nee man dat is die rooie rechtsquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef Risce het volgende:
De 'unknown woman' op de foto lijkt dus de vrouw te zijn die dood is gemaakt door peter en adam in haar huisje in de bergen. De namen bij de mensen links op de foto en de (mexicaanse?) man beneden zijn nog onbekend voor de kijker volgens mij.
Ga je naar een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:34 schreef Deceit het volgende:
ja ik vind het ook niet meer leuk zo.. eind april ben ik 6 maanden weg.. hmm zal dus 6 maanden niet kunnen zien.. = deze 4 maanden >:( Fuck! 10 maanden without heroes
Misschien nog een keer mijn post lezen/herinterperteren en dan tot de conclusie komen dat wij het eens zijnquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe was epi 12? Ik heb hem nog niet gezien.
Je bedoelt hopelijk de AMPTP?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Loveeyouuu het volgende:
Ik mis heroes:'( ze moeten echt doorgaan met seizoen 2 klootzakken:p
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:44 schreef dapluiz het volgende:
Elle steunt de schrijvers
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
Echt super![]()
Sylar is ook meteen écht goed terug ook, ik vond het alleen wel zielig van Ando
Allemaal zelf belang, zonder schrijvers geen series/films en geen werk voor de acteurs. Het is echt niet dat ze het met de zielige schrijvers te doen hebben hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.
* Ook benieuwd is...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei Nathan ook de hele tijd over Peter zijn krachten. Dat het allemaal nep was, hallucinaties enzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:30 schreef Breuls het volgende:
Niets, da's een flauwe running gag.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Idd... beetje usenetten en je komt er welquote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |