisje in de bergen. De namen bij de mensen links op de foto en de (mexicaanse?) man beneden zijn nog onbekend voor de kijker volgens mij.
Ga je naar een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:34 schreef Deceit het volgende:
ja ik vind het ook niet meer leuk zo.. eind april ben ik 6 maanden weg.. hmm zal dus 6 maanden niet kunnen zien.. = deze 4 maanden >:( Fuck! 10 maanden without heroes
Misschien nog een keer mijn post lezen/herinterperteren en dan tot de conclusie komen dat wij het eens zijnquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe was epi 12? Ik heb hem nog niet gezien.
Je bedoelt hopelijk de AMPTP?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Loveeyouuu het volgende:
Ik mis heroes:'( ze moeten echt doorgaan met seizoen 2 klootzakken:p
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:44 schreef dapluiz het volgende:
Elle steunt de schrijvers
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
Echt super![]()
Sylar is ook meteen écht goed terug ook, ik vond het alleen wel zielig van Ando
Allemaal zelf belang, zonder schrijvers geen series/films en geen werk voor de acteurs. Het is echt niet dat ze het met de zielige schrijvers te doen hebben hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.
* Ook benieuwd is...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei Nathan ook de hele tijd over Peter zijn krachten. Dat het allemaal nep was, hallucinaties enzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:30 schreef Breuls het volgende:
Niets, da's een flauwe running gag.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Idd... beetje usenetten en je komt er welquote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... beetje usenetten en je komt er wel
Grappig, ik herkende ze beiden niet maar nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Leuk feitje:
Kaito en Nana (oma van Micah) speelden in de originele Star Trek als mr. Sulu en lt. Uhura.
Sylar speelt de jonge Spock in de nieuwe Star Trek film.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opletten als Ando zijn kracht gebruiktquote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
vandaag seizoen 1 gekocht op dvd, kep alleen de pilot gezien op internet dus ben benieuwd..
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Leuk feitje:
Kaito en Nana (oma van Micah) speelden in de originele Star Trek als mr. Sulu en lt. Uhura.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Goed opletten als Ando zijn kracht gebruikt.
Have fun met kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
vandaag seizoen 1 gekocht op dvd, kep alleen de pilot gezien op internet dus ben benieuwd..
enjoy.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
Haai!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Na het eerste seizoen braaf via RTL5 te hebben gevolgd (en gedeeltelijk op dvd), ben ik toch gezwicht en heb ik ein-de-lijk seizoen 2 gezien. Nu wacht ik vol spanning op Volume three...
Weet je wat appelflap in het Engels is?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Risce het volgende:
Even ter ieders informatie, die te lui is om de openingspost te lezen: Heroes seizoen 2 loopt slechts tot en met aflevering 11, ivm met de stakingen. Ik raad iedereen aan om de volgende appelflap wel om de tuin te leiden met pr0n-links
Welkom in de groep met mensen die naar het einde van de staking uitkijken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Na het eerste seizoen braaf via RTL5 te hebben gevolgd (en gedeeltelijk op dvd), ben ik toch gezwicht en heb ik ein-de-lijk seizoen 2 gezien. Nu wacht ik vol spanning op Volume three...
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet je wat appelflap in het Engels is?
Apple turnover![]()
![]()
.
Jammer hoor, dat je niet meedoet..quote:Op woensdag 12 december 2007 10:30 schreef Breuls het volgende:
Niets, da's een flauwe running gag.
verrek, ze kwam me al bekend voor maar nu je de foto's laat zien is het overduidelijk, tikkeltje grijzer geworden maar nog steeds Uhura.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Leuk feitje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylar eet geen hersenen, maar analyseert ze om de krachten over te nemen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:48 schreef Houtspeer het volgende:
En wat als Adam eruit komt? Wat ik niet zie gebeuren overigens. Het enige power die hij heeft is 'onsterfelijkheid'. Er is geen superpoison meer om 93% van de wereld uit te roeien, wat wilt hij doen? Iedereen neerknallen met een pistooltje?
En wat voor nut heeft Adam voor Sylar? Sylar lijkt me iemand die alleen werkt, dus het enige nut is dat Sylar Adam zijn hersenen op gaat eten.
Adam is onsterfelijk, al doet ie er 100 jaar over om uit zich uit het graf te grven dan is ie alsnog terug, het ligt er dus maar helemaal aan hoe snel hij kan graven.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef opinionr het volgende:
Nu we een poosje moeten wachten kunnen we natuurlijk weer fijn gaan speculeren over het vervolg.
Wat te denken over Adam die "down under" zit...
Het feit dat Hero hem niet heeft gedood lijkt mij toch wel duidelijk een teken dat het niet het einde van Adam is.
Maar hoe komt hij uit zijn graf?
Er zullen bepaalde mensen zijn (Sylar) die hem graag boven de grond zullen zien. Maar hoe komen ze er achter waar hij is? Molly kan mensen localiseren. Who so ever Adam op wil graven, zal moeten weten waar hij begraven ligt. Dat weet alleen Hiro. Die zal vast niet zomaar gaan praten, dus er zijn maar een paar mogelijkheden.. Al zijn er natuurlijk ook nog mensen die de gedachten van Hiro zouden kunnen lezen / beinvloeden.
Waar blijven die hersenen dan verder?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:51 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Sylar eet geen hersenen, maar analyseert ze om de krachten over te nemen.
Ja klopt. Volgens mij is het meest plausibele ook het anaal innemen van grijze massa.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:55 schreef Houtspeer het volgende:
Nee hoor, hij eet ze of stopt ze in zijn reet of wat dan ook. Hij haalt ze in ieder geval eruit.
De 2e aflevering waar Hiro in NY beschuldigd wordt van het vermoorden van Isaac Mendez, vraagt een agent aan Hiro wat hij met de hersenen doet, "eet je ze op?" zoiets vraagt hij. Dus blijkbaar zijn de hoofden van Sylar's slachtoffers leeg.
Dat is in ieder geval het meest geile.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja klopt. Volgens mij is het meest plausibele ook het anaal innemen van grijze massa.
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar blijven die hersenen dan verder?
In elke scene met een slachtoffer van Sylar is alleen een lichaam met een lege schedel te zien, de hersenen zelf zijn verdwenen.
Nee, dat zou het opslurpen zijn via de urine buis met full-frontal nudity van de glans.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:01 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval het meest geile.
Daarom heeft hij zo een grote piemel. Als Sylar in beeld komt, valt zijn piemel het meest op.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, dat zou het opslurpen zijn via de urine buis met full-frontal nudity van de glans.
FYI, die actie van Fokgames is allang afgelopen..je kan geen wii mee winnen..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Oohh, ok...dan vind ik Sylar nog een grotere badass dan hij al was.
Claire en Elle zijn niet echt flink bedeeld (wel heel ergquote:Op donderdag 13 december 2007 00:06 schreef Liquidootje het volgende:
Zou dat het zijn? Dat de Hero's krachten putten uit hun geslachtsdelen en voorplantings elementen?
Nikky is nu dood, maar zij had ook kleine borsten. Maya/Maria kan een heel dorpje kapot maken en ze heeft flinke jetsers.
En Claire is in de groei, dus ze kon nog veel sterker worden!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:06 schreef Liquidootje het volgende:
Zou dat het zijn? Dat de Hero's krachten putten uit hun geslachtsdelen en voorplantings elementen?
Nikky is nu dood, maar zij had ook kleine borsten. Maya/Maria kan een heel dorpje kapot maken en ze heeft flinke jetsers.
Misschien steelt hij als het ware een paar centimeter piemel wanneer hij een kracht overneemt. Dat weet je nooit.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Claire en Elle zijn niet echt flink bedeeld (wel heel erg) maar hebben toch flinke krachten, hoe verklaar je dat?
En Peter kan krachten overnemen, heeft hij dan meerdere lullen? En als dat zo is, heeft ie die dan ook overgenomen?
Weet je ik heb mijn after twelve gedachtengang hier overheen laten gaan en deze scenario is helemaal niet zo ver van je bed show hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:32 schreef SpaRood het volgende:
Een grote Heroes orgie...ik zie het al voor me.
eeen voordeel is da ze het eerst moet zien voor ze het zelf kan..quote:Op donderdag 13 december 2007 00:37 schreef Houtspeer het volgende:
Wel oppassen, want haar vagina is vast zo sterk dat ze mijn piemel kan breken. Dus wel een condoom aan doen als je stoere Jessica wilt neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waar kan ik me inschrijven ?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Welkom in de groep met mensen die naar het einde van de staking uitkijken!
Link?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Breuls het volgende:
Zeg, eh. Het Heroes-pornotopic is die kant op. *wijst*
Hehe, normaal is het hier altijd wat gezelliger... gaan we dan een hoop speculeren enzo... omdat het nu afgelopen is, is het hier wat stiller gewordenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:58 schreef MadGuy het volgende:
Heb ik hiervoor vooruit gekeken?(Haai trouwens, Treveo
)
Soort overtuigingskrachtquote:Op donderdag 13 december 2007 11:57 schreef MadGuy het volgende:
Dat zal het zijn.
Ik ben wel benieuwd welke superkracht Angela Petrelli heeft...
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Nr.G het volgende:
In het oorspronkelijke script voor volume 2 was West trouwens de zoon van Bob en Elle de biologische zus van Claire. Waarschijnlijk vonden ze dit een beetje te soap achtig en hebben ze het er maar uit gelaten.
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat Zachery Quinto (Sylar) bij de aftiteling aan het begin (begintiteling?) elke aflevering genoemd staat als 'guest star'?
He wat? Volgens mij ben je in de war met die negerchick. Jessica is die moeder van die jongen die met stoplichten en ander elektronische apparatuur "praat". Zij is een gespleten persoonlijkheid van Niki. Ze zien mekaar vooral door de spiegel.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
eeen voordeel is da ze het eerst moet zien voor ze het zelf kan..
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Nr.G het volgende:
Als ik Parkman was zou ik dat donkere meisje de Kama Sutra laten zien op haar iPod en daarna laten uitproberen.![]()
Claire is volgens mij nog minderjarig, maar Elle niet. Daar zouden de vonken wel van af vliegen.
Ik citeer een citaat die Breuls al eerder geplaatst heeft:quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef Nr.G het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk dat Adam in volume 3 terug komt.
De schrijvers hebben genoeg dingen open gelaten.
TV Guidequote:Immortal Adam was teleported by Hiro (Masi Oka) into a coffin buried in the same Japanese cemetery where his father Kaito (George Takei), who was slain by Adam, is also buried. "It's poetic justice to have Adam end up in the same graveyard as Kaito," Kring notes. "We've given the audience no reason to believe that Adam can figure a way to get out of there. The fact that he can live forever makes this the most gruesome of internments. If this happened to any of us, at least we'd know we'd soon have the mercy of death. Not here.
Ja, zo'n idee heb ik dus ook... denk daarom ook dat Nathan gewoon nog leeftquote:Op donderdag 13 december 2007 19:33 schreef seetjai het volgende:
Misschien dat het al naar gevraagd is, maar..
Nadat Nathan werd neergeschoten, dan kan Peter toch gewoon z'n bloed geven zodat hij weer kan 'leven'
Peter weet dat hij het kan, want hij zag dat Adam ook z'n bloed gaf aan z'n broer.
Er zijn diverse verschillen. De pilot is verdeeld in chapters: elke act is een chapter, terwijl in de uiteindelijke serie elke aflevering een chapter is. Dat is wat erg opvalt als je de pilot kijkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Is er in het geval van heroes nu wel of geen verschil tussen s01e01 en pilot?
Lees nog eens de uitleg over wat een pilot is.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ok, er is dus helemaal geen pilot van de 3e volume ?
Hoezo? Volume is Volume, seizoen is seizoen. 't Lijkt niet eens op elkaar, dus zo verwarrend kan het niet zijn.quote:(wat is het verdomd onhandig gedaan om volumes binnen in seizoenen te doen, zo verwarrend)
"One of them is definitely dead" zei die -onbetrouwbare- spoilersite. Als dat zo is en jouw quote klopt, dan is Niki dood.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee heb ik dus ook... denk daarom ook dat Nathan gewoon nog leeft
Hoezo? Ze is niet een lekker dingquote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou het erg jammer vinden als Niki dood is.
Ah, ik snap het al. Je vind Jessica wel een lekker ding zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is niet een lekker ding
Dat kun je ook van Niki zeggen? Wat is haar rol nu helemaal geweest in Volume Two? Maar goed, tķch vind ik de gespleten persoonlijkheid van Niki interessanter dan de rol van Nathan nu. Hij is politicus-af, heeft zijn zegje gedaan. Eigenlijk lijkt het me logischer dat hij dood is. Het geheim van de Heroes mág de buitenwereld nog niet in. Dat zou heel de serie ondermijnen, denk ik (al doen ze dat met dat bloed van Claire ook al flink natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
Het is vast Nathan want wat voor grote rol is er nou nog voor hem weggelegd nu peter weer terug is?
Nee, mijn vriendinquote:Op donderdag 13 december 2007 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, ik snap het al. Je vind Jessica wel een lekker ding zeker?
en dan had candice gebleven!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat kun je ook van Niki zeggen? Wat is haar rol nu helemaal geweest in Volume Two? Maar goed, tķch vind ik de gespleten persoonlijkheid van Niki interessanter dan de rol van Nathan nu. Hij is politicus-af, heeft zijn zegje gedaan. Eigenlijk lijkt het me logischer dat hij dood is. Het geheim van de Heroes mág de buitenwereld nog niet in. Dat zou heel de serie ondermijnen, denk ik (al doen ze dat met dat bloed van Claire ook al flink natuurlijk...).
Of Niki een lekker ding is of niet doet er voor mij niet zoveel toe. Dan hadden bepaalde personages er allang uitgeschreven mogen worden wat mij betreft.
Je vergeetquote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Treveo het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin... Maar ff serieus, ik vind alleen Maya, Monica en Claire een lekker ding in Heroes
What was Betty thinking anyway? Als Candice was ze heet. Als haar nieuwe incarnatie in Volume Two vond ik haar beduidend minder heet en zelfs sletterig.quote:
Een beetje opletten graag; Micahquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef suus21 het volgende:
wie schoot nathan neer?
Ik vond haar niet sletterig maar afstotelijk. Ze had best als een ander lekker wijf in Volume 2 terug kunnen komen of waren alle lekkere wijven al op?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
What was Betty thinking anyway? Als Candice was ze heet. Als haar nieuwe incarnatie in Volume Two vond ik haar beduidend minder heet en zelfs sletterig.
Huh? Hoe weet jij dit? Ik ga die aflevering eens nog een keer bekijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een beetje opletten graag; Micah
Heb je ondersteunend bewijs voor dat Micah het niet is? Ma Petrelli kon Micah de opdracht ervoor geven.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef suus21 het volgende:
dude, micah is het niet...ma petrelli zal wel iemand opdracht hebben gegeven..
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet jij dit? Ik ga die aflevering eens nog een keer bekijken.
Zou het een old-skool Cylon zijn die hij uit het Cylon Memorial heeft laten komen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Gremen het volgende:
Het was duidelijk (in opdracht van) micah, dat zag in die volgende scene. Maar volgens mij bestuurde hij een robot die nathan neerschoot...
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:33 schreef seetjai het volgende:
Misschien dat het al naar gevraagd is, maar..
Nadat Nathan werd neergeschoten, dan kan Peter toch gewoon z'n bloed geven zodat hij weer kan 'leven'
Peter weet dat hij het kan, want hij zag dat Adam ook z'n bloed gaf aan z'n broer.
Je moet inderdaad volgens mij ook het bloed van Claire of Adam hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.
Peter kan zelf dus wel herstellen maar zijn bloed zou bij anderen niets doen.
Micah was net zijn moeder kwijt en dan opeens iemand neerknallen die hier niks mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Gremen het volgende:
Het was duidelijk (in opdracht van) micah, dat zag in die volgende scene. Maar volgens mij bestuurde hij een robot die nathan neerschoot...
Dat is ook een punt... wel lastig, hoelang moeten we nog wachten? :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.
En toch herstelde hij uit zichzelf toen hij in elkaar werd geslagen door die ene Ier. En op het moment dat hij Claire voor het eerst tegen kwam.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Hmm, weer goed punt... sjeetje,quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En toch herstelde hij uit zichzelf toen hij in elkaar werd geslagen door die ene Ier. En op het moment dat hij Claire voor het eerst tegen kwam.
In beide gevallen was hij niet bekend met zijn gave, dus dacht hij er ook niet aan.
yupquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef WheeleE het volgende:
Was het niet zo dat hij maar 1 gave tegelijk kan activeren? Dat wil niet zeggen dat hij er perse aan moet denken. Dat deed hij waarschijnlijk in seizoen 1 ook niet, toen hij al die gaves verzamelde, hij wist toen nog niet eens dat hij dat kon.
Micah is misschien wel de gevaarlijkste die erbij zit, hij heeft al 2 coole heroes de dood ingejaagd met zn hero verhalen, DL is enkel en alleen neergeschoten omdat Micah de hele tijd zit te zeuren dat ie de hero moet uithangen en zn nichtje bijna laten verbranden om een paar van die blaadjes en een medaille, en nu zn eigen moeder, lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat micah zich ontpopt in een nieuwe Sylar waarbij hij met een totaal verkeerde en verneukte gedachtengang te werk gaat.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Houtspeer het volgende:
Nu je het zegt. Als Micah in Star Wars speelde dan zou hij iedereen, maar dan ook iedereen af kunnen maken. Al die elektrische pistolen, lightsabers, death star, star destroyers etc. zet hij gewoon uit. Stoere knul eigenlijk.
dat denk ik ook, maar als hij nou eens zijn bloed injecteert en dan erbij blijft zitten zou misschien nathan zijn kracht absorberen als een sponsquote:Peter kan zelf dus wel herstellen maar zijn bloed zou bij anderen niets doen.
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Houtspeer het volgende:
En Bennet schiet de biologische vader van Claire neer? Denk het niet hoor.
Klinkt heel goed junior Sherlock!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt heel goed junior Sherlock!
HRG?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.
De deal bestond uit het weer aansluiten van de hrg met de fabriek, zodat zijn familie met rust gelaten kan worden. Dat claire niet openbaar gaat, heeft weer met dit te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:
overigens: als jij een hero zou introduceren in heroes, een nieuw karakter, wat voor kracht had hij of zij, wat zijn zijn linkjes met andere heroes en wat is zijn karakter/mood en verleden?
Ehm stel dat Bob zegt:quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet helemaal over gedacht, misschien stiekem een gesprek opgevangen? hij is wel vaker op plaatsen waar hij niet hoort te zijn.
Maar Bennet is het in elk geval niet lijkt mij, daar doet hij zijn pleegdochter teveel pijn mee.
Aan de andere kant wil hij wel voorkomen dat de wereld weet dat er heroes zijn..
En over West, wat als hij de zoon is van Adam? zou denk ik ook wel heel interessant kunnen zijn voor het vberhaal in volume 3.
De company geeft hem de omdracht om nathan te vermoorden. Wat doet hij dan, zijn gezin weer in gevaar brengen door disobedience of gehoorzamen. *Bang *bang Nathan is down.quote:Kom terug bij de company wees gehoorzaam en ik zou jouw gezin met rust laten
goh, die kwam onverwacht zeg!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
ik zat eerst te denken aan een gothic jongen die de gave van de butterfly effect heeft: als hij zich concentreert op een voorwerp of persoon, dat hij kan zien wat acties of gebeurtenissen in de toekomst met die persoon of dat voorwerp veroorzaken. dus bijvoorbeeld: hij concentreert zich op de kat van de buren en ziet dat die op een dag overreden wordt door een auto, waardoor die auto verongelukt, waardoor de bestuurder, een vrouw met een belangrijke brief voor bijvoorbeeld een heroe, omkomt en die brief dus niet aankomt. ofzoietsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
Sylar heeft ijs al he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Risce het volgende:
Wat voor krachten zijn er nog te bedenke he...
- Klein of Groot worden
- Met doden kunnen praten
- Stug en breekbaar (oftewel: een soort man van kogelvrijglas)
- IJs/Watersturen
- Stalen ledematen
Wie heeft er nog een paar leuke..
ik zat net nog te denken aan van die streetfighter 2 vuurballen of wat het ook mogen zijn!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:
Maar zou het niet cool zijn als er eentje de kamehameha kan doen?
doe de eerste maar dan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:52 schreef RSH11 het volgende:
NBC's Create your hero geeft als opties:Superior physical speed Superior mental speed Affects speed of objects Affects speed of people
Helaas geen grootse x-men abilities dus
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
doe de eerste maar dan.![]()
de rest lijkt me niet interessant.
huh? wtf is daar vunzig aan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?
Vunzig mannetje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef Liquidootje het volgende:
ik las superior penis speed?
Mijn aantal posts in dit topic is ook erg hard achteruit gegaan vanaf pagina 2 ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:50 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij he.. is sinds de writers strike de kwaliteit van dit topic sterk achteruit gegaan. Kan mij niet voorstellen dat het 40 edities zo gaande is
Dat was in de alternate future versie. We hebben ook niet gezien hoe hij telepathie kreeg volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Coiler het volgende:
Hoe kwam Sybrow trouwens aan die ijs-skills? Heeft ie dat ook van iemand overgejat? Ik kan me echt niks herinneren van het ontstaan van die ability.
Mja, er wordt gewoon niet meer gespeculeerd... lets go with Mr Muggles?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn aantal posts in dit topic is ook erg hard achteruit gegaan vanaf pagina 2 ofzo.
Ik heb de wildste dingen proberen te introduceren, maar alles wordt verwezen naar het porno-heroes topicquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Mja, er wordt gewoon niet meer gespeculeerd... lets go with Mr Muggles?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb de wildste dingen proberen te introduceren, maar alles wordt verwezen naar het porno-heroes topic
Jawel joh. Dat was in seizoen 1. Ijs heeft hij volgens mij van Molly's vader, maar dat is niet zeker omdat we het niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat was in de alternate future versie. We hebben ook niet gezien hoe hij telepathie kreeg volgens mij.
Molly's vader was zelf bevroren, Sylar had die gave dus al.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Jawel joh. Dat was in seizoen 1. Ijs heeft hij volgens mij van Molly's vader, maar dat is niet zeker omdat we het niet gezien hebben.
Dragonball-Zquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:
Maar zou het niet cool zijn als er eentje de kamehameha kan doen?
Nee dat was in de eerste 3 afleveringen. De laatste paar lettergrepen werden verdeeld over de overige 10 afleveringen van die sagaquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dragonball-Z![]()
Het was dacht ik KA-ME-HAAAAAA
Ja, maar hij heeft zijn hoofd opgesneden, zonder dat hij een (zichtbare) nieuwe kracht kreeg. Het zou toch zo kunnen zijn dat hij om zijn nieuwe kracht te testen het lijk bevriest?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Molly's vader was zelf bevroren, Sylar had die gave dus al.
Misschien van Molly's moeder, maar het lijkt me niet dat je samen met je vrouw aan de eettafel blijft zitten wachten tot haar hersenen opgegeten zijn.
LOL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee dat was in de eerste 3 afleveringen. De laatste paar lettergrepen werden verdeeld over de overige 10 afleveringen van die saga
je bedoelt achteraf? Ja, zou kunnen.. heel logisch is het niet, maar toch..quote:Op zondag 16 december 2007 11:27 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zijn hoofd opgesneden, zonder dat hij een (zichtbare) nieuwe kracht kreeg. Het zou toch zo kunnen zijn dat hij om zijn nieuwe kracht te testen het lijk bevriest?
Ja, vind ik wel logischquote:Op zondag 16 december 2007 11:27 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft zijn hoofd opgesneden, zonder dat hij een (zichtbare) nieuwe kracht kreeg. Het zou toch zo kunnen zijn dat hij om zijn nieuwe kracht te testen het lijk bevriest?
Valt wel mee, in dat soort situaties gaat eerst alle aandacht naar de neergeschoten persoon, paniek enzo.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Vanmiddag vol2 afgekeken.
Superdik. Wel raar dat de schutter zo weg kon lopen na het neerschieten van Nathan.
Idd, maar ik verwacht wel dat hij met moeite nog wel gepakt wordt... desnoods door Peter die even terug gaat in de tijdquote:Op zondag 16 december 2007 16:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Valt wel mee, in dat soort situaties gaat eerst alle aandacht naar de neergeschoten persoon, paniek enzo.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, maar ik verwacht wel dat hij met moeite nog wel gepakt wordt... desnoods door Peter die even terug gaat in de tijd
Haha, wtf! Ja, dat is ook mogelijkquote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
helemaal vergeten, dat kan natuurlijk ook een manier zijn om Nathan terug te brengen. Peter gaat terug in de tijd en ziet dan gelijk wie hem neer wilt schieten. En misschien ziet hij zichzelf dan als killer
Zijn er 3 Peters in dezelfde kamer
quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef MadGuy het volgende:
OMG, dat ziet er best spannend uit...
wtfquote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Treveo het volgende:
Godschijt, ze moeten echt kappen met staking, poepzooi!
quote:Op maandag 17 december 2007 17:17 schreef Treveo het volgende:
Godschijt, ze moeten echt kappen met staking, poepzooi!
Sorry hoorquote:Op maandag 17 december 2007 18:20 schreef Desperadoz het volgende:
Oke, ik ben verslaafd aan Heroes. Nog nooit heb ik zon drang gehad om een serie achter elkaar weg te kijken. Zelfs beter in mijn ogen dan Grey's Anatomy, Gilmore Girls, Oc en One tree Hill, wat echt topseries zijn voor mij..begin is al goed maar word steeds beter. Nu is die sylar gevangen door The company en die Eden is dood en denkt die peter dat hij de oorzaak is van de oplossing..ik kijk het op dvd dus ik ben nu bij aflevering 12 ofzo..ook jammer van claire dat die zach zich niets meer herinnert..
Nou en, hij is toch homo.quote:Op maandag 17 december 2007 18:20 schreef Desperadoz het volgende:
Oke, ik ben verslaafd aan Heroes. Nog nooit heb ik zon drang gehad om een serie achter elkaar weg te kijken. Zelfs beter in mijn ogen dan Grey's Anatomy, Gilmore Girls, Oc en One tree Hill, wat echt topseries zijn voor mij..begin is al goed maar word steeds beter. Nu is die sylar gevangen door The company en die Eden is dood en denkt die peter dat hij de oorzaak is van de oplossing..ik kijk het op dvd dus ik ben nu bij aflevering 12 ofzo..ook jammer van claire dat die zach zich niets meer herinnert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |