Ik vond haar niet sletterig maar afstotelijk. Ze had best als een ander lekker wijf in Volume 2 terug kunnen komen of waren alle lekkere wijven al op?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef MadGuy het volgende:
[..]
What was Betty thinking anyway? Als Candice was ze heet. Als haar nieuwe incarnatie in Volume Two vond ik haar beduidend minder heet en zelfs sletterig.
Huh? Hoe weet jij dit? Ik ga die aflevering eens nog een keer bekijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een beetje opletten graag; Micah
Heb je ondersteunend bewijs voor dat Micah het niet is? Ma Petrelli kon Micah de opdracht ervoor geven.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef suus21 het volgende:
dude, micah is het niet...ma petrelli zal wel iemand opdracht hebben gegeven..
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet jij dit? Ik ga die aflevering eens nog een keer bekijken.
Zou het een old-skool Cylon zijn die hij uit het Cylon Memorial heeft laten komen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Gremen het volgende:
Het was duidelijk (in opdracht van) micah, dat zag in die volgende scene. Maar volgens mij bestuurde hij een robot die nathan neerschoot...
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:33 schreef seetjai het volgende:
Misschien dat het al naar gevraagd is, maar..
Nadat Nathan werd neergeschoten, dan kan Peter toch gewoon z'n bloed geven zodat hij weer kan 'leven'
Peter weet dat hij het kan, want hij zag dat Adam ook z'n bloed gaf aan z'n broer.
Je moet inderdaad volgens mij ook het bloed van Claire of Adam hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.
Peter kan zelf dus wel herstellen maar zijn bloed zou bij anderen niets doen.
Micah was net zijn moeder kwijt en dan opeens iemand neerknallen die hier niks mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef Gremen het volgende:
Het was duidelijk (in opdracht van) micah, dat zag in die volgende scene. Maar volgens mij bestuurde hij een robot die nathan neerschoot...
Dat is ook een punt... wel lastig, hoelang moeten we nog wachten? :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Peter beheert zijn gaves pas als hij eraan denkt, hij heeft ze niet de hele tijd. Dat werd uitgelegd in de aflevering met die onzichtbare gast die hem leerde zijn gave te gebruiken.
En toch herstelde hij uit zichzelf toen hij in elkaar werd geslagen door die ene Ier. En op het moment dat hij Claire voor het eerst tegen kwam.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Hmm, weer goed punt... sjeetje,quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En toch herstelde hij uit zichzelf toen hij in elkaar werd geslagen door die ene Ier. En op het moment dat hij Claire voor het eerst tegen kwam.
In beide gevallen was hij niet bekend met zijn gave, dus dacht hij er ook niet aan.
yupquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef WheeleE het volgende:
Was het niet zo dat hij maar 1 gave tegelijk kan activeren? Dat wil niet zeggen dat hij er perse aan moet denken. Dat deed hij waarschijnlijk in seizoen 1 ook niet, toen hij al die gaves verzamelde, hij wist toen nog niet eens dat hij dat kon.
Micah is misschien wel de gevaarlijkste die erbij zit, hij heeft al 2 coole heroes de dood ingejaagd met zn hero verhalen, DL is enkel en alleen neergeschoten omdat Micah de hele tijd zit te zeuren dat ie de hero moet uithangen en zn nichtje bijna laten verbranden om een paar van die blaadjes en een medaille, en nu zn eigen moeder, lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat micah zich ontpopt in een nieuwe Sylar waarbij hij met een totaal verkeerde en verneukte gedachtengang te werk gaat.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Houtspeer het volgende:
Nu je het zegt. Als Micah in Star Wars speelde dan zou hij iedereen, maar dan ook iedereen af kunnen maken. Al die elektrische pistolen, lightsabers, death star, star destroyers etc. zet hij gewoon uit. Stoere knul eigenlijk.
dat denk ik ook, maar als hij nou eens zijn bloed injecteert en dan erbij blijft zitten zou misschien nathan zijn kracht absorberen als een sponsquote:Peter kan zelf dus wel herstellen maar zijn bloed zou bij anderen niets doen.
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Houtspeer het volgende:
En Bennet schiet de biologische vader van Claire neer? Denk het niet hoor.
Klinkt heel goed junior Sherlock!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt heel goed junior Sherlock!
HRG?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.
De deal bestond uit het weer aansluiten van de hrg met de fabriek, zodat zijn familie met rust gelaten kan worden. Dat claire niet openbaar gaat, heeft weer met dit te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:
overigens: als jij een hero zou introduceren in heroes, een nieuw karakter, wat voor kracht had hij of zij, wat zijn zijn linkjes met andere heroes en wat is zijn karakter/mood en verleden?
Ehm stel dat Bob zegt:quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet helemaal over gedacht, misschien stiekem een gesprek opgevangen? hij is wel vaker op plaatsen waar hij niet hoort te zijn.
Maar Bennet is het in elk geval niet lijkt mij, daar doet hij zijn pleegdochter teveel pijn mee.
Aan de andere kant wil hij wel voorkomen dat de wereld weet dat er heroes zijn..
En over West, wat als hij de zoon is van Adam? zou denk ik ook wel heel interessant kunnen zijn voor het vberhaal in volume 3.
De company geeft hem de omdracht om nathan te vermoorden. Wat doet hij dan, zijn gezin weer in gevaar brengen door disobedience of gehoorzamen. *Bang *bang Nathan is down.quote:Kom terug bij de company wees gehoorzaam en ik zou jouw gezin met rust laten
goh, die kwam onverwacht zeg!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
ik zat eerst te denken aan een gothic jongen die de gave van de butterfly effect heeft: als hij zich concentreert op een voorwerp of persoon, dat hij kan zien wat acties of gebeurtenissen in de toekomst met die persoon of dat voorwerp veroorzaken. dus bijvoorbeeld: hij concentreert zich op de kat van de buren en ziet dat die op een dag overreden wordt door een auto, waardoor die auto verongelukt, waardoor de bestuurder, een vrouw met een belangrijke brief voor bijvoorbeeld een heroe, omkomt en die brief dus niet aankomt. ofzoietsquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
Sylar heeft ijs al he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Risce het volgende:
Wat voor krachten zijn er nog te bedenke he...
- Klein of Groot worden
- Met doden kunnen praten
- Stug en breekbaar (oftewel: een soort man van kogelvrijglas)
- IJs/Watersturen
- Stalen ledematen
Wie heeft er nog een paar leuke..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |