Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:
overigens: als jij een hero zou introduceren in heroes, een nieuw karakter, wat voor kracht had hij of zij, wat zijn zijn linkjes met andere heroes en wat is zijn karakter/mood en verleden?
Ehm stel dat Bob zegt:quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet helemaal over gedacht, misschien stiekem een gesprek opgevangen? hij is wel vaker op plaatsen waar hij niet hoort te zijn.
Maar Bennet is het in elk geval niet lijkt mij, daar doet hij zijn pleegdochter teveel pijn mee.
Aan de andere kant wil hij wel voorkomen dat de wereld weet dat er heroes zijn..
En over West, wat als hij de zoon is van Adam? zou denk ik ook wel heel interessant kunnen zijn voor het vberhaal in volume 3.
De company geeft hem de omdracht om nathan te vermoorden. Wat doet hij dan, zijn gezin weer in gevaar brengen door disobedience of gehoorzamen. *Bang *bang Nathan is down.quote:Kom terug bij de company wees gehoorzaam en ik zou jouw gezin met rust laten
goh, die kwam onverwacht zeg!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
ik zat eerst te denken aan een gothic jongen die de gave van de butterfly effect heeft: als hij zich concentreert op een voorwerp of persoon, dat hij kan zien wat acties of gebeurtenissen in de toekomst met die persoon of dat voorwerp veroorzaken. dus bijvoorbeeld: hij concentreert zich op de kat van de buren en ziet dat die op een dag overreden wordt door een auto, waardoor die auto verongelukt, waardoor de bestuurder, een vrouw met een belangrijke brief voor bijvoorbeeld een heroe, omkomt en die brief dus niet aankomt. ofzoietsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
Sylar heeft ijs al he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Risce het volgende:
Wat voor krachten zijn er nog te bedenke he...
- Klein of Groot worden
- Met doden kunnen praten
- Stug en breekbaar (oftewel: een soort man van kogelvrijglas)
- IJs/Watersturen
- Stalen ledematen
Wie heeft er nog een paar leuke..
ik zat net nog te denken aan van die streetfighter 2 vuurballen of wat het ook mogen zijn!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:
Maar zou het niet cool zijn als er eentje de kamehameha kan doen?
doe de eerste maar dan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:52 schreef RSH11 het volgende:
NBC's Create your hero geeft als opties:Superior physical speed Superior mental speed Affects speed of objects Affects speed of people
Helaas geen grootse x-men abilities dus
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
doe de eerste maar dan.![]()
de rest lijkt me niet interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |