Dat zou ik best knap vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Risce het volgende:
Als er trouwens iemand airdates heeft voor seizoen 3 (al dan niet een geinformeerde gok), laat het weten.
en van Heroes: Origins:quote:Volume three: "Villains"
The lead-in to the third volume, "Villains", brings the focus back to the villainous Sylar. Throughout volume two, Sylar had his powers suppressed by the Shanti virus. Using a stolen cure developed by Mohinder, he is able to regain his powers, and delivers the first line of the volume: "I'm back."
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29quote:The dispute also led to the postponement of a six episode spin-off, Heroes: Origins,[8] which was originally expected to air in April and May of 2008.
Hij geilt wel heel erg op macht, in een alternatieve tijdlijn in volume 1 was hij zelfs president van Amerika.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Sylar wil toch eigenlijk alleen maar alle krachten 'verzamelen' en er zoveel mogelijk bezitten? Dat er daarvoor andere heroes dood moeten, naja, zal hem een worst wezen. Maar hij is niet uit op wereldheerschappij, toch? Of wel?
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef Reddiablo het volgende:
Volume Three is nog onbekend, mede door de stakingen.....
Chuck!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
Gewoon de 1e episode downloaden, of ff Youtube aansmijten.... zeggen waar het over gaat werkt bij mij nooit zo goed :pquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Risce het volgende:
Ok, namesdroppen is leuk, maar waar gaat het over? Californication vind ik niet echt leuk nog.
Stargate, ben je nog wel ff zoet meequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:14 schreef Risce het volgende:
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een andere leuke serie.
Ik heb Southpark (wachtend op seizoen 12), Family guy, Simpsons, Weeds (niet leuk meer), Heroes en Avatar (wachtend op seizoen 4) gevolgd. En Lost zie ik niet zitten. Wie o Wie?
U roept, wij draaien:quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef Houtspeer het volgende:
Kennen jullie het 'muziekje' als er iets spannends gebeurd? Dan zit er een gast te hijgen: aaaaaahhhh in een heel diepe stem. Dat vind ik zo cool
Die als ringtone is wel geinig.
Oh nee, dat wordt dus lang wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Stakingen kunnen nog tot minstens februari duren, de onderhandelingen zijn gestaakt omdat de uitgevers vinden dat de schrijvers onredelijk zijn in hun eisen.
De eerst volgende onderhandelingen beginnen waarschijnlijk pas in Februari.
Die is ook goed jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef Risce het volgende:
[..]
U roept, wij draaien:
http://www.cellsea.com/ringtone/1196991741295.htm
Sylar was wel predisent van Amerika in de toekomst in de gedaante van de broer van Peter wat overigens weer is veranderd door geloof ik Peter.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben d'r ook weer bij <o/ - tvp.
Risce, OP please?![]()
Edit: Sylar wil toch eigenlijk alleen maar alle krachten 'verzamelen' en er zoveel mogelijk bezitten? Dat er daarvoor andere heroes dood moeten, naja, zal hem een worst wezen. Maar hij is niet uit op wereldheerschappij, toch? Of wel?
Dat kan maar dan krijgen ze nog meer problemen met de vakbond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:53 schreef Houtspeer het volgende:
Kunnen ze geen schrijvers buiten de vs zoeken? Leren ze gelijk de Amerikaanse schrijvers een lesje.
deel 10 moet je beginnen met kijkenquote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Wie helpt me even: de laatste die ik gezien heb eindigde met Noah die beschoten was en wakker werd in een hokje.
Welke was dat?
Want ik wil de rest ff kijken maar heb geen idee meer waar ik gebleven ben. Heb alles al wel op mn schijf.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 9 december 2007 14:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
yw
Ooohh.. de laatste 2 afl. zijn de beste van het matige seizoen!!
TV Guidequote:Exclusive: Tim Kring Explains Heroes' "Generations" Finale
Will Nathan (Adrian Pasdar) die by an assassin's bullet? Was Niki (Ali Larter) truly blown to hot, blonde, gorgeous bits? Will Adam (David Anders) spend eternity six feet under? And — say it ain't so! — does badass Elle (Kristen Bell) really have an inner Girl Scout? The Dec. 3 episode of Heroes, the conclusion of the show's second volume "Generations," left us with lots of big questions. Creator and executive producer Tim Kring has the answers. And, whaddya know, he's even sharing some of them!
The fate of Nathan, who was shot during a TV press conference, and of Niki, who may have died in an abandoned building explosion, are "up in the air and will be determined when we come back after the strike," Kring says. "Things are fairly dire for them both." Immortal Adam was teleported by Hiro (Masi Oka) into a coffin buried in the same Japanese cemetery where his father Kaito (George Takei), who was slain by Adam, is also buried. "It's poetic justice to have Adam end up in the same graveyard as Kaito," Kring notes. "We've given the audience no reason to believe that Adam can figure a way to get out of there. The fact that he can live forever makes this the most gruesome of internments. If this happened to any of us, at least we'd know we'd soon have the mercy of death. Not here."
Witchy, bitchy Elle, who wound up saving the lives of Mohinder (Sendhil Ramamurthy), Maya (Dania Ramirez) and little Molly (Adair Tishler), clearly sparked when Mohinder called her a hero. "Kristen Bell gave us the perfect reaction in that scene," Kring says. "For a moment there, Elle sees she's been given an opportunity to use her powers in a good way. And she absolutely likes the sound of that word 'hero.'" Not to worry. There are plenty more baddies coming after the writers' strike concludes. In fact, the title of Volume 3 — "Villains" — says it all.
"We've introduced a cadre of them over the course of the show and we're going to see them rise up," Kring says. "Just as the heroes have found each other to save the world, the villains will do the same with the opposite intent." And their numbers may be legion. "The Company has catalogued many of these people over the years. There may be more of them down in that basement than we have alluded to so far."
Will Sylar (Zachary Quinto) be their ringleader? After being electro-zapped by Elle, Mister Eyebrows escaped to a back alley and skeevily injected himself with Claire's (Hayden Panettiere) blood. Then, in a wicked salute to Popeye, he telekinetically grabbed a can of spinach and said, "I'm back!"
"Sylar getting his power back does not bode well for our heroes," says Kring, who admits there is one upside to the writers' strike: Originally, Quinto was not going to be available for much of Volume 3 because of his commitment to the new Star Trek film. Now, with the strike dragging on, he'll likely be done playing young Spock by the time Heroes returns to production.
Zo een riskante taak doen ze echt niet zelf. Dat laten ze gewoon aan een van hun pionnen over.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Treveo het volgende:
Het zou best kunnen dat 1 van die 4 nog onbekende mensen op de foto Nathan heeft neergeknald
Er staat overal deceased op de fotoquote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Treveo het volgende:
7 kunnen nog leven....
Dat is wel een goeie ja. Tijdreizen is altijd lastig, laat staat als er tijdslijnen tussendoor veranderen. Er is al eens hier gemeld dat een tijdslijn niet zo zeer wijzigd, maar dat er op een moment een afsplitsing plaatsvindt in een alternatieve lijn.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:35 schreef nytram het volgende:
nu ik seizoen 2 opnieuw heb zitten kijken vraag ik me toch 1 ding af
Peter wou dat ierse vrouwke helpen, maar als hij nou toch het virus heeft tegengehouden, betekent dat dan niet dat ze als het ware trapped in time is, in een andere dimensie / tijdlijn?
Ja, inderdaad... Normaal zou ik hem nu kijken... Maar ja...*zucht* die schrijversstaking...quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch wel raar zo'n dinsdag zonder Heroes.
Interessanter is de comic.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:25 schreef RSH11 het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/create_your_hero/
Is dit al bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nbc.com/Heroes/novels/index.shtml?novel=63
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Interessanter is de comic.
In de comic wordt gezegdDat is nog een heel interessant iets wat hopelijk nog wordt onthuld, net als diezelfde vraag voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nbc.com/Heroes/novels/index.shtml?novel=63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
nee man dat is die rooie rechtsquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef Risce het volgende:
De 'unknown woman' op de foto lijkt dus de vrouw te zijn die dood is gemaakt door peter en adam in haar huisje in de bergen. De namen bij de mensen links op de foto en de (mexicaanse?) man beneden zijn nog onbekend voor de kijker volgens mij.
Ga je naar een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:34 schreef Deceit het volgende:
ja ik vind het ook niet meer leuk zo.. eind april ben ik 6 maanden weg.. hmm zal dus 6 maanden niet kunnen zien.. = deze 4 maanden >:( Fuck! 10 maanden without heroes
Misschien nog een keer mijn post lezen/herinterperteren en dan tot de conclusie komen dat wij het eens zijnquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe was epi 12? Ik heb hem nog niet gezien.
Je bedoelt hopelijk de AMPTP?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Loveeyouuu het volgende:
Ik mis heroes:'( ze moeten echt doorgaan met seizoen 2 klootzakken:p
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:44 schreef dapluiz het volgende:
Elle steunt de schrijvers
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
Echt super![]()
Sylar is ook meteen écht goed terug ook, ik vond het alleen wel zielig van Ando
Allemaal zelf belang, zonder schrijvers geen series/films en geen werk voor de acteurs. Het is echt niet dat ze het met de zielige schrijvers te doen hebben hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was gisteren een demostratie van Heroes-cast.
* Ook benieuwd is...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dan ff niet opgelet? Wat gebeurde er met Ando dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei Nathan ook de hele tijd over Peter zijn krachten. Dat het allemaal nep was, hallucinaties enzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:30 schreef Breuls het volgende:
Niets, da's een flauwe running gag.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Houtspeer het volgende:
Idd... beetje usenetten en je komt er welquote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf. Wel goed zoeken, want hij is niet makkelijk te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |